home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43725 gange)
DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #165: 14 Jul 2008, 13:20 »

Hvad med et assistenttræner job for Sir Alex i Man UTD Huh
Kunne det være noget for Michael?

Tror det er det nyeste rygte....!
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #166: 05 Aug 2008, 11:04 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158555

Mon de tro væbnere er ved at vågne op, og se realiteterne i øjnene? Mon ikke de er ved at nå til den erkendelse, at hvis ikke deres karriere skal gå stå sammen med Laudrups, så bliver de nødt til at gå solo.

Edit:
Endnu en kilde.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 11:08 af DNE » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #167: 05 Aug 2008, 17:54 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158555

Mon de tro væbnere er ved at vågne op, og se realiteterne i øjnene? Mon ikke de er ved at nå til den erkendelse, at hvis ikke deres karriere skal gå stå sammen med Laudrups, så bliver de nødt til at gå solo.

Edit:
Endnu en kilde.

Enig... Man kan jo bare frygte at hvis de forlader ham så vil de have indført i deres kontrakter at de vil tilbage til ham hvis/når han får et job midt i en sæon pga en trænerfyring feks i Spanien...

Men på en anden side så skal e jo også videre og uden at de på nogen måderkommer i nød kan  ML nok bedre tillade sig at tage det roligt rent økonomisk fremfor Faxe og Erik Larsen...
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #168: 06 Aug 2008, 13:06 »

tja... men det må også være frustrende ikke at kunne finde en klub når man har sådan et godt navn... men det skal også siges at det laudrup gjorde for getafe IKKE var imponernende... mange glemmer at shuster faktis fik getafe spillet op på en UEFA cup plads og at Shuster resultater var meget bedre en Laudrups... at Laudrup så formår at skabe et tuneringshold ud af getafe er flot... men shuster fik dem til at blive et liga hold, og alle vil meget hellere ha en hæderlig liga placering end en god cup placering...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #169: 06 Aug 2008, 13:09 »

Hvad med et assistenttræner job for Sir Alex i Man UTD Huh
Kunne det være noget for Michael?

Tror det er det nyeste rygte....!
Nej tror jeg sku ikke på.
Han har været chef i Getafe, og der har han gjort det super. så godt, at interessen fra de store klubber kom, og så har han ingen interesse i at blive assistent, heller ikk i Man utd. og hos Ferguson Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #170: 06 Aug 2008, 13:12 »

Nej tror jeg sku ikke på.
Han har været chef i Getafe, og der har han gjort det super. så godt, at interessen fra de store klubber kom, og så har han ingen interesse i at blive assistent, heller ikk i Man utd. og hos Ferguson Smiley

prøv nu lige at hør... interessen er noget danske eksperter har opfundet... LAUDRUP gjorde det IKKE godt for Getafe... så havde de nok forlænget tror du ikk??? se shuster gjorde det godt... men laudrup floppede...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #171: 06 Aug 2008, 13:15 »

prøv nu lige at hør... interessen er noget danske eksperter har opfundet... LAUDRUP gjorde det IKKE godt for Getafe... så havde de nok forlænget tror du ikk??? se shuster gjorde det godt... men laudrup floppede...
What?! Laudrup var da en folkehelt i Getafe, UEFA Cup succes, redning i Ligaen, Pokalfinalen, det kan du sku da ikke kalde at gøre det dårligt Huh Så vidt jewg ved, var det Laudrup selv der ingen interesse i at forlænge havde, da han gerne ville til en større klub, nok fordi interessen var der, skal du se.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #172: 06 Aug 2008, 13:16 »

tja... men det må også være frustrende ikke at kunne finde en klub når man har sådan et godt navn... men det skal også siges at det laudrup gjorde for getafe IKKE var imponernende... mange glemmer at shuster faktis fik getafe spillet op på en UEFA cup plads og at Shuster resultater var meget bedre en Laudrups... at Laudrup så formår at skabe et tuneringshold ud af getafe er flot... men shuster fik dem til at blive et liga hold, og alle vil meget hellere ha en hæderlig liga placering end en god cup placering...

Så vidt jeg ved, fik han dem ikke til en UEFA Cup plads ved hjælp af ligaen, men grundet Copa del Rey-finalepladsen, hvor Sevilla (som vandt) allerede var kvalificeret. Dermed er vi vel tilbage ved status quo igen på det punkt, da Laudrup formåede præcis det samme.

Dog er jeg enig i at Bernd Schuster på visse punkter er bedre end Laudrup, eller om end ikke andet klarede det bedre end Laudrup i Getafe. Man havde forventet det helt store for ML i Getafe, men man fik det ikke helt. En ekstremt skuffende start, blev reddet lidt af UEFA Cuppen og Copa del Rey.
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #173: 06 Aug 2008, 13:19 »

jo men shusters getafe var aldrig nedrykningstruet.. .og da laudrup endræde taktik kom resultaterne... men han ændrede taktikken alt for sent og det var tydligt at se det var hans brøler... men laudrups getafe røg 5 pladser ned fra sidste sæson, men undskylder min fejl... det var cuppen du har ret louis...
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #174: 06 Aug 2008, 13:20 »

prøv nu lige at hør... interessen er noget danske eksperter har opfundet... LAUDRUP gjorde det IKKE godt for Getafe... så havde de nok forlænget tror du ikk??? se shuster gjorde det godt... men laudrup floppede...

At sige at Laudrup floppede, er lidt for langt ude, for det gjorde han overhovedet ikke. Han floppede i starten af ligaen, ja. Holdet spillede elendigt, og man lå længe under nedrykningsstregen. Et er at han reddede sig ud af spinaten, som han selv havde jokket i, noget andet er at Getafe så småt hen ad sæsonen, faktisk begyndte at spille lige op med nogen af de store, hvilket må ses som et fremskridt.

Men jeg vil give dig ret i at, han godt kunne have gjort bedre, men at kalde ham et flop, er at gå over stregen.
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #175: 06 Aug 2008, 13:21 »

What?! Laudrup var da en folkehelt i Getafe, UEFA Cup succes, redning i Ligaen, Pokalfinalen, det kan du sku da ikke kalde at gøre det dårligt Huh Så vidt jewg ved, var det Laudrup selv der ingen interesse i at forlænge havde, da han gerne ville til en større klub, nok fordi interessen var der, skal du se.
redning kalder du det? han reddede ikk andet en sit ejet skin... Skuffet det var ham selv der startede med en lorte taktik, og påstod det virkede ÅÅHHH så godt..!
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #176: 06 Aug 2008, 13:23 »

At sige at Laudrup floppede, er lidt for langt ude, for det gjorde han overhovedet ikke. Han floppede i starten af ligaen, ja. Holdet spillede elendigt, og man lå længe under nedrykningsstregen. Et er at han reddede sig ud af spinaten, som han selv havde jokket i, noget andet er at Getafe så småt hen ad sæsonen, faktisk begyndte at spille lige op med nogen af de store, hvilket må ses som et fremskridt.

Men jeg vil give dig ret i at, han godt kunne have gjort bedre, men at kalde ham et flop, er at gå over stregen.

resultaterne kom mod de store hold ja... men mod de hold han burde få 3 point mod fik de ofte 1 eller 0... det er svært at spille mod top hold ja... men sværer mod lige hold hvor du IKKE er undertippet... det mener jeg da at ha oplevet flere gange i fm...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #177: 06 Aug 2008, 13:25 »

resultaterne kom mod de store hold ja... men mod de hold han burde få 3 point mod fik de ofte 1 eller 0... det er svært at spille mod top hold ja... men sværer mod lige hold hvor du IKKE er undertippet... det mener jeg da at ha oplevet flere gange i fm...
Du kan jo ikke koble fm sammen med RL, da der er meget stor forskel.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #178: 06 Aug 2008, 13:25 »

resultaterne kom mod de store hold ja... men mod de hold han burde få 3 point mod fik de ofte 1 eller 0... det er svært at spille mod top hold ja... men sværer mod lige hold hvor du IKKE er undertippet... det mener jeg da at ha oplevet flere gange i fm...

Ét er FM, noget andet er virkelighed. Selvfølgelig er det svært mod tophold, men at sige at det er sværere mod hold, hvor du er favorit, er måske så meget sagt. Det tror jeg simpelthen ikke på. Jo, der kan smutte et par kampe, det ser vi for selv de helt store hold, men sige at et mindre hold er en større udfordring, er lige hårdt nok.


det var cuppen du har ret louis...

Louis har altid ret! crazy
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #179: 06 Aug 2008, 13:25 »

det skulle der ellers helst ikk være... de laver det så realistisk som muligt... er det ikk det det går ud på?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010