home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43777 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #150: 23 Jun 2008, 18:04 »

Du har nok ret, og det er vel heller ikke kommet helt frem og han mere eller mindre fik sparket inden han selv sagde op...

Men som jeg har skrevet før, Laudrup rygtes snart til Horsens, det er vel efterhånden det eneste sæde der ikke er besat Wink

AaB's står vel lige så åbent som Horsen'  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #151: 23 Jun 2008, 18:29 »

AaB's står vel lige så åbent som Horsen'  Wink

Nej tak, ellers tak...

Han var en fremragende fodboldspiller, men jeg tror desværre ikke på at han også bliver en fremragende træner... Han har fået lidt primadonna nykker med den løn og klausuler han forlanger, og det har han slet ikke bevist at han kan forlange med de resultater han har fremvist i hans "karierer"...

Men farcen omkring Laudrups træner fremtid er bestemt ikke slut endnu...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #152: 24 Jun 2008, 01:42 »

Ærligt talt, så tror jeg ikke at det overhovedet var en mulighed at blive i Getafe, jeg tror valget stod mellem at forlade skuden med en smule værdighed i behold, eller at få sparket. Han nåede trods alt at gøre sig godt og grundigt upopulær blandt spillerne i løbet af de sidste måneder af sæsonen, foruden de manglende resultater.


Skal man tro pressen, ville Getafes præsident rigtig gerne have beholdt M. Laudrup en sæson til.

Edit:

Han ville have været fyret?: http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11641417.html
Getafes andre danskere kalder det sludder: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11657871.html & http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11665308.html
Præsidenten ked af at miste Laudrup?: http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11773627.html

Specielt Larsens & Jensens udtalelser syntes jeg hænger meget godt sammen med at præs ville have holdt på ham en sæson mere.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2008, 01:53 af Yessir » Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #153: 24 Jun 2008, 10:21 »

Skal man tro pressen, ville Getafes præsident rigtig gerne have beholdt M. Laudrup en sæson til.

Edit:

Han ville have været fyret?: http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11641417.html
Getafes andre danskere kalder det sludder: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11657871.html & http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11665308.html
Præsidenten ked af at miste Laudrup?: http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-11773627.html

Specielt Larsens & Jensens udtalelser syntes jeg hænger meget godt sammen med at præs ville have holdt på ham en sæson mere.

Eftersom Erik Larsen og Faxe følger Laudrup, og kommer til at arbejde under ham i hans næste klub (hvis der da er nogen der vil have ham), kan man ikke bruge deres udtalelser til alverden, selvfølgelig bakker de da op om deres chef.

Præsidenten antydede ret kraftigt (han sagde det faktisk direkte) i et radiointerview, et par månedere før sæsonen var slut, at Laudrup ikke ville være i Getafe efter sommerpausen. Umiddelbart har jeg svært ved at tro, at en sådan udtalelse skulle bunde i, at han regnede med, at Laudrups resultater med klubben havde været så gode, at en anden klub nok ville snuppe ham i løbet af sommeren  Wink Men dengang tog pressen (der jo er/var temmelig forblændet af Laudrup) det dog som en klar indikation om, at udtalelsen nok betød, at Laudrup skulle til Barcelona... Det kom han som bekendt ikke, og så kan der vel kun være en konklussion tilbage at drage, eller hvad?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #154: 04 Jul 2008, 12:48 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156497

Det er da godt, at Morten Bruun af og til lige kan minde mig om, hvorfor jeg ikke bryder mig om ham, og aldrig kommer til det. Magen til dum kommentar skal man da lede længe efter. Laudrup får ikke en topklub, før han har været vej omkring en mindre klub, og bevist noget af det han aldrig fik bevist i hverken Brøndby eller Getafe.

Han har et stort navn i Spanien, ja, som spiller, men det er bare ikke nok, når han nu har vist hvad han kan som træner, og vel at mærke ikke har imponeret (andre end pressen). Hvis han har et job i Spanien om et halvt år, så er det i hvert fald ikke hos en klub, der ligger over Getafe, og det må vel være det han havde sigtet efter (altså en større klub en Getafe).
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #155: 04 Jul 2008, 12:53 »

Jeg tror ikke, det er spørgsmålet om klubber, som er interesserede i Laudrup, men mere Laudrup, der ikke er interesserede i klubber og derfor forlanger urimeligt store summer for at få et plaster på såret, over at han ikke kan komme til Barcelona, Valencia og hvem, som nu ellers søgte træner.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #156: 04 Jul 2008, 12:55 »

Jeg tror ikke, det er spørgsmålet om klubber, som er interesserede i Laudrup, men mere Laudrup, der ikke er interesserede i klubber og derfor forlanger urimeligt store summer for at få et plaster på såret, over at han ikke kan komme til Barcelona, Valencia og hvem, som nu ellers søgte træner.

Jeg kan bare ikke se, hvorfor nogen skulle være interesseret i Laudrup, desværre, for han imponerede altså ikke i Getafe, og egentlig heller ikke i Brøndby.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #157: 04 Jul 2008, 12:57 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156497

Det er da godt, at Morten Bruun af og til lige kan minde mig om, hvorfor jeg ikke bryder mig om ham, og aldrig kommer til det. Magen til dum kommentar skal man da lede længe efter. Laudrup får ikke en topklub, før han har været vej omkring en mindre klub, og bevist noget af det han aldrig fik bevist i hverken Brøndby eller Getafe.


Hvori består det dumme? Bruun nævner da intet om topklubber?
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #158: 04 Jul 2008, 13:09 »

Hvori består det dumme? Bruun nævner da intet om topklubber?

Dels i at han mener at Laudrup har job i en Spansk klub inden der er gået et halvt år (synes det står mellem linierne, at han mener en klub i den bedste række), og dels i at han er uforstående overfor at Laudrup ikke har fået et nyt job.

Og så synes jeg også han ret kraftigt antyder, at det var Laudrup der var for stor til Getafe, og ikke omvendt.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg bryder mig så lidt om Morten Bruun, at jeg nok ser alt hvad han siger og gør fra en temmelig negativ vinkel, så måske er jeg for hård ved ham, men det må han altså bare leve med, eller holde sig fra mit åsyn  Wink
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #159: 04 Jul 2008, 13:36 »

Dels i at han mener at Laudrup har job i en Spansk klub inden der er gået et halvt år (synes det står mellem linierne, at han mener en klub i den bedste række), og dels i at han er uforstående overfor at Laudrup ikke har fået et nyt job.

Og så synes jeg også han ret kraftigt antyder, at det var Laudrup der var for stor til Getafe, og ikke omvendt.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg bryder mig så lidt om Morten Bruun, at jeg nok ser alt hvad han siger og gør fra en temmelig negativ vinkel, så måske er jeg for hård ved ham, men det må han altså bare leve med, eller holde sig fra mit åsyn  Wink

Jeg får ikke helt det samme ud af det som dig, men jeg har heller ikke helt det samme forhold til Morten Bruun som dig Wink
 
Jeg synes han rammer udemærket. Jeg tror godt, at Laudrup kunne have haft et job nu, men han har formodentlig været for kritisk og/eller for krævende. Og det har muligvis ikke været fornuftigt af Tutumlu at sætte Laudrup i forbindelse med alle klubber. Lidt mere ydmyghed kunne nok have gjort meget. Bruun siger, at han skal smide de fine fornemmelser væk, og det er jeg enig i. Jeg tror også sagtens at han kan have et job inden for det næste halve år. Også i den bedste række. Men det er klart, at det bliver sandsynligvis en brandslukningsopgav e med et hold omkring nedrykningsstregen.

Mht. Getafe-sagen, så har jeg lidt svært ved at gennemskue forløbet. Om Laudrup selv sagde op, eller om han blev presset ud er svært at vurdere, men det er nok bedst for alle, at han er kommet videre.
Logged


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #160: 11 Jul 2008, 16:47 »

Jeg læste forleden en artikel i Berlingeren af Michael Qureshi, der var baseret på samtaler med flere spanske journalister, der efter sigende skulle have et godt kildenetværk. Artiklen gav et fornuftigt bud på sommerens forløb, og på hvorfor Laudrup nu står uden job, selvom der har været en større rokade i det spanske. Jeg skal forsøge at trække essensen ud af artiklen i det følgende.

Laudrup var oprindeligt mest tændt på Zaragoza, som også skulle have været meget interesseret i ham. En klub med et stort potentiale. De kvajede sig desværre i sidste spillerunde, og måtte derfor ned i Segunda. Det var Laudrup ikke interesseret i. Så var der Barcelona. Den plads snuppede Pep Guardiola som bekendt. Dette skyldtes primært Txiki, der åbenbart har et tæt forhold til Guardiola, som desuden havde sin daglige gang i klubben, som derfor også var et naturligt valg.

En række andre klubber skiftede træner, men de blev iflg. artiklen skræmt lidt væk. Det var især Tutumlus udmeldinger, der gjorde udslaget. Dels var alle udmeldingerne ensbetydende med manglende diskretion i forhandlingssituati onen, og dels var det tydeligt for enhver, at udmeldingerne var et forsøg på at højne Laudrups markedsværdi. Man havde brugt samme taktik sidste år, for at tvinge Getafe til at tage en hurtig beslutning. Det lykkedes dengang. Men ikke i år.

Derudover skulle Getafes dårlige afslutning på sæsonen også have gjort flere af klubberne betænkelige.

Artiklen er iøvrigt på linje med Morten Bruun, når den siger, at Laudrup ville være et relevant træneremne, når/hvis der sker udskiftninger i løbet af efteråret. Og så må man håbe, at Laudrup har lært af sommerens erfaringer og giver Tutumlu mundkurv på.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #161: 11 Jul 2008, 16:59 »

Læste nøjagtig samme artikel. Det var dog i BT eller EB Smiley
Men meget interessant, selvom det mest af alt bare lignede et sammenkog fra alle undskyldningerne om hvorfor han ikke fik det og det job....
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #162: 11 Jul 2008, 17:49 »

Jeg læste forleden en artikel i Berlingeren af Michael Qureshi, der var baseret på samtaler med flere spanske journalister, der efter sigende skulle have et godt kildenetværk. Artiklen gav et fornuftigt bud på sommerens forløb, og på hvorfor Laudrup nu står uden job, selvom der har været en større rokade i det spanske. Jeg skal forsøge at trække essensen ud af artiklen i det følgende.

Laudrup var oprindeligt mest tændt på Zaragoza, som også skulle have været meget interesseret i ham. En klub med et stort potentiale. De kvajede sig desværre i sidste spillerunde, og måtte derfor ned i Segunda. Det var Laudrup ikke interesseret i. Så var der Barcelona. Den plads snuppede Pep Guardiola som bekendt. Dette skyldtes primært Txiki, der åbenbart har et tæt forhold til Guardiola, som desuden havde sin daglige gang i klubben, som derfor også var et naturligt valg.

En række andre klubber skiftede træner, men de blev iflg. artiklen skræmt lidt væk. Det var især Tutumlus udmeldinger, der gjorde udslaget. Dels var alle udmeldingerne ensbetydende med manglende diskretion i forhandlingssituati onen, og dels var det tydeligt for enhver, at udmeldingerne var et forsøg på at højne Laudrups markedsværdi. Man havde brugt samme taktik sidste år, for at tvinge Getafe til at tage en hurtig beslutning. Det lykkedes dengang. Men ikke i år.

Derudover skulle Getafes dårlige afslutning på sæsonen også have gjort flere af klubberne betænkelige.

Artiklen er iøvrigt på linje med Morten Bruun, når den siger, at Laudrup ville være et relevant træneremne, når/hvis der sker udskiftninger i løbet af efteråret. Og så må man håbe, at Laudrup har lært af sommerens erfaringer og giver Tutumlu mundkurv på.

Lige præcis Tutumlu tror jeg også har været det store problem i denne "farce"... Han har meldt ud til højre og venstre om det ene eller det andet, pludselig giver han sig selv mundkurv på for derefter at snakke om alt og intet igen om Laudrups fremtid...
Den eneste han ikke har hjulpet som jeg ser det er ML, da evt nye arbejdsgivere vel har været snotforvirret om hvad der evt sker eller ikke sker...
Der burde ML vel også have været gået ud og bedt ham om at holde hans kæft så der kunne blive lidt ro om tingene, istedet for alt det medie postyr der indtil nu har været...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #163: 11 Jul 2008, 23:29 »

bayramtutumlumanage ment.com

Heh, hvis man kigger på Tutumlu's hjemmeside, så siger den meget passende meget om ham. Rodet og uprofessionel.

Den side ligner altså noget som er lavet på ganske få timer.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #164: 12 Jul 2008, 00:18 »

Jeg tvivler stadig på, at Laudrup kommer til at stå forrest i køen til nogen af de jobs, der i løbet af sæsonen vil blive ledige i de bedste rækker i de store ligaer. Pressen forsøger stadig at placere ham på den piedestal, som han egentlig skulle se efter at komme ned fra, så han kunne komme til at starte forfra, og bygge sig et navn op. Faktum er bare, at hans præstationer i Getafe ikke var imponerende, der nævnes en skidt afslutning på sæsonen, jeg vil så påstå at starten var direkte katastrofal, og alt det ind imellem var ikke noget at skrive hjem om, jojo, de spillede da flot fodbold, de fik bare ikke resultaterne, og det er altså dem der betyder noget på cv'et.

Og han er jo gang på gang blevet overhalet indenom, selv til de jobs han selv har været ude og erklære sig interesseret i, og det er endda flere gange forholdsvis uprøvede trænere, der har snuppet tjansen for snuden af ham, og set i lyset af hvor stor en trænerrokade der egentlig har været denne sommer, så kan man simpelthen ikke længere snakke om uheldige omstændigheder, så må det simpelthen bare være cv'et der ikke er iorden.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010