home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43784 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #135: 17 Jun 2008, 18:00 »

Det er da helt fair at han tror på noget større end Getafe, og jeg håber skam ikk at han har skudt sig selv i foden,
for manden er en dygtig træner, som mindst fortjener en midterklub i en af de store ligaer,

Klart at han forlod Getafa, da han havde noget at leve op til, dermed ikk sagt at jeg sys hans sæson har været suveræn,
sys jeg langt fra, men ifølge medierne, er han jo årets manager,

Derudover ødelægger Laudrup det for sig selv, hvis rygterne om den løn han kræver, passer. .
For med den sæson han har haft kan han ikk forlange 2 mio pund!

Men Laudrup skal bare lande i den god klub, han skal bare ikk havde et sabbat år nu,
det vil være et dårligt tidspunkt med al den opmærksomhed han får Peace

Måden han forlod Getafe på klædte ham bestemt ikke, fair nok hvis han vil til en større klub, selvom han ikke har bevist at han er berettiget til det, men han kommer altså til at stå i et meget dårligt lys, når han udtaler at Getafe ikke kan opnå mere end han opnåede med dem, hvis så hans efterfølger rent faktisk driver det til mere (f.eks. at være sikker på ikke at rykke ned hele 5 runder før sæsonafslutning  Wink).

At medierne mener at han har været årets træner (det er vist i øvrigt kun de Danske medier, der er helt så vilde med ham), berettiger ikke noget større end Getafe, og det gør hans præstationer i Getafe bestemt heller ikke, tvært imod, han har intet bevist som træner endnu, andet end at han kunne vinde et mesterskab ud af 3 mulige (var det vist) med noget nær den stærkeste trup i SAS ligaen, et par Anders And cups, som ingen alligevel tog seriøst, før de pludselig stod i finalen, og så lige med nød og næppe undgå at rykke ned med Getafe.

Det er muligt han selv mener, at sådan et CV berettiger ham til et trænersæde i en Europæisk storklub, jeg tvivler bare på at de Europæiske storklubber ser på det på samme måde, og noget kunne ind til videre tyde på, at jeg har ret i den antagelse  Wink

Alle spekulationer om at det skulle være lønkrav eller andet i den dur, der har været skyld i, at han endnu ikke har fået et job, er, ja, spekulationer. Jeg hælder mere til, at de klubber der måtte have haft ham i kikkerten (hvis han overhovedet har været i kikkerten hos nogen), har taget et kig på hans CV og derefter fundet ham for let, man kan ikke blive ved med at få et job på et navn alene. Han fik chancen i Getafe, fordi han hed Laudrup, skulle Getafe have været springbræt til noget større, skulle han have bevist noget mere, nu har omverdenen set hvad han kan, og så er navnet altså ikke længere nok.

Og ja, han sagde selv op i Getafe, men som tingene udviklede sig sidst på sæsonen, synes jeg det lignede noget, der kunne ende i en af to ting, enten måtte han gå selv, eller også blev det med et skoaftryk i røven. Der var voksende konflikter mellem ham og spillerne, præsidenten udtalte i et radiointerview, at Laudrup ikke ville være i Getafe næste sæson, længe før Laudrup havde meldt ud, at han agtede at stoppe  osv, der var intet der tydede på, at endnu en sæson ville være nogen god løsning.

Jeg synes det er ærgerligt, at så stor en spiller som Laudrup var, måske ender med at få et eftermæle som en middelmådig træner, der havde for høje tanker om sig selv, så jeg håber da bestemt, at han pludselig, mod alle forventninger får tilbudt et job i en topklub, og så beviser at han er en fantastisk træner, jeg har bare min tvivl.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #136: 17 Jun 2008, 18:13 »

Er helt enig med DNE, intet mindre...

Og lidt OT, hvor ville jeg gerne have bare halvdelen af dine skrivefærdigheder DNE  Thumbs Up
Logged

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #137: 19 Jun 2008, 19:34 »

Laudrup har angiveligt talt med Blackburn Rovers om det ledige trænersæde



Engelske Skysport erfarer, at Michael Laudrup har mødtes med repræsentanter for Blackburn Rovers. Ifølge Skysport skulle danskeren være interesseret i jobbet, som også Paul Ince, Steve McClaren og Sam Alladryce er sat i forbindelse med.

Michael Laudrup står uden trænerjob efter han valgte at stoppe efter kun ét år i Getafe, som han førte frem til en spansk pokalfinale og kvartfinalen i UEFA cuppen.
Logged

96232.99

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #138: 19 Jun 2008, 19:38 »

Laudrup har angiveligt talt med Blackburn Rovers om det ledige trænersæde



Engelske Skysport erfarer, at Michael Laudrup har mødtes med repræsentanter for Blackburn Rovers. Ifølge Skysport skulle danskeren være interesseret i jobbet, som også Paul Ince, Steve McClaren og Sam Alladryce er sat i forbindelse med.

Michael Laudrup står uden trænerjob efter han valgte at stoppe efter kun ét år i Getafe, som han førte frem til en spansk pokalfinale og kvartfinalen i UEFA cuppen.

Ja talt med klubben, men der er vel snart ikke den klub der har manglet en træner han ikke er blevet sat i forbindelse med på en eller anden måde... det næste bliver vel han skal til Horsens efter nytår...  Djævel
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #139: 20 Jun 2008, 21:50 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #140: 20 Jun 2008, 21:56 »

Ince i min bare røv! De burde ha' valgt Laudrup Skuffet
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #141: 20 Jun 2008, 21:57 »

Laudrup får ikke job her til sommer
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #142: 20 Jun 2008, 22:04 »

Ince i min bare røv! De burde ha' valgt Laudrup Skuffet

Nu kender jeg ikke Ince' resultater som træner, men det er ikke fordi, han har haft trænet store hold, som Laudrup, hvilket burde have talt til hans fordel Smiley

Laudrup får ikke job her til sommer

Det ser ihf. ikke sådan ud pt.. Imo er han selv også ude om det, hvis f.eks. PAO rygter er sande. Han har med al sandsynlighed tjent masser af penge som aktiv, så de 19 mio. han ville have per år holder stik, så burde han sagtens kunne sætte det ned til det, som PAO har haft tilbudt..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #143: 20 Jun 2008, 22:27 »

Hvem havde også helt ærligt forventet at en stort set ukendt dansker (ukendt i England altså) ville blive ansat i en relativ stor klub som Blackburn? Ikke mig i hvert fald.

Laudrup skal holde sig til Spanien, hvor hans navn og fodboldfilosofi passer ind.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #144: 21 Jun 2008, 16:18 »

Hvem havde også helt ærligt forventet at en stort set ukendt dansker (ukendt i England altså) ville blive ansat i en relativ stor klub som Blackburn? Ikke mig i hvert fald.

Laudrup skal holde sig til Spanien, hvor hans navn og fodboldfilosofi passer ind.

Problemet i Spanien er bare, at nu kender de ikke kun hans navn, for hans præstationer som spiller, nu har de også set hvad han kan som træner, eller rettere hvad han ikke kan som træner, så tror ikke han skal regne med at få tilbudt flere jobs udelukkende på navnet, som det var tilfældet i Getafe.

Det har jo i øvrigt også været ret tydeligt, at hans navn ikke har stået særligt højt på ønskelisterne i de Spanske klubber, eftersom han er blevet forbigået af alle Spanske klubber, der har skiftet træner (hvilket slet ikke har været så få denne sommer). Ville han til en større klub, skulle han have bevist noget i Getafe, og det gjorde han efter min mening ikke.

Faktisk synes jeg, at det er noget nær en katastrofe, at han nærmest er kørt i stilling som den eneste mulige arvtager til landstrænerposten, efter Morten Olsen, der er så mange jeg hellere så i det sæde, dømt på tidligere trænerpræstationer.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #145: 22 Jun 2008, 13:48 »

Nu kender jeg ikke Ince' resultater som træner, men det er ikke fordi, han har haft trænet store hold, som Laudrup, hvilket burde have talt til hans fordel Smiley


Hvilket store hold?? Brøndby i lille Danmark og lille Getafe i Spanien i en hel sæson...  Ince kender da til den engelske stil mens Laudrups tekniske stil i en midterklub nok ikke lige vil falde heldig ud til at starte med i hver fald...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #146: 22 Jun 2008, 13:56 »

Hvilket store hold?? Brøndby i lille Danmark og lille Getafe i Spanien i en hel sæson...  Ince kender da til den engelske stil mens Laudrups tekniske stil i en midterklub nok ikke lige vil falde heldig ud til at starte med i hver fald...

Brøndby, Getafe og assistent på landsholdet må da være større end MK Dons og Maccelsfield Town, hvilket jeg mener i indlæg Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #147: 23 Jun 2008, 17:01 »

Problemet i Spanien er bare, at nu kender de ikke kun hans navn, for hans præstationer som spiller, nu har de også set hvad han kan som træner, eller rettere hvad han ikke kan som træner, så tror ikke han skal regne med at få tilbudt flere jobs udelukkende på navnet, som det var tilfældet i Getafe.

Det har jo i øvrigt også været ret tydeligt, at hans navn ikke har stået særligt højt på ønskelisterne i de Spanske klubber, eftersom han er blevet forbigået af alle Spanske klubber, der har skiftet træner (hvilket slet ikke har været så få denne sommer). Ville han til en større klub, skulle han have bevist noget i Getafe, og det gjorde han efter min mening ikke.

Faktisk synes jeg, at det er noget nær en katastrofe, at han nærmest er kørt i stilling som den eneste mulige arvtager til landstrænerposten, efter Morten Olsen, der er så mange jeg hellere så i det sæde, dømt på tidligere trænerpræstationer.

Helt enig, og det er jo nok derfor at han står i den situation nu som han gør, altså uden job og måske parat til hvad som helst nu...

Men det gør det vel hellere ikek bedre at han åbenbart har bedt om en klausul i hans kontrakt hvori han vil have lov til at vende tilbage til Spanien igen efter bare en enkelt sæson i et andet land... Det er vel de færeste klubber der vil give en formue for en trænerduo/trio nye spillere for så efter en enkelt sæon bare at begynde forefra...

Han skulle have været blevet i Getafe og vist havd han kunne, imo lyder det som om ham ikke turde blive i klubben af frygt for en fiasko...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #148: 23 Jun 2008, 17:10 »

Helt enig, og det er jo nok derfor at han står i den situation nu som han gør, altså uden job og måske parat til hvad som helst nu...

Men det gør det vel hellere ikek bedre at han åbenbart har bedt om en klausul i hans kontrakt hvori han vil have lov til at vende tilbage til Spanien igen efter bare en enkelt sæson i et andet land... Det er vel de færeste klubber der vil give en formue for en trænerduo/trio nye spillere for så efter en enkelt sæon bare at begynde forefra...

Han skulle have været blevet i Getafe og vist havd han kunne, imo lyder det som om ham ikke turde blive i klubben af frygt for en fiasko...

Ærligt talt, så tror jeg ikke at det overhovedet var en mulighed at blive i Getafe, jeg tror valget stod mellem at forlade skuden med en smule værdighed i behold, eller at få sparket. Han nåede trods alt at gøre sig godt og grundigt upopulær blandt spillerne i løbet af de sidste måneder af sæsonen, foruden de manglende resultater.

Brøndby, Getafe og assistent på landsholdet må da være større end MK Dons og Maccelsfield Town, hvilket jeg mener i indlæg Smiley

Ince står der, hvor Laudrup gjorde efter sin tid i Brøndby, nemlig som et ubeskrevet blad på trænerfronten, derfor kan han stadig leve højt på det navn han skabte sig som spiller. Den mulighed har Laudrup ikke mere, da han ikke længere er noget ubeskrevet blad.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #149: 23 Jun 2008, 17:58 »

Ærligt talt, så tror jeg ikke at det overhovedet var en mulighed at blive i Getafe, jeg tror valget stod mellem at forlade skuden med en smule værdighed i behold, eller at få sparket. Han nåede trods alt at gøre sig godt og grundigt upopulær blandt spillerne i løbet af de sidste måneder af sæsonen, foruden de manglende resultater.


Du har nok ret, og det er vel heller ikke kommet helt frem og han mere eller mindre fik sparket inden han selv sagde op...

Men som jeg har skrevet før, Laudrup rygtes snart til Horsens, det er vel efterhånden det eneste sæde der ikke er besat Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010