home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43795 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #120: 07 Jun 2008, 23:24 »

i dag har han sagt at russisk fodbold er interasant, til grin hvis han skal til at træne et russisk hold.

Hvorfor ?

Det var trods alt et russisk hold som vandt Uefa, så de kan altså godt spille fodbold,

Men han nævnte da vidst andre ligaer end kun den russiske
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #121: 07 Jun 2008, 23:27 »

Hvorfor ?

Det var trods alt et russisk hold som vandt Uefa, så de kan altså godt spille fodbold,

Men han nævnte da vidst andre ligaer end kun den russiske

fordi at han da han siger op i getafe, regner han bare med at han kan vælge og vrage, mellem klubberne og så hvis det ender med at han tager til russisk fodbold er det da til grin.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #122: 07 Jun 2008, 23:31 »

fordi at han da han siger op i getafe, regner han bare med at han kan vælge og vrage, mellem klubberne og så hvis det ender med at han tager til russisk fodbold er det da til grin.
Han spørger jo hvorfor det er til grin at han tager til Rusland. Der er et par gode klubber, og jeg ville synes det ville være spændende at se ham dér.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #123: 07 Jun 2008, 23:38 »

jeg synes bare det er til grin, at han kan ende i russisk fodbold og ikke i en af alle de spanske klubber, han blev rygtet til men nu må vi se om han overhovdet for et job, i næste sæson.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #124: 07 Jun 2008, 23:39 »

Jeg tror hans udtalelser bunder i desperation, eller noget der minder om det. Kort efter meddelelsen om at de stoppede i Getafe, var Faxe ude med en udtalelse om, at de gik efter en klub lige under toppen i Spanien, og det løb er jo kørt for længst. Nu tror jeg simpelthen bare han er ude og gøre opmærksom på, at han er villig til at tage stort set hvad som helst, og så kan han selvfølgelig også, med sådan en udtalelse, redde lidt ansigt, når/hvis han kommer til en klub i en knapt så god liga, som medierne mener han har klassen til...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #125: 08 Jun 2008, 09:43 »

Jeg tror hans udtalelser bunder i desperation, eller noget der minder om det. Kort efter meddelelsen om at de stoppede i Getafe, var Faxe ude med en udtalelse om, at de gik efter en klub lige under toppen i Spanien, og det løb er jo kørt for længst. Nu tror jeg simpelthen bare han er ude og gøre opmærksom på, at han er villig til at tage stort set hvad som helst, og så kan han selvfølgelig også, med sådan en udtalelse, redde lidt ansigt, når/hvis han kommer til en klub i en knapt så god liga, som medierne mener han har klassen til...

Jeg synes også, at han selv har bragt sig i en svær situation. Det er som om, at han overvurderer sig selv en smule. Så gode er hans resultater altså heller ikke. Han vinder et ud af tre mulige mesterskaber med Danmarks bedste hold i sin Brøndby-tid og er ikke langt fra at rykke ned med Getafe. Det var holdet for godt til. De klarede sig ganske vist flot i UEFA Cuppen, men i sidste ende står de som et bundhold uden titler.

At han så er selektiv og ligefrem ødelægger sine chancer hos Panathinaikos pga. lønkrav, er at spille højt spil. Desuden er jeg skuffet over, at penge betyder så meget for ham. Jeg har aldrig set ham som en pengegrisk mand, men der er åbenbart mange syn på Laudrup, som bør tages op til revision.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #126: 08 Jun 2008, 09:47 »

Jeg synes også, at han selv har bragt sig i en svær situation. Det er som om, at han overvurderer sig selv en smule. Så gode er hans resultater altså heller ikke. Han vinder et ud af tre mulige mesterskaber med Danmarks bedste hold i sin Brøndby-tid og er ikke langt fra at rykke ned med Getafe. Det var holdet for godt til. De klarede sig ganske vist flot i UEFA Cuppen, men i sidste ende står de som et bundhold uden titler.

At han så er selektiv og ligefrem ødelægger sine chancer hos Panathinaikos pga. lønkrav, er at spille højt spil. Desuden er jeg skuffet over, at penge betyder så meget for ham. Jeg har aldrig set ham som en pengegrisk mand, men der er åbenbart mange syn på Laudrup, som bør tages op til revision.

Jeg har ikke set det der med lønkravet fra officiel side, måske er det bare pressen, der gætter på hvorfor det blev Ten Cate og ikke Laudrup? Pressen har jo været fuldstændig forblændet af Laudrup, så at Panathinaikos har vejet ham, og fundet ham for let, er vel svært at tro for pressen, og endnu sværere at trykke, eftersom de virkede meget skråsikre i deres sag, om at det ville blive Laudrup, og Ten Cate kun var til forhandlinger, fordi han skulle være assistent...
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 09:49 af DNE » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #127: 09 Jun 2008, 14:24 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84820

Næste gang bliver han da sat i forbindelse med et hold på Mars  Grin
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #128: 11 Jun 2008, 20:51 »

Nu hvor Galatasaray har ansat Skibbe, er endnu en klub ude af billedet for ML.. Skulle han ende i Tyrkiet kan det godt blive i Fenerbache, som fornylig fyrede Zico..

Det ender vel med, at han må på knæ for Angel Torres om, at blive i Getafe Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #129: 17 Jun 2008, 16:52 »

Micharl Laudrup, DK bedste spiller gennem tiderne ingen tvivl om det...

Men er jeg den eneste der er ved at være træt af at høre hvor han IKKE ender... Siden han stoppede i Getafe er han vel rygtes til 25-30 klubber eller noget iden stil over hele Europa og der er stadig intet sket...

Medierne har efterhånden også mere travlt med at fortælle hvor han igen blev snydt på målstregen i en eller anden klub osv...

Jeg tror han har skudt sig selv lidt i foden og burde nok have taget en sæson mere i Getafe... et par sæsoner i Brøndby og en enkelt i Getafe klinger jo ikke rigtig af nóget når det kommer tilstykket...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12159127.html
« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 17:33 af JKJ » Logged

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #130: 17 Jun 2008, 17:27 »

Getafe har allerede fundet deres nye manager, siges det. Så han bliver ikke i getafe. Og der er ikke andre der vel ha ham lige nu, og det syntes jeg er rigtig fint.

han stopper i getafe uden at ha et nyt job, og det syntes jeg er lidt snobbet. Hans navn er stort, ja.

Men jeg håber han har skudt sig selv i foden, ved at forlade getafe i utide, uden at ha fået i nyt job iforvejen.

Man ligger som man reder!!
« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 17:31 af Vikingen » Logged

96232.99

stimo92
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #131: 17 Jun 2008, 17:31 »

Getafe har allerede fundet deres nye manager, siges det. Så han bliver ikke i getafe. Og der er ikke andre der vel ha ham lige nu, og det syntes jeg er rigtig fint.

han stopper i getafe uden at ha et nyt job, og det syntes jeg er lidt snobbet. Hans navn er stort, ja.

Men jeg håber han har skudt sig selv i foden, ved at forlade getafe i utide, uden at ha fået i nyt job iforvejen.

Man ligger som man reder!!
Han stoppede jo ikke i Getafe, han blev da fyret til sidst?
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #132: 17 Jun 2008, 17:32 »

Hvis Spanien ikke har fundet en afløser, kunne han vel landstræner nu hvor Aragones stopper efter em Peace haha
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #133: 17 Jun 2008, 17:35 »

Det er da helt fair at han tror på noget større end Getafe, og jeg håber skam ikk at han har skudt sig selv i foden,
for manden er en dygtig træner, som mindst fortjener en midterklub i en af de store ligaer,

Klart at han forlod Getafa, da han havde noget at leve op til, dermed ikk sagt at jeg sys hans sæson har været suveræn,
sys jeg langt fra, men ifølge medierne, er han jo årets manager,

Derudover ødelægger Laudrup det for sig selv, hvis rygterne om den løn han kræver, passer. .
For med den sæson han har haft kan han ikk forlange 2 mio pund!

Men Laudrup skal bare lande i den god klub, han skal bare ikk havde et sabbat år nu,
det vil være et dårligt tidspunkt med al den opmærksomhed han får Peace
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #134: 17 Jun 2008, 17:36 »

Han stoppede jo ikke i Getafe, han blev da fyret til sidst?

Nej, han sagde selv op
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010