home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43826 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #90: 20 Maj 2008, 17:28 »

Jeg tror han tar til silkeborg og skaffer den oprykning

Ej helt ærligt!

Der er større chance for at han tager til Al Qaeda IF end der er for at han tager til Silkeborg crazy funny
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #91: 20 Maj 2008, 17:30 »

Skal jeg være ærlig tror jeg ikke det bliver nogen af de klubber han er/har været sat i forbindelse med.

Hvis det alligevel skulle blive en af dem tror jeg det bliver City Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #92: 22 Maj 2008, 10:18 »

Damn. Det bliver snart svært at bevare overblikket. Tidligere på ugen var Laudrup i kontakt med Benfica. Så blev Chelsea pludselig nævnt. Nu kommer disse to ting:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11675275.html?forside

Det er igen Tutumlu, der udtaler sig. Manden lukker notorisk varm luft ud, og selvom det lyder spændende, så tror jeg ikke rigtigt på det.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11674634.html

En klub i samme størrelsesorden osm Getafe. Akkurat som Getafe gjorde, da Laudrup overtog, så har Santander overpræsteret og har sikret sig en plads i UEFA'en.

Jeg skal lige love for, at Laudrup bliver er blevet nævnt en del gange her for nylig..
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #93: 22 Maj 2008, 10:27 »

Jeg håber at Laudrup bliver i spanien, da det er hans spillestil..

Laudrup ender en dag i Real Madrid  Peace
Logged


TC
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #94: 22 Maj 2008, 10:41 »

Damn. Det bliver snart svært at bevare overblikket. Tidligere på ugen var Laudrup i kontakt med Benfica. Så blev Chelsea pludselig nævnt. Nu kommer disse to ting:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11675275.html?forside

Det er igen Tutumlu, der udtaler sig. Manden lukker notorisk varm luft ud, og selvom det lyder spændende, så tror jeg ikke rigtigt på det.
What?! Han kan da ikke bare købe Valencia  Shockeret - Det må da være en røver, men kunne være cool med en dansker klub i det spanske  Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #95: 22 Maj 2008, 12:16 »

What?! Han kan da ikke bare købe Valencia  Shockeret - Det må da være en røver, men kunne være cool med en dansker klub i det spanske  Opstemt

Det er jo sammen med en investergruppe..  Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #96: 22 Maj 2008, 12:45 »

Tutumlu lukker varm luft ud, for at sikre, at Laudrup bliver ved med at blive nævnt i pressen, og at der bliver lagt mærke til ham. Og eftersom han bliver ved, og endnu ikke har låst sig fast på at nævne én bestemt klub, så tvivler jeg på, at Laudrup endnu står med noget konkret. Så snart der er noget konkret på bordet, så bliver Tutumlu garanteret tavs som graven (selvom det lige nu er lidt svært at forestille sig, at den mand kan holde sin kæft  Smiley)
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #97: 24 Maj 2008, 16:33 »

Lige nu tror jeg mest på Espanyol,
da jeg tror at Tutumlu lukke en masse ud, for at Laudrup kan få fred til at handle med klubber, som han ikk er sat i forbindelse med (Endnu)
Men ellers lyder det da snart til at Tobias Linderoth får selvskab af Laudrup i Galatasary,
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #98: 24 Maj 2008, 16:42 »

Et eller andet sted kunne jeg godt forestille mig at Laudrup ender med "sorteper".

Espanyol er eneste mulighed som jeg ser det. Jeg tror ikke han vil tage til Almeria, som jo nu også mangler ny træner efter emery er skiftet til valencia.

det bliver Espanyol eller nothing.
Logged

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #99: 25 Maj 2008, 16:38 »

Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #100: 25 Maj 2008, 16:46 »


Der er jo ingen kommetar fra Laudrup, hvor han netop selv siger at Champions League er et krav,
men hvis det passer, så tror jeg mest på Galatasary
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #101: 25 Maj 2008, 16:47 »

Tror faktisk det bliver Galatasary... Men eneste tvivl er altså at den tyrkiske liga ikke er den bedste i verden
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #102: 27 Maj 2008, 14:29 »

Hehe, det ser jo efterhånden ud til, at hvis Laudrup skal blive i Spanien, så bliver det i en lavere række, eller som turist guide  Grin

Klubberne i den bedste rækker står jo nærmest i kø for at afvise ham for tiden, med Espanyol som seneste skud på stammen. Noget kunne tyde på, at der bliver tale om et skridt ned af stien for Laudrup, opad forsvinder mulighederne i hvert fald ret hurtigt. Måske interessen for Laudrup ikke har været helt så overvældende, som Tutumlu og pressen ellers gerne vil have os til at tro?
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #103: 27 Maj 2008, 14:31 »

Hehe, det ser jo efterhånden ud til, at hvis Laudrup skal blive i Spanien, så bliver det i en lavere række, eller som turist guide  Grin

Klubberne i den bedste rækker står jo nærmest i kø for at afvise ham for tiden, med Espanyol som seneste skud på stammen. Noget kunne tyde på, at der bliver tale om et skridt ned af stien for Laudrup, opad forsvinder mulighederne i hvert fald ret hurtigt. Måske interessen for Laudrup ikke har været helt så overvældende, som Tutumlu og pressen ellers gerne vil have os til at tro?

Kan man ikk lige få kilde til "Espanyol afviser Laudrup" for jeg kan ikk finde noget om det ?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #104: 27 Maj 2008, 14:31 »

Ja, man begynder snart at tro, at han selv (og hans agent) havde lidt for høje tanker om ham og hans reputation. Jeg har altid ment at han skulle have blevet endnu et år i Getafe, hvor han virkelig kunne have bevist sit værd. Nu er det efterhånden svært at finde en god klub til ham. Jeg tvivler ihf. efterhånden på at det bliver i Spanien.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010