home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvem fra FmF har du mødt?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange fra FmF har du mødt IRL?
0 (HURRA!!!)
- 58 (51,3%)
1-3
- 28 (24,8%)
4-7
- 19 (16,8%)
8-10
- 2 (1,8%)
11-15
- 1 (0,9%)
16+
- 5 (4,4%)
Antal Stemmer: 113

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Hvem fra FmF har du mødt?  (Læst 72039 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Hvem fra FmF har du mødt?
« Svar #165: 28 Jan 2009, 06:48 »

Jeg har ikke mødt Juanito, men jeg ved skam hvem han er. Det samme gælder med Nyysted, der dog har set mig engang i Thisted, hvor jeg var med klassen. Dot, Eske4 og Nicknaldo ser jeg hver eneste dag siden år 2000, så dem kan man godt sige jeg har mødt et par gange..

Ellers tror jeg ikke rigtig der er nogen, men håber da at kunne møde nogen på et senere tidspunkt. :-)

plutonium
Manager

« Svar #166: 28 Jan 2009, 07:02 »

Hidtil har jeg kun mødt to jeg véd bruger FMFreaks.

Verdenskrig
Djibrill (han er totalt ukendt på siden, da han aldrig bruger andet end download-sektionen)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #167: 31 Jan 2009, 15:38 »

Jeg kan ikke huske om jeg har svaret her, men jeg har mødt;

TTurbo1 - crewtræf
Sunbao - crewtræf
g00n - crewtræf
freakstar - crewtræf
Bademesteren - crewtræf
-KNM- - crewtræf
Katanka - af omvej via FMground
KongFjong - af omvej via FMground
Lagotolio - af omvej via FMground
Vevest7 - af omvej via FMground
Willum - af omvej via FMground

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #168: 04 Feb 2009, 16:04 »

Har ikke mødt nogen endnu, andre end BenM i en fodboldkamp, hvor vi ikke vidste det Opstemt Men i vinterferien, er det allerede aftalt, at jeg skal møde andersfa123 og verdenskrig, og så måske på et andet tidspunkt verdenskrig igen sammen med GudenEricsson, og så har jeg også snakket lidt med DimitarBerbatov, om noget Peace

patrick J
Manager

« Svar #169: 10 Feb 2009, 22:12 »

Jeg har ikke mødt nogen herinde fra, i hvert fald ikke hvad jeg ved af, måske har jeg mødt nogle på Faxe eller på Brønsbys udebaneture? Kender i forvejen Barca-Boy, Brondbyfanen8, Tigers Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #170: 10 Feb 2009, 22:20 »

Jeg har ikke mødt nogen herinde, men jeg har da spillet fodbold med  nogen af dem, og gået i klasse med de fleste, som også er herinde på FmF.
Philli, Naitsirhc, Zentobi, Triox og Behrens
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 22:52 af jakob91 » Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

absalonsen
Gæst

« Svar #171: 10 Feb 2009, 22:22 »

Har ikke mødt nogen endnu, andre end BenM i en fodboldkamp, hvor vi ikke vidste det Opstemt Men i vinterferien, er det allerede aftalt, at jeg skal møde andersfa123 og verdenskrig, og så måske på et andet tidspunkt verdenskrig igen sammen med GudenEricsson, og så har jeg også snakket lidt med DimitarBerbatov, om noget Peace

Stakkels dig. Føler virkeligt med dig.  Ubeslutsom
Mit liv har ikke været det samme efter mit møde med GE og vk. xD

vesperGT mener, at have set mig på mit arbejde en morgen. Problemet er bare, at jeg normalt ikke arbejder om morgenen.  Opstemt Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #172: 19 Feb 2009, 13:43 »

har mødt et par stykker siden jeg fik mit ban Thumbs Up

Plutnonium var jeg sammen med engang i januar mener jeg, som jeg var ude og spille fodbold med i en 2-3 timer med en masse af hans venner og bekendte... Det var super fedt , og håber vi snart skal det igen Thumbs Up...

Andersfa: Mødt til BT cup, og så har jeg også været sammen med ham i vinterferien hvor vi røg, drak, åd, sov, og spillede playstation, og meget andet Grin... Det var mindeværdigt Opstemt

Ghertesteas: Samme dag som jeg var sammen med Andersfa, havde vi lige en date med Ghert, til fcks træningskamp mod lyngby, som vi dog ikke fik set så meget af, da vi stod godt og vel 100 meter fra banen Grin... Men hyggeligt var det, og vi fik sku snakket noget fodbold, og ædt noget (for nogles vedkommende) god mad Grin

Mit liv har ikke været det samme efter mit møde med GE og vk. xD

Nej det er ændret til det positive Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #173: 19 Feb 2009, 14:12 »

Ghertesteas: Samme dag som jeg var sammen med Andersfa, havde vi lige en date med Ghert, til fcks træningskamp mod lyngby, som vi dog ikke fik set så meget af, da vi stod godt og vel 100 meter fra banen Grin... Men hyggeligt var det, og vi fik sku snakket noget fodbold, og ædt noget (for nogles vedkommende) god mad Grin

Kys Forseglede Læber

Ja maden var trods alt ok, men var altså ikke tilfreds med kvaliteten af min shawarma!

Btw, Støvsugerbanden! Grin Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 14:20 af Ghertesteas » Logged

enged
Gæst

« Svar #174: 19 Feb 2009, 22:35 »

Jeg har haft den tvivlsomme ære at have gået i klasse med Mr-legendary Tunge

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #175: 19 Feb 2009, 22:48 »

Jeg har mødt/kender Jakob91 og Naitsirhc. Spiller fodbold med begge to, og sidstnævnte er min halvbror Smiley

plutonium
Manager

« Svar #176: 20 Feb 2009, 06:51 »

har mødt et par stykker siden jeg fik mit ban Thumbs Up

Plutnonium var jeg sammen med engang i januar mener jeg, som jeg var ude og spille fodbold med i en 2-3 timer med en masse af hans venner og bekendte... Det var super fedt , og håber vi snart skal det igen Thumbs Up...

Andersfa: Mødt til BT cup, og så har jeg også været sammen med ham i vinterferien hvor vi røg, drak, åd, sov, og spillede playstation, og meget andet Grin... Det var mindeværdigt Opstemt

Nej det er ændret til det positive Wink

Du er i al fald på vores liste over dem der bliver inviteret fast  Thumbs Up

Bare vent til sommer, så (burde) der komme en invitation ind ad døren hele tiden! Håber bare at drengene er lidt mere friske end sidste år  Ubeslutsom

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #177: 20 Feb 2009, 08:35 »

Lyder genialt pluto, det glæder jeg mig til Thumbs Up.. Hehe savner sku allerede intensiteten Opstemt

Ku være jeg også sku nævne at jeg kender DimitarBerbatov Rullende Øjne.. Har (desværre) gået på efterskole med ham, så nu må jeg dagligt høre på hans lårt Græder ( Wink )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #178: 20 Feb 2009, 16:30 »

Ku være jeg også sku nævne at jeg kender DimitarBerbatov Rullende Øjne.. Har (desværre) gået på efterskole med ham, så nu må jeg dagligt høre på hans lårt Græder ( Wink )

Ey ey, dont talk shit about Ashti!

Wink

søgaard
Gæst

« Svar #179: 22 Feb 2009, 14:26 »

Så kan jeg skrive Hawkins brødrene og freakstar på listen over personerne, som jeg har mødt.
I går havde vi en god bytur, hvor vi ikke manglede hverken øl eller damer Wink
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 14:40 af Søgaard » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010