home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen  (Læst 11569 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #30: 24 Maj 2008, 09:00 »




Milano - Sam Remo | 294 km


Ryttere: Langeveld, Flecha, Dekker, Löwik, Posthuma, Moerenhout, Tankink og Mollema

Da Oscar forsat er skadet, så var det Dekker der skulle være kaptajn. Planen var slet ikke at Dekker skulle være med i løbet.
Med 50km igen melder Dekker at han har dårlige ben (-2). Den eneste mulighed for en sejr var dog et angreb på den sidste bakke. Men havde Dekker kræfterne der ??

Lidt uventet kom der et angreb fra Cancellara et par km inden den sidste bakke startede. Devolder gik med, men Fabian var for hurtig. Dekker angreb på bakken, desværre kunne han ikke komme op til Devolder, en 3.plads kom dog hjem

Top 5:
1) Cancellara 7h43´02"
2) Devolder + 1´00"
3) Dekker + 1´00"
4) O´Grady + 1´00"
5) Petacchi + 1´00"

Dekker efter etapen:
"Jeg kunne allerede tidligt på etapen mærke at jeg ikke var klart. Jeg ved i tvivl om jeg skulle angribe da Fabian angreb, jeg vurdere at hverken kræfterne eller, chancen for at følge med ham var stor nok til at holde hjem. Jeg satsede lidt på han gik død ved bakker, derfor angreb jeg. Det viser bare at Fabian er i rigtig god form.
Vores sponsor havde dette løb som mål, så det er selvfølgelig ærgeligt vi ikke vinder. Jeg gjor hvad jeg kunne, nu da Oscar ikke var med"

Ronde Van Het Groene | 203 km

23/03-07


Ryttere: Brown, Kozontchuk, Mollema, Flens, Martens, Niermann, Ten Dam

Et mindre løb som Mouris fra Mitsubishi vandt foran Cappelle og Siedler. Bedste Rabobank mand blev Kozontchuk på en 9.plads.

Vuelta a Castilla y Leon | 5.Etaper

24/04 - 28/04-07


Ryttere: Ten Dam, Weening, Menchov, Gesink, Mollema, Martens, De Maar og Horrillo.

1.Etape | 10 km (simmer)

Gutierrez vandt enkelstarten. Bedste Rabobank mand blev De Maar på en 29 plads. 48 sekunder efter.

2.Etape | 180 km

Efter dagens etape er der nu kun 2 der kan vinde løbet, Cobo og Gutierrez kørte sammen væk fra feltet og kom i mål sammen. 2,17 ned til Plaza. Mollema og Gesink kom sammen i mål, over 4 minutter efter Gutierrez som vandt.

3.Etape | 146 km

Cobelo vandt flot etapen foran Bøchman fra CSC. Et udbrud gik lov til at kører hjem. Ingen gode placeringer til Rabobanks folk, som kun bruger løbet til opvarmning.

4.Etape | 151,4 km

Top 3 i den samlede stilling kom også i top 3 på denne etape. Gutierrez viser storform og vandt foran Plaza. Cobo blev henvist til 3.pladsen. Gesink kom med hovedfeltet i mål, 1,32 efter vinderen.

5.Etape | 162 km

Mollema kom ellers med i dagens udbrud som holdt hele vejen hjem. En taktisk brøler gjord sådan at han ikke kom med de afgørende til mål. Han fik en 6 plads.
Gutierrez vandt løbet samlet.


Marts måned sidste løb er E3 Prijs Vlaanderen, det er sidste løb inden Flanderen rundt.

Ryttere: Flecha, Langeveld, Hayman, Flens, Posthuma pg Tankink

I løbet af etapen gik det hurtig op for Flecha at benene ikke var hvor de skulle være. Dermed blev Langeveld kaptajn. Langeveld kunne dog ikke følge med de store ryttere. Nuyens vandt foran Devolder, 58 sekunder efter kom Boonen som vandt favorritternes spurt.
Langeveld kom ind 3,17 efter. Det lover ikke godt for Flanderen og Paris - Roubaix i næste måned.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #31: 25 Maj 2008, 07:39 »



Ronde Van Vlaanderen | 256 km

6/4 - 2007


Ryttere: Flecha, Langeveld, Hayman, Flens, Posthuma, Horrillo, Martens og Löwik

Lidt underligt, Flecha er i udmærket form (92 point), men alligevel er dags formen igen elendig. -4 sagde den første melding, næsten melding var så lidt bedre, -2.

Som ventet røg Flecha af favoritternes felt da det for alvor galt. Hoste overraskede alle med et langt udbrud som holdt hele vejen til mål. En rigtig flot sejr.

Top 10:
1) Hoste 7h54´52"
2) Pozzato + 1´16"
3) Devolder + 1´41"
4) Nuyens + 3´30"
5) Gilbert + 3´30"
6) Vansummeren + 5´05"
7) Cancellara + 5´05"
8) Hincapie + 5´05"
9) Flecha + 5´59"
10) Boonen + 6´29"

Flecha efter det hårde løb:
"Jeg følte ellers jeg var i udmærket form til dette løb. Men jeg følte at det ikke rigtig gik, igen i dag. Det er meget irreterende, for mine holdkammarat yder et godt arbejde. Jeg er lidt overrasket over at Hoste holder hjem, han angreb langt udefra og det er godt klaret af ham"


Gent - Wevelgen | 207 km


Pozzato angreb på løbets hårdeste stigning, Flecha gik med og med det samme sad Gilbert, Hoste, Nuyens og Devolder i nakken på ham. Det lykkes aldrig for de 4 at komme frem til Pozzato som vandt med 25" sekunder til Gilbert som tog af spurten. O´Grady nåede op til Flecha gruppen, så det endte med en 5 plads til Flecha.

Paris - Roubaix | 268 km


Det sidste og mest spændende store brosten løb for denne sæson. Kravet er en top 3 til Flecha.

Med 130 km igen kom første melding fra Flecha, -1 hed dagsformen. Og det er ikke ligefrem det man skal bruge hvis man vil have en top 3. Et 5 mands udbrud er 3,57" foran feltet.

Med 37 km igen satte O´Grady et angreb ind, Flecha og Langeveld svarede igen med at gå med. Devolder, Burghardt og Nuyens gik også med. Langeveld kom aldrig helt op til de andre så en 5 mands gruppe blev til: Flecha, Burghardt, O´Grady, Devolder og Nuyens. Med 22,6km igen har de 5 1´32" ned til feltet hvor Langeveld også sidder.

nej nej nej!! På det sidste stykke gik Flecha fuldstændig kold og kom sidst ind af de 5, så en top 3 placering blev det ikke til. Meget skuffende. O´Grady vandt løbet foran Burghardt

Top 10:
1) O´Grady 7h38´17"
2) Burghardt + 0"
3) Nuyens + 0"
4) Devolder + 0"
5) Flecha + 0"
6) Ballan + 2´06"
7) Cancellara + 2´06"
8) Franzoi + 2´06"
9) Hoste + 2´06"
10) Pozzato + 2´06"

Flecha efter løbet:
"Satans! Jeg følte mig ellers ovenpå, så jeg tog mine sidste drikkedunke og skulle give den gas til slut. Det slog så fejl, skulle aldrig havde dukket de sidste flasker. Jeg er meget skuffet nu."



Vuelta Ciclista al Pais Vasco


Ryttere: Flens, Elijzen, De Maar, Walker, Menchov, Eltink, Ardila og Gesink

1.Etape | 138 km

Frank Schleck viste rigtig gode ben inden Amstel og de andre store klassikere går igang. Han kom til mål sammen med Kichen som han slog i en spurt. Gesink kom ind sammen med feltet. 1´42" efter.

2.Etape | 157 km

Ventoso tog sig sikkert af sprinten på denne flade etape. Reynes og Rebellin kom ind på de næste pladser.

3.Etape | 176 km

Kirchen kom denne gang først over stregen, Ricco og Rodriguez kom ind i samme tid som vinderen. Frank Schleck kom ind som nr 5, 39" sekunder efter. Bedste Rabobank mand blev Menchov på en 63´ plads.

4.Etape | 171 km

Bertagnolli tog sig af 4.etape og kom helt op på den samlede 2.plads. Kirchen kom første i mål 3´11 efter ham. I den gruppe sad Gesink også.
Rodriguez fører nu løbet foran Bertagnolli, 19 sekunder efter kommer Kirchen.

5.Etape | 170 km

Kim Kirchen viser stor styrke, han overtog igen førertrøjen inden sidste etape. Han fører nu med 25" sekunder til Rodriguez og 1´23" til Frank Schelck.

6.Etape | 14,4 km

Sidste etape bød på en enkelstart. Den blev vundet af McGee foran Schumacher.
Kirchen vandt samlet, 1´04" foran Rodriguez.


Amstel Gold Race | 257 km


Et løb med utrolig mange stigninger, Dekker havde ingen rigtig hjælper med og på forhånd var det klart at han manglede lige det sidste for at være med helt fremme.
Rodriguez har vist storform de seneste par uger og da han satte sit angreb ind var det kun Nocentini der kunne følge med. Der blev dannet en gruppe bag dem med Kirchen, Schumacher og Bertagnolli.
Rodriguez kørte fra Nocentini mod slutningen og vandt med 14" sekunder. Dekker kom ind på en 6.plads.

La Fleche Wallone | 202 km


Kim Kirchen var meget tæt på at vinde løbet, han gik dog død på den sidste stigning op til mål. Her kom vinderen af Amstel Gold Race, Rodriguez, med rigtig gode ben og fik overhalet Kirchen og vandt etapen. Kirchen endte helt nede på en 7 plads. Schelck endte nr 2. Dekker kom ind som nr 15.

Liege - Bastogne - Liege | 262 km


Dekker er ikke i form til disse løb. Så chancen for sejr er meget lille. Rodriguez er i voldsom god form og kunne sagens lave et hattrick.
Det tog en noget overraskende drejning i årets Leige løb. Med 25 km igen bliver der angrebet, Kichen og Rodriguez er begge med, netop de 2 ryttere har været i topklasse det seneste stykke tid. Dekker havde ikke kræfterne på det tidspunkt til at gå med, senere angreb Dekker dog og fik en 9 plads.
De 8 andre der kom i udbrud var:

Ricco, Vanendert, Kirchen, Rodriguez, Wegmann, Bertagnolli, Nocentini og Monfort.

Manden med bedste ben var åbenbart Vanendert, han angreb de andre i gruppen, Kirchen var tæt på at hente ham ved de sidste meter. Men hvilken sejr til kun 23 årige Jelle Vanendert fra Des Jeux mandskabet.

Det viser bare, hvis man er i fornuftig form så kan alt ske.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #32: 25 Maj 2008, 10:16 »

Lidt skuffende resultater fra klassikersæsonen. Skuffet
Håber på et lidt bedre Giro di Italia. Kommer der en gennemgang af løbet, med hvem der er kaptajn og sådan ?
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #33: 25 Maj 2008, 11:17 »




Romandiet rundt

6.Etaper


Dekker er kaptajn for holdet. Da vores sponsor gerne vil vinde dette løb.

1.Etape - 6 km

Dekker kom ind på en 3 plads, 4 sekunder efter Gutierrez. Flens fik en flot 10.plads.

2.Etape - 181,5 km

En utrolig spændende etape. Det var slet ikke meningen at Dekker skulle have kørt dette løb som han er slet ikke i nærheden af topform (80point)
På dagens etape var det Gadret som lavede det afgørende angreb, Dekker og Gutierrez, som er favorit til at vinde løbet samlet gik med ham.

Det gik hurtig op for folk at en af disse 3 ryttere vandt etapen, det endte med at Gutierrez var hurtigst i spurten og slog Dekker.
Der er nu 8 sekunder mellem Gutierrez og Dekker, på 3 pladsen er Gadret som er 1´16" efter.

3.Etape - 171,2 km

Gustav Larsson fra CSC angreb på det sidste bjerg, Dekker prøvede at gå med, men det lykkes ikke helt, Dekker sad for langt tilbage da angrebet kom.
Larsson fik lov til at kører i mål alene og vandt med 14 sekunder ned til feltet, med det rykkede Larsson op på en samlede 4 plads. Ellers ingen ændringer i det samlede.

4.Etape - 26 km

Løbet lange enkelstart kan afgøre en del. Dekker og Gutierrez er kun 8 sekunder fra hinanden. Clement fra Bouygues Telecom vandt etapen foran Dekker. Igen blev Dekker henvist til 2.pladsen. Denne gang med 6 sekunder. Gutierrez kom ind 45 sekunder efter Clement. Så Dekker fører nu løbet samlet med 31 sekunder. Der mangler 2 etaper.

5.Etape - 142 km

Løbets store bjergetape. Vi skal over 3 store bjerg og et mindre bjerg, det bliver spændende om Dekker kan holde føringen efter etapen. Den bliver rigtig hård.

Med 43 km igen havde Dekker kun Posthuma og Eltink med tilbage i feltet. Dekker så fornuftigt ud og da den sidste stigning ikke er så voldsom som de 2 første så burde Dekker ikke miste trøjen.

10 km tilbage af etapen, det er begyndt at gå op ad på den sidste og afgørende stigning. Et 61 mand stor felt sidder samlet og Dekker holder meget øje med Gutierrez.

Gutierrez angriber!! Et skidt tidspunkt, midt i angrebet skal Dekker have vand og Gutierrez fortsætter hans angreb. Dekker kommer dog op.
En gruppe på 5 er samlet, der er ikke langt ned til feltet. Joly, Dekker, Cobo, Gutierrez og Martinez er samlet.

På det sidste stykke er det kun Gutierrez og Dekker der kommer til at kæmpe om sejren, her er Gutierrez igen hurtigs og slår Dekker. De kommer ind i samme tid, så det er kun få sekunder Gutierrez henter, han får nemlig 10 bonus sekunder for hans første plads.

Top 3 samlet inden sidste etape:
1) Dekker 13h50´21"
2) Gutierrez + 27"
3) Cobo + 2´56"


6.Etape - 154,5 km

Et udbrud fik lov til at kører alene i mål. De var 11 en overgang med det skulle afgøres mellem disse 3: Valentin, Steensen og Loosli

Loosli vandt etape og Dekker kom i mål sammen med de andre favoritter.

Dekker vandt dermed Romandiet Rundt! 27" sekunder ned til Gutierrez

Dekker efter den samlede sejr:
"Jeg har det skønt nu. Jeg vandt godt nok ingen etape, men jeg synes jeg kørte rigtig godt og stor tak til mine holdkammarater"


Giroen - rytterne


Etaper:
1 holdenkelstart
3 enkelstarter
5 bjergetaper
12 flade/lidt bakker

Robert Gesink (Holland) - Kaptajn
Gesink er ikke den store enkelstartrytter og da der er hele 4 af slagens i årets Giro så er chancen for at vinde løbet samlet ikke stor. Gesink skal vise sig på de 5 bjergetaper og forhåbenlig vinde en etape.

Theo Eltink (Holland) - Hjælper
Eltink skal hjælpe Gesink i bjergene, han er ikke verdens bedste bjergrytter, han kæmper, og kan være en god mand at have.

Joost Posthuma (Holland) - Hjælper
Posthuma er god til enkelstart og skal hjælpe holdet til en fornuftigt placering på 1.etape. Et alt for stort tidstab til Gesink vil ikke være godt.

Rick Flens (Holland) - Hjælper
25 årige Flens skal ligesom Posthuma også hjælpe til på første etape da holdenkelstarten er vigtig. Ellers skal han forsøge sig med udbrud på de flade etaper.

Bram Tankink (Holland) - Hjælper
En mand som også kan hjælpe Gesink lidt i starten af bjergene, vil dog hurtig gå kold. Skal også forsøge sig med udbrud på de halvsvære etaper.

Paul Martins (Tyskland) - Hjælper
Martins er en okey enkelstarts rytter, han kan også kører lidt i bjerge og vil også være nyttig når det går opad.

Bauke Mollema (Holland) - Hjælper
21 årige Mollema har fået lov til at deltage i årets Giro. Den talentfulde bjergrytter skal også hjælpe til på de store bjerg. Rutine er der ikke meget af, så han skal også tage det som en oplevelse.

Koos Moerenhout (Holland) - Hjælper
Koos har ligesom Mollema og Gesink været på en træningstur i bjergene inden Giroen og det hjælper lidt på hans bjergstats. En fornuftigt hjælper.

Mauricio Ardila (Colombia) - Hjælper
Ardila skal være sidste mand i bjergene for Gesink. Forhåbenlig kan han sidde godt med det sidste stykke, inden det for alvor går igang. Kan også angribe selv hvis benene er til det.

Status på truppen:
Jeg ved udmærket godt at Gesink aldrig vil vinde Giroen, men der bliver kørt for ham. Holdet har mange hjælpere til netop Gesink i bjergene. Ardilla, Moerenhout og måske Mollema kan sidde tilbage og hjælpe ved slutningen. 7 ud af 9 ryttere er fra Holland.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #34: 25 Maj 2008, 20:00 »




Giro d´Italia | Del 1 (1-7 etaper)


1.Etape | 30.3 km
Palermo TTT - 10/05/2007

Som ventet var det ikke Rabobank der løb med sejren.  Team High Road løb med sejren, 7 sekunder foran Team Astana, der både har Kløden og Leipheimer med.
Rabobank kom ind på en noget overraskende 3 plads.

Top 5:
1) Pinotti 35´52"
2) Knaven + 0"
3) Siutsou + 0"
4) Sieberg + 0"
5) Cavendish + 0"

Bedste Rabobank rytter:
19) Martens + 9"

2.Etape | 207,4 km
Cefalu - Agrigento - 11/05/2007

Der var en lille bakke mod afslutningen, så jeg valgte at tage Gesink helt frem, hvis der nu skulle komme hul. Etapen blev vundet af Paolini, foran Ricco og Garzelli.
Hagen fra Team High Road overtog trøjen da han kom først ind over stregen fra det tyske hold. Gesink endte 16 på etapen.

3.Etape | 207,4 km
Catania - Milazzo - 12/05/2007

Som i kan se nede under, så blev det en rigtig tæt duel mellem Hunter til venstre og Steegmans til højre.



Hunter blev vinderen og rykkede lidt frem i den samlede. Eisel er nu i front da han kom før Hagen ind for Team High Road.

4.Etape | 187,4 km
Pizzo Calabro - Catanzaro Lido | 13/05/2007

Et par enkelte bjerge på ruten, ikke noget der burde have indflydelse.

Etapens højdepunkt var et kæmpe styrt 8 km før mål. Flere af de store ryttere kom med i det, Gesink nåede lige at komme forbi de liggende ryttere. Af de store navne kan Di Luca og Cunego nævnes, de tabte 2´32".
Det blev til en dobbel op for Gerolsteiner der udnyttede styrtet. Rebellin vandt fora Haussler.
Hagen kom ind som nr 3, og fører nu Giroen.

5.Etape | 170,4 km
Belvedere Marttimo - Contursi Terme 14/05/2007

En spændende afslutningen ventede rytterne på denne 5.etape. Guf for både Ricco og Di Luca.
Gesink havde rigtig gode ben, men nu er manden ikke den store sprinter og kom kun i mål som nr 9, selvom han sad helt fremme. Di Luca var manden der vandt etapen, foran Nibali. Di Luca er nu 3´31" efter i den samlede.

6.Etape | 247 km
Potenza - Peschici 15/05/2007

En lille stigning igen i slutningen som gør Ricco, Nibali og Di Luca favorriter. Ellers er ruten relativ flad, et enkelt bjerge er der. Ikke en etape der burde volde problemer for Gesink.

Vi fik en ny mand i førertrøjen, Rebellin som allerede har vundet en etape i år, vandt foran Cunego og Ricco.
Der blev kørt et sindsygt tempo, eneste Rabobank rytter der kunne følge med var Resink som samlet ligger nr 5. Første rigtige bjergetape er imorgen.

7.Etape | 180,9 km
Vasto - Pesco Costanzo 16/05/2007

Første rigtige bjergetape, ingen store bjerge på, men rytterne skal trodsalt over 6 stigninger også venter en lille stigning op mod mål.

Der skete virkelig ting og sager på årets første bjergetape. Desværre sad Gesink lidt for langt tilbage da det endelige angreb kom. Cunego gik i angreb, Nibali og Ricco gik med ham. Di Luca prøvede, men kom aldrig op.

Gesink gik til angreb på sidste bjerg og kom op til Di Luca. De var 1,25 efter de 3 i front. Det lykkes aldrig at komme op til de 3 stærke ryttere, så det skulle afgøres mellem dem. Her var Cunego den hurtigste.
Gesink kom ind som nr 5, samme tid som Di Luca.

Top 5 på etapen:
1) Cunego 5h06´16"
2) Nibali +0"
3) Ricco +0"
4) Di Luca + 1´38"
5) Gesink + 1´38"

Top 5 samlet:
1) Nibali 29h30´18"
2) Ricco +5"
3) Gesink +1´18"
4) Gunego +2´50"
5) Rebellin +3´12"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #35: 26 Maj 2008, 16:30 »



Giro d´Italia | Del 2 (8-14 etaper)


8.Etape | 208.5 km
Rivisondoli - Tivoli  17/05/2007

Et par lidt rolige etaper venter, forhåbenlig, inden en enkelstart venter om nogen dage.

Alt andet end roligt blev det, Posthuma gik med i et udbrud. Ved 25 km igen kørte Posthuma så alene og desværre blev han hentet med 13 km igen. I feltet havde Milram og Team High Road udnyttet den hårde sidevind til at lave et hul til resten af feltet. Så en 14 mande havde fundet sammen. Napolitano snød de andre ved at kører frem dem med 9 km igen, han kom til mål alene og vandt med 1´09" til Petacchi og Eisel. Gesink og de andre favoritter kom samlet i mål, 2´33" efter.

9.Etape:
NB: Vildt underligt, denne etape blev slet ikke kørt. Dagen forsatte bare og da der var hviledag dagen efter, så var næste etape altså enkelstarten.

10.Etape | 36.0 km
Pesaro - Urbino 20/05/2007

En spændende etape, Gesink er ikke god til det og vil helt sikkert tabe tid til de andre.

Gesink er i fornuftigt form og overraskede en del mennesker, han tabte kun 1´17" til Leipheimer. Nibali kom ind som nr 2 og overtog dermed førertrøjen.

Top 5 samlet:
1) Nibali 39h19´47"
2) Gesink + 2´27"
3) Leipheimer + 3´14"
4) Ricco + 3´31"
5) Julich + 3´47" (Så er Don_E glad)

Andre store ryttere:
8) Kløden + 4´51"
9) Cunego + 4´59"
13) Di Luca + 5´50"
28) Garzelli + 8´20"

11. Etape | 193.4 km
Urbania - Cesana 21/05/2007

Måske ikke den vildeste etape, men kan være der sker noget alligevel. Så Gesink skal være opmærksom.



Som ventet skete der først noget ved sidste lille stigning. Her blev der angrebet af Cunego, Ricco og Popo. Gesink og Di Luca gik med, Gesink er ikke hurtig i en spurt og blev kun nr 5. Det gode ved det er, Nibali kom ikke med og dermed hentede Gesink 47" sekunder ind på ham.

Top 3 efter etapen:
1) Nibali 44h10´14"
2) Gesink + 1´40"
3) Ricco + 2´44"

12.Etape | 171 km
Forli - Carpi 22/05/2007

Total flad etape. Er guf for Petacchi og Steegmans.

Posthuma gik med i det der viste sig at være et afgørende udbrud. Desværre kom kun 4 mand væk, så chancen for at nå hjem var lille. Posthuma og Portal måtte slippe de 2 andre ved ca 40 km igen, Posthuma havde en dagsform på -4.
Albizuri havde mange kræfter tilbage og kørte alene til mål ved ca 10 km, han var meget tæt på at blive hentet, men Napolitano nåede aldrig op. Så en udbrud lykkes for en gang skyld. Eneste kedelige ting ved dagens etape var at Rujano måtte udgår pga et styrt 2km før mål.
Han fik ødelagt sin knæskal og ventes først tilbage i starten af Juli.


13.Etape | 192.0 km
Modena - Citadella 23/05/2007

Endnu en flad etape, skal man være heldig med at være i det rigtige udbrud ?

Denne gang var det første Martens og senere hen Flens der blev sendt afsted. Milran og Team High Road hentede lykkeriderne ind og det skulle afgøres i en massespurt.
Her var Eisel klart den hurtigste, Petacchi og Napolitano blev henvist til de næste pladser.
Gesink havde ekstrem gode ben, +5. Vi må håbe det fortsætter imorgen på bjergetapen.

14.Etape | 196 km
Verona - Alpe di Pampeago (Val di Fiemme) 24/05/2007




Den første alvorlige styrkeprøve for favoritterne. Første melding fra Gesink kom med 140 km igen, de 2 første bjerge var vel overstået, pilen var hverken op eller ned, og da hans bedste mand i bjergene, Ardila havde en pil nedaf, så var det ikke gode tegn.

På vej op af det 3.bjerg, der kom Gesink med en melding der sagde +2. Lidt bedre nyt, men ikke godt nok hvis han vil have en god placering.
+1 var Gesink afgørende melding, dagen inden havde han +5. Ærgeligt, 59km til mål og jeg tror ikke Gesink vil levere et godt resultat.

CUNEGO angriber!! Gesink sidder en tand for lang tilbage, men når lige at kører med på Ricco´s hjul. Nibali sidder foran dem alle, han er klart den bedste mand af Ricco, Gesink og Cunego.

Det ser hermed ud til at Nibali vinder Giroen, han kører rigtig godt. Han er 2´05" foran en 4 mands gruppe der indeholder: Gesink, Leipheimer, Cunego og Ricco.
Felter kommer tættere og tættere på Gesink gruppen og Nibali øger, over 3 minutter foran.

Hvilken flot sejr til Nibali som kan vinde med mange minutter, der mangler et bjerg.
Der mangler nu 10 km og det er begyndt at gå op for Nibali, går han død ? Realistisk set så burde man ikke kunne hente 5 minutter.

Nibali vandt flot og fortjent etapen, Gesink tog sig af anden pladsen.

Top 10 etapen:
1) Nibali 5h35´39"
2) Gesink + 4´02"
3) Cunego + 4´02"
4) Ricco + 4´18"
5) Leipheimer + 6´15"
6) Di Luca 8´06"
7) Caucchioli + 9´17"
8) Zubeldia + 9´25"
9) Garzelli +9´49"
10) Piepoli + 10´29"

Top 5 samlet:
1) Nibali 58h08´52"
2) Gesink + 5´50"
3) Ricco + 7´22"
4) Cunego + 8´26"
5) Leipheimer + 9´49"

Gesink efter etapen:
"Fy for satan den var hård, men det er jo ufattelig at Nibali kører så hurtigt. Der kunne jeg slet ikke følge med. Vi fandt ind i et udmærket tempo i forfølger gruppen, der var dog intet at gøre. Nibali har fortjent sejren i dag, jeg håber jeg kan øge mit forspring lidt til de 3 andre, der mangler trods alt 2 enkelstarter.

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #36: 26 Maj 2008, 16:58 »

Surt med 14. etape....... Det' sucks Sur
Logged

S
Gæst
 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #37: 26 Maj 2008, 17:07 »

Det ser flot ud. En 2. plads i Giroen er ikke et dårligt resultat for en så ung rytter. 2 minutter til nærmeste rival er ikke dumt . Slet ikke når han osse kører en dårlig enkelstart. så keep up the good work og hold Nibali ved stangen.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #38: 27 Maj 2008, 16:53 »



Volta Ciclista a Catalunya 7.Etaper


Løbet bliver kørt samtidig med Giroen, Menchov deltager i løbet som bliver simmet.

1.Etape:
En holdtidskørsel, Rabobank tabte 26" til CSC.

2.Etape:
Ventoso vandt etapen foran Zberg. Menchov ind over 3 minutter efter.

3.Etape:
Ventoso tog sig også af denne etape. Aramendia fra Euskatel ligger 1 samlet.

4.Etape:
Dem første bjergetape blev vundet af Palomares, foran Gadret og Arroyo. Menchov tabte kun 3´10" og ligger samlet 22.

5.Etape:
Gadret vandt enkelstarten der gik opad. Ikke nok til at få førertrøjen, den vandt Arroyo nemlig. Menchov tabte 2´13"

6.Etape:
Igen, Igen, igen.. vandt Ventoso etapen. Dog lang væk fra den samlede første plads, men han har nu vundet 3 etaper. Leezer blev henvist til 7.pladsen.

7.Etape:
Valverde tog sig af den sidste etape, han endte samlede 3ér. Arroyo vandt løbet, Menchov blev nr 26.



Giro d´Italia | Del 3 (afslutningen)


15.Etape | 155.8 km
Arabba - Passo Fedaia (Marmolada)  25/05/2007

Årets kongeetape, Cunego satte et angreb ind, der kunne hverken Nibali, Gesink eller Ricco følge med. Så det var kun et spørgsmål om hvor stor tidstabet skulle være.
Nibali sad længe 2 minutter bag ved Cunego og efter Nibali sad så Ricco og Gesink.

Cunego kom flot først i mål, Nibali smed 57" sekunder, på 3.pladsen kom Gesink. 2´00" efter vinderen.

Top 5 efter etapen:
1) Nibali 63h19´18"
2) Gesink + 6´57"
3) Cunego + 7´21"
4) Ricco + 8´56"
5) Leipheimer + 21´02"

Det ser nu ud til at Gesink skal kæmpe med Cunego om 2 pladsen i årets giro.

16.Etape | 14.1 km (Enkelstart)
Vigilio di Marebbe - Plan de Corones 26/05/2007

Cunego er i voldsom god form nu, han vandt bjergenkelstarten. Gesink er også i form, og tabte kun 6 sekunder. Ricco kom ind 3 og meget meget overraskende kom Moerenhout ind som nr 4.
Gesink er nu 10 sek foran Cunego og 5´51" efter Nibali.


17.Etape | 192.4 km
Sondrio - Locarno 28/05/2007

2 mindre bjerge var der at finde, de kom dog ikke til at spille en rolle. Jens Voigt snød Ricco og Di Luca i spurten og vandt etapen. Gesink kom ind samme med favoritterne.

Så ingen ændringer i den samlede stilling.


18. Etape | 174.0 km
Mendrisio - Varese 29/05/2007

Ikke en etape man burde tror der ville ske så meget, men Ricco fik angrebet på en af de sidste bakker. Det kom helt uventet, og Gesink kom slet ikke med. Nibali kom dog med, han vandt etapen, 2 minutter ned til Gesink og mange andre ryttere.
Ricco kom dog op op 2 plads, så nu ligger Ricco, Gesink og Cunego meget tæt.

2) Ricco + 7´48"
3) Gesink + 7´59"
4) Cunego + 8´09"

19.Etape | 227.9 km
Legnano - Pressolana (Monte Pora) 30/05/2007

3 hårde bjerge, Gesink skulle meget gerne tage noget tid på både Ricco og Cunego. Vi må håbe at han har en god dags form.

Puha for en etape.. Gesink havde ellers gode ben, desværre kom han ikke helt op til Ricco da han angreb førertrøjen allerede på første bjerg. Det kostede alt for mange kræfter og da folk som Di Luca og Cunego først angreb på sidste bjerg så blev Gesink fuldstændig sat. Den her etape kostede en plads i top 3.

Ricco holdt hele vejen hjem, han vandt med 1´17" ned til Di Luca.

Top 5 på etapen:
1) Ricco 6h07´27"
2) Di Luca + 1´17"
3) Cunego + 1´48"
4) Nibali + 2´01"
5) Gesink + 4´26"

Top 5 efter etapen:
1) Nibali 79h20´56"
2) Ricco + 5´27"
3) Cunego + 7´48"
4) Gesink + 10´24"
5) Di Luca + 22´24"

Med 2 etaper tilbage skal Gesink prøve at hente 2´12" på Cunego.

20.Etape | 224.5 km
Rovetta - Tirano 31/05/2007

Info om de 3 bjerge:
93,5: Passo Gavia 16,2km og en gennemsnit stigning på 7,8%
163,6: Mortiroli 13,2km og en gennemsnit stigning på 10,5%
194,9: Passo Aprica 15,3km og en gennemsnit på 3.3%

Manden med de bedste ben er i øjeblikket helt klart Ricco, igen starter han med at angribe, i bunden af etapens hårdeste stigning. Ingen kunne følge med, men Gesink, Nibali og Cunego sidder samlet.

Ricco øger og øger og snart skal Nibali passe på hans førertrøje!

Med 35 km til mål har Ricco hele 3´52" ned til gruppen med Gesink, Nibali, Anton og Cunego.

Ricco vandt på suveræn vis etapen, 3´06" ned til Nibali. Gesink tabte spurten til Nibali og fik en 3 plads.

Inden sidste etape ligger top 4 således:
1) Nibali
2) Ricco + 2´13"
3) Cunego + 8´00"
4) Gesink + 10´28"

Kan Gesink hente 2´28" på den sidste enkelstart ?


21.Etape | 23.5 km (Enkelstart)
Cesano Maderno - Milano 1/06/2007

Savoldelli satte punktum for dette års Giro, han vandt enkelstarten foran Popovych. Gesink tabte 35", Cunego kun 31". Så Gesink endte på en samlede 4.plads.
Nibali vandt Giroen 2007

Top 10:
1) Nibali
2) Ricco (2,33)
3) Cunego (8,08)
4) Gesink (10,39)
5) Di Luca (28,29)
6) Caucchioli (31,13)
7) Leipheimer (34,26)
8) Garzelli (36,06)
9) Voigt (36,11)
10) Popovych (28,12)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010