home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen  (Læst 11568 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #15: 12 Maj 2008, 11:00 »

Alle 3 er gode og især Shaft har givet mig lysten til PCM igen (og har været en god mentor og tålmodig orakkel til alle mine spørgsmål)

Dejligt at i kan give folk lysten til et spil, med disse gode blogs, især nu jeg er nede i en FM-krise og bare skulle have noget andet på min pc

Takker da for rosen på alles vegne Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #16: 12 Maj 2008, 15:01 »




Vuelta A Andalucia


Endnu et etapeløb på 5 dage. Flere større ryttere er med for at komme i form. Flecha, Langeveld og Oscar er bla med. Brown er ved at komme i form og skal prøve at vinde en etape.

Der er kun 86 ryttere med i løbet, af større navne kan nævnes:
Sanchez, Marchante, Piepoli og Petacchi.

1.etape - 162km:

Der er 4 bakker på etapen, slutningen går også lidt opad, hverken Flecha eller Oscar er i form, så hvis nu har chance for Rabobank skulle det være Brown, hvis han kan holde over bakkerne.

En 10 mands gruppe forsøgte at komme væk, Caisse satte sig frem i feltet og kørte dem straks ind. Sanchez har åbenbart gode ben.

Hverken Brown, Oscar eller Flecha har gode ben med 72 km igen. Caisse har tjek på det og den ligger meget til at Sanchez skal have sejren. Der mangler kun 1 bakke, derefter er der 60km til mål.

Nej nej nej.. Flecha styrtede med 29 km igen, og kom aldrig tilbage i feltet. Nu var det op til Oscar for at skabe et fornuftigt resultat.

Sådan, Mollema hjalp Oscar meget på den sidste stigning at Oscar vandt etapen, foran netop Mollema(Rabobank) som forsat havde kræfter til at hænge på Oscar sprintede den sidste km.

Top 3 samlet:
1) Oscar Freire (Rabo)
2) Mollema (Rabo) +8 sek
3) Rodriguez (Contenpolis - Murcia) +12 sek

2. Etape - 157km:

En etape som jeg sætter mig frem for at styre. Er par mindre stigninger, også en lille op til mål. Målet er at forsvare førertrøjen.

Jeg smed Leezer afsted i et tidligt angreb, så resten ikke behøvede at trække i feltet.

Feltet, der kun har Flecha og Oscar tilbage af Rabobank ryttere er meget tæt på at hente frontgruppen der har Leezer.
På sidste stigning angreb Piepoli, han fik selvskab af Knees og Palomares. Med 44,5km til mål har de 3 ryttere 1,05.

De 3 i front fik 1,40, Flecha blev sat frem og i sammarbejde med Caisse blev de hentet.
Oscar sad helt forkert i slutningen af feltet og fik en skuffende 14 plads. Petacchi vandt etapen.

Oscar ligger stadigvæk 1 og er 12 sek foran Visconti fra Quick-Step.

3.Etape - 174km:

En flad etape, som helt sikkert bliver afgjort i en spurt. Oscar skal meget gerne vise sig her.

Et mindre udbrud fik lov til at kører, men mere end 3,40 fik de ikke. Rabobank holdet sat og styrede feltet indtil 24 km før tid hvor Milam bla kom frem. Der skal køres for Petacchi.

Flecha så rigtig godt kørende ud, på trods af styrtet på 1.etape. Med 8 km igen ligger Flecha i 7 position med Oscar på hjul.
Oscar blev i dag slået af en bedre rytter, gårdagens vinder, Petacchi gjor igen rent bord da han på de sidste 100 meter fik overhalet Oscar.

Oscar Freire ligger forsat 1ér, 24 sekunder foran Fernandez de Larrea fra Euskaltel.

4.Etape - 172km:

Det skulle meget gerne blive en rolig etape, kun en enkel lille stigning i starten af etapen.

Mollema er sendt afsted sammen med 4 andre, han vandt bjergpoint ved etapens eneste stigning. Han sidder bare på hjul da han ingen interrese har i at det skal holde hjem.

Mollema gruppen blev hentet med 29 km igen, og den forventede spurt skulle snart igang.
Oscar sad godt med fremme, desværre skulle et par uopmærksomme sekunder afgøre hans skæbne, han mistede et hjul og kom aldrig tilbage i kampen om sejren. Det var Bozic fra Cycle Collstrop der løb med sejren. Oscar nr 5.
Der er stadigvæk 24 sekunder ned til nærmeste inden sidste etape.

5. Etape - 163km:

Det ser ud til at kun et uheld eller et udbrud skal forhindre den samlede sejr i løbet. Vinderen af en etape får 20 sek, og da Oscar er 24 sek foran så skal der ske mange ting på sidste etape.
Ikke nogen voldsomme stigninger der gør at Oscar ikke kan følge med. Det ligner en massespurt og dermed en samlet sejr til Oscar.

15 km igen, Oscar har meget dårlig ben, dog er det kun en punktering eller styrt der kan forhindre ham i at vinde løbet.
Oscar kom også kun ind på en 21.plads på etapen og nr 3 inden løbet, Visconti, vandt etapen og rykkede op på en samlede 2.plads.
Oscar vandt samlet






Top 5 samlet:
1) Freire
2) Visconti +4
3) Garcia Acosta +24
4) Rodriguez +24
5) Petacchi +29

Oscar om sejren:
"Jeg er slet ikke i form endnu, men jeg havde et par okey dage og det var nok til at vinde løbet. Jeg takker mine holdkammarater for hjælpen"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #17: 12 Maj 2008, 17:53 »

Uha. Lækkert med gode resultater så tidligt på sæsonen
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #18: 15 Maj 2008, 06:53 »

Er der nogen der ved hvor gemte spil gemmer sig henne på ens computer !?!?

For at gøre en længere historie kort, så har jeg fået installeret mit Vista igen efter jeg fik de 4Gb ram jeg manglede. Mit PCM ligger på en anden hdd.. så jeg regnede med der ingen problemer var. Nu starter jeg så mit PCM.. og spillet er der ikke. Jeg frygter nu at de spil bruger gemmes på det andet hdd, altså der hvor vista lå ? Nogen der kan give en sti til hvor jeres gemte spil ligger ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #19: 15 Maj 2008, 07:04 »

Er der nogen der ved hvor gemte spil gemmer sig henne på ens computer !?!?

For at gøre en længere historie kort, så har jeg fået installeret mit Vista igen efter jeg fik de 4Gb ram jeg manglede. Mit PCM ligger på en anden hdd.. så jeg regnede med der ingen problemer var. Nu starter jeg så mit PCM.. og spillet er der ikke. Jeg frygter nu at de spil bruger gemmes på det andet hdd, altså der hvor vista lå ? Nogen der kan give en sti til hvor jeres gemte spil ligger ?

De gemte spil ligger i mappen dokumenter, som ligger i Windows Installationen, så noget kunne tyde på, at denne blog ikke kommer længere Græder
Logged

S
Gæst
 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #20: 15 Maj 2008, 14:33 »

C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter\Pro Cycling Manager 2007\Database\Solo\OfficialRelease

I XP. Der hvor der står administrator, skal der self. være dit brugernavn på computeren Wink Men det er jo desværre XP,  ved ikk om det er det samme i Vista..
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #21: 15 Maj 2008, 20:10 »

Satans også! Så har jeg intet spil mere Skuffet øvøv.. nu skal jeg starte helt forfra. Pis
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #22: 15 Maj 2008, 20:21 »

Satans også! Så har jeg intet spil mere Skuffet øvøv.. nu skal jeg starte helt forfra. Pis

Jeman crazy Så må du starte et nyt spil, og du har en læser her Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #23: 15 Maj 2008, 20:46 »

Nu får vi se om jeg har lyst, jeg bruger sindsygt meget tid på at planlægge mine rytters løb og programmer. Og endelig var jeg kommer ordentlig igang. Men kan være jeg får lyst.
Skal det så være Rabobank igen ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #24: 15 Maj 2008, 20:54 »

Nu får vi se om jeg har lyst, jeg bruger sindsygt meget tid på at planlægge mine rytters løb og programmer. Og endelig var jeg kommer ordentlig igang. Men kan være jeg får lyst.
Skal det så være Rabobank igen ?

Prøve med Lampre eller Gerolsteiner Thumbs Up

EDIT: hvis du altså kan lide klassiker hold
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #25: 17 Maj 2008, 13:15 »

Hej!
Jeg har valgt at forsætte med Rabobank. Så denne tråd fortsætter, det er jo fuldstændig samme mål. Så de første updates kan faktisk bruges. Jeg har selvfølgelig ingen løb kørt endnu. Da jeg lige er startet op igen. Håber i stadigvæk vil følge bloggen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #26: 18 Maj 2008, 12:15 »




Det første løb for Rabobank holdet blev Tour Down Under, den 22 Januar. Australien Timetrial og mesterskab blev dog kørt inden og et par af holdets ryttere deltog.

Evans vandt enkelstarten, Hayman var eneste deltager for Rabobank. Han kom ind som nr 41.

Australian Championschips var 163km som foregik op og ned af små bakker gennem hele løbet. Brown, Hayman og Walker var de 3 Rabobank ryttere.
Evans og O´grady var kæmpe favoritter til at vinde løbet. Brown var Rabobanks bedste kort. Dagens tidligere udbrud, så ud til at lykkes. Med 83km igen havde 8 mands gruppen, hvor Dempster, Vogels, O´Brien, Robb, Gates, Calabria, England og Davis. Gruppen havde 6 minutter ned til feltet og der var ingen synlig tilstand i feltet på at de ville begynde at hente de 8 mand.

Team High Road´s Davis løb af med sejren da han frækt nok, angreb med 4km igen. Han nåede lige over stregen inden resten af gruppen kom sprintende.

Tour Down Under


Så blev det tid til Pro Tour løbet, Tour Down under. Følgene ryttere blev udtaget:
Brown, Walker, Hayman, Boven, Groot, Leezer, Löwik og Niermann.
Niermann er manden i bedst form, men om han kan gøre noget i løbet må tiden vise.

1. Etape - Tour Down Under - 129km:

Walker blev sendt afsted da Blaudzun angreb. Det betød at en 5 mands gruppe blev til.
Med 70 km igen mente Quick-Step mandskabet at Walker & Co havde fået nok tid. 26km før tid var det også slut. Et par af sprinterholdene satte tempo og det lignede den sædvanlige afslutning.
Astana´s Hasselbacher var alt for stærk i sprinten i forhold til Löwik. Löwik kom dog ind på en udmærket 3.plads.

2. Etape - Tour Down Under - 149km:
Stirling - Hahndorf

Carrara, som samlet ligger 2, fik de første spurtpoint. Samtidig fik han også et lille hul ned til feltet. En 3 mands gruppe er efter ham.
Niermann styrter helt alene nede i feltet og er skadet, han har det ikke alt for godt og holdet overvejer at tage ham ud af løbet.
Astana mandskabet har sat sig frem i feltet for at holde en kort snor i lykkeridderne.

I samråd med Niermann selv, så har vi valgt at tage ham ud at løbet. Niermann var ellers manden der skulle gå med i evt. angrebsforsøg.
Flere af rytterne er hentet, kun Carrara mangler, der er dog kommet en ny gruppe i front som bla tæller Sanchez og Larsson.

Löwik lå ellers fornuftigt til i spurten, hurtigheden mangler dog lidt, så det blev kun til en 4.plads.
Carrara, som inden etapen lå 2, tabte over 7 minutter. Hasselbacher ligger forsat nr 1. Löwik ligger samlet 4.

3. Etape - Tour Down Under - 138km:
Strathalbyn - Yankalilla

Astana viste igen styrken og satte sig frem i feltet for at forsvare trøjen som Hasselbacher havde på. Et udbrud fik hul på ca 4 minutter. Det blev dog hentet med 29km igen.
Löwik havde en virkelig dårlig dag, benene var der ikke. Alligevel deltog han i spurten og kom ind på en flot 3.plads. Gerrans kom først over stregen, Duque kom ind 2, og fik dermed førertrøjen fra Hasselbacher. Löwik er 6 sekunder efter, på en 5 plads.


4. Etape - Tour Down Under - 134km:
Mannum - Strathalbyn

Det er ærgeligt at Brown er så elendig på bakker og bjerge, når etaperne bare er lidt kuperet, så går han død. Samtidig er han i dårlig form, så han havde ingen chance overhoved i de afsluttende km.

Cofidis mandskabet ser flot i front af feltet og henter rytterne der sidder foran stille og rolig hjem.
Löwik havde fundet et fornuftigt hjul, desværre igen er han ikke hurtig nok og får igen en 3.plads. Igen var det Gerrans og Duque der kom ind foran Löwik.
Med det, kom Löwik en plads frem i den samlede, men er hele 8 sekunder efter Duque

5. Etape - Tour Down Under - 147km:
Willunga - Willunga


Info: Willunga Hill er 4,1km som i gennemsnit stiger 8,8%

Chancen for at Löwik kan komme væk på bakken er lille, men for at vinde skal man forsøge.

Brown kom med i et 5 mands udbrud som havde et stort navn med, nemlig De la Fuente.
2km inden toppen af bjerget satte Löwik sit angreb ind, desværre havde han ikke kræfter til at komme væk. I stedet kom Gerrans, Barredo og Albasini væk. De kom i mål i den rækkefølge og med 1,07 til feltet.
Löwik er nu samlet på en 6 plads inden sidste etape.

6. Etape - Tour Down Under - 88km:
Adelaide

Hvilket drama! I afslutningen havde Brown virkelig gode ben (+4) og sad rigtig godt fremme. Hasselbacher styrter og da Brown sidder bag ham ryger han med i faldet. Löwik overtager så sprinten og kommer ind på en 5 plads. Duque snupper igen sejren.

Brown om styrtet:
"Jeg lå rigtig godt til og havde mega gode ben. Er sikker på at jeg kunne have vundet etapen. Irreterende at jeg sidder på hjul af ham der styrter, men sådan er livet jo"

Top 5 samlet:
1) Gerrans
2) Barredo (+14sek)
3) Albasini (+16sek)
4) Duque (+1,05sek)
5) Henderson (+1,15)

Löwik endte på en godkendt 7 plads.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #27: 19 Maj 2008, 19:28 »



Dårligt nyt til Rabobank holdet. Holdets store stjerne og sprinternavn, Oscar Freire er blev skadet under træningen. Et styrt har ødelagt knæskallen og han ventes først tilbage i starten af April. Dermed går Oscar glip af Milano - San Remo. Det var hans personlige mål og også holdets mål for sæsonen at vinde det løb.

Rabobank holdet har planer om 3 løb i Februar måned.

Giro delle Provinvia de Grosseto:


Ryttere udtaget:
Leezer, Löwik, Langeveld, Nierman, De Maar og Martens.

1.Etape - Giro delle Provinvia de Grosseto - 168km:
Masse Martitma - Follonic

Holdets kaptajn, Langeveld styrtede inden den store stigning, heldigvis hjalp holdet ham op igen. En del kræfter blev brugt og dagsformen er ikke den bedste.

Löwik kunne ikke blande sig i spurten, den blev vundet af Ognarato Fra Milram

2.Etape - Giro delle Provinvia de Grosseto - 167km:
Capagnatico - Orbetello
Hunter viser klasse

Langeveld blev sendt afsted i et udbrud. 7 andre kom med gruppen. Desværre er Team Milram gået frem i feltet og 5,50 ned til feltet og med 88km igen så ser det svært ud.

Som ventet hentede feltet Langeveld & Co, Hunter vandt dagens etape.

3.Etape - Giro delle Provinvia de Grosseto - 184km:
Grosseto - Grosseto

Sidste etape, Löwik er bedste mand, han ligger 10 samlet og er 32 sekunder efter.
Langeveld forsøgte at angribe på sidste bjergtop, han fik ikke det nødvendige hul. Det hele endte i en massespurt som Robert Hunter fra Barloworld sikkert vandt.



Top 3 samlet:
1) Hunter
2) Ongarato (+20sek)
3) Gavazzi (+24sek)




Vuelta a Andulucia


Ryttere udtaget:
Horrillo, Ardila, Flens, Tankink, Eltink og Flecha

1.Etape - Vuelta a Andulucia - 161km:
Benehavis - Alora

Tankink var manden der skulle forsøge at komme med i det afgørende udbrud, og det lykkes dog også en 7 mands gruppe at komme væk. Både Euskaltel og Caisse viste interresse i at få dem hentet hurtigt. 7 mands gruppen arbejdede godt sammen og fik skabt sig et hul.

Op af første bakke skulle Tankink uheldigvis have en flaske med vand, samtidig blev der angrebet og Carrasco fik bjergpoint, de venter endnu 3 små bjerge.
Tankink fik alle point på næste bjerg, feltet er ved at hente ind og er 5,47 efter frontgruppen.
Igen fik Tankink alle point, og målet er nu at få point på sidste bjerg inden feltet kommer og henter gruppen.
På de 4 bjerge fik Tankink samlet 22 point, da han ikke fik point på første bjerg.

Med 25km igen kunne de ikke holde feltet tilbage længere. Etapen slutter med en lille stigning. Der er lagt op til en spændende afslutning.

Det blev ikke til den ventede afslutning for Flecha som ikke havde kræfterne. En 7 plads blev det til. Tjallingii vandt foran Bertogliati.

2.Etape - Vuelta a Andulucia - 157km:
Torrox Costa - La Zubia

Tankink fører bjergkonkurrencen, det er dog ikke meningen at han skal forsvare den, men hvis at det er muligt så bliver den forsvaret.
Criel, som ligger 3ér i bjergkonkurrencen, er i udbrud og fik 6 point ved første bjerg.

Ved bjerg nr 2, der kom Criel heldigvis kun ind som nr 4 og fik dermed ingen point. Anton fra Euskatel mandskabet kom første over det sidste bjerg. Criel kom over som nr 3. Det betyder at Tankink forsat beholder bjergtrøjen.

Ved afslutningen der steg det lidt ind til mål, Flecha kom ind på en 3.plads. Ramirez havde bedst ben og ligger nu også 1ér samlet.

3.Etape - Vuelta a Andulucia - 174km:
Otura - Jaen

Da Criel præcis fik 22 point, ligesom Tankink havde. Så overtog Criel bjergtrøjen.

Tankink fik 4 point på etapens eneste bjerg, og får hans bjergtrøje tilbage.
Flecha havde dårlige ben, det udnyttede Perez og vandt etapen. Med sejren tog han også føringen i den samlede, Flecha er 4 sekunder efter Perez.
Ingen sejr til Flecha - en 5.plads blev det til


4.Etape - Vuelta a Andulucia - 172km:
La Guardia de Jaen - Ecija

Tankink fik alle 6 point på det eneste bjerg. Så dermed er han næsten sikker på at vinde bjergtrøjen.
Med 40 km igen angriber Horrillo, desværre bliver han hentet med 1,6 km igen. Flecha kom kun ind på 7.plads og er nu 16 sekunder efter Perez som endte 2 på etapen.

5.Etape - Vuelta a Andulucia - 163km:
Antequera - Cordoba

Der er 12 bjergpoint at kører om, Tankink er 10 point foran. Da Criel ingen point fik ved første bjerg, så vandt Tankink dermed bjergtrøjen.

En skuffende sidste etape, Flecha kunne ikke komme væk på sidste etape og havde ingen kræfter i spurten. Perez vandt løbet samlet. Tonti fra Quick-Step vandt etapen.

Top 5:
1) Perez
2) Marcato (+4sek)
3) Ramirez (+12sek)
4) Tjalligii (+12sek)
5) Flecha (+16sek)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #28: 19 Maj 2008, 19:33 »

Kæmpe skidt med Oscar! Det var næsten den værste der kunne blive skadet.. Men han er Forhåbentlig klar til Tour de France Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rabobank - fremtiden uden Rasmussen
« Svar #29: 22 Maj 2008, 06:50 »




Det sidste løb i Februar er Trofeo Laigueglia

Flere større navne blev valgt til Rabobank holdet:
Mollema, Langeveld, Ten Dam, Dekker, De Groot, Gesink, Elijzen og Leezer.

På det sidste bjerg kom 5 mand afsted, Dekker kom desværre ikke med. Dekker angreb sammen med Beltran på et fladt stykke kort efter. Gasparotto vandt etapen foran Mazzani, Garzelli, Di Luca og De Waele.
Dekker kom ind på en 6 plads.


Vi er nu kommet til Marts måned. Første rigtige brosten løb skal køres og stjernerne er på plads til Omloop Het Volk.
For Rabobank er Flecha, Langeveld, Hayman, Flens, Posthuma, Boven, Löwik og De Maar.

Gennem hele etapen havde Flecha holdt øje med Gilbert da han så stærk ud. Gilbert angreb også, desværre lå de alt for langt tilbage og fik ikke et ordenligt hul til Cancellara. Gruppen blev hentet igen og Cancellara slog kontra, han vandt løbet med 46 sekunder ned til Maaskant. Flecha fik en 7 plads. Flecha mangler en del på de sidste km i hurtighed.

Flecha om etapen:
"Det var lidt dumt af mig, jeg så Gilbert angribe sammen med Nuyens og regnede med at vi kom væk. Vi lå alt for langt tilbage i feltet og da CSC samtidig kørte med god fart kom vi aldrig forbi. Vi havde brugt vores kræfter og Cance kunne bare komme forbi os uden problemer. En flot sejr"

Kuurne - Brussel - Kuurne | 183km


Ryttere: Langeveld, Hayman, Flens, Boven, Horrillo, De Maar, Tankink og Posthuma

O´Grady vandt over Boonen

Flecha havde fået en fridag, og Langeveld var dermed blevet kaptajn. Cancellara og Devolder var storfavoritter til at vinde løbet.
Med 131 km igen, der var Langeveld allerede isoleret fra hans holdkammarater, og med dårlige ben i forvejen kunne man ikke forventet for meget.

En stor 18 mands gruppe havde fundet sammen, der var navne som Boonen, Devolder, Hoste og Cancellara. Langeveld med -4 lå i gruppen efter. Hele 1,50 efter.

Hoste havde voldsom gode ben og angreb på en af etapens stigninger, 1,16 havde han med 37km igen. O´Grady sætter tempoet i 6 mands gruppen.
Hoste blev som ventet hentet, overraskende var det dog at Cancellara blev sat af gruppen og i front er nu kun Devolder, Boonen og O´Grady.

Selvom Cancellara havde en dårlig dag, så var det alligevel en CSCér der løb med sejren. Boonen startede spurten og med 600 meter igen gik Stuart uden problemer forbi Boonen og vandt.

Kun 42 mand fuldførte løbet som var i et stort regnvejr. Langeveld var enste Rabobank rytter der kom i mål, 16 minutter efter vinderen.




Paris - Nice (8. Etaper)


Ryttere: Flecha, Dekker, Elijzen, Kozontchuk, Langeveld, Löwik, Moerenhout og Posthuma.

1.Etape. Paris - Nice 7.0 km
Amilly Enkelstart (Simmer)

Dekker vandt enkelstarten med 2 sek til Chavanel. Gutierrez fra Caisse kom ind på en 3.plads.

2.Etape. Paris - Nice 184.5 km
Amilly - Nevers (simmet, pga problemer med loading af etape)

Bettini viste sig at være den stærkeste på etapen. Han vandt spurten foran holdkammaraten, Boonen.

3.Etape. Paris - Nice 184.5 km
Nevers - Belleville

Dekker har ingen rigtig holdkammarater med der kan holde på de store bakker/bjerge. Så den sidste stigning måtte Dekker klare sig selv. Med 1,2km til toppen angreb Dekker selv, han blev dog hurtig hentet og etapen endte i en massespurt. Her vandt Boonen sikkert.

4.Etape. Paris - Nice 201.0 km
Fleurie - Saint-Etienne

Som ventet tabte Dekker den gule trøje. Dekker bruger alt for mange kræfter da han sidder alene rimelig hurtig på etapen. Kirchen og F.Schleck måtte kæmpe om sejren og her var Schleck den hurtigste. Dekker kom i mål 2,27 efter og røg helt ned på  9 pladsen. 2.12 efter.
Kirchen fører løbet.

5.Etape. Paris - Nice 170.0 km
Montelimar - Station du Mont Serein (Mont-Ventoux)

Løbets helt store kongeetape hvor rytterne skal op af Mont-Ventoux. Thomas Dekker var en af favoritterne til at vinde etapen, men uden den store hjælp fra hans holdkammarater bliver det meget svært.
Problemet opstod med 25km igen, det sidste bjerg manglede og Dekker sad alene. Schleck angreb og Dekker kunne ikke rigtig komme med da han ikke havde kræfter nok. Dekker sad heletiden på mellemhånd mellem Devolder, Kirchen og Schleck også feltet.
Devolder vandt etapen og Dekker tabte 40 sekunder. Dekker er nu samlet 4ér

6.Etape. Paris - Nice 176.0 km
Althen-des-Palauds - Sisteron

Dekker havde okey ben på dagens etape. Da den samlede sejr ser svær ud, så var målet en etape sejr. Desværre blev han slået i spurten af Gutierrez og Dekker blev henvist til 2.pladsen

7.Etape. Paris - Nice 200.0 km
Sisteron - Cannes

Vi skal over hele 9 bakker/bjerg toppe på dagens etape. Det bliver svært for Dekker at være med fremme da Langeveld vil gå død rimelig hurtig. Etapen er også den længeste i årets Paris-Nice og det gør det ikke bedre mht Dekker.
Dekker prøvede at gå med Schleck da han angreb på sidste bjerg, det lykkes næsten også at komme med. Kirchen og Schleck kørte bare et for hurtigt tempo til Dekker kunne følge med, Dekker endte nr 4 igen. Devolder, Schleck og Kirchen er bare bedre iøjeblikket.
Kirchen vandt Paris - Nice

8.Etape. Paris - Nice 131.0 km
Nice - Nice

Sidste etape går til Nice, Dekker vandt godt nok enkelstarten, men en etapesejr her vil være til store glæde for Rabobank holdet.
Allerede tidligt på etapen meldte Dekker tilbage på radioen: "Det kører ikke rigtig i dag.. mine ben har været bedre, det bliver en lang etape.."

På den sidste stigning bliver det hurtigt klart for en hver at Dekker ikke er godt kørende. Sandy Casar overrasker alle med et tidligt angreb på det 6,8km lange bjerg. Han kom alene i mål og vandt flot etapen. Mere spændende var Devolder, Kirchen og Schleck. Devolder sad i anden gruppe og da løbets førertrøje, Kirchen sad i gruppen efter, sammen med Dekker, så var Devolder vinder af løbet. Det lykkes dog Kirchen at komme op til Devolder gruppen igen.

Top 5 samlet:
1) Kirchen 31h03´37
2) Devolder + 16sek
3) Schleck + 2´00sek
4) Dekker + 3´30sek
5) Gutierrez + 4´47sek
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010