home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 136144 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #900: 25 Jun 2008, 22:54 »

Sindsyg hvor jeg hader plastic fans i øjeblikket! Alle holdt i starten med Italien, så Holland og nu Rusland bare fordi de spiller godt! Til Grin! (Ikke på henblik med brugere her inde, men min "Omgangs kreds"
Der er også en del herinde, jeg vil dog ikke kalde dem medløber. Bare forelsket i den flotte fodbold som Holland og Rusland har leveret. Dog har jeg aldrig nogensinde kunne forstå, hvordan man kunne holde med Italien uden man var italiener! Rullende Øjne

Djævlen
Gæst

« Svar #901: 25 Jun 2008, 22:54 »

Sindsyg hvor jeg hader plastic fans i øjeblikket! Alle holdt i starten med Italien, så Holland og nu Rusland bare fordi de spiller godt! Til Grin! (Ikke på henblik med brugere her inde, men min "Omgangs kreds"

Tror nu bare folk er vilde med flot fodbold :-)

Men ja.. den der "jeg kendte arshavin langt før i år"-attitude er lidt for meget...

verdenskrig
Manager

« Svar #902: 25 Jun 2008, 22:55 »

Der er også en del herinde, jeg vil dog ikke kalde dem medløber. Bare forelsket i den flotte fodbold som Holland og Rusland har leveret. Dog har jeg aldrig nogensinde kunne forstå, hvordan man kunne holde med Italien uden man var italiener! Rullende Øjne
Det handler vel om at ikke alle kan lide den samme slags fodbold... Nogle finder det beundringsværdigt at se en kamp hvor to hold neutraliserer hinanden Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #903: 25 Jun 2008, 22:57 »

Jeg tvivler på der var nogen (Medmindre de var russere) der kendte Arshavin før Zenits triumftog i UEFA Cuppen. Tunge

VEKÅ: Det er det jeg netop aldrig nogensinde har fattet det mindste af? For mig giver det ingen mening! Tunge Opstemt

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #904: 25 Jun 2008, 22:58 »

Jaa men alligevel? Jeg synes ikke man kan skifte konstant hvem man holder med. Og så hvis rusland vinder vil de sige de holdt med dem fra start... IIH JEG HADER SÅDAN NOGET!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #905: 25 Jun 2008, 22:58 »

Tja... nu er det jo landshold der spiller, så holder man vel naturligt med Danmark, men da de ikke er med, så holder man da med de hold der spiller bedst!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-LFC-
Manager

« Svar #906: 25 Jun 2008, 22:59 »

Jaa men alligevel? Jeg synes ikke man kan skifte konstant hvem man holder med. Og så hvis rusland vinder vil de sige de holdt med dem fra start... IIH JEG HADER SÅDAN NOGET!
Det kan jeg tilgengæld godt forstå, at du synes er irriterende, men ligefrem, at hade det? Tunge

Rooland
Manager

« Svar #907: 25 Jun 2008, 23:01 »

Fantastisk underholdende kamp  Thumbs Up Så må Spanien meget gerne vinde imorgen, så vi kan få en fantastisk finale  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #908: 25 Jun 2008, 23:01 »

Tja... nu er det jo landshold der spiller, så holder man vel naturligt med Danmark, men da de ikke er med, så holder man da med de hold der spiller bedst!

Det gør man da ikke? Selvom FCK ikke spiller bedst ville jeg da aldrig skifte til et andet hold.. Jeg kan ikke se forskellen?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #909: 25 Jun 2008, 23:02 »

Det gør man da ikke? Selvom FCK ikke spiller bedst ville jeg da aldrig skifte til et andet hold.. Jeg kan ikke se forskellen?

øhhh altså mester jeg holder med Danmark. Så når Danmark ikke er med, så har jeg lige pludselig ikke et hold, hvad gør jeg så? Ja så holder jeg da med de hold der spiller godt!
Hvorfor skulle jeg sidde og heppe på Grækenland?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #910: 25 Jun 2008, 23:02 »

Jeg kan bare ikke tage fans der siger de har holdt med BIF i 15 år måske og så pga. de spiller dårligt, eller taber til et bundhold, så skifter de over til et andet hold i måske en uge, og så tilbage. SÅ ER AMN FA**** IKKE EN RIGTIG FAN!!!!!!!!!!. Huh

Thore
Manager

« Svar #911: 25 Jun 2008, 23:06 »

Jeg kan bare ikke tage fans der siger de har holdt med BIF i 15 år måske og så pga. de spiller dårligt, eller taber til et bundhold, så skifter de over til et andet hold i måske en uge, og så tilbage. SÅ ER AMN FA**** IKKE EN RIGTIG FAN!!!!!!!!!!. Huh

Du kan vel ikke sammenligne klubfodbold og landsholds fodbold?
Hvis nogen virkelig brænder for Italien, så skifter de jo nok ikke hold. Men de fleste er jo i bund og grund ligeglad med hvilket hold der vinder EM, medmindre selvfølgelig Danmark er med.

dasmessi
Gæst

« Svar #912: 25 Jun 2008, 23:07 »

Du kan vel ikke sammenligne klubfodbold og landsholds fodbold?
Hvis nogen virkelig brænder for Italien, så skifter de jo nok ikke hold. Men de fleste er jo i bund og grund ligeglad med hvilket hold der vinder EM, medmindre selvfølgelig Danmark er med.
Jeg siger også bare klubhold. Landshold KAN være det samme.

Thore
Manager

« Svar #913: 25 Jun 2008, 23:08 »

Jeg siger også bare klubhold. Landshold KAN være det samme.

Tjo men tror nu altså de fleste danskere holder med Danmark, og det skifter nok ikk selvom vi ikke er med i EM

dasmessi
Gæst

« Svar #914: 25 Jun 2008, 23:18 »

Tjo men tror nu altså de fleste danskere holder med Danmark, og det skifter nok ikk selvom vi ikke er med i EM
Ja, men det er da også højst sandsynligt.

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010