home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 124821 gange)
JimmyGP
Manager

#38# Brøndby IF - Transfers + venskabskampe (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #375: 24 Maj 2008, 16:49 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#38# Brøndby IF - Transfers + venskabskampe

Efter et langt og hektisk transfervindue er Brøndby truppen anno 2012/2013 ved at være på plads og der er hele 15 nye ansigter i truppen til en samlet værdi af 55.000.000 kroner. 6 af dem er dog købt ind til fremtiden og de skal optræde på u18-holdet og kommer fra Rumænien & Finland. De yderligere 9 er købt for at styrke bredden i førsteholdstruppen og de 7 af dem er hentet på en fri transfer.

<<
Hele 39 spillere har forladt klubben heraf 1 på lejeaftale, mens 4 er blevet solgt. De sidste 34 er spillere på 2. holdet og u18-holdet, der simpelthen ikke er gode nok til at spille for Brøndby. De meste nævneværdige salg er;

- Mustafa Hassan til Horsens for 2.400.000 kroner
- Tobias Mikkelsen til Bolton for 82.500.000 kroner
- Christopher Poulsen til AaB for 5.500.000 kroner
- Djiby Fall til HSV for 55.000.000 kroner

Djiby Fall var ellers et af de nye ansigter, men skabte hurtigt røre i truppen, da han brokkede sig over at der var stor konkurrence i førsteholdstruppen. Fall blev ellers topscorer i ligaen sidste sæson for Vejle og det var noget af et scoop at hente ham til vestegnen gratis. Han blev hurtigt sat til salg og flere Bundesligaklubber stod klar med hele 60.000.000 kroner, men han valgte i sidste ende HSV for en overgangssum på 55.000.000 kroner.

>>

Leon Jessen er udset til at erstatte Christopher Poulsen og han er hentet i FCM efter kontraktudløb. Jessen har spillet over 200 kampe i SAS-ligaen og han bringer stor rutine til truppen og han er i sin bedste alder med sine 26 år. Jessen er bedst på venstre midtbane, men kan spille på venstre back, hvis det bliver nødvendigt.

Dean Shields er hentet gratis i den skotske Hibernian og det tidligere Arsenal-talent har spillet over 160 kampe i den skotske Premier League. Den offensive midtbane har også spillet 24 kampe på det nordiske landshold og hans rutine bliver vigtig i kampen mod at nå Champions League.

Geert Arend Roorda er hentet i hollandske Heerenveen også på en fri transfer. Roorda er central midtbanespiller og han er fantastisk passningsspiller med en god teknik. Roorda er 24 år og han skal øge konkurrencen på den centrale midtbane, selvom de aldrene midtbanespillere Martin Retov & Juan Pablo Rodríguez er blevet degraderet til andetholdet.

Christian Martínez scorede 11 mål i Æresdivisionen for Roda i sidste sæson da han var lejet ud fra Cottbus. Nu er han i Brøndby og den 21-årige landsholdsangriber fra Honduras er også hentet gratis. Angriberen er hurtig, har god teknik og han er meget driblestærk. Han skal nok udvikle sig til en god spiller i fremtiden.

Muriel er hentet for 13.000.000 kroner i brasilianske Fluminense og målmanden er klubbens nye andet valg. Han er god til at placere sig og han har godt styr over bolden samt at han er en meget stabil spiller. Han har et meget højt bundniveau og jeg håber at han udfordrer Stephan Andersen, så begge målmænd bliver bedre.

Andreas Granqvist var ikke mit førstevalg til midterforsvaret sammen med Troest, men da hverken Håvard Nordtveit eller Karl Svensson var interesseret blev Granqvist hentet for 19.000.000 kroner hos PL-nedrykkerne Wigan. Han er stadig fast reserve på det svenske landshold, men jeg tror på at han spille tilbage i start 11’eren ved at spille fast i Brøndby. Jeg forventer mig meget af den hovedstødsstærke forsvarer, som arbejder røven ud af bukserne hver gang.

Matthew James er også hentet i Wigan, men denne gang har vi betalt 23.000.000 kroner. Den tidl. Blackburn & United-midtbane skal styrke midtbanen og med hans alder kan udvikle sig til en ledende stjerne i SAS-ligaen. James kan også optræde i midterforsvaret og med hans arbejdsiver bliver han en vigtig mand i de kommende sæsoner.

Ivo Rossen er hentet i hollandske Den Bosch på en fri transfer og den 30-årige hollænder kan optræde på begge kanter. Det er netop derfor han er hentet og han er endnu en breddespiller. Han er bedst på højrekanten og bliver backup for Jonas Kamper.

Venskabskampe

Vanløse - Brøndby 2-5 (Caju, Duncan x2, Kacaniklic, Partanen)

Fjordager - Brøndby 0-7 (Troest x3, Caju x3, Duncan (pen))

Aarhus Fremad - Brøndby 0-8 (Caju x2, Martínez x2, Mares, Troest, Marcone, Collins)

Næsby - Brøndby 0-9 (Caju x4, Rodríguez, Martínez, Troest, Shiels, Duncan)

LFA - Brøndby 0-6 (Caju x2, Collins, Dunca, Andrade x2)

6 kampe er alle vundet yderst sikkert og Caju har været den helt store oplevelse med hele 12 mål sammen med forsvarsgeneralen Magnus Troest, som selv har scoret 5 gange. Det er kun Aarhus Fremad, der spiller i den næstbedste række og vi kan ikke rigtigt bruge kampene til andet end træning og til at køre de nye spillere ind på holdet. Vi har tanket masser af selvtillid og det ser yderst positivt inden Super Cup kampen mod pokalvinderne fra Esbjerg.

- Veni, vidi, vici -

FredrikLeander
Gæst

Sv: #38# Brøndby IF - Transfers + venskabskampe (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #376: 24 Maj 2008, 17:27 »

Super!
Jeg har ikke andet, at sige. Smiley

FANTATISK!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #377: 24 Maj 2008, 17:34 »

Super update. Jeg må dog med sorg i stemmen takke nej til dit kontrakt tilbud som assistent, mine talenter er der brug for andetsted Wink

Jeg syntes det er en super god blog, og glad for at det ser ud til at også du holder til slutningen.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager

« Svar #378: 24 Maj 2008, 17:45 »

Super!
Jeg har ikke andet, at sige. Smiley

FANTATISK!

Mange, mange tak Thumbs Up Thumbs Up

Super update. Jeg må dog med sorg i stemmen takke nej til dit kontrakt tilbud som assistent, mine talenter er der brug for andetsted Wink

Jeg syntes det er en super god blog, og glad for at det ser ud til at også du holder til slutningen.

Jeg takker & bukker.. Ja det bliver ikke noget problem.. Wink øv øv øv.. jeg havde lige håbet Opstemt Mange tak.. Det har været min mål siden jeg startede op.. er selv lidt skuffet over at der er så mange der er faldet fra..  Skuffet

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #379: 24 Maj 2008, 17:46 »

Mange, mange tak Thumbs Up Thumbs Up

Jeg takker & bukker.. Ja det bliver ikke noget problem.. Wink øv øv øv.. jeg havde lige håbet Opstemt Mange tak.. Det har været min mål siden jeg startede op.. er selv lidt skuffet over at der er så mange der er faldet fra..   Skuffet

Men det giver dig kun færre konkurrenter, selvom du jo som altid kan regne med min stemme Thumbs Up

Cencur
Manager

« Svar #380: 24 Maj 2008, 17:55 »

Du er nok en af fire der fortjener at vinde Jimmy.

Oversigt over hele truppen, ja tak?! Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager

« Svar #381: 24 Maj 2008, 18:44 »

Men det giver dig kun færre konkurrenter, selvom du jo som altid kan regne med min stemme Thumbs Up

Det er self. rigtig nok, men det er da alligevel ærgerligt.. Wink Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Du er nok en af fire der fortjener at vinde Jimmy.

Oversigt over hele truppen, ja tak?! Opstemt

Mange tak Cencur.. Hvem er de 3 andre?  Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #382: 24 Maj 2008, 19:45 »

Dejlig bred truppe Smiley Uden at ha' læst alle blogs, så er det KF, Hafiz & Kimu indtil videre, udover dig Jimmy.

JimmyGP
Manager

« Svar #383: 24 Maj 2008, 20:02 »

Dejlig bred truppe Smiley Uden at ha' læst alle blogs, så er det KF, Hafiz & Kimu indtil videre, udover dig Jimmy.

Ja det synes jeg også og jeg er glad for at ha' få rettet op på det.. det var mit store problem sidste år.. Oki.. Ja det er også 3 superblogs.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #384: 24 Maj 2008, 20:03 »

Ja det synes jeg også og jeg er glad for at ha' få rettet op på det.. det var mit store problem sidste år.. Oki.. Ja det er også 3 superblogs.. Thumbs Up

Men ikke lige så gode som din Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #385: 24 Maj 2008, 20:17 »

Men ikke lige så gode som din Thumbs Up

Det vil jeg så ikke udtale mig om.. Forseglede Læber

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #386: 24 Maj 2008, 20:27 »

er selv lidt skuffet over at der er så mange der er faldet fra..  Skuffet

Jeg er her stadig.. Kys

.. og jeg kan kun gentage mig selv: Lækkert! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #387: 24 Maj 2008, 20:28 »

Tror ikke han mener læsere, for han har en masse.. Tror han mener konkurrenter.

JimmyGP
Manager

« Svar #388: 24 Maj 2008, 20:35 »

Jeg er her stadig.. Kys

.. og jeg kan kun gentage mig selv: Lækkert! Thumbs Up

Ja det er jeg godt klar over.. Mange tak Thumbs Up

Tror ikke han mener læsere, for han har en masse.. Tror han mener konkurrenter.

Du har helt ret.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#39# Brøndby IF - Tele2 Liga Cup (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #389: 24 Maj 2008, 21:23 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#39# Brøndby IF - Tele2 Liga Cup

15.07.2012

Der er masser af ledige pladser i Parken her den 15. juli på en flot sommerdag, hvor solen skinner fra en skyfri himmel og stemningen er i top. De mange fans synger om kamp, men høres tydeligt at der er flest Brøndby-fans til stede og der er ikke mange minutter til, at Michael Svendsen fløjter kampen i gang. Jeg træder ind på banen for at inspirere græsset og efter at havde trådt lidt rundt i mine laksko smiler jeg anerkendende. Der bliver råbt "pas på" og en bold kommer flyvende. Jeg tæmmer Lorentzens skævert med brystet til stor jubel for de medrejsende fans, som klapper. Jeg jonglerer med bolden med en gang eller 2, inden jeg skyder den tilbage. Lorentzen siger undskyld og forsætter opvarmningen, og 10 minutter senere fløjter Svendsen i gang.

2.40: Lorentzen sparker hjørnespark og Magnus Troest kommer højest, men desværre header han lige over overliggeren. "Satans" siger jeg højt inden jeg sætter mig igen.

5.33: Jesper Bech leger med forsvaret og spiller Jesper Lange fri, men i skudøjeblikket tackles han af Troest og bolden bliver clearet. Jeg klør mig lidt i håret og mumler et eller andet uforståeligt.

9.11: Esbjerg har frispark langt udefra og nigerianske Yakubu Akilo træder op for at sparke. Han virker meget selvsikker og fra 30 meter sender han en kanonkugle afsted, men i allersidste øjeblik slår Stephan Andersen bolden over mål og Esbjerg får hjørnespark. Akilo sparker igen og Andersen hopper højere end Nguyen og bokser bolden, mens Sosnin sparker bolden yderligere væk. Collins jagter bolden, men Coe kommer ud og sparker bolden ud til indkast.

19.27: Randrup sendes til baglinjen og slår et superindlæg i boksen, hvor Sosnin med pandebrasken banker bolden i kassen til 1-0. Men han nedlægger desværre Søren Christensen og der fløjtes for frispark. For helvede da dommer. Jeg fortryder dog hurtigt mit ordvalg, da jeg ser den langsomme gengivelse på storskærmen og undskylder stille til linjedommeren, der bare smiler.

23.17: Juelsgaard sender en høj bold ind i feltet, men den cleares i første omgang. Sosnin slår klar med riposten og banker resolut til bolden, men ægte fightervilje får Torbjørn Holst til kaste sig foran skuddet og blokere. Esbjerg slår kontra og pludselig er Jesper Bech helt alene med Stephan Andersen, som han runder og triller bolden over stregen til 1-0. Jeg bøjer hovedet i ærgrelse og samler en vandflaske op. Jeg tager en stor slurk, sætter flasken og finder min sorte notesbog frem. Jeg noterer en smule, som der skal trænes med i overmorgen.

25.48: Kasper Lorentzen mister bolden midt på banen og Esbjerg slår kontra igen. Bolden ender hos Jesper Bech, som resolut banker til bolden, men Troest kaster sig foran skuddet og bolden triller ud til Søren Christensen. Han tager et træk og banker til den, men den går langt over mål. Jeg smiler lettet og ryster på hovedet. Hvad er der sker for drengene? De plejer sgu da have styr på de her situationer. Fuck det ser skidt ud.

27.30: Albrechtsen sparker bolden ud af kommunen og Stephan Andersen kan samle den op. Et langt udspark tages ned af videre af Collins og samles op af Caju, som spiller den tilbage til Collins. Han spiller den videre til Sosnin, som sender den ud til Jonas Kamper på højrekanten. Efter lidt tumult og frem og tilbage mellem Kamper og Caju, afdribler Caju Peter Jensen og banker bolden i nettet bag Nathan Coe til 1-1. Jeg er gået op i det tekniske feltet og jeg springer rundt efter scoringen. Caju kommer flyvende og kaster sig om halsen af mig og sammen med resten af holdet jubler vi.
29.54: Randrup fører bolden frem og finder en umarkeret Sosnin, som efter et træk og et dommedagshug sender Coe ud i fuld længde og med det yderste af fingerspidserne får han sendt bolden ud til Albrechtsen sender bolden op til Jesper Lange. Jesper Lange vender rundt og sender bolden ned mellem Lebedev & Troest. Her står Jesper Bech klar, onside, til at modtage bolden og han stormer mod mål. Han jagtes af Troest, men alligevel formår han at holde hovedet koldt og udplacere en fremstormende Stephan Andersen, og score stensikkert til 2-1. ”Jeg er tæt på at smide mig ned i græsset efter som at vi var så tæt på at komme foran. Coe leverer en fantastisk redning og så kører Esbjerg kontra. Vi har fandeme snakket om det inden kampen og at det var det vi for alt i verden skulle undgå. Skuffet sætter jeg mig ned på min plads og Henrik Jensen klapper mig på skulderen

37.12: Sosnin afdribler 5 Esbjerg-spillere og banker bolden på stolpen.

45+: Juelsgård er tæt på at overliste Coe med et indlæg, som ender med at blive farligt og give et hjørnespark til Brøndby. Det bliver dog helt ufarligt og stillingen ved halvleg er 2-1 til Esbjerg.

I pausen hiver jeg Jonas Kamper ud til fordel for Jakub Mares, mens en småskadet Baba Collins erstattes af Ronnie Schwartz. Jeg snakker stille og roligt med drengene, og jeg fortæller at de skal fortsætte deres offensive spil. Vi har spillet en god første halvleg og det er sku uheldigt at vi er bagud ved pausen.

55.42: Esbjerg har indkast langt oppe på vores banehalvdel, men Kacaniklic erobrer bolden og tonser afsted op af kanten og spiller bolden videre til Schwartz, som presses hårdt af Holst. Han triller bolden tilbage til Kacaniklic, som sender bolden ind i boksen hvor Timmi Johansen kommer højere end Caju og header bolden ud af feltet.

58.06: Et nyt indkast af Esbjerg bliver kastet til Jesper Bech, som triller bolden tilbage til Albrechtsen. Albrechtsen sender bolden ind i kassen og Jesper Lange header bolden direkte på Andersen, som slår bolden over mål. Det efterfølgende hjørnespark bliver clearet af Randrup. Omkring midten samler Kasper Lorentzen bolden op og dribler mod mål. Da han når kanten af feltet sender han bolden af sted mod mål og med et hårdt skud sender han bolden lige forbi stolpen. Jeg har endnu engang hænderne på hovedet og jeg sender ”Thumbs up” til Kasper samtidigt med at jeg råber, at han bare skal klø på.

68.40: Flotte driblinger på venstrekanten af Kacaniklic resulterer i 2 kæmpe chancer til Brøndby. Første chance er til Kacaniklic selv og efter tumult i feltet får han skudt fra en spids vinkel. Svenskeren sender skuddet direkte på Coe og bolden ender udenfor feltet. Her står Juelsgård klar og han sender bolden tilbage i boksen. En skovtur fra Coe er tæt på at blive straffet af Caju, men på stregen header Holst den ud til hjørne. Lorentzen sender hjørnesparket ind i boksen og her stiger Lebedev til vejrs og header bolden i nettet til 2-2. Jeg kigger på en Brøndby-bunke omkring hjørneflaget og reserverne står rundt om mig. Jeg appellerer ud til tilskuerne for at de skal heppe endnu og det hjælper.

72.54: Akilo sender et hjørnespark indover og Holst sender et hårdt hovedstød af sted mod mål. Stephan Andersen er dog sikker på stregen og slår den ud et nyt hjørnespark. Godt Stephan råber jeg og han løfter hånden for at vise at han har hørt mig.

76.43: Kacaniklics driblinger sikrer os endnu et hjørnespark, som Lorentzen sparker. Han finder Troests pandebrask, som sender bolden ind til 3-2. JAAH!!! 3-2!! En fantastisk følelse løber i gennem kroppen, mens jeg vinker spillerne tilbage, så vi kan komme videre med kampen .

78.56: Mares mister bolden til Johansen, som sender Lebedev og Bech ud på en løbeduel. Bech skærer ind foran russeren og han trykker af på kanten af feltet, men Andersen står klar og med en pragtredning sikrer han Esbjerg endnu et hjørnespark. Esbjerg satser offensivt og skifter over en 4-2-4, men det hjælper intet og Troest clearer hjørnesparket.

80.42: Kacaniklic sender et indlæg i kassen, men Holst forsøger at heade den væk. Bolden dumper ned mellem Akilo og Lorentzen, som tager et træk og banker bolden i kassen til 4-2. Jeg løfter Kasper op og hele holdet jubler ud til tilskuerne.

85.47: Lorentzen afdribler Akilo og Peter Jensen inden han sender bolden på træværket og ud til et målspark. Jeg smiler meget, mens jeg kigger op på måltavlen, hvor der står Esbjerg-Brøndby 2-4.

90+: Efter lidt tumult ender bolden hos Harsanyi, som trykker af langt udefra. Hans skud ender dog tættere på hjørneflaget end mål. Jeg giver Troels Bech hånden og siger tak for en god kamp. Han siger i lige måde og ser meget skuffet ud.

Esbjerg - Brøndby 2-4
1-0 Bech '24
1-1 Caju '29
2-1 Bech '31
2-2 Lebedev '70
2-3 Troest '77
2-4 Lorentzen '81

MoM: Jesper Bech

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010