home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 125117 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #30# The Royals - Sæsonafslutning & Rygter (Tidl. Atlético)
« Svar #270: 19 Maj 2008, 20:06 »

Har sku aldrig set dig i en dansk klub Peace

Og ville da være sjovt at se dig i Brøndby. Ellers er de franske klubber nok mine favoritter Smiley

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager

« Svar #271: 19 Maj 2008, 20:14 »

Har sku aldrig set dig i en dansk klub Peace

Og ville da være sjovt at se dig i Brøndby. Ellers er de franske klubber nok mine favoritter Smiley

Jeg har aldrig blogget om et dansk hold og en gang skal jo være den første.. Jeg har faktisk heller aldrig spillet med BIF og en gang skal jo være den første.. Jeg lover at det bliver afsløret senere.. Wink Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #272: 19 Maj 2008, 20:18 »

Hvad er det længste du har holdt i en klub i FM08? Grin

Men jeg glæder mig til mere fra din pen, og til at finde ud af hvem det nye hold er.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager

« Svar #273: 19 Maj 2008, 20:23 »

Hvad er det længste du har holdt i en klub i FM08? Grin

Men jeg glæder mig til mere fra din pen, og til at finde ud af hvem det nye hold er.

Jeg har vist spillet 5-6 sæsoner med Manchester United.. Rullende Øjne Men jeg ved ikke hvad der er galt..  Skuffet Men tak for kommentaren.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#31# Brøndby IF - Begyndelsen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #274: 19 Maj 2008, 23:10 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#31# Brøndby IF - Begyndelsen

28.06.2011

John ”Faxe” Jensen nåede næsten 2 år som Brøndby-træner inden han blev fyret af Brøndbys bestyrelse. Faxe sikrede ellers en sølvmedalje i sin første sæson, kom videre fra gruppespillet i UEFA Cuppen og tabte pokalfinalen til SønderjydskE. I anden sæson måtte han dog nøjes med en 5. plads, kom videre fra gruppespillet i UEFA Cuppen, mens man skuffende røg ud af 4. runde i Landspokalturnering en.

Det var ikke nok for Per Bjerregaard og han har i stedet ansat den tidligere Atlético-, Polen- & Reading-træner Jimmy Poulsen, som der er store forventninger til. Poulsen skal i sin første sæson opnå mindst en sølvmedalje i SAS-ligaen for at komme ud og spille kvalifikation til Champions League, mens man i landspokalturnering en forventer, at Brøndby i finalen.

Jeg er altid 100 % ærlig og derfor kan jeg jo ligeså starte med at sige, at jeg ikke har dybe følelser for Brøndby. Brøndby har aldrig været mit hold i Danmark, men det håber jeg Faxe-tribunen kan være med til at ændre. Jeg er træt af at FCK ender på toppen hver år og jeg vil gøre alt for at FCK ikke vinder i år. Brøndby har ikke vundet mesterskabet siden 2005 og jeg tror på at jeg er den mand, som kan og skal føre Brøndby tilbage på toppen af dansk fodbold. Alle mine talentspejdere er i disse dage på overarbejde for at finde frem til de spillere, som kan forstærke holdet yderligere og vi leder med lys og lygte. Jeg er overbevidst om, at BIF går en stor fremtid i møde, igen, og jeg er sikker på at jeg er den rette mand til jobbetJimmy Poulsen, Brøndby IF

« Seneste Redigering: 19 Maj 2008, 23:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: #31# Brøndby IF - Begyndelsen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #275: 19 Maj 2008, 23:13 »

ØV!!! Det var ikke et klubskifte, som jeg var tilhænger af....
Men hva fanden.. Kan ikke lade vær med at læse med alligevel.

Held og lykke!

vesperGT
Manager

« Svar #276: 19 Maj 2008, 23:26 »

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJA

Shaft
Manager

« Svar #277: 19 Maj 2008, 23:31 »

Sådan ! Endelig en mester som skal skrive om det hold Brøndby nu engang er. Et storhold i Danmark, uden de store resultater. Håber du kan vende om på det og ser meget positivt på dette skift.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #278: 19 Maj 2008, 23:37 »

Alt for fedt skifte!!! Peace

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager

« Svar #279: 19 Maj 2008, 23:48 »

ØV!!! Det var ikke et klubskifte, som jeg var tilhænger af....
Men hva fanden.. Kan ikke lade vær med at læse med alligevel.

Held og lykke!

Men jeg er glad for at du stadig følger med.. Thumbs Up

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJA

Jeg er glad for at du kan lide skiftet.. Thumbs Up

Sådan ! Endelig en mester som skal skrive om det hold Brøndby nu engang er. Et storhold i Danmark, uden de store resultater. Håber du kan vende om på det og ser meget positivt på dette skift.

Det er rigtig glad for at du synes.. Ja jeg håber også jeg kan vende BIF's dårlige udvikling.. Wink

Alt for fedt skifte!!! Peace

Takker.. det er jeg glad for at du synes.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #280: 20 Maj 2008, 00:30 »

Nå nå, sikke et skifte. Endnu et skifte, der ikke behager mig, men du ved jeg stadig er med i bloggen. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #281: 20 Maj 2008, 00:39 »

Nå nå, sikke et skifte. Endnu et skifte, der ikke behager mig, men du ved jeg stadig er med i bloggen. Smiley

Du bliver da heller aldrig tilfreds.. crazy he he.. Hvor ville det behage herren at jeg tog hen?

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #282: 20 Maj 2008, 00:41 »

Du bliver da heller aldrig tilfreds.. crazy he he.. Hvor ville det behage herren at jeg tog hen?

Haha, nu er det jo din blog Wink
- En storklub, Inter, Real og sådan. Du bestemmer selv, og kan godt se, at det ikke er lige sjovt i længden at vinde hver kamp Opstemt haha Opstemt

Glæder mig til du kommer i gang, så du kan overbevise mig. Grin

Shaft
Manager

« Svar #283: 20 Maj 2008, 00:46 »

Jeg synes derimod det er fedt du ikke går efter de bedste klubber, som alle andre Wink Det er sjovere at høre om eks. Brøndby som er i sin krise, som man også kender fra virkeligheden, end at høre om Inter som vinder alle deres kampe. Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #284: 20 Maj 2008, 07:46 »

Haha, nu er det jo din blog Wink
- En storklub, Inter, Real og sådan. Du bestemmer selv, og kan godt se, at det ikke er lige sjovt i længden at vinde hver kamp Opstemt haha Opstemt

Glæder mig til du kommer i gang, så du kan overbevise mig. Grin

Jah jeg tænkte nok at du ville have mig til sådanne klubber crazy Men jo det er da klar sjovest at vinde og jeg håber at jeg kan overbevise dig om at jeg har fortaget det rigtige skift.. Thumbs Up

Jeg synes derimod det er fedt du ikke går efter de bedste klubber, som alle andre Wink Det er sjovere at høre om eks. Brøndby som er i sin krise, som man også kender fra virkeligheden, end at høre om Inter som vinder alle deres kampe. Peace

Det er jeg glad for at du synes og jeg går altid efter de bedste klubber for mig, hvilket vil sige en klub, som sikrer mig mindst 2 sæsoners underholding.. Inter er faktisk også i krise.. tror de blev 6'er eller 7'er.. Shockeret

Tak for kommentaren begge 2 Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010