home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 125122 gange)
JimmyGP
Manager

#30# The Royals - Sæsonafslutning & Rygter (Tidl. Atlético)
« Svar #255: 19 Maj 2008, 17:18 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#30# The Royals - Sæsonafslutning & Rygter

Premier League er færdigspillet og Arsenal har sikret sig titlen hele 11 point foran Manchester United og hele 20 point foran Chelsea og Liverpool på 3. og 4. pladsen. Oprykkerne fra Reading blev årets overraskelse, da man sikrede sig en flot 8. plads og deltagelse i Inter-Toto-cuppen. Oprykkerne har lagt i top10 stort set hele sæsonen og med lidt mere lidt mere held i sprøjten kunne man være blevet nr. 5.

I den anden ende måtte Birmingham, Derby & Sunderland tage den lange vej ned i The Championship, hvor de erstatter Bolton, Leicester og West Brom, som rejser den anden vej.

Jeg er tilfreds med dagens kamp, selvom vi ikke får de 3 point og i den sammenhæng er jeg fuldt tilfreds med sæsonen selvom vi burde være endt som nr. 7. Jeg ville gerne have tangeret Readings rekord for bedste placering i PL, men det blev det desværre ikke til. Vi har igen spillet en stor sæson og vi skal også ud i Europa næste år og det er ved at blive en god vane” sagde Poulsen efter den sidste kamp mod Everton.

Rygter

I fodboldens verden spekuleres der i disse dage på hvor den succesfulde Reading-manager Jimmy Poulsens fremtid ligger. Den unge dansker har skabt flotte resultater med både Reading & Atlético Madrid og på bare 4 år er han blevet et af de hotteste trænernavne i Europa. Poulsens kontrakt udløber om få uger og det siges at han ikke er interesseret i at forlænge kontrakten med ”The Royals”. Flere engelske, italienske & ikke mindst danske klubber er interesseret i at sikre sig hans underskrift.

Poulsen bliver i Reading
Kilde: Lokal avis
Sandsynlighed: lav
Note: John Madejski har tilbudt Poulsen en 2-årig kontrakt med det dobbelte i løn.

Poulsen til Inter
Kilde: The Independent, Daily Express
Sandsynlighed: Over middel
Note: Poulsen har eftersignende bedt Inter-ledelsen om at vente til sæsonen var ovre før han vil overveje at overtage jobbet.

Poulsen til PSG/Monaco
Kilde: Diverse
Sandsynlighed: Middel
Note: De 2 franske storklubber skulle være meget interesseret i danskerens underskrift og Monaco har allerede fyret deres træner.

Poulsen til Brøndby IF
Kilde: Ekstra Bladet, Politiken, The Sun
Note: John ”Faxe” Jensen ligner en færdig mand i klubben efter en 5. plads samt at FCK har vundet det danske mesterskab 6 år i træk.

Poulsen til England
Kilde: The Guardian, Daily Express
Note: Fabio Capello trækker sig tilbage d. 01-07-2011 og Poulsen har tidligere vist interesse i at overtage det engelske landshold.

Poulsen tager et sabbatår
Sandsynlighed: Lav
Note: -

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

Sv: #30# The Royals - Sæsonafslutning & Rygter (Tidl. Atlético)
« Svar #256: 19 Maj 2008, 17:21 »

Flot sæson, placering taler vel for sig selv. Thumbs Up
Spændende med nogle rygter, men tror ikke man må tage til et hold som spiller i Champions League.. Men engelsk landstræner, lyder mest interessant Wink

Zone 43
Manager

« Svar #257: 19 Maj 2008, 17:23 »

En ganske fin sæson, og spænende rygter.. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #258: 19 Maj 2008, 17:32 »

Flot sæson, placering taler vel for sig selv. Thumbs Up
Spændende med nogle rygter, men tror ikke man må tage til et hold som spiller i Champions League.. Men engelsk landstræner, lyder mest interessant Wink

Mange tak Benja Thumbs Up Jo det må man godt.. Det var bare i første sæson man ikke måtte det.. Thumbs Up Det ville være rigtig spændende.. tak for kommentaren og rosen.. Thumbs Up

En ganske fin sæson, og spænende rygter.. Thumbs Up

Tak Zone.. Hvilket rygte finder du mest interessant?

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #259: 19 Maj 2008, 17:35 »

Tak Zone.. Hvilket rygte finder du mest interessant?

Gæt tre gange Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #260: 19 Maj 2008, 17:38 »

Gæt tre gange Wink

En lille tanketorsk fra min side.. Så må du jo håbe på at de fyrer "Faxe".. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #261: 19 Maj 2008, 17:40 »

Arh.. Bliv i Reading!
Jeg ville så gerne se The Royals med PL-pokalen!

vesperGT
Manager

« Svar #262: 19 Maj 2008, 17:49 »

Det er en svær en, den der........

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #263: 19 Maj 2008, 17:55 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#30# The Royals - Sæsonafslutning & Rygter

Premier League er færdigspillet og Arsenal har sikret sig titlen hele 11 point foran Manchester United og hele 20 point foran Chelsea og Liverpool på 3. og 4. pladsen. Oprykkerne fra Reading blev årets overraskelse, da man sikrede sig en flot 8. plads og deltagelse i Inter-Toto-cuppen. Oprykkerne har lagt i top10 stort set hele sæsonen og med lidt mere lidt mere held i sprøjten kunne man være blevet nr. 5.

I den anden ende måtte Birmingham, Derby & Sunderland tage den lange vej ned i The Championship, hvor de erstatter Bolton, Leicester og West Brom, som rejser den anden vej.

Jeg er tilfreds med dagens kamp, selvom vi ikke får de 3 point og i den sammenhæng er jeg fuldt tilfreds med sæsonen selvom vi burde være endt som nr. 7. Jeg ville gerne have tangeret Readings rekord for bedste placering i PL, men det blev det desværre ikke til. Vi har igen spillet en stor sæson og vi skal også ud i Europa næste år og det er ved at blive en god vane” sagde Poulsen efter den sidste kamp mod Everton.

Rygter

I fodboldens verden spekuleres der i disse dage på hvor den succesfulde Reading-manager Jimmy Poulsens fremtid ligger. Den unge dansker har skabt flotte resultater med både Reading & Atlético Madrid og på bare 4 år er han blevet et af de hotteste trænernavne i Europa. Poulsens kontrakt udløber om få uger og det siges at han ikke er interesseret i at forlænge kontrakten med ”The Royals”. Flere engelske, italienske & ikke mindst danske klubber er interesseret i at sikre sig hans underskrift.

Poulsen bliver i Reading
Kilde: Lokal avis
Sandsynlighed: lav
Note: John Madejski har tilbudt Poulsen en 2-årig kontrakt med det dobbelte i løn.

Poulsen til Inter
Kilde: The Independent, Daily Express
Note: Poulsen har eftersignende bedt Inter-ledelsen om at vente til sæsonen var ovre før han vil overveje at overtage jobbet.

Poulsen til PSG/Monaco
Note: De 2 franske storklubber skulle være meget interesseret i danskerens underskrift og Monaco har allerede fyret deres træner.

Poulsen til Brøndby IF
Kilde: Ekstra Bladet, Politiken, The Sun
Note: John ”Faxe” Jensen ligner en færdig mand i klubben efter en 5. plads samt at FCK har vundet det danske mesterskab 6 år i træk.
Poulsen til England
Kilde: The Guardian, Daily Express
Note: Fabio Capello trækker sig tilbage d. 01-07-2011 og Poulsen har tidligere vist interesse i at overtage det engelske landshold.

Poulsen tager et sabbatår
Sandsynlighed: Lav
Note: -

FM er jo mega realistisk som de siger
« Seneste Redigering: 19 Maj 2008, 17:57 af JakobHove » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #264: 19 Maj 2008, 17:58 »

Arh.. Bliv i Reading!
Jeg ville så gerne se The Royals med PL-pokalen!

Jeg overvejer stærkt at blive, men ligeså stærkt at forlade dem.. vi får se... Wink
Det er en svær en, den der........

Helt enig min ven.. den er sgu svær Skuffet

FM er jo mega realistisk som de siger

he he.. så siger vi det.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #265: 19 Maj 2008, 18:19 »

Gode updates, og spændende. Havde dog gerne set dig blive i Reading, for at se hvor langt du kunne nå med dem.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zulue
Manager

« Svar #266: 19 Maj 2008, 18:20 »

Skulle du citere det hele JakobHove? .. Shockeret

Super Jimmt flot sæson. Håber du skifter - Inter  er min favorit, men vi får se.
Lidt småfejl, men ville bare lige nævne "..har lagt i top10.."

Det er en stor fejl i min verden - husk at bøj ordene eller hvad man nu skal: ligget. Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #267: 19 Maj 2008, 18:35 »

Mange tak Benja Thumbs Up Jo det må man godt.. Det var bare i første sæson man ikke måtte det.. Thumbs Up Det ville være rigtig spændende.. tak for kommentaren og rosen.. Thumbs Up

Selv tak du. Når okay, det vidste jeg ikke. Men hvornår får vi en afklaring ? Thumbs Up
Send en PB, hvis jeg skal lave et topbanner Wink

Cencur
Manager

« Svar #268: 19 Maj 2008, 18:50 »

Bliv i Reading, Brøndby, England eller måske Monaco. Du tager ikke til Inter, så bliver jeg gal Opstemt

Kanon sæson i Reading, lækkert at du nåede de europæiske pladser som oprykker Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager

« Svar #269: 19 Maj 2008, 19:25 »

Gode updates, og spændende. Havde dog gerne set dig blive i Reading, for at se hvor langt du kunne nå med dem.

Jeg har sgu helt mistet lysten til Reading.. Det er pisse irriterende at jeg ikke kan holde mere end 2 sæsoner i en klub.. Skuffet

Skulle du citere det hele JakobHove? .. Shockeret

Super Jimmt flot sæson. Håber du skifter - Inter er min favorit, men vi får se.
Lidt småfejl, men ville bare lige nævne "..har lagt i top10.."

Det er en stor fejl i min verden - husk at bøj ordene eller hvad man nu skal: ligget. Wink

Og du har skrevet Jimmt.. he he..jeg beklager fejlene.. det gik nok lidt for hurtigt..  men vi får se.. jeg ved det ikke endnu.. Wink

Selv tak du. Når okay, det vidste jeg ikke. Men hvornår får vi en afklaring ? Thumbs Up
Send en PB, hvis jeg skal lave et topbanner Wink

Jeg spurgte allerede inden jeg meldte mig til..  Wink Hmm.. engang i aften.. jeg skal nok skrive til ang. topbanner.. Thumbs Up

Bliv i Reading, Brøndby, England eller måske Monaco. Du tager ikke til Inter, så bliver jeg gal Opstemt

Kanon sæson i Reading, lækkert at du nåede de europæiske pladser som oprykker Smiley

Reading er ikke længere en mulighed.. har sgu mistet lysten til at spille med dem.. mange tak.. Jeg tror pt. at det bliver enten BIF, England eller Monaco, men jeg er ikke helt sikker.. Det skal gennemtænkes.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010