home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1084 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56174 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #225: 27 Maj 2008, 14:28 »

Må jeg fået et screenshot af Kjær? Smiley

God blog Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #226: 27 Maj 2008, 14:39 »

Må jeg fået et screenshot af Kjær? Smiley

God blog Wink
Tak Thumbs Up

MadsWiinther
Gæst

« Svar #227: 27 Maj 2008, 17:22 »

Flot update som sædvanlig. KUTGW Smiley
crazy Utroligt at Real smider så mange penge på en spiller som Kjær.

-Benja-
Gæst

« Svar #228: 27 Maj 2008, 19:23 »

Flot update som sædvanlig. KUTGW Smiley
crazy Utroligt at Real smider så mange penge på en spiller som Kjær.

Mange tak skal du ha' Mads Wink
Ja, synes det er i overkanten, så god er han slet ikke.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #229: 27 Maj 2008, 22:58 »

Mange tak skal du ha' Mads Wink
Ja, synes det er i overkanten, så god er han slet ikke.
Nej det er han ihvertfald ikke  crazy Men dem om det  Wink

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #230: 28 Maj 2008, 13:43 »

31.1.2013 – Landsholdsudtagelse .

Der skulle nu endnu engang udtages spillere til Danmarks kampe, i blandt dem var der nogle nye ansigter. FCK’s Morten Nordstrand som også er topscoreren i Superligaen, er netop blevet udtaget til venkabskampen mod Hong Kong. Aab’s Patrick Kristensen var også udtaget til truppen mod Hong Kong, Kristensen som har gjort det rigtig godt for Aab i efteråret, han er efterhånden blev fast mand på Aab holdet.

Mange mener at den kamp var meget unødvendig, og at der overhovedet ikke var nogen udfordring imod Hong Kong. Det kan de selvfølgelig have ret i, men kampen blev spillet, vi vandt kampen 2-0 ikke det bedste resultat. Men jeg fik prøvede nogle nye kræfter, blandt andet Morten Nordstrand som jeg nævnte tidligere, han kom ind og fik anden halvleg sammen med Søren Larsen.
Danmark prøvede at spille en flad 4-4-2, det gik okay men så heller ikke mere. Mads Laudrup scorede danskernes første mål da han heldigt fik skubbede bolden i mål med knæet, den anden scoring blev scoret af Søren Larsen, et flot sammenspil med superligaen topscoreren Morten Nordstrand.

Nicklas Bendtner blev hevet ud i pausen, det samme gjorde Daniel Agger, de to måtte kun spille 45 minutter for deres klubtrænere. Da både Arsenal og Roma er med i mesterskabskamp i deres respektive ligaer, de er også med i Champions League knockuouts kampe så der skulle spares lidt på dem. Sporting CP's forsvareren Mathias "Zanka" Jørgensen kom ind og fik anden halvleg i stedet for Daniel Agger, en plads han er vant til og han imponerede os den danske træner.

"Jeg er tilfreds med "Zanka's" indsats idag, han gjorde det godt og jeg ved at jeg kan regne med ham hvis der skulle opstå nogle skader. Men han står lidt i skyggen af Simon Kjær og Daniel Agger i midterforsvaret, det er lidt syndt men jeg vælger dem der er bedst. Han mangler lige lidt, men det er super godt at han valgte at skifte til Sporting CP. Han spurgte også mig om hvad jeg synes og om det var et godt skifte hvis han ville være med om startpladsen i midterforsvaret. Jeg sagde at hvis han fik spilletid nede i Portugal og gjorde det godt, skulle han bestemt tages til overvejelse."

En anden overraskelse er at Simon Kjær som tidligere har optrådt for danske FCM og Brøndby senest Middlesbrough i England, er netop blevet købt af selveste Real Madrid. Han har kostet omkring de 200 millioner kroner, det må næsten være en rekordsum for en danskspiller. Simon Kjær spurgte også landstræner om det var en god idé, Benjamin Henriksen sagde selvfølgelig at det tilbud skulle han tage imod, sådan et tilbud kommer ikke mange gange i livet.
Simon Kjær vidste godt at der var meget pres på hans skuldere, når han skulle ned og præstere hver gang i en så storklub. Når Real Madrid næsten bruger 200 millioner kroner på en forsvarspiller køber man ham ikke får at sætte ham på bænken, men for at skulle spille hvergang.

Det er fyyyyldt med stavefejl, kommafejl og punktumfejl. Det er så forvirrende at man slet ikke kan koncentrere sig om hvad det egentlig er du skriver. Jeg bliver simpelthen sindsyg af at se på det..

EDIT: Har forresten lige markeret de steder hvor jeg synes det er ulæseligt

-Benja-
Gæst

« Svar #231: 28 Maj 2008, 16:14 »

Okay Huh Kan godt se nogle stavefejl, men du kan forklare det på en lidt bedre måde. I stedet for bare at markere en hel linje, det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. Der er da mange andre brugere som læser med, de kan da godt forstå det.

kasperbp12
Manager

« Svar #232: 28 Maj 2008, 16:23 »

god update og det er meget små og få stavefejl men det gør ikke noget i mine øjne. Lidt sygt med Simon kjær og at han skiftede for 200 millioner. KIU

-Benja-
Gæst

« Svar #233: 28 Maj 2008, 16:34 »

god update og det er meget små og få stavefejl men det gør ikke noget i mine øjne. Lidt sygt med Simon kjær og at han skiftede for 200 millioner. KIU
Tak Kasper, ja alle er ikke fejlfrie Wink Ja, det er lige i overkanten.. Men dem om det Smiley

Zulue
Manager

« Svar #234: 28 Maj 2008, 16:36 »

Den seneste update ligger på et meget lavt skriftligt niveau, og udover de fejl, der allerede er fundet, kan jeg sagtens spotte flere. Det er du bedre end, Benja, og håber du "genrejser" dig, så vi kan få en ordentlig behandling af det danske landshold. Wink
Grafisk ser det fint ud. Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #235: 28 Maj 2008, 16:55 »

Må man være så fræk at bede om et SS af en spiller der ikke er på landsholdet Peace?

-Benja-
Gæst

« Svar #236: 28 Maj 2008, 17:06 »

Den seneste update ligger på et meget lavt skriftligt niveau, og udover de fejl, der allerede er fundet, kan jeg sagtens spotte flere. Det er du bedre end, Benja, og håber du "genrejser" dig, så vi kan få en ordentlig behandling af det danske landshold. Wink
Grafisk ser det fint ud. Wink
Synes den er god, kan ikke se hvorfor I er efter mig. Huh crazy Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre bedre..
Det nytter jo ikke noget at det grafiske er godt, hvis indholdsmæssigt er på et meget lavt niveau som du selv nævner.

Må man være så fræk at bede om et SS af en spiller der ikke er på landsholdet Peace?
Hvad mener du? Dem der ikke er på landsholdet, dem gider jeg da ikke sende et SS af. Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #237: 28 Maj 2008, 17:22 »

Hvad mener du? Dem der ikke er på landsholdet, dem gider jeg da ikke sende et SS af. Smiley

Jeg mener Christen Eriksen som spiller i OB i nutiden Wink!

-Benja-
Gæst

« Svar #238: 28 Maj 2008, 17:25 »

Jeg mener Christen Eriksen som spiller i OB i nutiden Wink!
Når okay Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #239: 28 Maj 2008, 17:39 »

Det vil jeg så sige mange tak for Wink!

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010