home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 52199 gange)
-Benja-
Gæst
 
Danmark - VM grupperne er fundet.
« : 01 Maj 2008, 12:48 »

Sunderland manager siger stop.


I dag har Sunderlands ledelse bekræfte, at den tidligere stjerne Roy Keane har sagt sit job op. Begrundelsen var ifølge medierne, at han var blevet tilbudt at blive Sir Alex Fergusons højrehånd, og senere skulle overtage trænersædet i selveste Manchester United. Roy Keane var jo i mange år, anfører for Manchester United. Ham kan alle nok godt huske, den hårdtarbejde styrmand.

Så nu skulle Sunderland på jagt efter en ny manager, der blev nævnt mange navne. Et af dem var danske Benjamin Henriksen. Benjamin Henriksen er ikke en så erfaren manager, dog har han spillet i nogle engelske klubber. Han har spillet 36 landskampe for det danske landshold, det blev ikke til så mange scoringer, syv af slagsen.

TV2 Sporten fangede lige den danske træner, til en kort snak.

”Jeg er dybt bærget over at blive sat i forbindelse med Sunderland, men der er også mange rygter i fodboldverdenen. Men jeg siger bestemt ikke nej, hvis de skulle henvende sig til mig. Men jeg er jo ikke alene om at være nævnt som mulig træner. Den tidligere engelske landstræner er også nævnt som mulig kanditat, men nu må vi se hvad der sker.”

De øvrige favoritter er Steven McClaren, Arsenals assisterende manger, Pat Rice og den sidste er Charltons manager Alan Pardew.

Talsmanden fra The Black Cats, Liam Thompson havde og sige til den overraskende nyhed.

- Jeg er meget overrasket over at Roy Keane forlader, han var en stor stjerne, og havde en lovende trænerkarriere hos os. Men sån skulle det nu engang ikke være, men jeg tror og håber at bestyrelsen finder den helt rette mand. Jeg hælder selv mest til den danske træner, Benjamin Henriksen. Der er ikke det store pres på ham, da han ikke har været i andre klubber som træner. Men en træner som Pat Rice, er også yderst spændende. Han har gjort et fremragende arbejde under Arsene Wenger hos The Gunners. Men jeg glæder mig til at høre om hvem det bliver, men mon der snart ikke bliver fundet en.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 17:16 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Black Cats
« Svar #1: 01 Maj 2008, 13:00 »

Karriere:
Først i Sunderland - Middlesbrough - Nu Lazio.

Titler:
Sejr i Playoff finale med Middlesbrough
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 09:43 af -Benja- » Logged

RCD
Gæst
 
Sv: The Black Cats
« Svar #2: 01 Maj 2008, 13:01 »

God start ...

Savner et top banner Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats
« Svar #3: 01 Maj 2008, 14:34 »

Lækkert klubvalg og lækker update! Du er en fantastisk blogger, ingen tvivl. VI må da håbe det bliver Benja der bliver ansat Wink
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats
« Svar #4: 01 Maj 2008, 14:41 »

Det ser rigtig fint ud, held og lykke med det.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Black Cats
« Svar #5: 01 Maj 2008, 22:20 »

God start ...

Savner et top banner Opstemt
Tak Wink Ja, det skal nok komme Smiley
Lækkert klubvalg og lækker update! Du er en fantastisk blogger, ingen tvivl. VI må da håbe det bliver Benja der bliver ansat Wink
Mange tak for de store ord Søren, ja det håber jeg også Smiley
Det ser rigtig fint ud, held og lykke med det.
Tak, glad for at have ham der står for selve konkurrencen, som læser Wink

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats
« Svar #6: 01 Maj 2008, 23:22 »

Go' start Benja.. glæder mig til at se mere fra din pen..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Black Cats
« Svar #7: 02 Maj 2008, 10:00 »



6/7 -2007- BT.DK- Ny træner i Sunderland

Det var en normal arbejdsdag bag computerskærmen, jeg skulle dog ud og lave et par interviews. Men der hvor jeg sad ved mit skrivebord, kom min chef Peter Brüchman hen til mig og sagde: "Kommer du lige ind på mit kontor om fem minutter? Der fløj en masse tanker igennem mit hovedet. Men jeg gik ind og bankede på døren, og gik ind. "Goddag min ven, sæt dig ned" Jeg tænkte "Åhh nej, er jeg blevet kaldt herhen fordi jeg skal fyres?" "Nu skal du høre, ifølge mine kontakter, ved jeg at Sunderland oppe i England har sagt farvel til deres daværende træner Roy Keane. Nogle af favoritterne til det job, er blandt andet danske Benjamin Henriksen. Bestyrelse har indkaldt til pressemøde her imorgen, og der går rygter om at det er Benjamin Henriksen som skal overtage trænersædet derovre"
"Ja, jeg havde godt læst lidt i diverse aviser, at han var en af favoritter. Men hvorfor fortælle det til mig?" "Jo, nu skal du høre. Jeg havde tænkt mig at du skulle følge pressemødet live, da det kunne blive en dansker. Det er imorgen, jeg har flybillet og hele balladen klar til dig?" "Er det bare imorgen jeg skal være derover, eller hvad?" "Nej, jeg havde tænkt mig at du måske kunne flytte til England, og så være med helt tæt på Sunderland, for du kan jo se nu. Alle er vilde med Laudrup og Getafe, så hvorfor skulle de ikke være vilde med Henriksen og Sunderland, men jeg ringer til dig imorgen, okay" "Det er bare iorden"

Jeg fik lov til at tage hjem og gøre mig klar til imorgen, jeg var positivt overrasket og lettet. Jeg skulle tage flyet klokken 7:40 fra Kastrup lufthavn, pressemødet startede klokken 14:00. Jeg tog hjem og ringede til en af mine venner og sagde det, han sagde at det var en super nyhed, jeg havde ikke nogen kæreste så mine venner stod mig meget nær. Resten af dagen gik med at jeg pakkede nogle ting, og slappede af med en god film.



Vækketuret ringede klokken 05:00, det var irreterende at man skulle være i lufthavnen så tidligt. Jeg spiste noget morgenmad, og ellers var det afsted til Nordengland. Jeg kom ud til lufthavnen, jeg stødte også på et par andre danske journalister. Mødte blandt andet Dennis Ritter, han plejer at følge med i cykelløb. Jeg fik tilfældigvis pladsen ved siden af Dennis, jeg havde gået på journalisthøjskolen med ham, så jeg kendte ham skam godt.

Et par timer senere, landede vi i Sunderlands lufthavn. Det var 17 grader, sagde piloten udover højtaleren. Vi kom til pressemødet deromkring 13:15, der var ikke så mange, dog var der mange kamera og engelske journalister. Klokken var lidt i to, da der kom et par mænd ind i et par jakkesæts, den ene synes jeg lignede danske Benjamin Henriksen, jeg spurgte stille til Dennis Ritter: Om det ikke lignede Benjamin Henriksen, jo det sagde han. Jeg tog kuglepennen frem, og var klar til at skrive ned på min blog.

Niall Quinn sagde en masse ting, og til sidst præsenteret han Benjamin Henriksen. Han forklarede lidt om den danske herre, han sagde at Benjamin, havde underskrevet en to årig aftale. Et af målene var at etablere sig i Premier League, ikke være et elevatorhold. Et af de andre mål var også at have økonomien iorden, have et stort overskud.
Jeg stak min lap i vejret, og spurgte "Hvorfor valgte I lige netop en forholdsvis ukent dansker?" "Det er  fordi vi godt ville have en forholdsvis ung manager, Benjamin runder snart de 40 år. Der er ikke det store pres på ham, der er ikke så mange der forventer de helt store ting fra hans side af. Men vi har da fortalt ham vores mål osv. Der blev også spurgt om andre spørgsmål, et af dem var: "Hvor mange penge får han til spillerindkøb?" Niall Quinn svarede "Han har fået en god pose penge, vil ikke komme helt ind på det præcise beløb."


Tak til RCD, for topbanner.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sunderland Association Football Club
« Svar #8: 02 Maj 2008, 11:27 »



1/9-2007 -BT.DK- Spillerindkøb

Da jeg havde været til pressemødet, ringede jeg til Peter Brüchman. Sagde hvem der var blevet ansat, han havde dog godt læst det på Sunderland.com. Men jeg spurgte om det der med at blive i England, ja sagde han. Jeg vil gerne prøve at blive herovre, og følge Sunderland og Benjamin Henriksen tæt.

Jeg fik snakket lidt med Peter om det, og han sagde at han var meget glad for at jeg takkede ja. Jeg fik også lidt mere løn, så det var fint nok. Det var et spændende job, jeg fik udlejet min lejlighed på Amager.  Jeg ringede rundt til mine nærmeste og sagde, at jeg nu skulle arbejde i England, de var alle meget glade på mine vegne.

Men nu vil jeg fortælle lidt om selve Sunderland, de har fået købt et par spillere. En af dem er en tidligere kending, nemlig Johan Elmaner. Han havde sit store gennembrud, da han var med til at vinde store trofæer med Brøndby IF. Benjamin Henriksen har brugt mange penge på den stærke svensker, hele 110 millioner kr. Han har også store forventninger til svenske stjerne, Sunderlands danske manager havde hård konkurrencen fra andre klubber. Deriblandt engelske Newcastle, West Ham og italienske Palermo. Men det var Sunderland som løb med svenskerens underskrift.

Mit første interview med Benjamin Henriksen.

Hvorfor valgte du at købe Johan Elmander?

-Først og fremmest fordi han er en rigtig god spiller, han er stærk og målfarlig. Jeg kender ham godt for min tid som ungdomstræner i Brøndby, men jeg var glad for at han valgte Sunderland. Han valgte dem fordi jeg fortalte gode ting om klubben, og så han har et godt forhold til vores anden svenske spiller, nemlig Rade Prica. Men Johan sagde at han ikke var klar til at spille for en rigtig storklub endnu, han ville gerne spllle for en lidt mindre klub hvor der ikke var så meget pres på hans' skuldere. Så det er jeg super glad for, jeg tror han bliver en stor succes her hos os, ham og Rade. Det bliver et giftigt angreb, men vi har jo også to andre gode angribere i Michaeel Chopra og Kenwyne Jones.

Udover at Benjamin Henriksen har købt Johan Elmander, har han også købt en forsvarspiller fra Chelsea. Det drejer sig om den 28 årige Paulo Ferreira, han nåede at spille 54 kampe i den blå trøje, det blev til ingen scoringer. Paulo Ferreira var sat til salg og uønsket i Chelsea, så Benjamin Henriksen hentede backen for 16 millioner kroner.
Den sidste spiller er også hentet i London, dog hos Chelseas rivaler fra Tottenham. Sunderland har lejet Jamie O'Hara, han forventer at skulle spille ved siden af anføreren Dean Whitehead. O'Hara kan også spille på venstre midtbane, men der er Kieran Richardson placeret

Overblik over truppen
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Spillerindkøb- Sunderland Association Football Club
« Svar #9: 02 Maj 2008, 13:29 »

Fed intro. Godt indkøb Wink. Og held og lykke med bloggen. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sunderland Association Football Club
« Svar #10: 02 Maj 2008, 14:02 »

Go' start Benja.. glæder mig til at se mere fra din pen..
Tak Jimmy, godt at høre Wink

Fed intro. Godt indkøb Wink. Og held og lykke med bloggen. Smiley
Mange tak Thumbs Up

Kan sige at jeg snart er færdig med en update Wink Har rundet 15 kampe i ligaen.
Logged

-Benja-
Gæst
 
#4 Sunderland Association Football Club
« Svar #11: 02 Maj 2008, 14:20 »


Tak til RCD for banner.


3/12-2007 - BT.DK - Sunderland har skuffet

Jeg vil lige starte med at sige, at jeg er faldet godt til her i Sunderland, jeg har fået nogle venner. Jeg har også været inde og se Sunderland spille et par gange. Men de har ikke imponeret, de har ikke kunne få deres spil til at køre. De liggger og roder rundt nede i den forkerte ende af tabellen, det er kun blevet til fire sejre for Benjamin Henriksens tropper. De har vundet over blandt andre Derby, Fulham, Aston Villa og Manchester City. Fulham og Aston Villa blev næsten vundet lige efter hinanden og der troede folk nær Sunderland, at det var vendepunktet, men da Sunderland kampen efter gik ud og tabte for syvende gang i denne sæson, var der ikke meget tro på det. Men kampen efter vandt Sunderland endnu engang. Sunderland spillede en rigtigt god kamp, og man vandt fortjent med 1-0 over Manchester City. Men Sunderland skal begynde at kunne præstere i flere kampe i træk, i stedet for at man spiller to gode kampe, og spiller du 3-4 dårlige kampe. Men Benjamin Henriksen er også på vippen ifølge mange engelske medier, så han skal til at præstere og vise at han var den rette mand til jobbet.

Min første kamp på stadion, ovenikøbet mod de forsvarende mestre
Men jeg vil fortælle lidt om min første Sunderland kamp, jeg har været inde og se mange af dem, da det var BT der betalte dem. Men jeg havde mødt op på den lokale pub, og fået et par øl og snakket med nogle af de lokale Sunderland supportere. Jeg snakkede med dem og fortalte hvad jeg lavede herover, de synes det lød som et spændende job. Jeg spurgte dem også om hvordan de synes perioden, med Benjamin Henriksen er gået. De synes godt at det kunne have gået bedre, men de synes ikke det er den danske træners skyld, at det ikke kører. For de synes det er nogle spændende indkøb de har fået hentet til klubben, især svenske Johan Elmander. Dog har han ikke scoret så mange mål, men de kan se at han har et stort potientiale.

Men jeg tog til stadion sammen med dem, jeg sad og snakkede med på den lokale pub.
Vi kom ind på stadionet, og wow det var flot, det er noget andet end når man sad på de danske stadions og rapporteret. Kampen startede først om en time, men alligevel var der rigtigt mange menneske. Hjemme i Danmark, plejer folk at komme et kvarters tid før dommeren fløjter kampen igang.

Kampen startede rigtigt godt, efter blot 10 minutter bragte den tidligere Aab spiller Rade Prica Sunderland på vinderkurs. Et rigtigt flot mål af slagsen, han fik en dyb aflevering fra lejesvenden Jamie O'Hara, Rade Prica plejer ikke at svigte alene med målmanden. Små fem minutter senere fik Sunderland tilkæmpet sig et hjørnespark, Ian Harte løb ud for at tage det. Han lavede den lige i hovedet Kenwyne Jones, mål 2-0 til Sunderland hjemme mod Manchester, to mål på blot fem minutter.
Men lykken varede ikke længe, for inden pausen formåede Manchester United at score to vigtige mål. Nu blev stemningen lidt tavs, der havde ellers været en helt fantastisk stemning, især da Kenwyne Jones scorede til 2-0. Men Sunderland og Manchester United måtte gå til pause med 2-2.

Jeg sad og snakkede med James og Robert, som mine nye venner hed. Vi sad og snakkede om første halvleg, de var godt tilfredse med de første 30 minutter, men skuffede over at Sunderland ikke kunne holde fast i føringen. Efter pausen var det Manchester som sad på kampen, det var også Wayne Rooney som bragte gæsterne på vinderkurs. Der kunne jeg se hvor meget James og Robert gik op i fodbold og Sunderland, det var ikke rart at sidde og se dem sådan, de var helt nede. Men blot to minutter senere udlignede Michael Chopra til 3-3, det var som om at Sunderland vandt et trofæ, jeg har aldrig hørt et så højt jubelbrøl før, fik helt gåsehud. James omfavnede mig, jeg må erkende at jeg er blevet lidt Sunderland fan, kan godt lide deres spillestil, især når de får det til at rulle. Kampen endte 3-3, folk var glade bagefterkampen, det var som at kampen var vundet.

Ligastillingen
Alle kampene



Venlig hilsen.
Martin Nørgaard, journalist BT.
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #12: 02 Maj 2008, 14:54 »

Dig, Cesc og Dusty er de pt. tre bedste Blog skrivere her på FMF

men jeg kan bare sige at du er bedst Thumbs Up

God blog Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #13: 02 Maj 2008, 14:54 »

Det er rigtig flot skrevet og det er dejligt at se United på toppen.. Ærgeligt at du kun ligger nr. 16, men jeg håber du kan kravle højere op.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #14: 02 Maj 2008, 14:59 »

Dig, Cesc og Dusty er de pt. tre bedste Blog skrivere her på FMF

men jeg kan bare sige at du er bedst Thumbs Up

God blog Thumbs Up
Blive sat på niveau med de to Shockeret Tusind tak RCD, for den flotte kommentar.

Det er rigtig flot skrevet og det er dejligt at se United på toppen.. Ærgeligt at du kun ligger nr. 16, men jeg håber du kan kravle højere op.. KIU Thumbs Up
Mange tak Jimmy, ja men deres første pointtab, var til mig Smiley Ja, håber det kommer.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010