home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 52185 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #15: 02 Maj 2008, 15:28 »

Hvad synes i egentlig om synsvinklen ? Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #16: 02 Maj 2008, 18:30 »

fed synsvinkel og god måde at skrive på! ikke så gode resultater men det kommer
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #17: 02 Maj 2008, 18:43 »

Vinklen kan jeg hammer godt lide Wink Resultaterne er ikke imponerende, men dine skriftlige evner trækker op. Rade skal nok fortsætte med at score, og om lidt tid har du en svensk superduo Wink
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: #4 Sunderland Association Football Club
« Svar #18: 02 Maj 2008, 19:03 »

fed synsvinkel og god måde at skrive på! ikke så gode resultater men det kommer
Tak, jeg håber. For tror bestyrelsens tålmodighed er ved og være brugt op.

Vinklen kan jeg hammer godt lide Wink Resultaterne er ikke imponerende, men dine skriftlige evner trækker op. Rade skal nok fortsætte med at score, og om lidt tid har du en svensk superduo Wink
Mange tak Søren, da jeg er meget fascineret af din blog, som du nok allerede godt ved Wink Søgte jeg lidt inspiration hos dig, men kan sige at "Den farlige svenske duo" er mine topscorer.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: #5 Sunderland Association Football Club
« Svar #19: 02 Maj 2008, 19:52 »


Tak til RCD for banner


1/2-2008 - Status, med interview.

Så vi nok alle kan se, kører det ikke for Sunderland. De har ikke spillet op til forventningerne, Benjamin Henriksen havde et mål om at etablere sig i Premier League. Det må man sige at det har han ikke kunnet formå, en skuffende sæson indtil videre. Sunderland ligger og roder rundt nede i den kedelige ende af tabellen. Alle holdene har nu rundet de 30 ligakampe, Sunderland ligger placeret som nummer 17, det vil sige lige over nedrykningsstregen. Sunderland har kun hentet tre sejre sidst jeg skrev en artikel om holdet, de er nu oppe på syv sejre i hele 30 kampe. Det er bare ikke godt nok, de kan dog trøste sig med at der er hele ni point ned under stregen. Middlesbrough ligger ni point efter Benjamin Henriksen og Co. Gareth Soutghate skal til at tage sig sammen, hvis de vil gøre sig forhåbninger om at spille i Premier League næste sæson. Men svenske Johan Elmander og Rade Prica, har været de mest iøjefaldende af alle sunderland spillerne. De har scoret mange af Sunderlands mål, så de er begyndt at finde sig til rette ved siden af hinanden, man må håbe for The Black Cats, at de vinder nogle kampe for Sunderland. Så de kan holde sig oppe i Premier League. Er Benjamin Henriksen på vej ud af Sunderland? hør mere om det i interviewet der kommer lige om lidt.
Ligaen efter 30 kampe

Men jeg har nu snakket med Benjamin Henriksen et par gange, og nu har han valgt at stille op til et interview.

Jeg stillede blandt andet dette spørgsmål: "Hvordan synes du den første periode er gået her i Nordengland?"
- Den er ikke gået som forventet, det kan alle og enhver jo se. Men i de kampe, hvor vi er løbet med sejrene. Har vi spillet det vi er rigtig gode til, nemlig vores hurtige passningsspil. Men når vi ikke formår at spille sådan i hver kamp, for du det svært i en af verdens bedste ligaer.

"Er du ellers faldet godt til her i England?"
- Ja, det synes jeg. Alle her i byen er utrolige flinke og hjælpsomme, men jeg har også stødt på nogle utilfredse fans, det er bestemt ikke rart når man kommer gående med sine børn. Men sådan er fodboldverdenen, når man er manager i en klub, hvor tingene ikke fungere. Men fansense forventer også at man levere varen hvergang, og det har vi bare ikke gjort.

"Hvordan synes du miljøet er omkring selve klubben?"
- Det er rigtigt godt, fodbold betyder meget for Sunderland og i det hele taget hele England. Næsten alle englændere ser fodbold hver weekend på stadion eller hjemme i sofaen. Men der er altid en god stemning her på The Stadium of lights, selvom vi ikke har spillet op til vores bedste. Har fansense alligevel støttet os, det hjælper også på humøret i truppen, at spillere gerne vil give noget tilbage til deres trofaste fans.

"Det spørgsmål, du nok er blevet stillet mest. Men hvor længe kan vi regne med at du er i klubben?"
- Det er et godt spørgsmål, men det er op til mig selv og så selvfølgelig ledelsen. Men jeg har også nogle ambitioner i min trænerkarriere, det er da bestemt ikke at ligge og rode rundt nede i den forkerte ende af tabellen. Men jeg har også godt læst de engelske aviser, der står at jeg hænger i en tynd tråd, og det er da forståeligt nok.

"Er du ved at kaste håndklædet i ringen?"
Det har jeg ikke rigtig nogen kommentar til, men jeg kan da sige så meget at jeg er blevet kaldt op til Naill Quins kontor her på mandag. Men nu må vi se hvad der sker, men har da forståelse for hvis de vil have en ny træner.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: #5 Sunderland AFC- Nu med interview.
« Svar #20: 02 Maj 2008, 20:07 »

Smid en stemme i afstemningen Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Sunderland AFC- Nu med interview.
« Svar #21: 02 Maj 2008, 20:20 »

Jeg synes at du skal vente og se.. Jeg er lidt skuffet over resultaterne, men resten er SUPER!! KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Uden job.
« Svar #22: 02 Maj 2008, 20:50 »


Tak til RCD for banner

22/3- 2008 - BT.DK Sunderland fyrer træner.

Vi lægger ud med en kedelig nyhed, hvis man kigger med danske øjne. Benjamin Henriksen er idag blevet fyret af Sunderlands ledelse, han har haft en skuffende sæson i det engelske. En 17 plads var Sunderland placeret som, det var bare ikke iorden for Naii Quin som formand i Sunderland. Men nu må Benjamin Henriksen på udkig efter et nyt trænerjob, han vil dog ikke udelukke at blive i England, da han er meget glad for at bo i England. Men han afviser dog at han ikke vil overtage et job i igangværende sæson, efter sæsonen vil han kigge på eventuelle jobtilbud.

Jeg fangede Benjamin Henriksen til en kort snak.

Hvad har du at sige til fyringen?
- Det kom ikke som en overraskelse, jeg vidste jo godt at mit job har i en meget tynd tråd. Men nu er det op på hesten igen, og lede efter et nyt job. Men som jeg har sagt, jeg vil ikke overtage et job midt i sæsonen. Men der er jo EM her til sommer, der plejer altid at være et par trænere der bliver fyret eller siger op. Et landstræner job vil jeg ikke afvise, det skal dog være et attraktivt tilbud.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #23: 02 Maj 2008, 20:58 »

Du skal da lige have ændret overskriftten.. Ærgeligt.. håber du finder en ny klub og blogger videre..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #24: 02 Maj 2008, 20:58 »

Nice, fin drejning (selvom det nok ikke var med vilje .. )

Ser frem til at følge dig videre i karrieren - hvad har du valgt som tildligere ting, altså der, hvor man kan vælge prof. fodboldspiller? .. Shockeret
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #25: 02 Maj 2008, 21:01 »

Du skal da lige have ændret overskriftten.. Ærgeligt.. håber du finder en ny klub og blogger videre..
Er "På udkig efter nyt job" ikke godt nok ? Smiley

Nice, fin drejning (selvom det nok ikke var med vilje .. )

Ser frem til at følge dig videre i karrieren - hvad har du valgt som tildligere ting, altså der, hvor man kan vælge prof. fodboldspiller? .. Shockeret
Mener jeg valgte tidligere Prof fodboldspiller, men min status er ihvertfald "Nationalt"

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #26: 02 Maj 2008, 21:04 »

-Benja- ... Prøv lige at tjekke din overskrift Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #27: 02 Maj 2008, 21:05 »

-Benja- ... Prøv lige at tjekke din overskrift Grin
Min overskrift er "På udkig efter nyt job" Grin
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #28: 02 Maj 2008, 21:07 »

Min overskrift er "På udkig efter nyt job" Grin

Nej det er den ikke  funny
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #29: 02 Maj 2008, 21:08 »

Nej det er den ikke  funny
Jo den er pånær lige de senestes par updates Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010