home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56347 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Nyt job fundet- Middlesbrough FC.
« Svar #45: 03 Maj 2008, 13:42 »

Afstemning tilføjet Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #46: 03 Maj 2008, 14:55 »

godt klubskifte og tror du kan få noget stort ud af det hold du har når du får nogle forstærkninger! kan godt lide at du skriver som en journalist! god blog! Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #47: 03 Maj 2008, 15:00 »

Spændende klubskifte!
Jeg forventer klart, at du rykker op! Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #48: 03 Maj 2008, 15:06 »

uhyre spændende klubskifte. jeg følger med.  Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #49: 03 Maj 2008, 15:14 »

Du skriver rigtig godt, og det er samtidigt spændende, jeg er fast læser i denne blog.
kiu.

-Benja-
Gæst

« Svar #50: 03 Maj 2008, 17:46 »

Det var godt nok mange kommentar på så kort tid Smiley Men er rigtigt glad for jeres opbakning, jeg vil gøre alt hvad der skal til få at ryk op. Der kommer nok først en update imorgen, da der kommer nogle gæster på besøg Wink
Men endnu engang mange tak guys Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #51: 03 Maj 2008, 18:47 »

så glæder vi os da helt sikkert til imorgen!! hehe Cool crazy

-LFC-
Manager

« Svar #52: 03 Maj 2008, 21:44 »

Synd du blev fyret hos Sunderland, men fedt nok du kom til Middlesborugh, håber og tror det går bedre denne gang! Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #53: 04 Maj 2008, 10:48 »

så glæder vi os da helt sikkert til imorgen!! hehe Cool crazy
Det er der også en grund til Wink

Synd du blev fyret hos Sunderland, men fedt nok du kom til Middlesborugh, håber og tror det går bedre denne gang! Thumbs Up
Ja, er også godt tilfreds med mit skifte Wink Tak, det håber jeg også Smiley

Update snart klar.

-Benja-
Gæst

Transfers - Middlesbrough FC.
« Svar #54: 04 Maj 2008, 11:18 »

Middlesbrough henter store talenter.

The Boro har været rigtigt aktive på dette transfer marked, hele fire spillere er hentet til klubben. Men der skulle også købes forstærkninger til Middlesbrough, de havde en god nok trup til The Championship men så heller ikke mere.

Den første spiller som blev hentet af Benjamin Henriksen, var unge Giles Barnes fra ligarivalerne Derby. Giles Barnes var lige den spiller The Boro manglede, en hurtig og teknisk god. Men den rutinerede back, Luke Young matte tage vejen den anden vej, da han var en del af handlen. Middlesbrough måtte lægge hele 60 millioner kroner på bordet. Handlen tog lang tid, da manageren Benjamin Henriksen prøvede at presse prisen ned. Men det Derby ville have 60 millioner for deres største talent, og the Boro manglede jo ikke lige penge.

"Han er lige den spiller vi manglede, en der kunne udfordre modspillerne med driblinger. Han laver også nogle gode indlæg, nu er jeg meget tæt på at have den trup jeg gerne vil have."

Udtalte en tilfreds Middlesbrough manager.

Middlesbrough har også hentet en anden spiller, det er til at forstærke midterforsvaret. Det er det store norske talent Håvard Nortveit, han er hentet for en god pose penge i Arsenal. Den norske klippe, har kostet The Boro omkring 70 millioner kroner. Den danske manager har nu brugt hele 130 millioner kroner på spillerindkøb.

Udover at have købt to store talenter, har man også lejet et talent hos Manchester City. Shaleum Logan er lejet i Manchester City, han skal nu tilbringe det næste årstid hos Middlesbrough. Han fik ikke meget spilletid, hos Premier League klubben. Så han blev sat til udlejning, og alle topklubber i The Championship var ivrige efter at leje Shaleum Logan. Men det var Benjamin Henriksen og Co. som løb med den unge back, og nu kan få glæde af ham de næste 12 måneder.

Den sidste spiller Boro har hentet, er Adam Nemec. Nemec er hentet i svenske AIK Stockholm, for omkring de 10 millioner kr. Han er en meget hovedstøds stærk angriber, og en rigtigt god afslutter. Han nåede kun at spille 12 kampe for AIK, men han formåede alligevel at banke bolden i kassen hele seks gange. Han forventes at skulle danne makkerpar med egyptere Mido.

Min vurdering af spillerindkøbene.

Jeg synes Benjamin Henriksen har gjort det godt, han har forstærket på de pladser hvor der manglede forstærkninger. Jeg glæder mig til at se Giles Barnes i aktion, og jeg glæder mig også til at se Adam Nemec, den slovakiske angriber. Jeg har hørt at han har gjort det fortrineligt oppe i AIK Stockholm, det er også godt at der er kokurrence om pladserne i angrebet. Men vi skal heller ikke glemme Håvard Nortveit, han er et af de største norske talenter i mange år. Han blev hentet til Arsenal som meget ung, det var selve Arsene Wenger som hentede den lovende midterforsvar. Wenger plejer at hente nogle rigtige gode talenter, så det er et af de bedste køb, af en klub i The Championship.
Jeg giver dette transfervindue, 4 ud af 5 mulige stjerner. Men jeg har også snakket med Benjamin Henriksen og han siger at han venter med at købe ind. For hvis han rykker op, kan han jo trække større navne til og hente spillere fra de nedrykkede klubber.

Skrevet af: Martin Nørgaard, BT.

Baliian
Landsholdsspiller

Sv: Transfers - Middlesbrough FC.
« Svar #55: 04 Maj 2008, 11:25 »

Fed update, gode køb.

-Benja-
Gæst

Sv: Transfers - Middlesbrough FC.
« Svar #56: 04 Maj 2008, 11:53 »

Fed update, gode køb.
Mange tak Peace

-Benja-
Gæst

Middlesbrough FC - Premier League here we come!
« Svar #57: 04 Maj 2008, 13:59 »

1/2-2009 - Fantastisk start for Benjamin Henriksen, og månedens manager i januar.

Den nye Middlesbrough manager, har haft en helt fantastisk start. Det er blevet til 10 kampe, i spidsen for hans nye mandskab. Den danske manager, har endnu ikke gået fra trænerbænken med et nederlag. Han vandt sin allerførste kamp med hele 3-0, en ganske god trænerdebut. Benjamin Henriksen, har heller ikke haft det nemmeste kampprogram. Han har mødt mange af de hold, som lå på playoffs pladserne.

Middlesbrough har virkelig fundet deres gamle niveau, de har ikke tænkt på om de skulle spille på udebane eller om det var et godt hold. De har haft den samme taktik til hver kamp, dog et par ændringer i start formationen. Benjamin Henriksen har fået en ny synsvinkel på selve spillet, i Sunderland stillede han i lidt mere defensiv opstilling, når det var mod de gode hold. Men det er måske også fordi at Sunderland ikke var et hold, man forventede særligt meget af. Men med The Boro er det jo noget helt andet, fordi det er en fiasko hvis de ikke kommer tilbage i Premier League hurtigst muligt.
En af de mest målrige kampe, var ude mod Blackpool. Den endte hele 5-4 til et velspillet Middlesbrough mandskab, kampens spiller blev malteseren Michael Mifsud.

I FA Cuppen kører det også rigtigt godt, Middlesbroughs første FA kamp med deres nye træner var mod Chesterfield. Chesterfield som ligger rækken under Middlesbrough, burde ikke være det store problem for The Boros. Det var det heller ikke, Middlesbrough vandt kampen fuldt fortjent med 2-0.
Nu ventede Charlton i fjerde runde, kampen skulle afgøres efter to kampe. Første kamp endte 1-1 på The Valley, ugen efter skulle de spille på Riverside Stadium. Charlton bragte sig fortjent foran, de førte også ved pausen. Men efter pausen var det er helt andet Middlesbrough hold, som var kommet på banen. En hurtig scoring af egypteren Mido, og Middlesbrough var tilbage i kampen. Små 10 minutter før tid bragede anføren Gary O’Neil bolden i mål, et mål som senere også blev kåret til månedens mål i The Championship. Benjamin Henriksen og Co. var nu klar til femte runde, hvor Sheffield United ventede.

Skrevet af: Martin Nørgaard, BT.

Baliian
Landsholdsspiller

Sv: Middlesbrough FC - Premier League here we come!
« Svar #58: 04 Maj 2008, 14:38 »

God update, nu skal du bare op i Premier League igen Opstemt

kasperbp12
Manager

Sv: Middlesbrough FC - Premier League here we come!
« Svar #59: 04 Maj 2008, 15:03 »

gode updates og gode indkøb specielt Giles Barnes!! men kan vi få nogle ss af spillerne du har købt? godt skrevet! glæder mig til mere! Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010