home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 52198 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #255: 30 Maj 2008, 09:29 »

Problemet med mit blogskriveri er at niveauet altid (desværre) har været utroligt lavt Forlegen Det der gør at jeg er skuffet over din update, er at jeg ved at du kan skrive fantastisk, men at du desværre ikke gøre det i øjeblikket. Græder
Men som sagt skal du bare op på hesten igen for du er jo Kanon når du koncentrer dig om skidtet Peace

Hvad er det præcist at du er utilfreds med?


Er desværre enig med Zulue, i mange af de punkter han påpeger.
Mht. "blandt andet" og "blandt andre" så bliver jeg nødt til at slå fast at når der er tale om personer, så hedder det "blandt andre". At sige "blandt andet" om personer svarer til at pege på en gruppe personer og sige "det der" i stedet "dem der".

Da jeg påpegede det overfor dig havde du skrevet følgende:

"Men jeg fik prøvede nogle nye kræfter, blandt andet Morten Nordstrand som jeg nævnte tidligere.".

Jeg kan se du har taget det til dig, for det du skrev i den seneste update var fuldstændig korrekt.
Så du skal ikke lade dig slå ud af at Zulue absolut vil finde fejl.
KIU Benja, og sorry hvis jeg virkede lidt offensiv sidste gang.


Og Zulue, hvis din undskyldning er at der er tale om et land, ja, så er den heller ikke god nok. For der er tale om et land, fungerende som et fodboldhold, og det skal derfor tiltales ligesom andre fodboldklubber som FC Midtjylland, Brøndby blandt andre
Det er godt at se at jeg har gjort lidt fremskridt, men da jeg heller ikke har den store lyst til dette spil mere, så falder niveauet også desværre.
Det er helt i orden, hvis man ikke får noget konstruktivt kritik bliver man jo ikke bedre. Så det er helt i orden Wink

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #256: 30 Maj 2008, 17:16 »


Grupperne er fundet.


I dag blev der trukket lod til grupperne til det kommende VM i Brasilien. Det er nogle meget spændende grupper til den kommende slutrunde, England og Spanien er blandt andet endt i den samme gruppe.
I er nok alle interesseret i hvem Danmark er kommet i pulje med, jeg kan sige så meget at Danmark bør gå videre fra deres gruppe. Danmark er havnet i gruppe H sammen med stormagten Portugal, os værtsnationen for 12 år siden, Sydkorea er også kommet i gruppen med Portugal og Danmark. Det sidste hold er Colombia som vi nok alle kan huske da de slog Danmark med 2-1, det var også det danske landshold første nederlag med Benjamin Henriksen i spidsen.
Vi fangede lige den danske landstræner umiddelbart efter lodtrækningen.

Hvad har du og sige til gruppen I er kommet i?
-Jeg synes skam det er en udemærket gruppe, vi må være favoritter om at gå videre sammen med Portugal. Colombia har ført voldt os problemer, da vi tabte 2-1 til dem også Sydkorea er et spændende hold, så det bliver en tæt pulje.

Du sagde at du vil fortælle hvad jeres målsætning var efter grupperne var fundet.
-Ja det er helt korrekt. Før sagde jeg at vi skulle gå efter og gå videre fra den indledende gruppe, og jeg har præcis den samme holdning nu. Et af de store mål er at komme videre fra 1/8 finalen. Det er nogle gode hold der er med, så vi skal ihvertfald gå videre fra gruppen og så tager vi den der fra.

Gruppe A-D
Gruppe E-H
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 17:18 af -Benja- » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #257: 30 Maj 2008, 17:22 »

En meget spændende gruppe. Syd Korea burde du kunne klare, Portugal bliver en hård nød at knække, og så tror jeg at du skal passe på med Colombia - de har formodentlig en fyr ved navn Sherman Cardenas på holdet  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #258: 30 Maj 2008, 17:27 »

En meget spændende gruppe. Syd Korea burde du kunne klare, Portugal bliver en hård nød at knække, og så tror jeg at du skal passe på med Colombia - de har formodentlig en fyr ved navn Sherman Cardenas på holdet  Wink
Portugal tager jeg ligesom jeg tog Holland Smiley Ja, hvem tror du der spillede en stor rolle da jeg tabte til dem? ticked off Opstemt
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #259: 30 Maj 2008, 17:33 »

Nu har jeg på det seneste været hurtig til at kritisere din blog. Derfor føler jeg at jeg skal rose dig når du laver noget godt. Din update denne gang er GOD, der er ikke så mange fejl der ødelægge det du vil sige. Smiley Jeg læste i hvertfald det hele igennem uden at skulle stoppe og tænke på hvad det skulle betyde. Jeg skimmede også lige efter fejl, men kunne ikke rigtig finde nogle store. Opstemt Jeg mener at du har gjort store fremskridt fra din to sidste updates til denne, hvilket jo er rigtig dejligt. Dejligt at du er tilbage på det niveau, du plejer at være på Wink
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #260: 30 Maj 2008, 17:54 »

Det er en spændene gruppe du er i, tror det bliver

1. Portugal
2. Danmark
3. Colombia

Men det får jeg se. God blog og venter spændt på resultater Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #261: 30 Maj 2008, 19:14 »

Nu har jeg på det seneste været hurtig til at kritisere din blog. Derfor føler jeg at jeg skal rose dig når du laver noget godt. Din update denne gang er GOD, der er ikke så mange fejl der ødelægge det du vil sige. Smiley Jeg læste i hvertfald det hele igennem uden at skulle stoppe og tænke på hvad det skulle betyde. Jeg skimmede også lige efter fejl, men kunne ikke rigtig finde nogle store. Opstemt Jeg mener at du har gjort store fremskridt fra din to sidste updates til denne, hvilket jo er rigtig dejligt. Dejligt at du er tilbage på det niveau, du plejer at være på Wink

Dejligt at få en så dejlig kommentar, det varmer. Glad for jeg har forbedret mig Wink

Det er en spændene gruppe du er i, tror det bliver

1. Portugal
2. Danmark
3. Colombia

Men det får jeg se. God blog og venter spændt på resultater Wink


Arrgh mon ikke jeg vinder Hævet Øjenbryn
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #262: 30 Maj 2008, 19:20 »


Arrgh mon ikke jeg vinder Hævet Øjenbryn

tror på Portugal som et bedre hold end Holland, og du var tæt på at være på skideren mod Holland Opstemt
- Men det kan jo være Portugal får en dårlig dag og du får en bedre dag, hvem ved, det bliver spændene...

Keep the spirit
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #263: 30 Maj 2008, 19:21 »

tror på Portugal som et bedre hold end Holland, og du var tæt på at være på skideren mod Holland Opstemt
- Men det kan jo være Portugal får en dårlig dag og du får en bedre dag, hvem ved, det bliver spændene...

Keep the spirit

Tror heller ikke det bliver nemt, men regner ihvertfald med at gå videre fra gruppen :-)
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #264: 30 Maj 2008, 19:22 »

Tror heller ikke det bliver nemt, men regner ihvertfald med at gå videre fra gruppen :-)

Det er jeg også sikker på du nok skal gøre Benja
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #265: 30 Maj 2008, 19:27 »

Det godt Pollebolle Opstemt

Til alle: Ved ikke om det blev min sidste opdatering i denne blog, har ikke rigtig tid til en update imorgen, og ved ikke om jeg har lysten til at fortsætte denne blog. Den bliver ihvertfald sat på pause efter konkurrencen. Så jeg vil bare sige mange tak til alle dem som har fulgt med i denne blog, så håber jeg at I smider jeres stemme på min blog.
Men det er bestemt ikke sidste gang I ser mig på blogscenen, skal lige have lidt pause fra blogskriveriet efter konkurrencen.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #266: 30 Maj 2008, 19:31 »

Haha, Mernild.
"Så du skal ikke lade dig slå ud af at Zulue absolut vil finde fejl. "
Ja ja, jeg gider vel næsten ikke kommentere det. Klar til at tage en eventuel diskussion et andet sted ..
Smiley

Held og lykke med konkurrencen og stemmerne i morgen/søndag, Benja. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #267: 30 Maj 2008, 19:34 »

Tak skal du ha' Zulue Smiley
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #268: 30 Maj 2008, 19:42 »

Nu var jeg lige begyndt at glæde mig XD
- Men valget et dit, og kender det kun alt for godt Opstemt
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark - VM grupperne er fundet.
« Svar #269: 30 Maj 2008, 19:51 »

spændene gruppe du er kommet med i og glæder mig HEELT VILDT til at følge dig i dette VM!
Logged


Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010