home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1300 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56337 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Middlesbrough FC- Finaleklar.
« Svar #75: 06 Maj 2008, 16:10 »

Det ser hamrende godt ud, Benja. Jeg har lige læst dine 4-5 seneste updates igennem, og det er på et utroligt højt niveau. Gile Barnes er et scoop, og Nordveit skal nok blive guld værd for dig! Dit klubskifte kan jeg godt acceptere, selvom jeg var vild med Sunderland. Det er jo ikke nemt når man bliver fyret, men det er fedt du beviser, at de har taget fejl Thumbs Up KIU! ! Det er en af de bedste blogs i konkurrencen imo

Dusty78DK
Manager

« Svar #76: 06 Maj 2008, 16:30 »

Jo, den sidste var super spændende, det var godt at Barnes var iskold og bankede straffesparket i kassen Smiley
Sunderland, var min tidlgere klub Wink

Sorry - er først for alvor blevet fanget af denne blog efter du blev fyret og skulle ud og finde ny klub. Ups. Der er sgu' også for mange konkurrenceblogs i år - i hvert fald for mange til at den gamle mand her kan følge med  Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #77: 06 Maj 2008, 16:39 »

Det ser hamrende godt ud, Benja. Jeg har lige læst dine 4-5 seneste updates igennem, og det er på et utroligt højt niveau. Gile Barnes er et scoop, og Nordveit skal nok blive guld værd for dig! Dit klubskifte kan jeg godt acceptere, selvom jeg var vild med Sunderland. Det er jo ikke nemt når man bliver fyret, men det er fedt du beviser, at de har taget fejl Thumbs Up KIU! ! Det er en af de bedste blogs i konkurrencen imo
Tusind tak Søren, det varmer at få sådan en kommentar, især fra dig Wink Ja, synes også selv at jeg har gjort et par super gode handler.
Uhh mange tak, for den sætning Søren Tunge  Peace Jeg er dybt taknemmelig..

Sorry - er først for alvor blevet fanget af denne blog efter du blev fyret og skulle ud og finde ny klub. Ups. Der er sgu' også for mange konkurrenceblogs i år - i hvert fald for mange til at den gamle mand her kan følge med  Wink
Det er bare iorden Wink De starter begge med S, og har røde og hvide trøjer Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #78: 06 Maj 2008, 16:45 »

Det er bare iorden Wink De starter begge med S, og har røde og hvide trøjer Smiley

Ja, hvad er det for noget? Nogen burde gribe ind og lovgive mod sådan noget!  ticked off

Wink

-Benja-
Gæst

[Finale] Middlesbrough FC.
« Svar #79: 06 Maj 2008, 19:46 »

26/5-09 – Premier League here we come.

Det var tirsdag, der var under en uge til at finalen skulle spilles. Min svoger, min søster og deres to børn var kommet med flyet i går og min svoger var lidt træt, men det var ingen undskyldning, for vi skulle til Middlesbrough shoppen, købe billetter til finalen.

Vi satte os i bilen og drog af sted mod stadionet, biluret viste 8:56, fire minutter til at shoppen åbnede. Der var allerede kommet mange glade fans, de ventede alle sammen på det samme. Vi stilte os i køen, der kom medarbejdere fra shoppen og tilbød os lidt morgenmad. Det var super dejligt vejr, jeg kunne mærke at det var sommer. Jeg stod og sludrede lidt med nogle fra køen, de spurgte os ”Hvor vi var fra” Vi stod og snakkede dansk, vi sagde at vi var fra Danmark. ”Danmark!?” sagde de.
De spurgte hvad vi lavede her, jeg sagde at min svoger var glødende Middlesbrough og at jeg var arbejdede herovre. De synes det lød spændende, vi bestemte os får at få pladser ved siden af dem, da det var nogle flinke fyre. Jeg kom ind og sagde ”Two tickets please”, vi gjorde det, vi fik billetter. Da vi kom ud fra shoppen, så vi at køen var over 100 meter lang. Min svoger sagde ”At det var godt at vi kom i så god tid” Men som sagt, var der hele 30000 billetter til salg.

Dagen blev den 25 maj, det var i dag at Middlesbrough skulle spille den vigtige finale. Min svoger og jeg tog af sted i god tid fra hotellet, kampen startede klokken 15:00. Vi mødtes på en pub, sammen med dem vi snakkede med foran Middlesbrough shoppen. Vi fik nogle øl, og kom vores bud på kampen. Jeg sagde "Den bliver 2-0, til Middlesbrough" Jeg havde lånt en af mine svogers Middlesbrough trøje, da klokken nærmere sig 13:00 drog vi mod Wembley. Da vi stod ved indgangen, stod vi og beundrede det store- og flotte Wembley.

West Bromwich Albion - Middlesbrough FC  2-5 (2-0)
1-0 18' Stuart Nicholson, 2-0 44' Ishamel Miller
1-2 56' Mido, 2-2 66' Mido, 2-3 73' Michael Mifsud, 2-4 76' Julio Arca, 2-5 92' Mido

Kampen blev fløjtet i gang, og der skulle kun 18 minutter før Stuart Nicholson havde bragt West Bromwich foran med 1-0. En skidt start af holdet fra Middlesbrough, men de kom bedre med efter Stuart Nicholsons føringsmål. Men i det 45 minut, scorede Ishamel Miller til pausestillingen 2-0. Nå, sagde vi. Vi sad og snakkede om kampen, stemningen var lidt kold, men efter pausen var det et helt andet Middlesbrough mandskab som var kommet på banen. I det 56 minut reducerede Mido, til 1-2. Det var noget af et jubelbrød der kom iblandt os, Boro var tilbage i kampen. Nu skulle det vise sig at kampen vendte fuldstændigt, hold fast. På 10 minutter scorede Middlesbrough hele tre gange, så kampen stod nu hele 4-2 til Boro. Det var Mido der endnu engang scorede, Michael Mifsud scorede også og den sidste var argentineren Julio Arca. Der manglede nu 14 minutter af kampen, WBA skulle op og scorede hele to gange, bare få at hive kampen i forlænget spilletid. Men det formåede de ikke og i stedet lukkede Mido kampen med sin tredje scoring, da han scorede i det 92 minut.
Det var en helt fantastisk kamp, i pausen var Middlesbrough helt nede i kulkælderen.
Jeg har aldrig set et hold, vende deres niveau som Boro gjorde. Hele tribunen gyngede og jeg troede det hele ville brase sammen, for når 30000 mennesker står og hopper af glæde. Jeg havde ikke ret med resultatet, jeg havde sat 100 kr på at Middlesbrough ville vinde 2-0. Men det var en oplevelse for livet, en dag jeg altid vil huske, stemningen var helt i top.

Martin Nørgaard, BT.

Cencur
Manager

Sv: [Finalen] Middlesbrough FC.
« Svar #80: 06 Maj 2008, 19:52 »

Tillykke med oprykningen! Opstemt Klasseblog!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Dusty78DK
Manager

« Svar #81: 06 Maj 2008, 19:57 »

Fortjent oprykning. Rigtig godt. Håber det går bedre som oprykker i Premier League denne gang  Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #82: 06 Maj 2008, 20:34 »

Tillykke med oprykningen! Opstemt Klasseblog!
Tusind tak Peace
Fortjent oprykning. Rigtig godt. Håber det går bedre som oprykker i Premier League denne gang  Wink
Mange tak Wink Ja, det håber jeg så sandelig også Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #83: 07 Maj 2008, 07:15 »

mange gange tillykke med oprykningen!! super god blog! det skriftlige er fantastisk og det grafiske er super! det er en af de bedste blogs i blogkonkurrencen! KUTGW

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #84: 07 Maj 2008, 07:37 »

Rigtig flot blog, men den er jo meget mainstream. Der er mange blogs der kører samme grafik-stil især. Jeg synes du skal lave noget mere banebrydende, for du har jo helt klart talentene!

-Benja-
Gæst

« Svar #85: 07 Maj 2008, 07:43 »

mange gange tillykke med oprykningen!! super god blog! det skriftlige er fantastisk og det grafiske er super! det er en af de bedste blogs i blogkonkurrencen! KUTGW
Mange tusind tak Kasper Peace

Rigtig flot blog, men den er jo meget mainstream. Der er mange blogs der kører samme grafik-stil især. Jeg synes du skal lave noget mere banebrydende, for du har jo helt klart talentene!
Mange tak. Hvad tænker du helt præcist på, skriv evt en PB til mig. Kan godt se at den her grafik, er der mange der har. Wink

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #86: 07 Maj 2008, 12:03 »

Jeg kan godt lide den enkle opsætning...Du skriver godt og varieret! Flot anden halvleg i finalen  Thumbs Up jeg er med herfra  Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #87: 07 Maj 2008, 16:16 »

Jeg kan godt lide den enkle opsætning...Du skriver godt og varieret! Flot anden halvleg i finalen  Thumbs Up jeg er med herfra  Peace
Mange tak, glad for at høre at det er varieret. Ja det må være min bedste anden halvleg, nogensinde i et Football Manager spil. Det skal du være mere end velkommen til Peace

-Benja-
Gæst

[Indkøb] Middlesbrough FC.
« Svar #88: 07 Maj 2008, 16:21 »

1/9-09- Middlesbrough henter forstærkninger.

Boro har været rigtige aktive i dette transfervindue, hele fem spillere er hentet. Mange af dem, er købt til at gå direkte ind i startformationen. Martin Demichelis var sat til og uønsket i Bayern München, det så Benjamin Henriksen og hentede ham straks til England. Martin Demichelis har kostet Middlesbrough omkring 24 millioner kroner, han forventes at skulle kæmpe om pladsen ved siden af anføreren Gary O’Neil.

Middlesbrough har også forstærket sig på målmandsposten, Charles Itandje er blevet hentet i Liverpool, af samme grund som Martin Demichelis. Charles Itjande var sat til salg i Liverpool, han har kostet ca. 19 millioner kroner.
Den daværende målmand Sanchez, havde ikke klassen til Premier League. Charles Itjande, har været reserve for Pepe Reina i Liverpool. Men nu får han endelig chancen for at være første keeper, i en Premier League klub.

Dario Srna fra Shaktar Donetsk er blevet købt for en stor sum, han har kostet omkring 110 millioner kroner. Middlesbrough forventer meget af den offensive back, nu har Middlesbrough efterhånden fået et rigtigt godt forsvar.

Johan Djourou er lejet hos liga konkurrenterne Arsenal, Johan skal kæmpe med David Wheater og hans tidligere holdkammerat Håvard Nortveit. Johan Djourou har et meget stort talent, og det forventes at han skal være fast mand, hos Arsenal om et par år. Men først skal han vise sig værd hos Middlesbrough, hvis han får lov til at spille masser af kampe, skal han nok blive en vigtig brik for Boro.

Den sidste spiller er Javier Pinola, som er hentet i tyske Nürnberg. Pinola er ligesom Srna en meget offensiv back, så der kommer mange med frem når Boro skal angribe. Han har også kostet Benjamin Henriksen mange penge, hele 60 millioner kroner måtte Middlesbrough give for den stærke back. Pinola er købt til erstatning for østrigeren Pogatez, Pogatez havde ikke det niveau som en back skal have i Premier League. Østrigeren skal derfor være backup, til både backpladsen og midterforsvaret.

Martin Nørgaard, BT

JimmyGP
Manager

Sv: [Indkøb] Middlesbrough FC.
« Svar #89: 07 Maj 2008, 16:28 »

Lækre indkøb.. Det var da vist en sæson mere i PL.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010