home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56338 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Middlesbrough FC - Premier League here we come!
« Svar #60: 04 Maj 2008, 15:30 »

Rigtig go' update og der er ikke langt til den direkte playoff.. KIU!!!

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #61: 05 Maj 2008, 07:56 »

God update, nu skal du bare op i Premier League igen Opstemt
Mange tak. Ja, alt andet vil være en stor skuffelse.

gode updates og gode indkøb specielt Giles Barnes!! men kan vi få nogle ss af spillerne du har købt? godt skrevet! glæder mig til mere! Peace
Mange tak til dig også Smiley Ja, jeg er også selv godt tilfreds med ham. Vil du have et ss kun af ham eller alle fire ? Wink[quote

Rigtig go' update og der er ikke langt til den direkte playoff.. KIU!!!
Tusind tak Jimmy, dejligt at få ros af en stor blogskriver Peace Nej, det er der faktisk ikk Smiley Håber spillerne lige tager sig sammen og rykker op.

kasperbp12
Manager

« Svar #62: 05 Maj 2008, 14:13 »

Mange tak til dig også Smiley Ja, jeg er også selv godt tilfreds med ham. Vil du have et ss kun af ham eller alle fire ? ;)Tusind
jeg mente af alle sammen hehe Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #63: 05 Maj 2008, 15:25 »

kasperbp12
Manager

« Svar #64: 05 Maj 2008, 16:04 »

syge indkøb kan specielt godt lide ham nordmanden!! for han bliver da en syg spiller men det gør Giles Barnes jo os eller rettere sagt det er han Wink!!

-Benja-
Gæst

Sv: Middlesbrough FC - Ligger med i den sjove ende.
« Svar #65: 05 Maj 2008, 16:40 »

10/3-09 - Middlesbrough er godt med.

The Boros ligger i den sjove ende af tabellen, nemlig på en af de fire playoffs pladser. Der mangler dog stadig mange kampe af Coca Cola Championship, men hvis Middlesbrough fortsætter det gode spil, skal de nok komme til at spille Playoffs. Efter man havde slået Charlton ud af FA Cuppen, skulle man nu møde dem i ligaen.

Middlesbrough slog endnu engang holdet fra The Valley, Benjamin Henriksen og Co. vandt med 2-0. Selvtilliden var høj da Middlesbrough skulle prøve at tage point mod West Brom Albion. Det skulle vise sig at være en meget svær kamp, og skuffende kamp fra gæsterne fra Middlesbrough. West Bromwich spillede en af sæsonens bedste kampe, og der kunne gæsterne ikke gøre så meget. WBA vandt kampen fuldt fortjent med hele 4-1, sejren kunne godt have blevet større, da WBA brændte den ene chance efter den anden.

Der skulle gå to kampe før Middlesbrough, kunne trække det længste strå. Burnley var modstanderen, men Gary O’Neil kunne ikke få gang i sine rødblusede medspiller. Burnley vandt kampen med 2-1, Gary O’Neil scorede Middlesbrough enlige mål. Nu kom det gode spil frem hos The Boros, da man tog til Plymouth og vandt med hele 4-2. En kamp Benjamin Henriksen kunne glæde sig meget over, for de rødblusede havde nu fundet det gode spil frem igen. Malteseren Michael Mifsud, blev man of the match da han nettede to gange. Det blev efterfulgt af en 3-1 sejrer over Coventry, og 3-3 mod Scunthorpe.

Som tidligere skrevet, vandt Middlesbrough jo efter omkamp med samlet 3-2 over Charlton. Nu var modstanderen Sheffield United, det var ikke den bedste kamp jeg har set. Men Middlesbrough slog til igen og vandt 1-0, nu ventede Premier League kluben Everton. Det startede godt for de rød blusede, da den 1 meter og 90 cm høje Adam Nemec headede bolden i mål til 1-0, til manges store overraskelse. Men lykken varede ikke længe for 13 minutter senere udlignede spanieren Mikel Arteta, og i dommeren tillægstid scorede Phil Neville til slutresultatet 2-1. Nu var FA eventyret slut for Middlesbrough, og de havde nu kun ligaen og koncentrere sig om.

Min første hjemmekamp på Riverside Stadium.
Jeg har nu været inde og se min første Middlesbrough kamp, jeg fik nogle fribilletter til VIP af Benjamin Henriksen. Da mine venner var på besøg, tænkte jeg ”Lad os alle tage derind”. Så mig og tre venner drog til Riverside Stadium, det var stadig lidt koldt i England. Men det tog vi os ikke af, vi fik et par øl inden kampen og under kampen. Kampen var selvfølgelig Middlesbrough hjemme mod Coventry, Middlesbrough vandt som jeg tidligere har skrevet med 3-1. Men stemningen var meget bedre end i Sunderland, selvom jeg synes stemningen var god der. Men hvis I synes Faxe tribunen laver god stemning, så gang Middlesbrough med tre gange. Det var en helt fantastisk oplevelse, det var dejligt at se mine venner igen. Jeremie Aliadiere, Mido og anfører Gary O’Neil stod for hjemmeholdets tre mål. Jeg fik også taget mange billeder af stadionet, det var rigtigt flot. Der var ikke ligeså mange tilskuer som til Sunderlands kampe, det er nok også fordi at Middlesbrough må nøjes med at spille i den næstbedste række.

Coca-Cola Championship

Oversigt over resultaterne

Skrevet af: Martin Nørgaard, BT.

Dusty78DK
Manager

« Svar #66: 05 Maj 2008, 16:43 »

Uh, det ser lovende ud hvad angår Play-off.

GO BORO!!  Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #67: 05 Maj 2008, 16:59 »

Uh, det ser lovende ud hvad angår Play-off.

GO BORO!!  Thumbs Up
Ja, men det er tæt. Wink
Ja GO BORO ! Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 05 Maj 2008, 18:37 »

Spænding lige til sidste spillerunde bliver der Smiley

Bestemt spændende blog du har gang i her, spændende at læse med - bestemt en af de bedre blogs i denne konkurrence. Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #69: 05 Maj 2008, 21:21 »

Spænding lige til sidste spillerunde bliver der Smiley

Bestemt spændende blog du har gang i her, spændende at læse med - bestemt en af de bedre blogs i denne konkurrence. Opstemt
Ja, kan ikke klare sådan nogle sæson afslutninger Smiley Tusind tak, for de pæne ord Peace

-Benja-
Gæst

Middlesbrough klar til playoff.
« Svar #70: 06 Maj 2008, 14:04 »

6/5-09-Middlesbrough klar til playoff.

Middlesbrough er nu godt på vej tilbage til Premier League, dog skal de lige playoffs kampene. The Boro kunne allerede med tre kampe tilbage, sikre sig en sikker playoff plads. Derby og Birmingham kunne allerede efter 41 spillerunde, være sikker på at de minimum ville få en playoff plads. Middlesbrough spillede en rigtig flot sæson, de skal nu møde Southampton i de første to playoff kampe.

Det bliver spændende og se om Middlesbrough, får kæmpet sig tilbage i Premier League. De har absolut fortjent det, The Boro hører ikke til nede i Coca-Cola Championship. Som sagt tidligere sikrede Derby og Birmingham, sig direkte oprykning. Men Middlesbrough var tæt på at hente Birmingham, kun to point skilte de to hold ad. Så det var en meget tæt sæsonafslutning, men jeg er glad på Benjamin Henriksens vegne at han nu er tilbage i Premier League. De rødblusede havde hele 12 point ned til Southampton, som lå på den sidste af de fire playoffs plads.

Så de to kampe, bliver mellem Southampton - Middlesbrough og Sheffield Wed – WBA. Vinderne af de to kampe, mødes i en finale på Wembley i London. Finalerne om oprykningen, er ikke for det sarte sjæle. Det er nogle rigtige spændende finalerne, som bliver spillet. Der står også mange penge på spil, Middlesbrough skal bare tilbage i Premier League. Men alle hold vil da rigtigt gerne rykke op, men det er nok Middlesbrough og WBA, som er de to favoritter.

En af Middlesbrough store profiler i denne sæson, var topscoren Mido fra Egypten. Han scorede 21 mål, men topscoren i Coca-Cola Championship var den unge enlænder Ishamel Miller, han nettede hele 41 gange. Ganske imponerende af den hutige angriber. Ham skal Middlesbrough holde et skarpt øje på, hvis de møder hinanden i en evt playoff finale.

Jeg fangede også Benjamin Henriksen til et lille interview.

Først og fremmest vil jeg sige stort tillykke med playoff pladsen.
- Tusind tak Martin, jeg er utrolig glad for at have sikret os den playoff kamp. Jeg går 100 % efter at vinde den, alt andet ville være en kæmpe skuffelse. Middlesbrough hører til oppe i Premier League, ikke nede i Coca-Cola Championship, med al respekt for den liga.

Glæder du til dig til de nervepirende kampe?
- Ja, det kribler i maven og jeg glæder mig som et lille barn til kampene. Håber selvfølgelig vi vinder, og kommer i finalen og går hele vejen, det kunne være helt fantastisk.

Dusty78DK
Manager

Sv: Middlesbrough klar til playoff.
« Svar #71: 06 Maj 2008, 14:21 »

Uh, spændende. Glæder mig til om du kan tage det sidste skridt op i den bedste række. Men mon ikke det kan lade dig gøre  Rullende Øjne

-Benja-
Gæst

Middlesbrough FC- Finaleklar.
« Svar #72: 06 Maj 2008, 15:40 »

14/5-09- Vigtig sejr for Boro.

Det var nu tid til de såkaldte semifinaler, i The Championship. Efter en flot sæson sluttede Middlesbrough, af med at vinde en bronzemedalje. Southampton var ikke den nemmeste modstander The Boros, kunne have fået. Jeg synes at Sheffield Wednesday, er det svageste hold af de fire playoff. Men jeg synes at alle holdene har gjort en figur i Coca-Cola Championship.

Southampton - Middlesbrough FC 1-1 (1-0)
1-0 34' Marek Saganowski - 1-1 67' Michael Mifsud.

Nu ventede Southampton, som skulle vise sig at blive to meget spændende kampe. Første kamp skulle spilles på St. Mary's Stadium i Southampton. Det var en meget taktisk præget kamp, begge hold var meget afventende. Men efter 34 minutter bragte Marek Saganowski hjemmeholdet foran med 1-0, et meget flot og gennemspillet angreb. Det hele startede med et målspark til Southampton, den blev sparket op på midten af banen. Hvorefter et par hurtige aflevering, og kom flot igennem gæsternes forsvar. Marek Saganowski fik bolden fra Bradley Wright-Phillips, hvorefter han lavede den gamle skudfinte og sparkede bolden fladt i mål. 1-0 til Southampton.

Det var nok ikke lige det bedste udgangspunkt, for gæsterne fra Middelsbrough. Men et udlignende mål ville være godt for både The Boros og for kampen. Hvem ellers end Michael Mifsud, skabte håb tilbage til Middlesbrough. Ikke det bedste mål, men mål var der. De sidste tyve minutter forløb stille og roligt, det lignede at begge hold var tilfredse med det uafgjorte resultat.

Middlesbrough FC - Southampton  3-2 (2-1)
1-0 5' Gary O'Neil, 1-1 18' Marek Saganowski, 2-1 44' Michael Mifsud
2-2 63' Marek Saganowski, 3-2 85' Giles Barnes 

Semifinalens anden kamp, var der meget mere gang i. Det blev til hele fem mål. Efter blot fem minutter scorede anføreren Gary O’Neil, til 1-0 for hjemmeholdet fra Riverside. Men efter 18 minutter scorede Marek Saganowski sit andet mål på to kampe, og det skulle også vise sig at det ikke blev det sidste. Inden pausen bragte malteseren Michael Mifsud The Boros på sejrkurs, da han scorede til pausestillingen 2-1.

Små tyve minutter inden i anden halvleg scorede Marek Saganowski endnu engang, den målstærke polak var nu oppe på tre scoringer i to kampe. Lige lå det til at Southampton skulle gå videre, pga. reglen om flest udebane mål. Men fem minutter før tid får Mido tilkæmpet sig et straffespark, det er Giles Barnes som skal tage sig af det. Giles Barnes løber til bolden.... og scorer sikkert til slutresultatet 3-2. En fantastisk kamp, masser af mål og fodbold på meget højt niveau.
Middlesbrough var nu klar til finalen mod West Brom Albion, WBA som vandt samlet 9-4 over Sheffield Wed.

Jeg var inde og se kampen sammen med min svoger, som er glødende Middlesbrough fan, og det var en helt fantastisk oplevelse. Vi stod blandt Middlesbrough tilhængerne. Da kampen var færdig, krammede alle folk hinanden. Jeg blev krammet af helt vildt fremmede mennesker, men det var en kanon oplevelse. Min svoger og jeg, skal stå i kø til finale billetterne. Den kamp skal jeg bare ind og se, Middlesbrough har fået sat 30000 billetter til salg og det samme har West Bromwich. De resterende billetter er til de neutrale fans. Så hvis vi møder op i god tid, er der en stor chance for at vi får nogle billetter.

Dusty78DK
Manager

Sv: Middlesbrough FC- Finaleklar.
« Svar #73: 06 Maj 2008, 15:46 »

Wow - monster tæt semifinale!  Shockeret

Er det ikke ret fedt at slå sin tidligere klub ud?  Wink

-Benja-
Gæst

Sv: Middlesbrough FC- Finaleklar.
« Svar #74: 06 Maj 2008, 15:48 »

Jo, den sidste var super spændende, det var godt at Barnes var iskold og bankede straffesparket i kassen Smiley
Sunderland, var min tidlgere klub Wink

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010