home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Så er den længe ventede blogkonkurrence i gang! Hvor mange blogs vil du følge med i?
Jeg læser ALT - jo flere, des bedre
- 4 (6,9%)
Jeg har tænkt mig at kigge lidt omkirng og læse de fleste inden jeg beslutter mig
- 14 (24,1%)
Tja, jeg har nogle favoritter, men alle skal have en chance
- 15 (25,9%)
Jeg følger mest mine favorit forfattere og/eller hold
- 5 (8,6%)
Jeg læser nogle få stykker fast
- 10 (17,2%)
Det kan godt være jeg vil skimme hist og her, men jeg vil ikke følge fast med i nogen blog
- 5 (8,6%)
Jeg vil ikke følge med i konkurrencen
- 2 (3,4%)
Jeg kan ikke overskue det her og venter bare på at mor trøster mig og siger alt er ok Opstemt
- 3 (5,2%)
Antal Stemmer: 58

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008  (Læst 15942 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #15: 01 Maj 2008, 18:16 »

I starten her har det været meget rodet, men jeg kan allerede godt se hvilke der er protentiale i, og hvilke jeg ikke skal nærstudere helt så meget - alt det afhænger af førstehåndsindtrykk et/opsætningen og hvis den ikke er i orden, har man ikke let ved at have mig som læser. Smiley

Har indtil videre fået læst alle updates i nogle få, men de fleste er jo heller ikke mere end en enkelt update lange, så det kan hænge sammen med meget af det.

Tegner til at blive en god måned. Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #16: 01 Maj 2008, 18:19 »

Jeg tror jeg har fåët læst størstedelen af blogs'ene, og ligesom Zulue, så mener jeg, at det svært og få lavet en status på hvilke man følger med på nuværende tidspunkt, dog er jeg åbne for alle skribenterne og har ikke rigtig afskrevet nogle fra titlen.. Men om 5-6 dage, tror jeg billedet er et helt andet, og vi vil kunne se, hvem der bliver stående, når stormen har lagt sig Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #17: 01 Maj 2008, 18:23 »

Jeg håber snart at vinden ligger sig, så jeg kan få nogle flere læsere Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #18: 01 Maj 2008, 19:05 »

Jeg venter lidt med at begynde at læse, til der er faldet lidt mere ro på Peace

Ellers kan jeg da reklamere for min blog: Aalesunds - Farvel Søren? Tunge
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #19: 01 Maj 2008, 19:14 »

Det betyder jo bare, at de vil bruge det indlæg til og lave en slags status på deres spil eller bare en update der..
okay Smiley Undrede mig ret meget over det.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #20: 01 Maj 2008, 21:33 »

Så har jeg endelig fået skimmet alle blogsene, eller de fleste i hvert fald, igennem. Det lover godt med konkurrencen om guldet, og imo er der pt masser, som kan vinde. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #21: 01 Maj 2008, 21:44 »

Der er rigtig mange klasseblogs allerede! Højt, højt niveau ved de fleste blogs, så det tegner jo fremragende Smiley

Sanver iøvrigt nogle kommentarer til min blog! så kom i sving(tjek signatur) Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #22: 02 Maj 2008, 12:37 »

Jeg læser for det meste underdogsene's blogs, da jeg allerede kender folk som Rosso, Dusty og John's kvaliteter i forvejen, men kigger selvfølgelig ind i deres også. Rosso er blevet en af min favoritter efter hans skrivemåde skifte! Det er ren klasse nu.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #23: 02 Maj 2008, 19:52 »

Kender folk det at man sidder og arbejder hårdt på en update og så dummer man sig,  mister updaten og skal starte forfra  Græder
Det gør jeg nu. Utrolig dumt...
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #24: 02 Maj 2008, 20:29 »

Kender folk det at man sidder og arbejder hårdt på en update og så dummer man sig,  mister updaten og skal starte forfra  Græder
Det gør jeg nu. Utrolig dumt...

Skriver du ikke dine updates i Word? .. Smiley Det er noget smartere, og så bare kopiere over bagefter - så mister man i hvert fald ikke alt det hårde arbejde.  Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #25: 02 Maj 2008, 20:43 »

Træls og lære det på den hårde måde jstoffer.. i fremtiden bør du nok gøre som Zulue anbefaler, da det er meget mere sikkert, og du er fri for at skrive det samme flere gange Wink
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #26: 02 Maj 2008, 21:29 »

Hvorfor er det, at man har fjernet blogs fra blogkonkurrencen fra 'Seneste aktive emner'Huh
Jeg kan ikke se nogen idé med dette?
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #27: 02 Maj 2008, 21:59 »

Skriver du ikke dine updates i Word? .. Smiley Det er noget smartere, og så bare kopiere over bagefter - så mister man i hvert fald ikke alt det hårde arbejde.  Wink
Træls og lære det på den hårde måde jstoffer.. i fremtiden bør du nok gøre som Zulue anbefaler, da det er meget mere sikkert, og du er fri for at skrive det samme flere gange Wink


Jeg skriver det også for det meste i word, men når jeg skal prøve en opsætning af, så gør jeg de inde på freaks. Og her skete der så en fejl hvor alle åbne vinduer blev lukket. Det var sgu lidt trælst, men nu har jeg bare lavet det igen. Dobbelt arbejde er bare det bedste Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #28: 07 Maj 2008, 21:50 »

Hvordan synes folk konkurrencen har foløbet indtil videre? Er I tilfredse med jeres blogs eller føler I jer underlegne/overlegne overfor de andre blogskrivere?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #29: 07 Maj 2008, 22:05 »

Hvordan synes folk konkurrencen har foløbet indtil videre? Er I tilfredse med jeres blogs eller føler I jer underlegne/overlegne overfor de andre blogskrivere?

Jeg ved hvart fald at du kan regne med min stemme...... Der er ikke bedre i denne konkurrence Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010