home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Så er den længe ventede blogkonkurrence i gang! Hvor mange blogs vil du følge med i?
Jeg læser ALT - jo flere, des bedre
- 4 (6,9%)
Jeg har tænkt mig at kigge lidt omkirng og læse de fleste inden jeg beslutter mig
- 14 (24,1%)
Tja, jeg har nogle favoritter, men alle skal have en chance
- 15 (25,9%)
Jeg følger mest mine favorit forfattere og/eller hold
- 5 (8,6%)
Jeg læser nogle få stykker fast
- 10 (17,2%)
Det kan godt være jeg vil skimme hist og her, men jeg vil ikke følge fast med i nogen blog
- 5 (8,6%)
Jeg vil ikke følge med i konkurrencen
- 2 (3,4%)
Jeg kan ikke overskue det her og venter bare på at mor trøster mig og siger alt er ok Opstemt
- 3 (5,2%)
Antal Stemmer: 58

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008  (Læst 15943 gange)
lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #30: 08 Maj 2008, 20:23 »

Er der nogen der har noget hjælp til at gøre min og thomasmolls blog bedre? Smiley
Logged

GF <3

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #31: 10 Maj 2008, 14:52 »

Jeg er glad for min blog. Jeg syntes at der er en del der er begyndt at falde fra, men jeg kan jo kun håbe på at det betyder flrer kommentarer og læsere i min Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #32: 10 Maj 2008, 15:19 »

Jeg er overvældende tilfreds med min blog. Mest fordi jeg er blevet helt opslugt af at spille med og skrive om Leeds. Det har tidligere været mit problem at jeg hurtigt mistede gejsten og interessen for at skrive. Denne gang er der fuld damp på kedlerne og jeg stort set færdig med 2. sæson
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #33: 10 Maj 2008, 15:51 »

Jeg er rigtig glad for min blog og jeg elsker at spille med Rayo Vallecano, men jeg føler lidt den er underlegen i forhold til mange af de andre. Man kan tydelig mærke at der er nogle som har lavet en del flere blogs end jeg har. Det er trods alt kun min anden blog nogen sinde, så jeg læser og lærer af alle i andre .  Thumbs Up
Mine problemer har lagt i opsætningen Ubeslutsom, men jeg tror jeg er ved at have den på plads. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #34: 10 Maj 2008, 16:03 »

Jeg er rigtig glad for min blog og jeg elsker at spille med Rayo Vallecano, men jeg føler lidt den er underlegen i forhold til mange af de andre. Man kan tydelig mærke at der er nogle som har lavet en del flere blogs end jeg har. Det er trods alt kun min anden blog nogen sinde, så jeg læser og lærer af alle i andre .  Thumbs Up
Mine problemer har lagt i opsætningen Ubeslutsom, men jeg tror jeg er ved at have den på plads. Smiley

Jeg har heller ikke lige frem spyttet blogs ud på stribe, det her vel egentlig min første sådan rigtig blog, som jeg har haftkørende i over en uge.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #35: 10 Maj 2008, 16:07 »

Jeg har heller ikke lige frem spyttet blogs ud på stribe, det her vel egentlig min første sådan rigtig blog, som jeg har haftkørende i over en uge.

Okay. Se det vidste jeg ikke. Troede faktisk du havde lavet flere. Men så vil jeg lige give dig ros, synes din blog er god. Jeg er bare utrolig dårlig til at smide en kommentar, ved aldrig hvad jeg skal skrive Forlegen
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Rossonero
Gæst
 
Till I Die
« Svar #36: 11 Maj 2008, 13:47 »

Jeg er overraskende tilfreds med min blog, eftersom konkurrencen samt bloggen udvikler sig. Southampton-savet kan let gå hen og blive det bedste save, jeg nogensinde har haft kørende, og kombineret med bloggen bliver det hele meget bedre. Min stil er helt klart fundet, og selvom nok ikke alle kan stille sig tilfredse med det, vil jeg holde fast på det i denne blog. Synes selv det fungerer godt, og i en travl tid som denne, er det en fordel det ikke tager lang tid at lave.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #37: 11 Maj 2008, 14:06 »

Jeg synes også det går godt i min, mange kommentarer. Spillelysten- og skrivelysten er meget stor, men det er ikke blevet til så mange updates her de seneste dage. Men se vejret og i ser grunden, ude og spille fodbold med vennerne osv. Er ret tilfreds med min blog, da det kun trejde. Jeg har nu fundet ud af at bruge Photoshop, så grafikken er blevet meget bedre. Opsætningsmæssigt er jeg også ganske tilfreds, synes jeg får stillet det op på en flot og overskuelig måde.

Tjek min blog S.S Lazio (Link i min signatur)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #38: 11 Maj 2008, 21:51 »

Jeg er også selv meget tilfreds med min blog indtil videre, da Atlético spiller godt og jeg synes da selv jeg får spyttet nogle gode updates ud.. Trofæerne hænger åbenbart på træerne og det er jo dejligt.. At folk læser med og kommenterer er jo superdejligt.. At deres kommentarer er ros og at et par stykker har meldt ud at jeg får deres stemme er jo bare superdejligt.. Motivationen er i top og når United samtidigt henter mesterskabet er humøret også i top.. Thumbs Up

Jeg læser stortset alle blogs og jeg synes det er spændende at se folks forskellige forslag på gode blogs.. Jeg synes dog at det er ærgeligt at det virker til at er en del som allerede er faldet fra.. Kunne man fra crewets side tilføje et "lukket" i de blogs, der allerede er stoppet eller det er det helt ligegyldigt?

Mvh. JimmyGP
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #39: 12 Maj 2008, 15:38 »

Jeg er også selv meget tilfreds med min blog indtil videre, da Atlético spiller godt og jeg synes da selv jeg får spyttet nogle gode updates ud.. Trofæerne hænger åbenbart på træerne og det er jo dejligt.. At folk læser med og kommenterer er jo superdejligt.. At deres kommentarer er ros og at et par stykker har meldt ud at jeg får deres stemme er jo bare superdejligt.. Motivationen er i top og når United samtidigt henter mesterskabet er humøret også i top.. Thumbs Up

Jeg læser stortset alle blogs og jeg synes det er spændende at se folks forskellige forslag på gode blogs.. Jeg synes dog at det er ærgeligt at det virker til at er en del som allerede er faldet fra.. Kunne man fra crewets side tilføje et "lukket" i de blogs, der allerede er stoppet eller det er det helt ligegyldigt?

Mvh. JimmyGP

Kan ikke være mere enig Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #40: 12 Maj 2008, 15:42 »

Hvordan skal vi vide hvilke blogs der er lukket, hvis ikke skribenten selv har meddelt det? Det kan jo være, at de først har rigtig tid i de sidste 10 dage f.eks.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #41: 12 Maj 2008, 15:43 »

Så kunne man sende dem en privatbesked.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #42: 12 Maj 2008, 15:48 »

Det kan da være fuldstændig lige meget - hvorfor ikke bare lade dem ligge. De ryger alligevel på bagerste side, hvis bare folk opdaterer deres blogs
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #43: 12 Maj 2008, 15:53 »

Hvis man nu er ny bruger, og gerne vil læse nogle blogs. Giver det jo ingen mening, hvis den nye bruger sidder og læser en blog der er "Lukket" Men han ved jo ikke den er lukket, kun hvs han når til den sidste side. Surt hvis man har siddet og læst en blog, og synes den er super god. Så når du når til en sætning hvor der står "Denne blog er lukket pga .... "
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #44: 12 Maj 2008, 16:46 »

Jeg er ærgerlig at se at min forudsigelse af at en del af blogs'ene ville dø hurtigt, det tog bare fem dage længere end jeg havde troet. Jeg vil dog opfordre dem, der er tilbage, til at holde ved.  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010