home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Så er den længe ventede blogkonkurrence i gang! Hvor mange blogs vil du følge med i?
Jeg læser ALT - jo flere, des bedre
- 4 (6,9%)
Jeg har tænkt mig at kigge lidt omkirng og læse de fleste inden jeg beslutter mig
- 14 (24,1%)
Tja, jeg har nogle favoritter, men alle skal have en chance
- 15 (25,9%)
Jeg følger mest mine favorit forfattere og/eller hold
- 5 (8,6%)
Jeg læser nogle få stykker fast
- 10 (17,2%)
Det kan godt være jeg vil skimme hist og her, men jeg vil ikke følge fast med i nogen blog
- 5 (8,6%)
Jeg vil ikke følge med i konkurrencen
- 2 (3,4%)
Jeg kan ikke overskue det her og venter bare på at mor trøster mig og siger alt er ok Opstemt
- 3 (5,2%)
Antal Stemmer: 58

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008  (Læst 15946 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« : 01 Maj 2008, 02:16 »

Velkommen til denne small-talk tråd i forbindelse med blogkonkurrencen her på FM-Freaks.


Jeg synes både læsere og forfatterne har brug for et sted hvor de kan diskutere, dele tanker, stille spørgsmål. Jeg vil af og til kaste et emne op til debat, oprette en afstemning m.v. og så håber jeg folk vil deltage med debat i en sober tone.

God kamp og god debat!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 02:22 af Dusty78DK » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #1: 01 Maj 2008, 02:18 »

Også lige indlæggene fra den tidligere tråd Opstemt

Tak!

Vil gerne spørge læserne om hvor mange blogs de vil følge med i.

Jeg har ikke besluttet mig endnu. Vil vente og se hvilke historier der "fanger" mig. Jeg har ikke nogle særlige klubber eller forfattere, som jeg bare SKAL følge, det hander udelukkend eom bloggen.

Hvad med dig? Hvor mange følger du med i og hvorfor??
Jeg følger lidt hen ad vejen, og ser om der er noget, som fanger mig..
Jeg tror dog ikke, at jeg har den største tid til at få læst blogs i denne måned, da der er afgangsprøver forude.
Jeg skal følge med i Hafiz-, Møller- og Thorøe's, uden tvivl. Jeg håber de kommer op i morgen, for de er klart favoritter til titlen. Det er blogs som jeg klart vil kigge ind i, men ser lige alle an først. Andet er ikke fair, da alle skal have en chance. 

Jeg har en kærlighed for St. Pauli, så ved middagstid, skal jeg nok lige få snøvlet mig sammen til at læse bloggen om Pauli. Men god vind til alle sammen! Smiley
Hallo - ALLE SKAL FØLGE MIN! DET ER EN ORDRE!

Jeg skal følge Hafiz', men det er sådan set også den eneste jeg lige nu kan sige jeg vil følge med 100% sikkerhed. Tror også jeg kommer til at følge Kimu - Los Leones. Derudover er det jo et spændende valg af KF, som går helt uden om alt normalt.

Til sidst så vil jeg kigge ind hos Erfurt og NichlasKirk og se om de kan holde niveauet oppe. Men lad os nu se, måske jeg kommer til at følge flere - eller færre - blogge.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #2: 01 Maj 2008, 02:25 »

Mange tak til John Spurs for at have hjulpet mig med at blive administrator på den OFFICIELLE small-talk tråd for blogkonkurrencen. Tråden er både for dem der læser, skriver og dem der ikke vil have noget med det at gøre.

Jeg har startet op med første emne: Hvor meget vil du læse og hvorfor? Mit svar og begrundelse finder du i foregående tråd.

Lad alle freaks føre hvad du tænker!!
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 02:30 af Dusty78DK » Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #3: 01 Maj 2008, 09:28 »

Jeg vil gerne have en forklaring på, hvordan Cesc kan være med i denne konkurrence.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #4: 01 Maj 2008, 09:32 »

Jeg har tænkt mig at følge med i så mange der er muligt. Synes bloggerne skal bakkes op når de stiller op i sådan en konkurrence.
Men har da allerede fundet mig en favorit blog Wink
Logged


lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #5: 01 Maj 2008, 09:33 »

Jeg vil læse så meget jeg kan, også de ukendtes da jeg ikke syntes at de skal have mindre læsere end dem der laver gode blogs hele tiden, men jeg vil nok ikke læse en blog jeg ikke rigtig bryder mig om. Peace
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #6: 01 Maj 2008, 10:10 »

Jeg vil gerne have en forklaring på, hvordan Cesc kan være med i denne konkurrence.

Han har tilmeldt sig Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #7: 01 Maj 2008, 11:54 »

Hvorfor ødelægge denne small talk tråd med endnu et Cecs angreb ? Kan man ikke åbne en tråd der hedder Cecs så hvor folk kan få afdebateret deres holdninger ?
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #8: 01 Maj 2008, 11:58 »

Hvorfor er der ingen der kommentere min blog Ubeslutsom
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #9: 01 Maj 2008, 12:00 »

Hvorfor ødelægge denne small talk tråd med endnu et Cecs angreb ? Kan man ikke åbne en tråd der hedder Cecs så hvor folk kan få afdebateret deres holdninger ?

Det ville være rart, men det ville nok nærme sig personlig hetz, hvis jeg kom til den tråd..

Indtil videre er det kun Erfurts og Dustys der har fanget mig, men jeg vælger dog at kigge dem allesammen igennem, bortset fra et par enkelte..
Mit egen blog ser ikke ud til at have samlet de største interesser, men det må jeg jo rette op på  Cool
Logged

Build Me Up Buttercup!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #10: 01 Maj 2008, 13:37 »

Det ville være rart, men det ville nok nærme sig personlig hetz, hvis jeg kom til den tråd..

Indtil videre er det kun Erfurts og Dustys der har fanget mig, men jeg vælger dog at kigge dem allesammen igennem, bortset fra et par enkelte..
Mit egen blog ser ikke ud til at have samlet de største interesser, men det må jeg jo rette op på  Cool

Hæ, tak fordi du læser min blog også  Wink

Jeg vil gerne understrenge at jeg ikke gider have flere kommentarer om Cesc herinde, der er ingen grund til at køre mere rundt i den sag!
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #11: 01 Maj 2008, 18:01 »

Så er jeg også kommet igang, og har lavet hele fire updates Smiley
Det bliver spændende at se om 14 dage, om man er et får eller en buk.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Rossonero
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #12: 01 Maj 2008, 18:08 »

Nå, så kom vi endelig i gang med konkurrencen.

Tre opdateringer er det blevet til fra min side, og det går egentlig som forventet. Jeg har valgt en lidt anderledes stil, som ikke alle føler for, hvilket jeg har det helt fint med. Jeg nyder i hvert fald at skrive den!

Mht. hvad for nogle blogs jeg vil læse, vil jeg så vidt som muligt komme rundt omkring, så jeg kan danne mig et billede af, hvilke blogs jeg skal følge fast. Det er svært allerede at udpege nogle blogs nu, da de dårligt nok er gået i gang.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #13: 01 Maj 2008, 18:13 »

Hey Smiley Har lagt mærke til ar der er en del der skriver "reserveret" i starten.. Hvad betyder det? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Den Officielle Small-Talk tråd for Blogkonkurrencen 2008
« Svar #14: 01 Maj 2008, 18:16 »

Hey Smiley Har lagt mærke til ar der er en del der skriver "reserveret" i starten.. Hvad betyder det? Smiley
Det betyder jo bare, at de vil bruge det indlæg til og lave en slags status på deres spil eller bare en update der..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010