home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Everton FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Everton FC  (Læst 25009 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #90: 24 Maj 2008, 21:27 »

Du tager da lige anden sæson med.. Kom med UEFA updaten.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #91: 24 Maj 2008, 22:22 »

Du tager da lige anden sæson med.. Kom med UEFA updaten.. Thumbs Up

Du må vente til kampen er slut Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #92: 24 Maj 2008, 22:23 »

Du må vente til kampen er slut Wink

Ej det er feje hold.. Så skal updaten også komme i aften.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #93: 24 Maj 2008, 22:27 »

Ej det er feje hold.. Så skal updaten også komme i aften.. crazy

Deal Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #94: 25 Maj 2008, 00:11 »


UEFA Cup finalen: Chelsea FC - Everton FC


Hvem havde i deres vildeste fantasi forestillet sig at Chelsea og Everton skulle tørne sammen på The City of Manchester Stadium? Næppe mange. Det eneste som ikke er engelsk i finalen er dommer kvarteten, som er fra Spanien. 47.999 tilhængere havde fundet vej til Manchester denne lune aften i maj.

Chelsea FC (5-3-2)
P. Cech

T. Ben Haim
R. Carvalho - J. Terry
B. Ivanovic                 A. Cole

J. Obi Mikel - F. Lampard - M. Essien

D. Drogba - N. Anelka


Yakubu - A. Johnson

S. Solari - R. Meireles - T. Cahill - S. Pienaar

L. Baines - J. Yobo - J. Lescott - P. Neville

T. Howard
EVERTON FC (4-4-2)



Onsdag d. 14. maj 2008 kl. 19:45 blev kampen så fløjtet i gang af dommer, Luis Medina Cantalejo. Chelsea lagde bedst ud og kom frem til et par fine chancer i de første minutter. London mandskabet kom da også fortjent foran efter små ti minutters spil ved Didier Drogba, og så lignte det en Chelsea sejr, selvom kampen næsten var fløjtet i gang.

Efter førings målet holdte Chelsea sig ikke tilbage, de fortsatte angrebstilen. Og det skulle vise sig at være en god idé, for godt midtvejs i første halvleg skulle Nicolas Anelka nemlig komme på måltavlen. Så, så det svært ud for Everton, men et reduceringsmål kort tid efter gav dem et håb. Steven Pienaar var målscoren.
Håbet synes dog at være langt væk, da John Obi Mikel kort før pause gjorde det til 3-1, som var pause stillingen.

I pausen vælger jeg at tage både Leighton Baines og Raúl Meireles ud, da de begge har været skuffende. De blev afløst af hhv David Mendes da Silva og Manuel Fernandes, og det skulle vise sig, at være en rigtig god idé.
Chelsea fortsatte med de samme elleve.

Som nævnt, som var udskiftningerne en god idé, for godt ti minutter inde i anden halvleg scorer Manuel Fernandes nemlig på langskud, efter at Everton havde kontrolleret de første minutter. Everton fortsatte kontrollen og i det 67. minut blev Chelseas forsvar udspillet, hvilket udløste en udligning fra Tim Cahill.

Herefter skulle det gå hen og blive en tæt affære, for nu ville ingen blotte sig i defensive og lukke nogen dumme mål ind. Men kort før tid slår Chelsea kontra og Nicolas Anelka bringer Chelsea på sejrskurs. Men dybt inde i overtiden får indskiftede James Vaughan scoret på et lucky punch og dermed endte de første 90 minutter 4-4, og der venter nu 2 x 15 minutter.

De starter skidt for Chelsea som efter få minutter må skifte Tal Ben Haim ud med en skade. Han afløses af Alex, som ikke fik overbevist om en startplads til næste sæson.
Kort før pausen skulle Steven Pienaar bringe Everton i front på et fantatisk frispark og i overtiden, i anden halvleg, lukkede og slukkede Yakubu en fantatisk sæson for Everton med scoringen til 4-6!

EVERTON ER UEFA CUP MESTRE ANNO 2008!!!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #95: 25 Maj 2008, 00:28 »

Hvis ikke spillet og resultaterne bliver bedre, så er jeg bange for, at det var sidste update Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #96: 25 Maj 2008, 17:35 »

Hvis ikke spillet og resultaterne bliver bedre, så er jeg bange for, at det var sidste update Skuffet

Og det er det ikke blevet.. Så desværre slutter det her Græder
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Everton FC
« Svar #97: 25 Maj 2008, 17:36 »

Og det er det ikke blevet.. Så desværre slutter det her Græder

NO!!!  Græder
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #98: 26 Maj 2008, 21:03 »

Hvis ikke spillet og resultaterne bliver bedre, så er jeg bange for, at det var sidste update Skuffet
Og det er det ikke blevet.. Så desværre slutter det her Græder

NO!!! jeg har først opdaget det nu.. øv øv.. Men det er forståeligt.. tak for en god blog med flotte resultater.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #99: 26 Maj 2008, 21:46 »

Det var så lidt.. Jeg ærger mig selv over, at det gik af helvedes til. Til gengæld har jeg fundet trøst andetstedes, i et andet spil Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #100: 26 Maj 2008, 21:52 »

Det var så lidt.. Jeg ærger mig selv over, at det gik af helvedes til. Til gengæld har jeg fundet trøst andetstedes, i et andet spil Smiley

Hvor slemt gik det?? Du må gerne komme hjem til mig og få trøst.. vi har jo trods alt en trøstepagt.. crazy Oki.. FC Eindhoven?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #101: 26 Maj 2008, 21:55 »

Efter 5-6-7 runder i PL var jeg suværen nr. sidst, og intet ville fungere Skuffet .. Jeps, FC Eindhoven. Tjek evt. bloggen 'Jagten På Lykken' Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010