home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Everton FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Everton FC  (Læst 25012 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Everton FC
« : 01 Maj 2008, 00:05 »

E V E R T O N  F C
- Af Zone 43 og Ghertesteas

Søndag d. 1/7-07 skulle gå hen og blive en shockerende dag for alverdens fodbold tilhængere, især dem med trang til Everton FC

- Jeg kan bekræfte at David Moyes IKKE kommer til at sidde på trænerbænken i denne sæson. Han er alvorligt medtaget af et uheld under en ferie, og han skal gennemgå en masse operationer og der venter ham en lang genoptræning. Oplyste Bestyrelsesformand, Bill Kenwright, på et kort pressemøde

Sådan lød de shockerende nyheder, som lammede fodbold England, og især de mange Everton tilhængere.
Men det er her, at jeg kommer ind i billedet.

 - Jeg er naturligvis glad for, at jeg fået denne chance, men samtidig er jeg ked af, at det er på denne måde. Jeg håber at han kommer sig igen. Jeg håber, at jeg kan levere de resultater, som han ville have gjort.

Det er nok de færreste som kender mig, men ikke destro mindre har jeg haft succes i ungdomsrækkerne på holdet; både som spiller og træner, så jeg er ikke et ukendt ansigt i klubben. Alligevel er der kritik fra tilhængerne

 - Det er et skridt i den forkerte retning, i mine øjne. Han havde moderat succes i ungdomsrækkerne og har ikke været træner andetstedet. Kom tilbage, Moyes! Lyder det bl.a. på et forum
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 21:13 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Everton FC
« Svar #1: 01 Maj 2008, 00:06 »

Fin Intro, KIU!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #2: 01 Maj 2008, 00:06 »

Uha, dejlig start og godt fundet på med den lille Moyes historie Wink Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #3: 01 Maj 2008, 00:09 »

Det var da en ny grund til hvorfor træneren mister sit job Opstemt Den har jeg ikke hørt før Opstemt
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton FC
« Svar #4: 01 Maj 2008, 00:12 »

Kort, godt og flot!!!
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Everton FC
« Svar #5: 01 Maj 2008, 00:13 »

Flot start. Nem og overskuelig at læse. Glæder mig til at læse mere om Neverton, undskyld mener Everton Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #6: 01 Maj 2008, 00:15 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton FC
« Svar #7: 01 Maj 2008, 00:24 »

Virker som en udemærket start.. Dog er jeg lidt trist over, at der en hel del fejl i teksten. Tror på, at du kan undgå dem med en simpel gennemlæsning. Ellers virker det hele ganske udemærket Smiley
Logged

Build Me Up Buttercup!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #8: 01 Maj 2008, 17:57 »

Uh, det ser godt ud Zone (og Ghert). Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Everton FC
« Svar #9: 01 Maj 2008, 18:01 »

Det hedder *chokerende, god damn it! Opstemt

Set bort fra nogle småfejl her og der, ser der rigtig fornuftigt ud.

I øvrigt et fantastisk klubvalg! God vind til jer også...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #10: 01 Maj 2008, 20:23 »

Tak for kommentarerne, og jeg beklager de fejl, der nu må være Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dasmessi
Gæst
 
Sv: Everton FC
« Svar #11: 01 Maj 2008, 21:55 »

Fin intro. Og der er lidt stavefejl, men fuck det. KIU
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #12: 01 Maj 2008, 22:02 »



At sige, der intet er sket i Liverpool klubben, Everton, ville være en lodret løgn. David Moyes er blevet midlertidigt erstattet af den ukendte Casper Andersen for denne sæson, da man regner med, at Moyes skulle være klar til dirigere The Toffees fra næste sæson.

I Everton har man en rigtig god trup, og man har derfor heller ikke valgt, at forstærke den meget i dette transfervindue. Istedet har man brugt mange af pengene, som er stillet til rådighed, på at forstærke reserve- og U18 holdet.

På målmandsposten er polske, Piotr Czaplinski, kommet til. Foran ham kan man finde den nu tidligere Malmö back, Anes Mravac, og i det centrale forsvar har man hentet Pierre Kanstrup i Brøndby. De kan meget vel få besøg af den tidligere PSV spiller, Dirk Marcellis, som dog vil starte på førsteholdet. Sidst, men ikke mindst, kan man også finde Matej Rapnik.

Midtbanen er blevet forstærket godt og grundigt, med bl.a. den franske duo, Omar Benzerga og Martial Riff. De to skal kæmpe med Saban Özdogan om en plads på den centrale midtbane. Ude på fløjen skal Elias Wagner og Dimitriu Copil kæmpe om en plads, mens Branimir Kostadinov skal score målene sammen med Marcus Pedersen.

Det er ikke kun fremtidens spillere, som man har hentet. I FC Porto har man brugt ca. 50 millioner på at hente Raúl Meireles, mens forsvaret er forstærket med AZ' David Mendes da Silva.
Sidst, men ikke mindst, har man lejet Santiago Solari hos de italienske mestre fra Inter.

Stefan Wessels, Andy van der Meyde og Jamie Jones er blevet sat til salg, men der har ingen interesse være i dem hidtil. Det eneste salg man har gjort, er, Nuno Valente, som skal hjælpe oprykkerne fra Derby til en overlevelse. Desuden har man sendt Anthony Gardner og Thomas Gravesen hjem til hhv. Tottenham og Celtic

Således ser truppen, dagen før Premier League sparkes i gang, ud:

Målmænd: Tim Howard, Iain Turner, Stefan Wessels

Forsvar: Leighton Baines (på vej tilbage fra skade), Patrick Boyle, David Mendes da Silva, Joseph Yobo, Joelon Lescott, Phil Neville, Phil Jagielka, Tony Hibbert, Dirk Marcellis

Midtbane: Santiago Solari, Steven Pienaar, Leon Osman (på vej tilbage fra skade), Mikel Arteta, Raúl Meireles, Manuel Fernandes, Lee Carsley, Tim Cahill (ude i ca. 2 mdr), Andy van der Meyde

Angreb: Andy Johnson, Yakubu, Vicent Anichebe (ude i ca. 1 uge), James Vaughan (ude i ca. 2 mdr)

Everton ligger ud imod Roy Keane' Sunderland i Premier Leagues første runde. Kampen spilles på Goodison Park.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #13: 01 Maj 2008, 22:45 »

Det var en del handler - men det lover godt Zone og jeg håber at Merseyside bliver blå i din første sæson, som Everton-træner.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #14: 02 Maj 2008, 11:39 »

Takker. Ja, det vil ikke være værst! Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010