home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Everton FC
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Everton FC  (Læst 26803 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Everton FC
« Svar #60: 13 Maj 2008, 19:48 »

Everton undgik de store drenge

Sammen med Panathinaikos, Lazio, Bordeaux og Tottenham må Everton siges at være underdogs til at snuppe dette år UEFA Cup trofæ. Ved dagens lodtrækning var således stor glæde, da man undgik favoritterne fra Chelsea, Manchester United og Barcelona, når kvartfinalerne skal spilles.

Everton har tidligere i turneringen måtte tage turen sydpå til Italien og Spanien, men denne gang skal man så langt sydpå. Destinationen er Bordeaux i Frankrig. Bordeaux har haft en rædselssæson i Ligue 1, hvor holdet er at finde i bunden. Det til trods, så kan man godt forvente to svære kampe.

- Uanset hvem vi havde trukket, så ville der vente to svære kampe. Nu er modstanderen Bordeaux, så mange vil nok på forhånd smide favoritrollen over på os, hvis man skal sammenligne de to sæsoner vi har haft, lød det fra den succesrige Everton træner, Casper Andersen.

Skulle det lykkes for Everton at slå Bordeaux ud af UEFA Cuppen, så venter enten græske Panathinaikos eller Lazio i semifinalen, mens den anden semifinale kan gå hen og blive et engelsk opgør, da vinderen af Chelsea - Barcelona kampen møder den samlede vinder af opgøret mellem Tottenham og Manchester United

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #61: 13 Maj 2008, 22:06 »

Spænende afslutning

Der er lagt op til fantatisk afslutning på 2007-2008 sæsonen i den engelske Premier League. De forsvarende mestre fra Manchester United har så godt som genvundet titelen, som det bedste engelske hold, mens hele fire hold kæmper om sølv og bronze medaljerne.

Før de sidste tre runder, enkelte hold har fire runder igen, er stillingen tæt i toppen. Arsenal er placeret som nummer to med 75 point, Liverpool indtager tredjepladsen med 73 point og lige i hælene har de ærkerivalerne fra Everton med 71 point. Skuffelsen fra London, Chelsea, har 67 point og må siges at være outsider.

For Everton har de seneste kampe dog været op og ned. På udebane mod Tottenham vandt med fortjent med 1-2, hvor Tim Cahill sikrede sejren kort før tid på et flot langskud. Herefter ventede Chelsea, og så det blå klædte mandskab stillede op med en del reserver, så var der ingen tvivl om deres sejr. Hele 6-2 vandt de, blandt andet på et hattrick af Nicolas Anelka. Det skulle der rettes op på i hjemmekampen mod Aston Villa, som er placeret på en 14. plads. Gæsterne kom foran ved Nigel Reo-Coker i første halvleg, men James Vaughan fik udlignet med godt ti minutter igen. Målmaskinen Andy Johnson scorede i aller sidste sekund til 2-1, som kampen også blev.

Skal man bedømme på det resterende kampprogram, så kan Liverpool meget vel blive sorteper i kampen om medaljerne.
'The Reds' mangler Bolton (u), Everton (h) og Man United (u).
Arsenal mangler følgende hold: Reading (h), Blackburn (u), Sunderland (u), Middelsbrough (h)
Everton skal møde disse tre hold: Wigan (h), Liverpool (u), Man City (h)
Chelsea har disse kampe på programmet: Tottenham (h), Man United (u), Newcastle (h), West Ham (u)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #62: 13 Maj 2008, 22:29 »

Hejsa Zone!

Det ser sku godt ud det her. Dejligt updates du kommer med. Dejlige overskuelige, og nemme at læse. Bloggen bliver bedre og bedre, og mon ikke du blander dig blandt favoritterne med den blog snart???

Rent resultat mæssigt går det sku godt for Everton. Tror snart vi må skrotte det der Neverton, for med dine resultater lever de ikke helt op til det navn Smiley Ellers en spændende sæson afslutning du går i mod Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #63: 14 Maj 2008, 17:11 »

Mange tak for kommentaren, Kimu Thumbs Up

Jeg satser på at have skrevet to updates inden UEFA Cuppen finalen, men jeg vil ikke love noget Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #64: 14 Maj 2008, 18:29 »

Rygtebørsen

Sæsonen er snart ovre, og de mange rygter om køb og salg er begyndt at røre på sig. Og i Everton er der ingen undtagelse. Således er der rygter begge veje, men samtlige af slagsen er afvist hos 'The Toffees'.

På målmandsposten er der gode chancer for at der kommer en ny mand ind. Stefan Wessels' kontrakt udløber og den bliver ikke forlænget, samtidig skal José Rafael Alamo og Iain Turner udlejes, da Alamo skal have et EU-pas for at spille i Everton og utilfredshed med manglede spilletid hos Turner. Dertil skal John Ruddy udlejes i endnu en sæson, hvor han formentlig får masser af erfaring og spilletid, mens Jamie Jones fortsat er sat til salg.

Det efterlader Tim Howard og Piotr Czaplinski tilbage, og da den polske keeper ikke er klar til førsteholdet endnu, kommer der en reserve for Tim Howard ind. Det kunne meget vel være Alexander Walke fra tyske Freiburg, hvis kontrakt udløber efter sæsonen. Der udover har Stuart Taylor sat sig selv til salg, og han er, ifølge diverse fanforums, sat i forbindelse med et skifte til Everton.

I forsvaret vil der sandsynligvis ikke ændres så meget, bl.a. fordi man har mange unge spillere, som er på grænsen til at springe fra reserveholdet til førsteholdet. Vice-anfører Joseph Yobo, som i øjeblikket er skadet, har haft en rigtig god sæson, hvilket storhold som AC Milan, Inter, Porto og Barcelona har opdaget, og de menes da også at være villige til at sende masser af penge til Everton for nigerianeren. Klubmanden Tony Hibbert menes også at være færdig i klubben. Hibbert, som også er skadet i øjeblikket, har ikke fået meget spilletid, og det menes at han sættes til salg efter sæsonen.

Yobo og Hibberts afløsere kan meget vel være Gary Caldwell fra Celtic og Luke Wilkshare fra Twente. Især sidstenævnte skulle være tæt på et skifte ifølge hollandske medier. Caldwell kan dække midterforsvaret og højrebacken, mens Wilkshare kan dække over begge back positioneren. Der udover skulle Everton også have et godt øje til Jelle van Damme fra Anderlecht.

Midtbanen bliver med forstærket. Det er sikkert. Santiago Solari og Steven Pienaar forlader klubben til sommer, i og med deres lejeaftaler udløber, hvilket også gælder for Manuel Fernandes. Der udover er Lee Carsley fortid, da han er langt væk fra førsteholdet og Gravesen klonen er også sat til salg. Spanske Mikel Arteta har haft en fantatisk sæson, og selvom han ikke kommer til at slutte den af sammen de øvrige fra holdet, så er AC Milan interesset i at tilknytte ham til truppen. Det bliver dog ikke billigt for milanserne, hvis det skulle blive en realitet.

Med de mange afgange skal der hentes ind, og man har da allerede også sikret sig Jurica Vranjes fra Werder Bremen på en fri transfer, ligesom det svenske talent Fredrik Holster kommer til. Der udover skulle også Juventus talentet, Andrea Luci været blevet tilbudt en kontrakt.
Med afgangene af Solari og Pienaar vil der være et tomrum på fløjene, og derfor skulle man også være ganske interesset i at hente Andres D' Alessandro til Goodison Park sammen med Sebastian Larsson fra nedrykkerne fra Birmingham.
Der udover har man kig på Celtic duoen Fabio Quagliarella og Shunsuke Nakamura, samt Antonio Valencia fra Wigan. De tre menes dog at være for dyre.

Helt i front kan man ikke komme udenom de to bombere, Andy Johnson og Yakubu. AC Milan skulle være interesset i dem begge, men har næppe pengene til dem begge, så derfor vil man sende enten Filippo Inzaghi eller Ricardo Oliviera den anden vej. Inter skulle være meget interesset i at tilknytte Yakubu, som så vil danne angrebsduo med Zlatan Ibrahimovic.
Også fremtidens mand, Victor Anichebe, skulle der være svag interesse i. Villarreal og Aston Villa skulle have haft følere ude i løbet af foråret, men Everton vil næppe sælge ham.

Man har på forhånd sikret sig Tommy Amos fra Wigan, men han vil næppe komme til at afløse nogen som helst i førsteholdstruppen, i og med han blot er 16 år gammel. Skulle man sælge en, eller flere, angribere har man allerede navnene klar til eventuelle afløsere. Man vil således have en mand til at holde øje med Marouane Chamakh i opgørene mod Bordeaux i UEFA Cuppen, men også Marco Borriello (Milan/Genoa), Robert (HSV), Collins John (Watford/Fulham), Jermain DeFoe (Portsmouth) og Nicolas Fauvergue (Lille) skulle være inde i billedet.

- Daniel Agger.

Rooland
Manager

« Svar #65: 14 Maj 2008, 18:44 »

God gennemgang af truppen Smiley Og Manuel Fernandes kan vidst købes permanent for ca. 100 mio kr Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #66: 14 Maj 2008, 19:58 »

Takker for kommentaren, Rooland. Det var dog ikke truppen jeg gennemgik, men mulige rygter Wink Fernandes kan købes for 107 mio, hvilket dog er en tand for meget imo Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #67: 15 Maj 2008, 16:12 »

Au Revoir Bordeaux

Der ventede to svære kampe for Everton, som havde fornøjelsen af franske Bordeaux i UEFA Cuppens kvartfinale. Det første opgør blev spillet på Goodison Park, hvor Bordeaux skulle sikre sig et godt udgangspunkt inden returkampen.

Franskmændene lagde da også godt ud fra start, dog uden at blive rigtige farlige. Farlig var Joleon Lescott dog efter et kvarters spil, da han kunne heade Everton i front. Og godt ti minutter senere gentog Lescott den bedrift.
Den føring holdte i godt ti minutter, da Marouane Chamakh fik reduceret, og scoret det vigtige udebanemål.

Efter pausen kom Everton bedst fra start, og Victor Anichebe kunne komme på måltavlen efter knap 10 minutter spil. Marc Planus fik dog reduceret kort tid efter til 3-2, som kampen også skulle blive trods flere gode chancer til begge mandskaber.
Derfor var der lagt op til en spænende kamp i det franske.

Og spænende blev det også. Bordeaux var bedst i første halvleg, og med få minutter til pause kom de fortjent også foran ved Marouand Chamakh, men herefter sov franskmændene - og det blev de straffe for! Kort inde i overtiden udlignede Tim Cahill og da der var spillet ti minutter af anden halvleg viste måltavlen 1-4! Yakubu (2) og Joleon Lescott havde scoret.
Dermed var kampen reelt afgjorde, men Bordeaux fik lov til at reducere til 2-4 ved Fernando Cavenaghi.

Dermed er Everton videre til semifinalen med en samlet sejr til 7-4 over Bordeaux. I semifinalen venter italiensk Lazio, som ikke havde de store problemer med at slå Panathinaikos ud. I den anden semifinale mødes de to London rivaler, Chelsea og Tottenham som slog hhv Barcelona og Manchester United ud i kvartfinalen

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #68: 15 Maj 2008, 21:24 »

Der er desværre et par stave/tastefekl hist og pist, som ødelægger en ellers flot update.. Superflot resultat og jeg håber at du kan gå hele vejen.. GO TOFFEES!!!

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #69: 15 Maj 2008, 23:59 »

Tak for kommentareren. Jeg beklager de fejl, der nu måtte være..

Jeg vil begynde på en update om lidt Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #70: 16 Maj 2008, 00:24 »

The Toffees er finaleklar!

Der var lagt op til to endnu mere spænende opgør, end i kvartfinalen. Det er nu eller aldrig. Hvem er værdige til at tage turen til Manchester, for at møde den samlede vinder af opgørene mellem Chelsea og Tottenham? Er det Everton FC eller SS Lazio?

I det første opgør i Liverpool, var det de italienske gæster, som lagde stærkt ud. Ja, faktisk så stærkt, at Everton ikke kunne følge med. Det udnyttede Goran Pandev til at bringe Lazio i front efter lidt over et kvarters spil. Selvom Lazio var tæt på at kunne øge, så stod der 0-1 på måltavlen ved pausen.

I pausen blev Raúl Meireles og James Vaughan pillet ud og erstattet med Lee Carsley og Andy Johnson, hvilket skulle vise sig at være en go' idé. For allerede efter halvandet minut i anden halvleg har Johnson kæmpet sig igennem Lazios defensiv og gjort det til 1-1. Everton sad på anden halvleg, men kom ikke nærmere på en føring.

Returkampen i Rom skulle blive et målrigt et af slagsen, og et, som romerne nok helst vil glemme hurtigst muligt. Ganske vidst lagde de godt ud med flere gode forsøg, men ind ville den bolden ikke.
Efter 18 minutters spil begår Valon Behrami straffe, som Andy Johnson sikkert udnytter. Det skulle blive starten på "The AJ Show". Kort før pause øgede han til 0-2, og så var Lazio knækket.

Kort efter pause bliver Everton tilkendt endnu et straffe, men denne gang misbruger Johnson dét. Men tyve minutter senere fuldender han sit hattrick, og så var løbet kørt for Lazio. Reserven José Callejón havde været på banen i ca. ti minutter før han kan score sit tredje mål i Everton trøjen, og så kunne Tommaso Rocchis reducering kort før tid være ligegyldig.

Dermed er Everton UEFA Cup finale klar med en samlet sejr på 5-2 over Lazio. I finalen venter Chelsea, som gik videre med samlet 3-2 over Tottenham. Det skete da Chelsea hjemme vandt 2-1 og ude fik 1-1. Dermed bliver UEFA Cup finalen 100% engelsk, da kampen skal spilles på Manchester Citys hjemmebane, City of Manchester Stadium.

- Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #71: 16 Maj 2008, 10:25 »

Det er faktisk ret vildt at du når UEFA cup finalen!  Shockeret

Respekt herfra. Glæder mig til at se om du kan hente medaljer til "det andet Liverpool-hold"  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #72: 19 Maj 2008, 19:15 »

Det er faktisk ret vildt at du når UEFA cup finalen!  Shockeret

Respekt herfra. Glæder mig til at se om du kan hente medaljer til "det andet Liverpool-hold"  Wink

Jeg er mindst lige så overrasket, over at have nået finalen Opstemt

Takker. Om der kommer medaljer til Everton, bliver afsløret senere.. Thumbs Up

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #73: 19 Maj 2008, 19:42 »

Bøj jer i støvet for den mægtige Zone Thumbs Up Hvor er det fedt at se Everton i finalen og jeg forventer at der ender sølvtøj på Goodison Park.. Thumbs Up Det er en superblog du har gang i.. KIU Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #74: 19 Maj 2008, 20:43 »

Jeg havde fået skrevet en lang update, og jeg var ikke færdig, da nettet begynder at drille. Jeg fik ikke gemt updaten, og jeg gider ikke starte forfra nu, så i må vente til i morgen Skuffet

Bøj jer i støvet for den mægtige Zone Thumbs Up Hvor er det fedt at se Everton i finalen og jeg forventer at der ender sølvtøj på Goodison Park.. Thumbs Up Det er en superblog du har gang i.. KIU Thumbs Up

Tak for en super kommentar Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010