home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Everton FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Everton FC  (Læst 25016 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #75: 20 Maj 2008, 19:40 »


Tæt afslutning


Med blot tre runder igen, og få spørgsmål besvaret, går der en spænende sæsonafslutning i møde for de mange klubber og ikke mindst dets tilhængere.
Det eneste som er sikkert, er, at Manchester United genvinder mesterskabet og at Birmingham ryger ned i The Championship. Arsenal er meget tæt på, at hente sølv til london, mens Wigan ligner et hold, som skal følge Birmingham ned i The Championship.

Den tredje og sidste nedrykningsplads skal findes mellem Derby, Portsmouth og Bolton. Kampen om tredjepladsen er meget tæt. Den står mellem ærkerivalerne, Liverpool FC og Everton FC, men også Chelsea og Arsenal kan nå den plads, men der synes at være for langt et spring op/ned til den plads.

Liverpools overraskede i tredjesidstespiller unde ved at tabe til Bolton på Reebok Stadium med 3-2, trods en pauseføring på 0-1. Et pointtab, som kunne koste dem dyrt i jagten om medaljer.
Chelsea udnyttede pointtabet til at puste kraftigere i nakken på de to Liverpool hold. De hentede nemlig tre point på Old Trafford i en målrig kamp, som endte 4-5!

Everton fik til gengæld ikke udnyttet chancen for at overhale Liverpool. Wigan var på besøg på Goodison Park, så der var lagt op til, at Everton skulle hente alle tre point. Det startede da også godt for Everton, som både kom på 1-0 og 2-0 ved hhv. Tim Cahill og Claudio Pizarro. Med tyve minutter igen fik Emile Heskey reduceret og i sidste minut kiksede offside fælden, og så kunne Kevin Kilbane, noget ufortjent, sikrer Wigan det ene point.

Ét point var forskellen mellem Liverpool og Everton inden næstsidste spillerunde, hvor netop de to Liverpool hold tørnede sammen på Anfield. Her lagde Everton bedst ud og kom endda også foran ved Yakubu efter knap et kvarters tid. Liverpool var længe om at komme i gang, men det lykkedes dem at reducere kort før pause ved Peter Crouch.
Anden halvleg var ligesom den første, og begge hold fik også et mål hver i denne. Andy Johnson og Steven Gerrard scorede de to mål.

Overraskende nok lykkedes det ikke for Chelsea at udnytte den chance for at hale mere ind. Michael Owen sikrede med en scoring Newcastle et enkelt point på Stamford Bridge, efter at Andriy Shevchenko havde bragt Chelsea foran kort før pause.

Stillingen før sidsterunde:
3. Liverpool 74
4. Everton 73
5. Chelsea 71

Sidste spillerunde:
Man United - Liverpool
Everton - Man City
West Ham - Chelsea

Med spillerunden taget i betragtning, så ligger tredjepladsen til højrebenet for enten Everton eller Chelsea. Liverpool har en svær udekamp mod mestrene fra Man United, mens Everton og Chelsea har, på papiret, en nemmere modstander.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 13:15 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #76: 20 Maj 2008, 19:45 »

Tillykke med bronzemedaljen.. KIU crazy crazy crazy Kom så med den afgørelse.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #77: 21 Maj 2008, 13:18 »

Det er måske lige tidligt nok, GP.. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #78: 21 Maj 2008, 14:31 »

Hvorfor er det lige tidligt nok, jeg formoder du har spillet kampen ?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #79: 21 Maj 2008, 15:02 »

Det har jeg, ja, men jeg har ikke skrevet om den Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #80: 21 Maj 2008, 15:25 »

Det er måske lige tidligt nok, GP.. Opstemt

Det har jeg, ja, men jeg har ikke skrevet om den Wink

Det er det da ikke når jeg forventer at du henter den 3. plads,,, Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #81: 22 Maj 2008, 13:50 »


Afgørelsens time!


Det er nu, at afgørelsen finder sted. Hvem snupper bronzen i år? Liverpool, Everton og Chelsea har alle muligheden med der kræves en sejr samtidig med at resultaterne i de øvrige to kampe skal falde ud til ens fordel.

Første stop er i Manchester, hvor mestrene fra United tager imod ærkerivalerne fra Liverpool. Ikke overraskende skulle kampen blive en tæt affære, og først dybt inde i overtiden blev vinderen af kampen fundet. Det startede bedst for United, som kom på 1-0 efter et par minutters spil ved Cristiano Ronaldo. Liverpool kom mere og mere med i spillet og kort før pause fik de også udlignet ved Fernando Torres. Samme Torres scorede også med et par minutter igen før slutfløjt, men da Anderson havde scoret forinden hed stillingen 2-2. I overtiden blev indskiftede Louis Saha den store helt for United med sin scoring til 3-2.

Det resultat var noget, som kunne bruges i London, hvor West Ham tog imod Chelsea. Lidt overraskende for de fleste var det, at West Ham lagde bedst ud og med godt ti minutter til pause kom de endda også foran ved sæsonens store overraskelse, Vagner Love. Selvom et par Chelsea spillerne havde spillet under niveau i første halvleg, så fik de lov til at blive inde efter pause. Her kom Chelsea bedst fra start, da Anton Ferdinand var uheldig med at rette en afslutning af, så den snød Robert Green i målet. I løbet af anden halvleg blev både Didier Drogba og Florent Malouda pillet ind til at styrke offensiven i jagten om de tre point, men lige lidt hjalp det. 1-1 blev kampen i London.

Med 3-2 i Manchester og 1-1 i London lå medaljerne til højrebenet for Everton, som blot skulle slå Manchester City hjemme på Goodison Park. Everton lagde da og bedst ud med Svennis' drenge, men skarpheden manglede bl.a. hos topscorer Andy Johnson. Kort før pause slår City kontra, hvilket udløser en scoring fra Benjani.

I pausen blev Tim Cahill skiftet ind istedet for en hårdt kæmpende Manuel Fernandes, og det skulle vise sig at være en god idé. Med knap tyve minutter igen tager australieren netop hjørne, og det bliver headet ind af Joleon Lescott til stor jubel.
City spillerne når dårligt at starte spillet op igen, før Yakubu får fat i en aflevering. Den nigerianske målmaskine får på egen hånd driblet sig ned mod City målet og med en afslutning fra kanten af feltet bliver bolden sparket ind ved nærmeste stolpe. 2 mål på kort tid og fest på Goodison. 2-1 skulle også blive kampens resultat og dermed henter Everton de første medaljer i PL siden 1987, hvor man blev mestre.

Slutstillingen i PL
Crystal Palace, Southampton og Watford rykker op fra The Championship
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #82: 23 Maj 2008, 11:43 »

Så var det jo ikke for tidligt at jeg skrev tillykke.. Tillykke endnu engang & KIU med din dejlige blog.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #83: 23 Maj 2008, 12:54 »

Spåkælling Wink .. Mange tak Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Everton FC
« Svar #84: 23 Maj 2008, 19:28 »

Husk ikke at blande nutid og datid sammen. Har selv begået den fejl et par gange. Ikke rart.

Forresten er det strålende med Champions League næste sæson. I'm looking forward to follow the journey!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #85: 23 Maj 2008, 19:52 »

Så fik Neverton medaljer crazy. Nej, stort tillykke med Champions League bold og medaljerne. Flot blog Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #86: 24 Maj 2008, 00:04 »

Husk ikke at blande nutid og datid sammen. Har selv begået den fejl et par gange. Ikke rart.

Jeps, men glemmer det ofte, når jeg går i krig med updatesene Skuffet

Tak for begge kommentarerne Thumbs Up

Jeg står overfor et lille problem. Jeg mangler blot at skrive om UEFA Cup finalen før at fuldende sæsonen, og den skulle gerne komme i løbet af weekenden. Herefter er jeg dog i tvivl om, jeg skal satse på at spille sæson 2 og skrive om det eller begynde på det projekt, som det var planen at starte på efter blogkonkurrencen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #87: 24 Maj 2008, 00:05 »

Fortsæt endeligt, det er særdeles spændende ligenu. Ville være en skam, hvis du stoppede nu.

Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #88: 24 Maj 2008, 00:19 »

Forsæt en sæson mere! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton FC
« Svar #89: 24 Maj 2008, 21:12 »

Det regnede jeg med, at i ville være enige om Peace

Jeg må se, hvor meget jeg kan nå den næste uges tid Smiley

Chelsea kampen skulle gerne falde engang i aften.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010