home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71637 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #165: 24 Apr 2006, 10:56 »

Nu ligger det sådan @Cube@ at jeg spiller offensivt for det er den slags fodbold jeg syntes bedst om men tak for forslaget alligevel. Og der ville ikke være de ud sving hvis mine angriber bare kunne forstå at man skal score mål når bolden er ca 5 m fra mål. Det har de ikke helt lært i nu.

Hvad der skete på Bernabeu var nok vi ramte dagen hvor alt på gik op i en hæjer enhed. Plus de fik en mand vist ud. Så nu er vi videre med en sejr hjemme over Rangers.

Ja det kunne jo næsten heller ikke gå meget være ind det har gjordt med at så vinder så taber man også vinder man også taber osv.

Men der bliver skiftet noget ud i truppen her til januar.  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #166: 24 Apr 2006, 12:10 »

Ja, konsekvensen må helt klart være udskiftninger, det kan jeg godt forstå.

Er enig med dig i det med det offensive spil. Hvis man graver sig ned i forsvaret mod sine svære modstandere, gør man det for let for dem. Men hvis man kan stresse dem og eventuelt lave en god kontra, så er der mulighed for at overraske.  Cool

Glæder mig til at se mere til Sunderland!  Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #167: 24 Apr 2006, 19:39 »

Ærgeligt med de resultater der er indimellem i ligaen ticked off

Men du skal nok komme igen Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Rigtig god blog foresten Djævel Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #168: 24 Apr 2006, 19:49 »

donthomas & Dusty: jeg siger ikke der skal spilles defensiv fodbold, jeg siger bare at hans forsvar måske skal skærme knap så meget af som det gør nu og at tacklingerne måske skal være knap så hårde Peace

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #169: 24 Apr 2006, 19:55 »

Ærgeligt med de resultater der er indimellem i ligaen ticked off

Men du skal nok komme igen Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Rigtig god blog foresten Djævel Thumbs Up

Der kommer snart en update med langt bedre resultater kan jeg godt afsløre Smiley

Tak for de fine ord MisterFCK.

Cube nej det anklager jeg dig heller ikke for og mine resultater er blevet bedre og især forsvart er blevet langt bedre så har taget lidt til mig af dit forlag Smiley så nu ser tingene noget lyser ud for Sunderland Wink

Zone 43
Manager

« Svar #170: 24 Apr 2006, 20:03 »

Jeg glæder mig allerede til næste update Smiley

Hvornår vil den komme Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #171: 24 Apr 2006, 20:06 »

ca 30 min håber jeg på Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #172: 24 Apr 2006, 20:13 »

ca 30 min håber jeg på Thumbs Up

Kanon  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #173: 24 Apr 2006, 20:50 »

Så er der igen nyt fra Sunderland

Tirsdag d.2 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland (2) - (4) Rangers. Sagen er klar. En sejr og vi er videre. Et point kan også være nok men så skal Madrid ikke vinde i Moskva. Nederlag så kan det være slut med europæisk fodbold denne sæson. Taber vi så går Rangers forbi. Hvis så skal i UEFA Cuppen så skal Madrid ikke få point. En svær kabale som skal løse på den nemme måde. Vi skal bare vinde. GAME ON

Sunderland - Rangers
4 - 3

0-1 MÅL Christophe Lepoint (8)
1-1 MÅL Olivier Kapo (17)
2-1 MÅL Liam Lawrence (29)
2-2 MÅL Christophe Lepoint (33)
3-2 MÅL Ronaldo (44)
3-3 MÅL Fernando Ricksen (45)
4-3 MÅL Chevantòn (78)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 31.517 (Hvad?Huh?)
Dommer: Guido Wildhaber

JA TAK. Sådan vi er videre i CL som nr1 i gruppe D. Denne kamp var utroligt underholdene ligesom de andre kamp vi har spillet i CL. En mål score på 18-15 lyder ikke som kedelig fodbold. En fantastik bedrift af holdet og nu venter en lodtrækning i CL. Men der ikke noget eller nogen der skal tage denne aften fra os. Super. Dog meget trist at se sådan en afgørende kap ikke trække flere folk af huse. Utroligt.

Sunderland er videre i CL hvilket fansene fejrede på behørig vis.

Onsdag d.3 Dec. Aston Villa spillede mod Southampton i Carling Cup 4.runde. Southampton vandt noget overraskende med 0-2. Der ved møder Sunderland Southampton ude i kvart-finalen i Carling Cuppen. Sidst de to holdt mødtes vandt Southampton med 4-2 så vi har en fin revanche til gode. Spændene kamp som jeg håber vi kan vinde.

Lørdag d.6 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (7) - (12) West Ham. En meget underholdene kamp er i vente i dag. Vi spiller frem over stepperne og det samme gør West Ham så en 0-0 løsning tror jeg ikke på. Vi skal bare ud og vinde denne kamp da vi gerne vil bevare et lille håb om at ende i top4. GAME ON

Sunderland - West Ham
2 - 0

Gianni Zuiverloon rødt kort (West Ham 20)
1-0 MÅL Chris Brown (31)
2-0 MÅL Ronaldo (44)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 25.989
Dommer: Mark Halsey

Vi spiller meget ringe i dag. Og sandt at sige tro jeg kun vi vinder denne kamp på grund af de får en mand vist ud for at trække i nød bremsen. Men tre point er og bliver tre point og dem er vi meget galde for.

Kapo var igen sit holds bedste spiller.

Onsdag d.10 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (18) Leeds. Igen en kamp som bare skal vindes. Leeds har tabt de sidste tre kampe og det skal vi gerne udnytte til at tage tre point ud af dagens kamp. Vi spillede skidt mod West Ham men vandt. Jeg ville godt hvis vi kunne spille godt og vinde. GAME ON

Sunderland - Leeds
4 - 1

1-0 MÅL Càrdenas (7)
2-0 MÅL Dean Whitehead (32)
2-1 MÅL Luka Modric (35)
Simon Walton rødt kort (Leeds 79)
3-1 MÅL Pablo Barrientos (89)
4-1 MÅL Liam Lawrence (92)
MOM: Pablo Barrientos (Sunderland)
Tilskuer: 46.946
Dommer: Phil Dowd

Ja en lige kamp igen lige ind til Leeds får en mand vist ud og igen for at trække i nød bremsen. Men en vigtig sejr og måske er der nu lys for enden af tunnelen. Vi skal bare beholde den samme skarphed inde foran målet så skal det nok komme til at køre.

Pablo Barrientos scorede sit første mål for Sunderland i dag.

Fredag d.12 Dec. Lodtrækning i

Der er blevet trykket lod til CL ottendedels finalerne i dag. Der endte med følgende kampe:
Ajax - Arsenal
Shakhtar Donetsk - AC Milan
Real Madrid - Lazio
Anderlecht - Celtic
Lyon - SUNDERLAND
FC Barcelona - Manchester United
Juventus - Chelsea FC
Sevilla - Inter
Ja en fin lodtrækning. Det kunne have været meget være. Men vi kunne også have mødt Anderlecht. Men Lyon må nok tage favorit værdigheden. Det fine er vi starter ude og så skal vi frem og have scoret et par mål også køre dens stille og roligt hjem på hjemmebanen.

Lørdag d.13 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (15) Portsmouth. Ja for tredje gang i træk spiller vi hjemme og igen en kamp som vi skal vinde. Det er stadig muligt at nå top 4 men det kræver en god stime for der alligevel 6 point der op og vi er halvvejs igennem turneringen så der er stadig mange point at spille om og jeg tro og håber på at vi kan nå det. GAME ON

Sunderland - Portsmouth
1 - 0

1-0 MÅL Chevantòn (84)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 27.634
Dommer: Phil Dowd

Ja vi virker meget trætte og ikke helt oplagt til i dag. Men vi kommer igennem med en sejr og det syntes jeg sku er godt gået af drenge. Det kan vi bruge til noget at vi kan vinde selv om spillet ikke er helt til det. Så måske er vi endelig i gang.

Chevantòn kom ind fra bænken og blev helten med kampens eneste mål.

Onsdag d.17 Dec. Kamp i
Optakt til Southampton - Sunderland. Kvart-finalen i Carling Cuppen. En fin mulighed for at komme videre til semi-finalen. Jeg håber vi kan vinde denne kamp da jeg meget gerne ser en pokal i Sunderland i denne sæson. Den her ville være en fin start. GAME ON

Southampton - Sunderland
1 - 3

0-1 MÅL Gregory Bourillon (6)
1-1 MÅL Miroslav Slepicka (39)
1-2 MÅL Olivier Kapo (Straffe 70)
1-3 MÅL Càrdenas (75)
MOM: Gregory Bourillon (Sunderland)
Tilskuer: 28.594
Dommer: Paul Robinson

Sådan den bedste kan i lang tid hvis man tænker bare på spillet inde på banen. En fortjent sejr og det var sku dejligt. Især kampens sidste mål var en ren nydelse at se. Lige efter fodboldens ABC. Nu er vi meget tæt på vores første finale. Nu skal vi dog lige se hvem der venter i semi-finalen.

Bourillon styrede midtbanen i dag for Sunderland.

Lørdag d.20 Dec. Lodtrækning i
Der er blevet trykket lod til semi-finalerne i Carling Cuppen og det gik sådan her:
Liverpool - SUNDERLAND
Arsenal - Newcastle
Ikke lige dem jeg havde håbet på. Newcastle var dem jeg helst ville have mødt. Men nu kan vi kun overraske og det har jeg det fint med. Første kamp skal spilles på Anfield Road.

Handlen med Nik Besagno falder igennem for kun 4. Gang efter han ikke kan få sin arbejdstilladelse.

Senere samme dag kamp i
Optakt til Norwich (20) - (5) Sunderland. Ja så har vi igen en kamp som skal vindes. Norwich har valgt at ligge sig på sidste pladsen og de skal ikke regne med at få point her. Vi skal bruge dem mere i de skal også er vi bare et bedre hold ind dem. GAME ON

Norwich - Sunderland
0 - 2

Robert Earnshaw brænder straffe (16)
0-1 MÅL Markus Rosenberg (55)
0-2 MÅL Liam Lawrence (60)
MOM: Fawcett (Sunderland)
Tilskuer: 20.127
Dommer: Barry Knight

Ja der er lige for at vi bliver udspillet i første halvleg og skulle nok havde været bagud ved pausen. Det er vi ikke også score vi lige to hurtige kasser og lukker kampen. Flot. Vi spiller langt bedre i anden halvleg og derfor er sejren fortjent.

Sunderlands fans var glade for tre point til holdet i dag.

Fredag d.26 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (10) Tottenham. Ja vi skal se om vi kan vinde års sidste hjemmebane kamp. Det er der fine muligheder for at vi kan gøre. Tottenham er et godt hold men vi skal være bedre ind den og det viser tabellen da også og det sal vi så ud og vise. De tre point går i dag til Sunderland. GAME ON

Sunderland - Tottenham
1 - 0

1-0 MÅL Chevantòn (7)
MOM: Thomas Tranberg (Tottenham)
Tilskuer: 39.030
Dommer: Rob Styles

Vi vinder en meget kedelig kamp. Det er jo fint nok. De tre point kommer jo alligevel og så slutter vi fint af i dette kalender år med en sejr.

Chevantòn var ene mand om at finde vej til netmaskerne i dagens kamp.

Torsdag d.1 Jan. Ligaen offentlig gøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Barclays Premiership: Pablo Barrientos (Sunderland)      
December måneds unge spiller i Barclays Premiership: Salvatore Foti (Man City)
December måneds manager i Barclays Premiership: Thomas Westergaard (Sunderland)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for December måned på 1.38 mio. Det giver klubben et samlet overkskud på hele 257 mio.

Samme dag kommer Aaron Lennon til klubben fra Tottenham for 60 mio. Dusan Djuric forlader Sunderland til fordel for Austria Wien for 30 mio.
Lige et SS af Lennon:

Her er lige et SS af ligen:

Sådan blev den endelige stilling i CL gruppe D:

Den bedste måned i denne sæson med 7 sejr i træk Smiley

SirToby
Manager

« Svar #174: 24 Apr 2006, 20:52 »

Kanon måned, du! Tillykke med 1/8-dels kvalifikationen.

Zone 43
Manager

« Svar #175: 24 Apr 2006, 20:55 »

Hvorfor skulle du også lige slå Hammers  ticked off ej, det går nok, så længe det er FM Wink

Men hold da ferie det kører jo, bedre end S-Togene (Opstemt), Glæder mig virkelig til CL mod Lyon. Tillykke med den videredeltagelse  Thumbs Up

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #176: 24 Apr 2006, 21:00 »

Jo tak jo tak. Ja undskyld Zone 43. Kunne jeg gøre det om så ville jeg gøre det Hævet Øjenbryn

Og pænt tak for de fine ord omkring min videredeltagelse i CL Zone 43 og Sir Toby

Men vil nu gerne i finalen i Carling Cuppen også. Der skal nogen pokal hjem. De mangler på mit CV Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #177: 24 Apr 2006, 21:00 »

Hold da ferie. Kun sejre. Flot klaret Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #178: 24 Apr 2006, 21:08 »

Jo tak jo tak. Ja undskyld Zone 43. Kunne jeg gøre det om så ville jeg gøre det Hævet Øjenbryn

Og pænt tak for de fine ord omkring min videredeltagelse i CL Zone 43 og Sir Toby

Men vil nu gerne i finalen i Carling Cuppen også. Der skal nogen pokal hjem. De mangler på mit CV Smiley

Så længe det er FM, overlever jeg nok Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #179: 24 Apr 2006, 21:11 »

Hold da ferie. Kun sejre. Flot klaret Thumbs Up

Ja det hjalp åbenbart at gå tilbage til en flad 4-4-2.

I kan lige få et SS af min taktik og opstilling

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010