home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71626 gange)
Don AA
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #150: 22 Apr 2006, 18:51 »

Ok start på sæsonen og din CL gruppe ser også fin ud tror godt du kan snuppe 2.pladen i gruppen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #151: 22 Apr 2006, 21:08 »

Så er der gået en måned mere med op og nedture Smiley

Lørdag d.6 Sep. Kamp i
Optakt til Man Utd (2) - (4) Sunderland. Igen en super vigtig kamp. Den her er der ikke råd til at tabe. Ikke efter vi blev snydt hjemme mod Liverpool. Men nu ligger det sådan at vi har vundet mod United de sidste to gange vi har været på besøg på Old Trafford. Vi skulle meget gerne vinde igen i dag så vi kan hænge med i toppen for Chelsea er allerede ved at smutte væk. Så tre point med hjemme ville være Super godt. GAME ON

Man Utd - Sunderland
3 - 1

1-0 MÅL Patrik Ståhl (20)
2-0 MÅL Charles N`Zogbia (27)
Nemanja Vidic brænder straffe (54)
2-1 MÅL Chevantòn (57)
Liam Ridgewell rødt kort (63)
3-1 MÅL Kieran Richardson (64)
MOM: Rio Ferdinand (Man Utd)
Tilskuer: 68.189
Dommer: Chris Foy

De små ting går ikke vores vej lige nu. Igen havde vi fortjent at få point ud af denne kamp. Ridgewell gjorde alt hvad han kunne for at det ikke skulle lykkes. Han lavede straffe og for 10 min efter trække i nød bremsen og der ved blive vist ud. Ellers en fin kamp fra vores side nu skal vi bare til at have lukket af bag ude for ellers går det jo ikke.

Ridgewell fik ikke nogen god debut da han blev vist ud.

Tirsdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Real Madrid. Så er det blevet tid til debut i CL for Sunderland. Og hvilken debut som er i ventet. Real Madrid kommer på besøg det hold som har vundet turneringen flest gange. Et tegn måske? Men under alle om stædigheder en meget spænende kamp for os og med lidt held kan vi nok godt vinde. GAME ON

Sunderland - Real Madrid
2 - 2

1-0 MÅL Chevantòn (25)
2-0 MÅL Nicklas Bendtner (36)
2-1 MÅL Antonio Cassano (73)
2-2 MÅL Wesley Sneijder (86)
MOM: Francisco Pavon (Real Madrid)
Tilskuer: 48.951
Dommer: Massimo Busacca

Ja jeg ville godt have solgt kampen inden for at få 1 point. Men nu forløb kampen noget anderledes også er jeg faktisk ikke tilfreds med det ene point. Men der er jo stadig bedre ind ingen point og nu er vi da fint i gang med CL.

Chevantòn var mand for det første Sunderland mål i CL nogensinde.

Lørdag d.13 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (12) Bolton. Så skal vi tilbage på rette spor igen i PL. For at komme det skal vi slå Bolton i dag. Der er vi nød til efter to dumme nederlag i træk og hvis vi ville være med helt fremme ja så er det nu der skal point ind på kontoen. GAME ON

Sunderland - Bolton
5 - 0

1-0 MÅL Nicklas Bendtner (18)
2-0 MÅL Ronaldo (31)
3-0 MÅL Cárdenas (57)
4-0 MÅL Ronaldo (62)
5-0 MÅL Markus Rosenberg (69)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 35.156
Dommer: Steve Bennett

Ja når vi endelig score så skal jeg lige love for at det går løs. Kunne vi dog bare have nogenlunde den samme skarphed i de andre kampe. Det ville være godt. Men en vigtig sejr og nu rykker vi lidt frem i ligaen igen. Sidste sæson satte vi ny scorings rekord i PL med 80 mål. Den ryger nok hvis vi forsætter i det her tempo hvilket jeg meget gerne ser vi gør.

Sunderlands fans var tilfreds med holdets indsats i dag.

Lørdag d.20 Sep. Lodtrækning i
Sunderland skal en tur til Swindon i 3. Runde af Carling Cuppen. En fin lodtrækning og gode muligheder for at komme videre

Senere samme dag kamp i
Optakt til Southampton (15) - (7) Sunderland. Igen en kamp som bare skal vindes. Vores sidste kamp skal følges op med en ny sejr og det tror jeg bestem på at der kommer til os i dag da vi bare er et bedre hold ind Southampton. GAME ON

Southampton - Sunderland
4 - 2

1-0 MÅL Antonio De Luca (2)
2-0 MÅL Antonio De Luca (9)
2-1 MÅL Liam Lawrence (Straffe 19)
2-2 MÅL Ronaldo (22)
3-2 MÅL Miroslav Slepicka (32)
4-2 MÅL Gorka Larrea (69)
MOM: Gorka Larres (Southampton)
Tilskuer: 22.738
Dommer: Mark Halsey

Nej det er bare for ringe. Sådan skidt må man bare ikke spille. Det er dog alligevel utroligt at vi ikke bare kan tage os sammen os så spille noget ordentligt bold og vinde sådan en kamp. Men en fortjent sejr som der ikke kan pilles ved og jeg er dybt skuffet.

Sunderlands fans var dybt skuffet efter deres hold tabte i dag.

Onsdag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Rangers (1) - (3) Sunderland. Ja som vi svinger lige nu kan jeg ikke se hvad jeg skal forvente af denne kamp. Håber dog vi tager os sammen og slår Rangers. Det ville gøre det hele noget nemmer. GAME ON

Rangers - Sunderland
3 - 4

1-0 MÅL Ian Murray (12)
2-0 MÅL Christophe Lepoint (32)
2-1 MÅL Markus Rosenberg (41)
3-1 MÅL Barry Ferguson (42)
3-2 MÅL Ronaldo (60)
3-3 MÅL Karl Svensson (65)
3-4 MÅL Ronaldo (91)
MOM: Ronaldo (Sunderland)
Tilskuer: 49.684
Dommer: Gianluca Paparesta

Vi vinder en helt igennem utrolig kamp. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke troede på at vi fik point i denne kamp. Der til spillede vi bare alt for ringe i første halvleg. Men så går det lige pludselig stærkt også står der 3-3. De sidste 10 min er der mange utrolige store chancer i begge ender og der var til alt held at det var Ronaldo der var ene om at finde vej til mål og der ved gav os tre super dejlige point.

Ronaldo blev dagens helt med to mål.

Lørdag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (1) Chelsea. Ja der er fint besøg fra London. Det er de forsvarende mester der ligger vejen forbi. En kamp vi meget gerne skulle vinde da vi ellers nok må se mesterskabet forsvinde da Chelsea kun har sat to point til i 8 kampe. Nu er det tid til at de taber for første gang i sæson. GAME ON

Sunderland - Chelsea
0 - 4

0-1 MÅL Fernando Torres (6)
0-2 MÅL Frank Lampard (Straffe 9)
0-3 MÅL Frank Lampard (Straffe 33)
0-4 MÅL Frank Lampard (90)
MOM: Frank Lampard (Chelsea)
Tilskuer: 47.590
Dommer: Uriah Rennie

Vi spiller kun godt i hver anden kamp lige nu og den her kamp var sku meget ringe plus dommer var mere ind flink over for Chelsea som får to meget tynde straffe spark. Men vores indsats var under alt kritik.

Lampard scorede hattrick i dagens kamp.

Onsdag d.1 Okt. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: Eduardo Rubin (Wigan)
September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Aaron Lennon (Tottenham)     
September måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for September måned på 3,59 mio. Det giver Sunderland et samlet overskud på 289 mio.

Så er det tid til kamp i
Optakt til West-Brom (11) - (10) Sunderland. Ja følger vi den stime vi er i nu så vinder vi i dag. Og stime eller ej så skal vi sku vinde. Der kan ikke være så meget at rafle om. GAME ON

West-Brom - Sunderland
0 - 1

0-1 MÅL Chevantòn (77)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 28.113

Yes. Vi holdte 0 for første gang i et stykke tid. Vi fik heldigvis scoret på en af de mange chancer vi fik. Dog skulle vi nok have vundet med et par mål mere men det må stå på Ronaldo`s regning.

Chevantòn redde sunderland til sidst med et flot mål.

Lige et SS af ligaen efter 10 kampe:

I skal da heller ikke snydes for at se stillingen i CL gruppe D:

Men ellers en målrig måned og bestem ikke kedeligt at se Sunderland spille fodbold Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #152: 22 Apr 2006, 21:30 »

Lidt up and down .. øv Skuffet

Herligt med de mange mål Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #153: 22 Apr 2006, 21:31 »

Er det ikke bare typisk? Når underdog-holdet endelig kommer ud i Europa og spille, så går det galt derhjemme. Fede kampe mod Rangers og Madrid, men det ser lidt øv ud i ligaen lige nu.

Håber Oktober bliver bedre!!  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #154: 22 Apr 2006, 21:52 »

Ja det er ikke helt optimalt at det køre som det gør lige nu. Vi skal blive mere stabile med nogen sejr i træk og en lang periode uden nederlag det er hvad vi har brug for nu.

Så krydser finger for at vi kan starte sådan en stime i Oktober måned.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #155: 23 Apr 2006, 13:42 »

Så er der igen nyt fra Sunderland

Onsdag d.15 Okt. Kamp i
Optakt til CSKA Moskva (4) - (2) Sunderland. Der er ved at være en vidst uro i truppen over at vi ligger hvor vi gør i PL håber ikke det er noget som får betydning i CL. Vi skal helst gerne vinde denne kamp også komme ind i en stime med sejr og den stime kunne passende starte her. GAME ON

CSKA Moskva - Sunderland
3 - 2

1-0 MÅL Sergey Kisliy (6)
2-0 MÅL Ivica Olie (14)
2-1 MÅL Nicklas Bendtner (15)
3-1 MÅL Rolan Gusen (67)
3-2 MÅL Markus Rosenberg (86)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 17.735
Dommer: Manuel Enrique Mejuto Gonzàles

Vi taber fordi vi bare brænder alt for meget og alt for store chancer. Det er utroligt. Plus at Henrique heller ikke tager det samme som han gjorde i sidste sæson. Tåbeligt nederlag i dag.

Olivier Kapo var Sunderlands bedste i dag.

Lørdag d.18 Okt. Kamp i
Optakt til Arsenal (4) - (8) Sunderland. Min første tanke før denne kamp var: Nej ikke nu. Det er just ikke lige sådan en kamp vi har brug for lige nu. Nå men vi kommer nok ikke uden om at vi skal spille den og når det så er sådan så kan vi vel lige så godt vinde den. Form siger jo at vi vinder efter som det er hver anden kamp vi vinder. GAME ON

Arsenal - Sunderland
1 - 2

1-0 MÅL Theo Walcott (32)
1-1 MÅL Chevantòn (51)
Dean Whitehead rødt kort (76)
1-2 MÅL Olivier Kapo (82)
Tilskuer: 55.214
Dommer: Graham Poll

Så smiler fodbold guderne igen til Sunderland. Vi vinder et meget flot sejr. Vi er ikke meget med i første halvleg hvilket spillerne får at vide i pausen og det vi viser i anden halvleg var fodbold når det var bedst. Så sejren var fortjent selvom Mr. Poll gjorde alt hvad han kunne for at det ikke skulle lukkes med et fejl kendelser men vi vandt så det går nok for denne gang.

Kapo var her der og alle vegne i dagens kamp.

Onsdag d.22 Okt. Kamp i
Optakt til Swindon - Sunderland. Ja vi skal vel vinde denne kamp uden de større problemer. Men formen som vi er i lige nu siger at vi taber. Vi ser hvad der sker. GAME ON

Swindon - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Ronaldo (10)
0-2 MÅL Johan Absalonsen (61)
0-3 MÅL Markus Rosenberg (72)
0-4 MÅL Gregory Bourillon (91)
MOM: Gregory Bourillon (Sunderland)
Tilskuer: 7037
Dommer: Steve Tanner

Jo så vandt vi alligevel to kampe i træk. Men nu var det jo også lige en noget dårligere modstander ind normalt og jeg ville nu heller have vundet en kamp i PL i stedet for. Men vi tager og vi er videre i Carling Cup.

Gregory Bourillon havde en god debut for Sunderland.

Lørdag d.25 Okt. Lodtrækning i
Sunderland er fik hjemmebane fordel imod PL rivalerne fra Portsmouth. En helt åbent kamp som jeg dog håber vi kan vinde.

Senere samme dag kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (5) Aston Villa. Nu møder vi vores skræk modstander af alle. Måske lige set bort fra Chelsea for dem har vi slået. Vi har stadig vores første sejr til gode over dette hold. Det er møg irritererne at vi ikke har kunne slå Villa. Den sejr skal med djævlens vold og magt komme i dag der kan ikke være så meget andet at sige om det. GAME ON

Sunderland - Aston Villa
1 - 2
1-0 MÅL Càrdenas (31)
Gareth Barry brænder straffe (45)
1-1 MÅL Georgios Samaras (51)
1-2 MÅL Robert Huth (58)
MOM: Kristoffer Hæstad (Aston Villa)
Tilskuer: 39.302
Dommer: Anthony Welsh

Nej Villa kan vi bare ikke slå. Vi kunne spille her fra også til jul i år 3000 og vi ville ikke kunne slå dem. Det er det samme om og om igen. Vi brænder oplagte chancer også laver vi personlieg fejl i forsvart. Skuffende og skide irriterene.

Fansene måtte gå skuffet hjem fra The Stadium Of Light.

Tirsdag d.28 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland (2) - (4) CSKA Moskva. Ja en kamp som vi skal vinde for at vi selv kan afgør om vi skal videre fra denne pulje. Min selvtillid er ved at nå bunden med dette hold som jeg føler svigter mig gang på gang i denne sæson og det er ved at være på tide at holdet træder i karakter og viser noget ordentligt bold over en længer periode. GAME ON

Sunderland - CSKA Moskva
0 - 2

0-1 MÅL Sergey Kisliy (5)
0-2 MÅL Vagner Love (91)
MOM: Vagner Love (CSKA)
Tilskuer: 48.042.
Dommer: Markus Merk

Sådan noget L O R T!!!! Jamen det er da utrolig som alt bare ikke ville gå vores vej. Mine angriber kan ikke score min midtbane løber rundt som en kylling uden hovde og forsvart kan ikke finde ud af at dække eller sparke væk når det skal til og målmanden kan ikke gøre noget ved målene i dag. K R I S E.

Fansene var dybt skuffet efter kampen som Sunderland burde have vundet.

Lørdag d.1 Nov. Ligaen offentlig gøre Oktober måneds kåringer.
Oktober måneds spiller i Barclays Premiership: Rio Ferdinand (Man Utd) 
Oktober måneds unge spiller i Barclays Premiership: Càrdenas (Sunderland)     
Oktober måneds manager i Barclays Premiership: Winfried Schafer (Man City)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på 22 mio. Det giver klubben et overskud på 267 mio.

Sunderland kan også fortælle at klubben har solgt Wayne Routlegde til Liverpool for 33 mio. Routlegde ville væk fra klubben og det ønske fik han så opfyldt og der ved op når han kun små 6 måneder i Sunderlnad trøjen.

Lige til sidst et SS af ligaen:

Og et af stilling i CL gruppe D:

Zone 43
Manager

« Svar #156: 23 Apr 2006, 13:47 »

Hvad hulen går der galt, det er jo modsat sidste sæson (mer eller mindre)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #157: 23 Apr 2006, 13:53 »

Flot sejr over Arsenal, men ellers ser det jo ikke så lyst ud lige nu desværre. Nå, du kan stadig nå videre avancement i CL :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #158: 23 Apr 2006, 13:57 »

Mystisk at det går galt for dig i CL - men hey, engelsek hold plejer at have det svært med hold fra det område ...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #159: 23 Apr 2006, 18:55 »

Ja jeg ved ikke rigtig hvad der går galt. Alt går vel galt lige nu syntes jeg. Så vi skal bare tage os sammen for holdet er langt bedre ind det her.

Don AA
Manager

« Svar #160: 23 Apr 2006, 21:08 »

Ja det var sku ikke en god måned for dig.
Men du skal nok komme tilbage for som du selv sige så er dit hold langt bedre ind det de har vist på det seneste

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #161: 23 Apr 2006, 23:03 »

Så er der igen nyt fra Sunderland

Søndag d.2 Nov. Kamp i
Optakt til Newcastle (9) - (8) Sunderland. En utrolig vigtig kamp. Den skal vindes for ellers kan vi godt vinke for farvel til en CL plads næste sæson. Plus det er et lokal opgør med Newcastle som vi har et okay tag på. GAME ON

Newcastle - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Ronaldo (17)
Rødt kort Lars Jacobsen (31)
0-2 MÅL Markus Rosenberg (75)
Tilskuer: 52.351
Dommer: Rob Styles

Nårh jamen lidt fodbold kan vi da godt finde ud af. Lige som Arsenal kampen var det her en utrolig flot sejr og en meget vigtig sejr. Godt for moralen og nu kan vi se lidt fremad igen dog ikke særligt langt.

Fansene havde en super dag på ST. James Park.

Onsdag d.5 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (7) Man City. Inden kampen kan Sunderland præstenter en ny spiller som ville skifte til klubben den første Januar. Der er tale om Aaron Lennon som skifter fra Tottenham for 60 mio. Men tilbage til dagens kamp. Vi skal jo vinde der kan ikke være så meget at tale om der. Men om vi så kan gøre det er jo en hel anden snak de vi svinger mere ind et pendul. Vi går dog efter alle point. GAME ON

Sunderland - Man City
2 - 2

1-0 MÅL Gregory Bourillon (26)
1-1 MÅL Willio Flood
2-1 MÅL Markus Rosenberg (71)
2-2 MÅL Paul Gallagher (74)
MOM: Goran Pandev (Man City)
Tilskuer: 41.613
Dommer: Matt Massias Shockeret

Ja en kamp som vi skulle have vundet uden de større problemer men som vi spiller lige nu typisk at vi ikke gør. Syntes forsvart må tage sin del af skylden for de spiller ikke op til samme standart som i sidste sæson og det gør Fernando Henrique heller ikke. Det koster dumme point. Men angriberene score nu heller ikke på de oplagte chancer. Stadig plads til forbedringer.

Sunderlands fans var skuffede med et point i dag.

Lørdag d.15 Nov. Kamp i
Optakt til Wigan (14) - (5) Sunderland. Så er der kamp igen efter en landskamps periode. Vi skal vinde den her kamp i dag. Vi ligger dog stadig nr5 og det er ikke langt op til de gode pladser men der kan der blive hvis vi ikke vinder dagens kamp. GAME ON

Wigan - Sunderland
3 - 1

1-0 MÅL Marcus Berg (37)
1-1 MÅL Ronaldo (70)
2-1 MÅL Kamel Chafni (80)
3-1 MÅL Eduardo Rubio (91)
MOM: Eduardo Rubio (Wigan)
Tilskuer: 20.967

Det er mig en gåde hvordan vi formår at tabe denne kamp. Det er bare en kamp der er synnunym med vores sæson. Vi brænder alt for store chancer hvor bolden bare skal trilles ind men man vælger i stedet at give målmanden bolden. Det er sku svært at går noget ved sådan nogen tåbeligheder.

Roanaldo skulle have scoret tre mål i dag men scorede kun et.

Onsdag d.19 Nov. Kamp i
Optakt til Real Madrid (1) - (4) Sunderland. Ja en kamp som vi skal vinde hvis vi skal videre fra den gruppe. Så point må vi hente der er ikke andet for. Vi er dog hårdt ramt af landsholds fodbold i Syd-Amerika. 4 mand er af sted. Alle faste i start opstillingen. GAME ON

Real Madrid - Sunderland
2 - 6

1-0 MÅL Antonio Cassano (10)
1-1 MÅL Olivier Kapo (14)
1-2 MÅL Nicklas Bendtner (18)
2-2 MÅL Antonio Cassano (34)
Roberto Carlos rødt kort (45)
2-3 MÅL Olivier Kapo (Straffe 48)
2-4 MÅL Olivier Kapo (58)
2-5 MÅL Chris Brown (75)
2-6 MÅL Chris Brown (93)
Tilskuer: 74.967
Dommer: Kim Milton Nielsen

En helt utrolig sejr og en ufor glemmelige sejr i Madrid på ikke mindre ind 2-6. Dog en kamp som igen symboliser vores sæson. En dårlig kamp efter fuld af en god kamp. Så jo jeg er glad for denne kamp blevet vundet og fortalte spillerne at det er sådan her vi skal spille hver gang vi er på banen.

Sunderlands fans glemmer aldrig denne aften i Madrid.

Lørdag d.22 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (18) Crystal Palace. Ja vi skal forsøge at følge op på den flotte sejr i Madrid og det skal være en sejr i dagens kamp mod Palace. Det skal det bare ellers bliver jeg sku sur og det ender med jeg fyre hele holdet. Det skulle dog nødig blive nød vendigt og jeg forventer tre point i dag. GAME ON

Sunderland - Crystal Palace
3 - 0

1-0 MÅL Chris Brown (1)
2-0 MÅL Olivier Kapo (65)
3-0 MÅL Ronaldo (Straffe 88)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 25.806
Dommer: Andy D’Urso

Jamen dog jamen dog. En sejr efter en sejr. Uha det kan lykkes. Alt andet havde sku også været snyd. En meget for tjent sejr til drenge i dag og nu skal vi holde det her spil så kan vi nok godt nå at redde noget af sæson.

Brown scorede for anden kamp i træk.

Onsdag d.26 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Portsmouth. Faktisk en vigtig kamp da jeg meget gerne vil vinde en pokal i denne sæson så den får fuld skræl i denne kamp. GAME ON

Sunderland - Portsmouth
4 - 2

0-1 MÅL Joakim Ssempasa (20)
1-1 MÅL Chevantòn (22)
1-2 MÅL Benji De Ceulaer (Straffe 24)
2-2 MÅL Chevantòn (36)
3-2 MÅL Chris Brown (38)
4-2 MÅL Gregory Bourillon (81)
MOM: Gregory Bourillon (Sunderland)
Tilskuer: 11.515 (Meget Skuffende)
Dommer: Kevin Wrigth

Ja vi vandt en meget underholdene kamp. Så nu er vi i kvart-finalen. Kan sige at det var ny rekord med det lave tilskuer tal i dagens kamp.

Cehevantòn gjorde hvad han kunne for at underholde de få frem mødte.

Lørdag d.29 Nov. Lodtrækning i
Ja vi fik ikke den optimale lodtrækning. Vi fik udebane imod endten Aston Villa eller Southampton. Øh jeg håber på Southampton da Villa er et skod hold som vi ikke kan slå.

Senere samme dag kamp i
Optakt til Middlesbrough (10) - (5) Sunderland. Et lokal op gør mod Boro. Et hold vi har haft det svært med men dog også et hold som vi har slået. Nu har vi vundet 3 kampe i træk og ja jeg ved ikke om jeg tør håbe på at nr4 kommer her. Syntes hver gang at jeg tror vi er kommet i gang ja så skuffer vi og taber. Nu skal det dog være anderledes og sejr skal med hjem. GAME ON

Middlesbrough - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Matteo Brighi (25)
Rødt kort Pape Diakhatè (82)
MOM: Sashi Chalwe (Boro)
Tilskuer: 35.008
Dommer: Rob Styles

Ja typisk. Lige som man troede at nu gik det godt ser sker dette her. Det er bare ikke godt nok. Der er kun Olivier Kapo som kan være sin indsats bekendt. Der er bare slet ikke godt nok og jeg er dybt skuffet over holdet ikke kan præster bedre.

Boro`s fans var galde efter sejren over deres rivaler.

Mandag d.1 Dec. Ligaen offentlig gøre November måneds kåringer.
November måneds spiller i Barclays Premiership: Lucas Neill (Middlesbrough)   
November måneds unge spiller i Barclays Premiership: Theo Walcott (Arsenal)     
November måneds manager i Barclays Premiership: Bernd Schuster (Wigan)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for November måned på 7,93 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 259 mio.

Senere samme dag lodtrækning i
Sunderland fik en fin lodtrækning da Hull kommer på besøg.

I får da også lige et SS af ligaen som den ser ud netop nu:

Og et SS af CL gruppe D:

Der mangler en kamp hjemme mod Rangers.

cube
Manager

« Svar #162: 24 Apr 2006, 01:11 »

Uhyggeligt god sejr over Real Madrid Peace
Men for mig at se får du lidt for mange udvisninger. Måske skulle du spillere mere afventende.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

United-styrer
Gæst

« Svar #163: 24 Apr 2006, 07:30 »

En lidt bedre periode her. Du er måske på rette vej :-)

Klassesejr over Real Madrid Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #164: 24 Apr 2006, 07:52 »

2-6 på Bernabeu  Shockeret Hvad gik galt ? Wink

En tand bedre end tidl. Nu må spillerne da tro på nogen medaljer, selvom der er et stykke tid tilbage i sæsonen Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010