Så er der gået en måned mere med op og nedture
Lørdag d.6 Sep. Kamp i
Optakt til Man Utd (2) - (4) Sunderland. Igen en super vigtig kamp. Den her er der ikke råd til at tabe. Ikke efter vi blev snydt hjemme mod Liverpool. Men nu ligger det sådan at vi har vundet mod United de sidste to gange vi har været på besøg på Old Trafford. Vi skulle meget gerne vinde igen i dag så vi kan hænge med i toppen for Chelsea er allerede ved at smutte væk. Så tre point med hjemme ville være Super godt. GAME ON
Man Utd - Sunderland
3 - 1
1-0 MÅL Patrik Ståhl (20)
2-0 MÅL Charles N`Zogbia (27)
Nemanja Vidic brænder straffe (54)2-1 MÅL Chevantòn (57)
Liam Ridgewell rødt kort (63)3-1 MÅL Kieran Richardson (64)
MOM: Rio Ferdinand (Man Utd)
Tilskuer: 68.189
Dommer: Chris Foy
De små ting går ikke vores vej lige nu. Igen havde vi fortjent at få point ud af denne kamp. Ridgewell gjorde alt hvad han kunne for at det ikke skulle lykkes. Han lavede straffe og for 10 min efter trække i nød bremsen og der ved blive vist ud. Ellers en fin kamp fra vores side nu skal vi bare til at have lukket af bag ude for ellers går det jo ikke.
Ridgewell fik ikke nogen god debut da han blev vist ud.Tirsdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Real Madrid. Så er det blevet tid til debut i CL for Sunderland. Og hvilken debut som er i ventet. Real Madrid kommer på besøg det hold som har vundet turneringen flest gange. Et tegn måske? Men under alle om stædigheder en meget spænende kamp for os og med lidt held kan vi nok godt vinde. GAME ON
Sunderland - Real Madrid
2 - 2
1-0 MÅL Chevantòn (25)
2-0 MÅL Nicklas Bendtner (36)
2-1 MÅL Antonio Cassano (73)
2-2 MÅL Wesley Sneijder (86)
MOM: Francisco Pavon (Real Madrid)
Tilskuer: 48.951
Dommer: Massimo Busacca
Ja jeg ville godt have solgt kampen inden for at få 1 point. Men nu forløb kampen noget anderledes også er jeg faktisk ikke tilfreds med det ene point. Men der er jo stadig bedre ind ingen point og nu er vi da fint i gang med CL.
Chevantòn var mand for det første Sunderland mål i CL nogensinde.Lørdag d.13 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (12) Bolton. Så skal vi tilbage på rette spor igen i PL. For at komme det skal vi slå Bolton i dag. Der er vi nød til efter to dumme nederlag i træk og hvis vi ville være med helt fremme ja så er det nu der skal point ind på kontoen. GAME ON
Sunderland - Bolton
5 - 0
1-0 MÅL Nicklas Bendtner (18)
2-0 MÅL Ronaldo (31)
3-0 MÅL Cárdenas (57)
4-0 MÅL Ronaldo (62)
5-0 MÅL Markus Rosenberg (69)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 35.156
Dommer: Steve Bennett
Ja når vi endelig score så skal jeg lige love for at det går løs. Kunne vi dog bare have nogenlunde den samme skarphed i de andre kampe. Det ville være godt. Men en vigtig sejr og nu rykker vi lidt frem i ligaen igen. Sidste sæson satte vi ny scorings rekord i PL med 80 mål. Den ryger nok hvis vi forsætter i det her tempo hvilket jeg meget gerne ser vi gør.
Sunderlands fans var tilfreds med holdets indsats i dag.Lørdag d.20 Sep. Lodtrækning i

Sunderland skal en tur til Swindon i 3. Runde af Carling Cuppen. En fin lodtrækning og gode muligheder for at komme videre
Senere samme dag kamp i
Optakt til Southampton (15) - (7) Sunderland. Igen en kamp som bare skal vindes. Vores sidste kamp skal følges op med en ny sejr og det tror jeg bestem på at der kommer til os i dag da vi bare er et bedre hold ind Southampton. GAME ON
Southampton - Sunderland
4 - 2
1-0 MÅL Antonio De Luca (2)
2-0 MÅL Antonio De Luca (9)
2-1 MÅL Liam Lawrence
(Straffe 19)2-2 MÅL Ronaldo (22)
3-2 MÅL Miroslav Slepicka (32)
4-2 MÅL Gorka Larrea (69)
MOM: Gorka Larres (Southampton)
Tilskuer: 22.738
Dommer: Mark Halsey
Nej det er bare for ringe. Sådan skidt må man bare ikke spille. Det er dog alligevel utroligt at vi ikke bare kan tage os sammen os så spille noget ordentligt bold og vinde sådan en kamp. Men en fortjent sejr som der ikke kan pilles ved og jeg er dybt skuffet.
Sunderlands fans var dybt skuffet efter deres hold tabte i dag.Onsdag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Rangers (1) - (3) Sunderland. Ja som vi svinger lige nu kan jeg ikke se hvad jeg skal forvente af denne kamp. Håber dog vi tager os sammen og slår Rangers. Det ville gøre det hele noget nemmer. GAME ON
Rangers - Sunderland
3 - 4
1-0 MÅL Ian Murray (12)
2-0 MÅL Christophe Lepoint (32)
2-1 MÅL Markus Rosenberg (41)
3-1 MÅL Barry Ferguson (42)
3-2 MÅL Ronaldo (60)
3-3 MÅL Karl Svensson (65)
3-4 MÅL Ronaldo (91)
MOM: Ronaldo (Sunderland)
Tilskuer: 49.684
Dommer: Gianluca Paparesta
Vi vinder en helt igennem utrolig kamp. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke troede på at vi fik point i denne kamp. Der til spillede vi bare alt for ringe i første halvleg. Men så går det lige pludselig stærkt også står der 3-3. De sidste 10 min er der mange utrolige store chancer i begge ender og der var til alt held at det var Ronaldo der var ene om at finde vej til mål og der ved gav os tre super dejlige point.
Ronaldo blev dagens helt med to mål.Lørdag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (1) Chelsea. Ja der er fint besøg fra London. Det er de forsvarende mester der ligger vejen forbi. En kamp vi meget gerne skulle vinde da vi ellers nok må se mesterskabet forsvinde da Chelsea kun har sat to point til i 8 kampe. Nu er det tid til at de taber for første gang i sæson. GAME ON
Sunderland - Chelsea
0 - 4
0-1 MÅL Fernando Torres (6)
0-2 MÅL Frank Lampard (Straffe 9)
0-3 MÅL Frank Lampard (Straffe 33)
0-4 MÅL Frank Lampard (90)
MOM: Frank Lampard (Chelsea)
Tilskuer: 47.590
Dommer: Uriah Rennie
Vi spiller kun godt i hver anden kamp lige nu og den her kamp var sku meget ringe plus dommer var mere ind flink over for Chelsea som får to meget tynde straffe spark. Men vores indsats var under alt kritik.
Lampard scorede hattrick i dagens kamp.Onsdag d.1 Okt. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: Eduardo Rubin (Wigan)September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Aaron Lennon (Tottenham) September måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for September måned på
3,59 mio. Det giver Sunderland et samlet overskud på
289 mio.Så er det tid til kamp i
Optakt til West-Brom (11) - (10) Sunderland. Ja følger vi den stime vi er i nu så vinder vi i dag. Og stime eller ej så skal vi sku vinde. Der kan ikke være så meget at rafle om. GAME ON
West-Brom - Sunderland
0 - 1
0-1 MÅL Chevantòn (77)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 28.113
Dommer: Uriah Rennie
Yes. Vi holdte 0 for første gang i et stykke tid. Vi fik heldigvis scoret på en af de mange chancer vi fik. Dog skulle vi nok have vundet med et par mål mere men det må stå på Ronaldo`s regning.
Chevantòn redde sunderland til sidst med et flot mål.Lige et SS af ligaen efter 10 kampe:

I skal da heller ikke snydes for at se stillingen i CL gruppe D:

Men ellers en målrig måned og bestem ikke kedeligt at se Sunderland spille fodbold