home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71579 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #120: 18 Apr 2006, 20:49 »

Kapo ser god ud nu Smiley

Kæmp for CL

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #121: 18 Apr 2006, 23:12 »

Kapo ser god ud nu Smiley

Kæmp for CL

JAVEL. Det gør vi så. Vi vil kæmpe med livet som indsats for at hive en CL plads hjem.

Sæson er lige netop blevet færdig spillet og en update ville være oppe en gang imorgen aften/sidst på eftermiddagen.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #122: 19 Apr 2006, 18:29 »

Update fra Sunderland med en meget spændene sæson afslutning.

Lørdag d.5 April. Kamp i
Optakt til Tottenham (10) - (3) Sunderland. Ja en de svære kampe venter her. Tottenham har haft en skuffende sæson og kan ikke nå noget som helst. Den kan vi så til gengæld. Vi kan tage medajler og det er en mulighed vi ville følge helt til dørs. Så der skal være motivationen tilforskel i dag. Så der for vinder vi. GAME ON

Tottenham - Sunderland
  1 - 2

0-1 MÅL Christoffer Karlsson (34)
1-1 MÅL Landon Donovan (45)
1-2 MÅL Chris Brown (76)
Tilskuer: 36.034
Dommer: Andre Marriner

Yes en vigtig sejr. Selvom Tottenham ikke havde meget at spille for så gik de virkelig til den og spille en god omgang fodbold og det passer mig fint. Det er alt andet lige noget nemmer at spille mod et hold som vil frem på banen. Det udnyttede vi fint og havde vi været noget bedre så havde vi også vundet noget større. Men vi vandt og det var det vi kom efter.

Karlsson var banens bedste i en underholdene kamp.

Lørdag d.12 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (2) - (13) Crystel Palace. En kamp som vi skal vinde. Vi ligger nu lige pludselig nr2 i ligaen. Den skal forsvares. Og det gør man bedst med at vinde så det er planen for dagens kamp. GAME ON.

Sunderland - Crystel Palace
0 - 0

MOM: Daniel Agger (Palace)
Tilskuer: 32.649
Dommer: Barry Knight

En kæmpe skuffelse. Det har var simpelhent bare slet ikke godt nok. Vi spiller utrolig ringe og skaber slet ikke nogen chancer som er hver at nævne. Bare ikke godt nok og nu bliver anden pladsen svær at holde.

Fansene var skuffet efter dagens 0-0 løsning.

Lørdag d.19 April. Kamp i
Optakt til Chelsea (1) - (2) Sunderland. 10 point skiller os fra Chelsea så det er ikke en kamp om mesterskabet i denne sæson. Men en kamp for os om at slutte son nr2. Det kræver næsten point i dagens kamp for at vi har en chance for selv at afgøre om det skal blive til sølvmedaljer vi skal have. En gang har vi slået Chelsea nu må sejr nr2 meget gerne komme. GAME ON

Chelsea - Sunderland
3 - 0

0-0 Rødt kort Lars Jacobsen (Sunderland 33)
1-0 MÅL Fernando Torres (38)
2-0 MÅL Per Ciljan Skejlbred (45)
3-0 MÅL Oskitz (67)
MOM: John Terry (Chelsea)
Tilskuer: 42.504
Dommer: Mike Riley

Ja vi var fint med men så trækker Lars Jacobsen i nødbremsen og må tage et tidligt bad og der efter kan vi ikke stille meget op. Dog får vi nogen fine chancer i løbet af kampen men Cech tog alt hvad vi smed på mål og der for en fortjent sejr.

Terry kunne løfte PL trofæet efter kampen.

Lørdag d.26 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (2) - (20) Plymouth. Den her kamp skal vindes. Der kan ikke være så meget at snakke om. Plymouth er rykket ned og har kun æren at spille for. Vi skal have medajler og det skal vægte mere og tre point skal ind på kontoen det kan ikke understregs nok. GAME ON

Sunderland - Plymouth
3 - 0

1-0 MÅL Markus Rosenberg (40)
2-0 MÅL Gavin Donoghue (42)
3-0 MÅL Markus Rosenberg (70)
MOM: Markus Rosenberg (Sunderland)
Tilskuer: 30.093
Dommer: Peter Walton

Ja en sejr som kom i hus efter noget nervøst spil i de første 40 min fra vores side men så BANG også var den kamp afgjort til vores side. Som det ser ud nu så ender vi som nr4 hvis Man Utd og Arsenal vindere deres sidste kampe. Men det jo heller ikke så ringe da det giver en fin mulighed for at komme med i CL.

Rosenberg holdte liv i drømmen om medajler.

Torsdag d.1 Maj. Ligaen offentlig gøre April måneds kåringer.
April måneds spiller i Barclays Premiership: Mancini (Man Utd)
April måneds unge spiller i Barclays Premiership: Aaron Lennon (Wigan)   
April måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på 20,5 mio for April måned. Det giver Sunderland et samlet overskud på 114 mio.

Søndag d.4 Maj. Kamp i
Optakt til Portsmouth (12) - (3) Sunderland. Lige som sidste sæson slutter denne sæson i med en kamp i Portsmouth. Vi vandt her sidste sæson og der ved sikrede vi os en UEFA Cup plads. Denne gang er vi her for at tage en CL plads plus en medajle. En sejr giver bronze og hvis United taber i Tottenham mens vi vinder så bliver medaljen af sølv. Arsenal tabte noget overraskene hjemme til West-Brom og skal nu håbe på at vi taber og at Aston Villa og United lider samme skæbne hvis de skal have sølv. Så alt i alt en spændene afslutning på en lang sæson. GAME ON

Portsmouth - Sunderland
 1 - 2

0-1 MÅL Markus Rosenberg (33)
0-2 MÅL Nicklas Bendtner (39)
1-2 MÅL Antonhy Le Tallec (55)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 22.098
Dommer: Antonhy Welsh

Ja vi gjorde hvad vi skulle vi vandt. I en underholdene kamp pressede vi mest på i første halvleg og føre fortjent. Ved pausen kan jeg se at der står 0-0 i kampen mellem Tottenham - United og at Tottenham kun er ti mand. De to pause stillinger giver os alligevel sølv da vi har en bedre målscore ind United. Det betyder også at da Le Tallec score bliver vi meget nervøse og Portsmouth presser hårdt på for udligningen og med lidt held kunne de også godt have fået den og den havde nok være fortjent. Så da dommeren fløjter vores kamp af kan vi kun vente på at høre slut resultatet fra London. Jublen ville næsten ingen ende tage da vi høre at Tottenham har vundet med 1-0. Det betyder at sølv medajler skal en tur til nord Engalnd og nærmer bestem Sunderland. Og oven i hatten en direkte CL billet. En perfekt sæson afslutning.

Sunderlands fans gik nærmest amok da det stod klart at sølvmedaljerne var sikret.

Sådan her ser stillingen ud efter alle 38 kampe er spillet:

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #123: 19 Apr 2006, 20:06 »

Lige en lille update fra Sunderland

Onsdag d.7 Maj. Ligaen offentlig gøre de bedste spiller og manager for sæson 06/07
Barclays Premiership Domestic Player Of The Season: Olivier Kapo (Sunderland)
Barclays Premiership English Young Player Of The Season: Steven Naismith (West-Brom)
Barclays Premiership Manager Of The Season: Jose Mourinho (Chelsea)
Barclays Premiership Overall Player Of The Season:  Frank Lampard (Chelsea)
Barclays Premiership Golden Boot Award: Yakubu (Middlesbrough 26 mål)
Barclays Premiership Team Of The Season:

Der er tre Sunderland spiller på holdet: Fernando Henriuqe, Olivier Kapo og Dean Whitehead.

UEFA CUP FINALE
Benfica - Fiorentina
1 - 1
(2 - 4)

Fiorentina Vinder af UEFA CUP 08/09

Lørdag d.10 Maj.

THE FA CUP FINALE
Bolton - Newcastle
0 - 1

Newcastle Vinder af THE FA CUP 08/09

Onsdag d.14 Maj

UEFA Champions Leauge Finale
Arsenal - Chelsea
3 - 4

Chelsea Vinder af  UEFA Champions Leauge Finale 08/09

Søndag d.1 Juni. Sunderland Offentlig gøre et overskud for Maj måned på 88,69 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 197 mio.

Sæson er slut og her er et overblik over hvem der vandt hvad og hvem der rykkede op og ned.
Engelske Mester: Chelsea.
FA Cup Vinder: Newcastle.
FA Community Shield Vinder: Arsenal.
Carling Cup Vinder: Man Utd.
LDV Vans Trophy: Tranmere.
Nedrykker fra PL: Everton, Sheff Utd og Plymouth.
Oprykker til PL: West-Ham, Leeds og Norwich.
Nedrykker fra Coca-Cola Championship: Ipswich, Wolves og Crewe.
Oprykker til Coca-Cola Championship: Hartlepool, Gillingham og MK Dons.
Nedrykker fra Coca-Cola League One: Bristol Rovers, Stockport, Rotherham og Port Vale.
Oprykker til Coca-Cola League One: Peterborough, Darlington, Chesterfield og Southend.

Lige til sidst et overblik over de engelske hold som skal ud os spille europæisk fodbold næste sæson:

Dusty78DK
Manager

« Svar #124: 19 Apr 2006, 20:10 »

Det er rigtig godt klaret!

Skal du forstærke holdet i sommerpausen?

Glæder mig til at se holdet i CL!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #125: 19 Apr 2006, 20:17 »

Det er rigtig godt klaret!

Skal du forstærke holdet i sommerpausen?

Glæder mig til at se holdet i CL!

Holdet bliver forstærket også er der nogen som forlader klubben.

Men Ronaldo og Chevanton er der skrevet kontrakt med.

Men lige nu arbejdes der hårdt på at få solgt og købt nye spiller. Kan dog løfte sløret for at det er i venstre siden der bliver solgt og købt ind til både i forsvaret og på midtbanen. Men kan ikke nævne nogen navne lige nu da jeg kun er ved at se hvem der på de pladser som gerne ville til klubben og hvem vi har råd til.

Også skal pokalen med de store øre en tur forbi Sunderland i næste sæson Smiley Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #126: 19 Apr 2006, 20:20 »

Tillykke med sølvet, og de tre mand på sæsonens hold Smiley

Glæder mig til at se Sunderland i CL Smiley

Iøvrigt hvor mange danskere er der på holdet ??

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #127: 19 Apr 2006, 20:23 »

Tillykke med sølvet, og de tre mand på sæsonens hold Smiley

Glæder mig til at se Sunderland i CL Smiley

Iøvrigt hvor mange danskere er der på holdet ??

Jeg har pt 4 dansker i truppen: Lars Jacobsen, Michael Jakobsen, Johan Absalonsen og Nicklas Bendtner. Og der er ikke nogen af dem som er på vej væk som det ser ud lige nu Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #128: 19 Apr 2006, 20:25 »

Jeg har pt 4 dansker i truppen: Lars Jacobsen, Michael Jakobsen, Johan Absalonsen og Nicklas Bendtner. Og der er ikke nogen af dem som er på vej væk som det ser ud lige nu Smiley

Ok. Hvor mange er på landsholdet ?? Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #129: 19 Apr 2006, 20:32 »

Alle 4 er med det danske landshold til EM som er igang lige nu. Så det jo ikke så ringe. PLus jeg lige har bydt på Daniel Agger

United-styrer
Gæst

« Svar #130: 19 Apr 2006, 20:35 »

Flot klaret. Så gælder det mesterskabet næste år Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #131: 19 Apr 2006, 20:39 »

Flot klaret. Så gælder det mesterskabet næste år Thumbs Up

Ja det ville være dejligt. Det prøver jeg at gå efter ihvertfald men det bliver svært og holdet skal forstærkes hvis den mission skal lykkes. Men vi prøver for det ville sku være stort Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #132: 19 Apr 2006, 20:44 »

Alle 4 er med det danske landshold til EM som er igang lige nu. Så det jo ikke så ringe. PLus jeg lige har bydt på Daniel Agger

Ok. Så må man da håbe de ikke får langtidsskader. Godt køb hvis han kommer  Thumbs Up

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #133: 19 Apr 2006, 20:54 »

Ok. Så må man da håbe de ikke får langtidsskader. Godt køb hvis han kommer  Thumbs Up

Så ringer jeg sku til Hr. Olsen og giver ham en skideballe af størrelse meget stor ticked off

Ja det tror jeg også han ville blive. Men der er indtil videre gået hårdknude i forhandlingerne da de meget gerne ser Kapo gå den anden vej og det passer ikke lige ind i mine planer. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #134: 19 Apr 2006, 21:10 »

Sådan donthomas tillykke med 2.pladsen og den direkte CL plads bliver spændene af følge hvordan du klare dig i CL og også om du er at se i toppen af ligaen til næste sæson.

Så herfra skal det bare lyde forsæt det gode arbejde det ser rigtig spændene ud  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010