Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23596
0 Brugere, 592 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Macmal
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
Brugen af Freak$
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
10
Forfatter
Emne: Brugen af Freak$ (Læst 36491 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Brugen af Freak$
«
Svar #45:
20 Apr 2008, 21:03 »
Citat af: phoenix 20 Apr 2008, 21:02
Hvad vil det sige at få en blog pinned
Det hedder "fokus emne" på dansk (dette forum)
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #46:
20 Apr 2008, 21:03 »
Citat af: phoenix 20 Apr 2008, 21:02
Hvad vil det sige at få en blog pinned
Den bliver sømmet fast i toppen af foraet, så den altid er øverst.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #47:
20 Apr 2008, 21:04 »
Citat af: Jimmi.Pop 20 Apr 2008, 21:03
Den bliver sømmet fast i toppen af foraet, så den altid er øverst.
Altid = Så længe man har betalt for / vundet
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #48:
20 Apr 2008, 21:05 »
Citat af: Hawk1nZ 20 Apr 2008, 21:04
Altid = Så længe man har betalt for / vundet
Det er klart.
vesperGT
Manager
«
Svar #49:
20 Apr 2008, 21:05 »
Add......... Sådan noget gider jeg ikke....... kan man krejle sig til rabat
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #50:
20 Apr 2008, 21:06 »
Citat af: phoenix 20 Apr 2008, 21:05
Add......... Sådan noget gider jeg ikke....... kan man krejle sig til rabat
Man kan kregle sig til ALT - undtagen rabat selvfølgelig.
søgaard
Gæst
«
Svar #51:
20 Apr 2008, 21:06 »
Når disse ting bliver indført, vil tråde som "Søger-spiller tråden" osv stadig være pinned, eller vil de blive lavet om til "almindelige" tråde ?
absalonsen
Gæst
«
Svar #52:
20 Apr 2008, 21:07 »
Citat af: Cesc 20 Apr 2008, 19:35
Jeg er meget imod jeres idé. Da det vil komme til at betyde, alt kommer på en lavere niveau. Jeg har vundet månedenstråd, men alligevel bliver 15 andre tråde også pinned. Det er der jo ingen logik i. Det samme med at skrive artikler og sådan. I skal da ikke presses til at skrive, for derved falder niveauet. Lige pt. har i ingen begrænsninger, for hvornår der kommer en ny artikel. Det gør at niveauet er meget højt, men det vil dale, hvis idéen bliver en realitet.
Tænk på blogkonkurrencen, nærmest alle tråde vil jo blive pinned.
At ændre navn, har i før været imod. Hvorfor er i ikke det mere? Selvom det koster 'penge', så gør det jo ingen forskel.
Jeg håber på et godt svar, med et par gode argumenter. For jeg er virkelig imod idéen.
Jeg er helt enig i alt du skriver.
Noget jeg er imod, er at overføre $$. Jeg frygter, at visse bugere vil øjne muligheden for at få $$ ved at skrive f.eks.:
"Jeg vil kun hjælpe dig, hvis de betaler mig 10.000$"
Jeg frygter at folk vil misbruge funktionen!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #53:
20 Apr 2008, 21:08 »
Citat af: søgaard 20 Apr 2008, 21:06
Når disse ting bliver indført, vil tråde som "Søger-spiller tråden" osv stadig være pinned, eller vil de blive lavet om til "almindelige" tråde ?
De vil stadig være pinned, da vi mener at de er "noget for sig".. Altså nogle vigtige tråde som altid vil være pinned. Og i denne sammenhæng er altid=så længe de har relevans
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #54:
20 Apr 2008, 21:08 »
Citat af: Absalonsen 20 Apr 2008, 21:07
Noget jeg er imod, er at overføre $$. Jeg frygter, at visse bugere vil øjne muligheden for at få $$ ved at skrive f.eks.:
Det vil tiden vise, og så må vi tage hånd om problemet hvis det kommer. Igen en grund til at det kun er i en prøveperiode
. Men jeg håber ikke at der er nogen som vil være så gemene...
vesperGT
Manager
«
Svar #55:
20 Apr 2008, 21:09 »
Citat af: Absalonsen 20 Apr 2008, 21:07
Lad os nu vente og se om det bliver misbrugt......
OT: Hvad mener du med din sig.?
absalonsen
Gæst
«
Svar #56:
20 Apr 2008, 21:13 »
Citat af: phoenix 20 Apr 2008, 21:09
Lad os nu vente og se om det bliver misbrugt......
OT: Hvad mener du med din sig.?
At jeg er den gamle absalonsen (som var mit gamle nick, inden jeg fik det ændret (gratis!!))
Lad os tage den i chatten, hvis du har flere spørgsmål. ;-)
vondracek
Gæst
«
Svar #57:
20 Apr 2008, 21:18 »
Citat af: Hawk1nZ 20 Apr 2008, 20:58
Det første kan så diskuteres.. Hvis folk vil have en artikel/guide er det jo op til dem selv at bestille en som de selv mener kan blive god - Som f.eks. en klubguide om et bestemt hold, eller en guide om en bestemt spiller. De ville j selvfølgelig falde under de normale krav som bliver stillet til artikler på siden. Og om ikke andet, kan vi altid sørge for at det ikke bliver alt for latterlige forespørgsler, ved selv at skulle godkende ønsket. Altså kan vi afvise det, hvis vi synes at ønsket er for småt, uinteressant, eller andet.
De eksempler du nævner, er nogle som i
dine
øjne vil være kvalificerede bud på nogle emner fra brugerne der vil komme til at bestille artikler/guides. Det er det sådan set også i mine og måske andres, men det kan jo godt være, at Morten er ligeglad med nogle af de emner og hellere vil have et præcist emne, som I måske ikke kan få op på det niveau I plejer at have. Ja okey I kan så vælge at afvise det, men det har jeg ikke læst noget - Eller så kan det være at jeg har misset det - Jeg er jo som sagt Kroat, så I må bærer over med det (
)
Og ja, priserne er tårnhøje. Det er netop for at undgå at vi ender med 10 pinned blogs i hver underkategori. Men der er en del som har råd til at have en blog pinned i 1 dag, hvilket vil give den et lille boost, og samtidig ikke "fylde" alt for meget i blogforummet. Derfor tror jeg også at 2 måneder er passende.
Som Hallas skriver, så bliver der nok en del flere, som har tænkt sig at kigge lidt ind i Odds-sektionen. Dette er også den eneste måde at folk kan forhøje deres FM$ på. Tag min bruger som et eksempel. Jeg har været en del aktiv herinde og det er ved at være et stykke tid siden jeg oprettede min bruger. Indtil fornyligt valgte jeg at begynde at oddse og inden jeg gjorde det havde jeg kun sparet 4.000 FM$ sammen. Mange brugere, som lige er startet, vil sikkert også gerne prøve at pinne sin tråd etc., men har ikke en jordisk chance for at nå det på to måneder, da de stort set næsten ingen FM$ har. Selvfølgelig kan de begynde at oddse på livet løs, men sæt nu hvis man ikke gider det?
Og det er helt i orden at du stiller konstruktiv kritik, det er den eneste måde at vi kan evaluere det, og se om vi vil gøre det igen eller permanent
.
En anden ting jeg tror vil tage overhånd ved dette er en lille slags for 'korruption'. Altså at brugere begynder at tage FM$ for at hjælpe med diverse ting. Tag designertråden som eksempel. Ja Crewet er fantatisk dygtige til grafik, men har næsten aldrig tid - Forståeligt. Så bliver de andre dygtige brugere så sat i fokus og folk spørger dem, istedet for at betale Jer for det. Her vil det sikkert blive typisk vil folk svarede
'Stik mig 5.000 FM$, så laver jeg din signatur.'
«
Seneste Redigering: 20 Apr 2008, 21:22 af vondracek
»
søgaard
Gæst
«
Svar #58:
20 Apr 2008, 21:18 »
Citat af: Hawk1nZ 20 Apr 2008, 21:08
De vil stadig være pinned, da vi mener at de er "noget for sig".. Altså nogle vigtige tråde som altid vil være pinned. Og i denne sammenhæng er altid=så længe de har relevans
Okay super
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om dette, da der sikkert vil være nogle der prøver og udnytte, at man kan overføre pengene, ligesom Absa siger.. Og det vil blive utrolig svært og komme i fokus som ny bruger på siden, så det vil kun være de erfarne/gode oddsere der har råd til disse "goder". Jeg frygter også, at det, sikkert imod jeres forventning, kommer til at kræve mere arbejde fra crewet side, end på nuværende tidspunkt (uden at vide noget til crewets arbejdsniveau"
På den anden side, så kan folk som måske ikke har det store ry som blogskriver få en god plads i oversigten i forummet, og muligvis få flere læsere
Det med at flytte Freak$, er jeg lidt i tvivl om, da jeg ikke kan se, hvorfor man skal kunne flytte sin $ til en anden som har givet en hjælp, da det burde ske af ren og skær hjælpsomhed og venlighed
Men muligheden for at kunne indgå små væddemål og odds indbyrdes kan være sjovt nok, selvom det måske afskræmmer folk, at det koster 2.500 i gebyr
Det at få en ekstraordinær kamp i oddssektionen kan være en sjov mulighed, for at folk kunne komme til og oddse på deres eget hold eller de lokale helte i Danmarksserien eller lignende..
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #59:
20 Apr 2008, 21:29 »
Citat af: vondracek 20 Apr 2008, 21:18
De eksempler du nævner, er nogle som i
dine
øjne vil være kvalificerede bud på nogle emner fra brugerne der vil komme til at bestille artikler/guides. Det er det sådan set også i mine og måske andres, men det kan jo godt være, at Morten er ligeglad med nogle af de emner og hellere vil have et præcist emne, som I måske ikke kan få op på det niveau I plejer at have. Ja okey I kan så vælge at afvise det, men det har jeg ikke læst noget - Eller så kan det være at jeg har misset det - Jeg er jo som sagt Kroat, så I må bærer over med det (
)
Som Hallas skriver, så bliver der nok en del flere, som har tænkt sig at kigge lidt ind i Odds-sektionen. Dette er også den eneste måde at folk kan forhøje deres FM$ på. Tag min bruger som et eksempel. Jeg har været en del aktiv herinde og det er ved at være et stykke tid siden jeg oprettede min bruger. Indtil fornyligt valgte jeg at begynde at oddse og inden jeg gjorde det havde jeg kun sparet 4.000 FM$ sammen. Mange brugere, som lige er startet, vil sikkert også gerne prøve at pinne sin tråd etc., men har ikke en jordisk chance for at nå det på to måneder, da de stort set næsten ingen FM$ har. Selvfølgelig kan de begynde at oddse på livet løs, men sæt nu hvis man ikke gider det?
En anden ting jeg tror vil tage overhænd ved dette er en lille slags for 'korruption'. Altså at brugere begynder at tage FM$ for at hjælpe med diverse ting. Tag designertråden som eksempel. Ja Crewet er fantatisk dygtige til grafik, men har næsten aldrig tid - Forståeligt. Så bliver de andre dygtige brugere så sat i fokus og folk spørger dem, istedet for at betale Jer for det. Her vil det sikkert blive typisk vil folk svarede
'Stik mig 5.000 FM$, så laver jeg din signatur.'
Okay, jeg kan godt se at ordet "realistisk" ikke er dækkende... Det der menes er at vi tager stilling til om er et ønske som vi kan/vil opfylde - Vi vil selvfølgelig være fair i vores beslutning, så hvis ønsket er relevant og overskueligt, vil det højest sansynligt blive accepteret.
Som du siger, vil den nye bruger ikke have en chance for at få sparet nok penge sammen til at kunne købe en pinning medmindre de oddser i vores oddsektion. Det vil give mere fokus på denne, hvilket er fint. Hvis de derimod ikke vil oddse, kan de jo stadig oprette en blog under de "gamle" vilkår, for der vil jo stadig være blogs at finde på forsiden uden at de er pinned - Det er max halvdelen af blogsene på forsiden som kan være pinned på én gang. Netop af denne grund har vi lavet begrænsningen
Mht. at folk vil tage betaling for hjælp, håber og tror jeg ikke at det er tilfældet. Jeg tror heller ikke at vedkommende bruger vil blive set på ret venligt af hverken resten af brugerne på sitet, eller crewet, hvis man begynder at tage betaling for små tjenester. Muligheden for at kunne overføre penge, kommer fordi at jeg et par gange har set folk spørge i chatskakten, om man ikke kunne få lov til at overføre FM Balance til en anden. Det er nu en mulighed. Og som du selv siger, så vil det nok være fint til små væddemål som man laver internt, i stedet for at vædde om rigtige penge
Citat af: søgaard 20 Apr 2008, 21:18
Okay super
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om dette, da der sikkert vil være nogle der prøver og udnytte, at man kan overføre pengene, ligesom Absa siger.. Og det vil blive utrolig svært og komme i fokus som ny bruger på siden, så det vil kun være de erfarne/gode oddsere der har råd til disse "goder". Jeg frygter også, at det, sikkert imod jeres forventning, kommer til at kræve mere arbejde fra crewet side, end på nuværende tidspunkt (uden at vide noget til crewets arbejdsniveau"
På den anden side, så kan folk som måske ikke har det store ry som blogskriver få en god plads i oversigten i forummet, og muligvis få flere læsere
Det med at flytte Freak$, er jeg lidt i tvivl om, da jeg ikke kan se, hvorfor man skal kunne flytte sin $ til en anden som har givet en hjælp, da det burde ske af ren og skær hjælpsomhed og venlighed
Men muligheden for at kunne indgå små væddemål og odds indbyrdes kan være sjovt nok, selvom det måske afskræmmer folk, at det koster 2.500 i gebyr
Det at få en ekstraordinær kamp i oddssektionen kan være en sjov mulighed, for at folk kunne komme til og oddse på deres eget hold eller de lokale helte i Danmarksserien eller lignende..
Vi har sat Sucide og jeg af til at styre det, for at der er god kontrol på det, og vi har også lavet en inddeling og nogle tråde i baglokalet, som vil gøre vores job lettere. Indtil videre har vi dog ikke modtaget én eneste ønske om en pinning, så spørgsmålet er hvor meget ekstra arbejde det vil give. Det vil tiden vise. Jeg bruger f.eks. meget tid på forummet lige pt., og det kan jeg bedre afsætte tid til, end at skrive en artikel/guide - Derfor er det fint at jeg, samtidig med at jeg er på forummet, også kan få noget "arbejde" fra hånden som crew.
Som tidligere skrevet, håber og regner jeg ikke med at andre vil udnytte at få betaling for deres hjælp. Om ikke andet, så er vi rigtig mange brugere, og så er der forhåbentlig andre der vil hjælpe i stedet. Man vil nok også blive lidt ildeset, hvis man beder om penge for en simpel hjælp.
Og ja, det med at overføre penge til hinanden vil afskrække folk lidt, da det koster i gebyr. Netop dette er også meningen, for at vi kan få dæmmet op for at skulle overføre 10f$ fordi at folk indgår små åndssvage væddemål
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »