Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23594
0 Brugere, 600 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
lomjkenrAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
Brugen af Freak$
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Forfatter
Emne: Brugen af Freak$ (Læst 36421 gange)
Don Abramovich
Manager
Sv: Brugen af Freak$
«
Svar #30:
20 Apr 2008, 19:43 »
Den med at overføre freaks$:
Er det ham der modtager, der skal betale eller ham der sender?
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #31:
20 Apr 2008, 19:50 »
Der er jo et max antal "pinninger" i en kategori, så tror ikke det vil blive noget problem.
men ellers er jeg enig med det Cesc siger.
njandersen
Gæst
«
Svar #32:
20 Apr 2008, 20:01 »
Er meget enig i Cesc' argumenter med hensyn til artiklerne. I skal lave guide' og artikler af ren lyst og ikke tvang. På den måde vil niveauet af artiklerne falde hvis i har en pisk i røven..
vondracek
Gæst
«
Svar #33:
20 Apr 2008, 20:12 »
Nu kommer der lige endnu et tricky spørgsmål til Jer fra Crewet:
Tænkt nu hvis, at lille Morten på 11 år har sparet 1 million FM$ sammen og vil have en artikel om noget der har FM relevans, men slet ikke kan fylde nok til en artikkel/guide eller om noget som måske slet ikke er nok til at holde niveauet herinde.
Så bliver I vel nød til at skrive det, da det stadig er et realistisk bud og lille Morten jo betaler?
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
20 Apr 2008, 20:16 »
Citat af: Cesc 20 Apr 2008, 19:35
Jeg er meget imod jeres idé. Da det vil komme til at betyde, alt kommer på en lavere niveau. Jeg har vundet månedenstråd, men alligevel bliver 15 andre tråde også pinned. Det er der jo ingen logik i. Det samme med at skrive artikler og sådan. I skal da ikke presses til at skrive, for derved falder niveauet. Lige pt. har i ingen begrænsninger, for hvornår der kommer en ny artikel. Det gør at niveauet er meget højt, men det vil dale, hvis idéen bliver en realitet.
At vinde månedens tråd og blog, giver stadig en pinning, og den er jo gratis, plus at der jo er en "penge" præmie oveni.
Citat
Tænk på blogkonkurrencen, nærmest alle tråde vil jo blive pinned.
Nej det vil de jo netop ikke! Der er jo sat et max på 10 tråde per underkatagori.
Citat
At ændre navn, har i før været imod. Hvorfor er i ikke det mere? Selvom det koster 'penge', så gør det jo ingen forskel.
Så vidt jeg ved har bl.a. du fået lov til det. Og hvis man er villig til at betale er vi nu for det, men som sagt er det en prøve periode på 2 mdr. og dem der når at skifte navn inden da, ja de er jo bare heldige. Det kan også være det bliver en succes og vi fortsætter.
Citat
Jeg håber på et godt svar, med et par gode argumenter. For jeg er virkelig imod idéen.
Jeg håber du kunne bruge noget af det her
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #35:
20 Apr 2008, 20:20 »
Citat af: vondracek 20 Apr 2008, 20:12
Tænkt nu hvis, at lille Morten på 11 år har sparet 1 million FM$ sammen og vil have en artikel om noget der har FM relevans, men slet ikke kan fylde nok til en artikkel/guide eller om noget som måske slet ikke er nok til at holde niveauet herinde.
Så bliver I vel nød til at skrive det, da det stadig er et realistisk bud og lille Morten jo betaler?
Kan du ikke lige omformulere dig? Jeg kan ikke helt følge dit spørgsmål!
Mener du at hvis Morten betaler 1 mio F$? For det er jo lige meget, vi har sat en pris, så hvor mange penge han har gør ingen forskel!
En artikel med FM relavans, har vi jo bl.a. Sir Toby's Back on the Track, og tror da det vil være muligt at finde på noget mere.
Hvis ikke det var det du mente, så er jeg ikke helt med.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #36:
20 Apr 2008, 20:22 »
Citat af: Cesc 20 Apr 2008, 19:35
Jeg er meget imod jeres idé. Da det vil komme til at betyde, alt kommer på en lavere niveau. Jeg har vundet månedenstråd, men alligevel bliver 15 andre tråde også pinned. Det er der jo ingen logik i. Det samme med at skrive artikler og sådan. I skal da ikke presses til at skrive, for derved falder niveauet. Lige pt. har i ingen begrænsninger, for hvornår der kommer en ny artikel. Det gør at niveauet er meget højt, men det vil dale, hvis idéen bliver en realitet.
Tænk på blogkonkurrencen, nærmest alle tråde vil jo blive pinned.
At ændre navn, har i før været imod. Hvorfor er i ikke det mere? Selvom det koster 'penge', så gør det jo ingen forskel.
Jeg håber på et godt svar, med et par gode argumenter. For jeg er virkelig imod idéen.
Med hensyn til månedsawards, vil vi selvfølgelig ikke kunne lave en seperat udskillelse af denne. Vi vil dog gøre det mere attraktivt at vinde månedens tråd, eftersom pinned funktionen vil miste lidt betydning, hvis der er mange af dem. Man vil dog stadig spare "pengene" (altså 600.000) og samtidig vinde penge for præmien. Vi er selvfølgelig åbne for andre forslag, hvis der er nogen der har gode idéer. Det er også grunden til at dette er på prøve - For at se hvordan brugerne tager imod initiativet, om der kommer mange pinned tråde eller ej, og om der kommer andre gode idéer til brugen af freak$. Hvis vi får 1-2 forespørgsler på pinninger om måneden, vil det jo ikke gøre den store forskel for awards vinderne.
Vi har altid været imod at skifte navn, da vi regnede med at hvis én skiftede ud af ingenting, vil det medføre en lavine af folk som hele tiden ville have skiftet navn til noget andet. Ud over at være tidskrævende, vil det også ødelægge en del af forummet, da vi jo "kender hinanden på navn". Når det nu koster 500.000 at skifte nick, vil vi få meget færre forespørgsler, og meget få vil kunne betale sig til det. Derfor er det ikke en radikal ændring, det gør bare afslaget lettere
Citat af: vondracek 20 Apr 2008, 20:12
Der vil i artiklens nyhed være stor fokus på at det er en betalt artikel, og derfor kan man heller ikke forvente at den lever op til den standard brugerne er vant til. Hvis lille morten har lyst til at betale for artiklerne, laver vi dem selvfølgelig på så højt et niveau som overhovedet muligt (for os). Men som sagt vil vi i udgivelsen ligge vægt på at det er en betalt artikel, og det derfor er muligt at den ikke lever op til vores normale skrappe kvalitetskrav.
Jeg håber at det er svar nok på jeres spørgsmål. Og som (mange gange) tidligere sagt, så er dette en prøveperiode, og hvis vi mener at det har fået en negativ modtagelse, og ikke har været arbejdet værd, må vi jo bagefter bare sige at det var det, og så se om vi kan finde andre og bedre metoder til brugen af freak$. Men nu prøver vi dette i 2 måneder.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
vondracek
Gæst
«
Svar #37:
20 Apr 2008, 20:24 »
Citat af: Suicide 20 Apr 2008, 20:20
Kan du ikke lige omformulere dig? Jeg kan ikke helt følge dit spørgsmål!
Mener du at hvis Morten betaler 1 mio F$? For det er jo lige meget, vi har sat en pris, så hvor mange penge han har gør ingen forskel!
En artikel med FM relavans, har vi jo bl.a. Sir Toby's Back on the Track, og tror da det vil være muligt at finde på noget mere.
Hvis ikke det var det du mente, så er jeg ikke helt med.
Det kan da ikke være så svært at forstå? Morten har sparet en masse FM$ sammen og har i alt, som jeg skriver, 1 million FM$. Han vil gerne have en artikel, som jo
ikke
koster en million, men en del mindre. Han betaler og vil fx gerne have en artikel om noget, som ikke kan være med til niveauet - Ergo en total ligeyldig FM relateret ting. Da han jo betaler bliver I nød til at lave den, selvom den i andres øjne ikke kan bruges til en.. pind.
Din ven Hawkinz forstår det udemærket godt, så ingen sure minder - Det var ikke mig den var helt galt med.
vondracek
Gæst
«
Svar #38:
20 Apr 2008, 20:32 »
Citat af: Hawk1nZ 20 Apr 2008, 20:22
Der vil i artiklens nyhed være stor fokus på at det er en betalt artikel, og derfor kan man heller ikke forvente at den lever op til den standard brugerne er vant til. Hvis lille morten har lyst til at betale for artiklerne, laver vi dem selvfølgelig på så højt et niveau som overhovedet muligt (for os). Men som sagt vil vi i udgivelsen ligge vægt på at det er en betalt artikel, og det derfor er muligt at den ikke lever op til vores normale skrappe kvalitetskrav.
Jeg håber at det er svar nok på jeres spørgsmål. Og som (mange gange) tidligere sagt, så er dette en prøveperiode, og hvis vi mener at det har fået en negativ modtagelse, og ikke har været arbejdet værd, må vi jo bagefter bare sige at det var det, og så se om vi kan finde andre og bedre metoder til brugen af freak$. Men nu prøver vi dette i 2 måneder.
Vil det ikke blive alt for useriøst, hvis man kan sige det sådan, hvis de betalte artikler ikke kommer til at leve op til Jeres
normale skrappe kvalitetskrav
? Så hellere vente et par dage ekstra på en artikel ingen af brugerne har betalt for og som er det rene guf.
Ja det var mere end rigeligt du fik skrevet der (
), men vil dog lige komme lidt ind på det med prøvetiden. Priserne er jo, efter min mening, tårnhøje og mon to månedersprøvetid er nok? De fleste skal vel igang med at oddse og have heldet med sig, hvis de skal have nogle forhåbninger om at prøv at købe en artikel eller have sin tråd pinned et par dage.
EDIT: Og nu er det ikke fordi jeg skal hænges op for det hele, da jeg nok aldrig kommer til at bruge min FM$, men kan se, at en del var enige med Cesc, så lad os da lige få debatten op at kører (
) - I kender mig.
«
Seneste Redigering: 20 Apr 2008, 20:35 af vondracek
»
Hallas
Gæst
«
Svar #39:
20 Apr 2008, 20:33 »
For det første synes, at det er et godt initiativ, som nok vil skabe en del mere røre omkring odds-delen på sitet. Den eneste del, som er plat er det med at pinne tråde. Med useriøst mener jeg, at man her på sitet ikke bare skal kunne betale sig til f.eks. at få pinned en tråd.
Det sagt, synes jeg blot at det er den del med at pinne, som er ringe. Dog kunne det med artiklerne/guidesene også blive ringe, men det kommer selvfølgelig an på kvaliteten.
Forresten synes jeg, at man bør kunne betale sig til en fyldestgørende og konstruktiv kommentar fra en af de bedste bloggere på sitet til sin blog.
Nyysted
Landsholdsspiller
«
Svar #40:
20 Apr 2008, 20:48 »
Synes virkelig det er 'skod/træls' at man skal betale for at overføre freak$
I ain't playin', nigga
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #41:
20 Apr 2008, 20:58 »
Citat af: Nyysted 20 Apr 2008, 20:48
Synes virkelig det er 'skod/træls' at man skal betale for at overføre freak$
Ja, vi har sat prisen højt, for ikke hele tiden at skulle overføre latterlige små beløb til folk som vædder for sjov i skakten...
Citat af: vondracek 20 Apr 2008, 20:32
Vil det ikke blive alt for useriøst, hvis man kan sige det sådan, hvis de betalte artikler ikke kommer til at leve op til Jeres
normale skrappe kvalitetskrav
? Så hellere vente et par dage ekstra på en artikel ingen af brugerne har betalt for og som er det rene guf.
Ja det var mere end rigeligt du fik skrevet der (
), men vil dog lige komme lidt ind på det med prøvetiden. Priserne er jo, efter min mening, tårnhøje og mon to månedersprøvetid er nok? De fleste skal vel igang med at oddse og have heldet med sig, hvis de skal have nogle forhåbninger om at prøv at købe en artikel eller have sin tråd pinned et par dage.
EDIT: Og nu er det ikke fordi jeg skal hænges op for det hele, da jeg nok aldrig kommer til at bruge min FM$, men kan se, at en del var enige med Cesc, så lad os da lige få debatten op at kører (
) - I kender mig.
Det første kan så diskuteres.. Hvis folk vil have en artikel/guide er det jo op til dem selv at bestille en som de selv mener kan blive god - Som f.eks. en klubguide om et bestemt hold, eller en guide om en bestemt spiller. De ville j selvfølgelig falde under de normale krav som bliver stillet til artikler på siden. Og om ikke andet, kan vi altid sørge for at det ikke bliver alt for latterlige forespørgsler, ved selv at skulle godkende ønsket. Altså kan vi afvise det, hvis vi synes at ønsket er for småt, uinteressant, eller andet.
Og ja, priserne er tårnhøje. Det er netop for at undgå at vi ender med 10 pinned blogs i hver underkategori. Men der er en del som har råd til at have en blog pinned i 1 dag, hvilket vil give den et lille boost, og samtidig ikke "fylde" alt for meget i blogforummet. Derfor tror jeg også at 2 måneder er passende.
Og det er helt i orden at du stiller konstruktiv kritik, det er den eneste måde at vi kan evaluere det, og se om vi vil gøre det igen eller permanent
.
Citat af: Hallas 20 Apr 2008, 20:33
For det første synes, at det er et godt initiativ, som nok vil skabe en del mere røre omkring odds-delen på sitet. Den eneste del, som er plat er det med at pinne tråde. Med useriøst mener jeg, at man her på sitet ikke bare skal kunne betale sig til f.eks. at få pinned en tråd.
Det sagt, synes jeg blot at det er den del med at pinne, som er ringe. Dog kunne det med artiklerne/guidesene også blive ringe, men det kommer selvfølgelig an på kvaliteten.
Forresten synes jeg, at man bør kunne betale sig til en fyldestgørende og konstruktiv kommentar fra en af de bedste bloggere på sitet til sin blog.
Det lød ikke til at du havde det store positive at sige om det
Som du kan se, er priserne på pinning ret høje, og derfor er det tvivlsomt hvor mange der vil benytte sig af muligheden. Der er pt. kun 2 brugere på hele sitet der har råd til at have sin blog pinned i en måned, hvilket også er hvad man vinder som Månedens Blog. Derfor tror jeg ikke at der vil være alt for mange pinninger. Men det vil prøvetiden vise
.
Mht. artiklerne, kan vi som sagt bare afvise dem, hvis vi ikke mener at det er et seriøst bud til en artikel på siden. Det vil dog ikke være nogen smutvej, da vi vil tage alle bud seriøst. Og vi kan selvfølgelig ikke tage penge for at få andre til at kommentere en blog - Det er, og vil altid være, frivilligt om man har lyst til det.
Citat af: Don Abramovich 20 Apr 2008, 19:43
Den med at overføre freaks$:
Er det ham der modtager, der skal betale eller ham der sender?
Det er ham der sender
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #42:
20 Apr 2008, 21:01 »
Jeg skynder mig lige at sige at man ikke kan få sin blog i blogkonkurrencen pinned
vesperGT
Manager
«
Svar #43:
20 Apr 2008, 21:02 »
Hvad vil det sige at få en blog pinned
søgaard
Gæst
«
Svar #44:
20 Apr 2008, 21:03 »
Citat af: phoenix 20 Apr 2008, 21:02
Hvad vil det sige at få en blog pinned
At den bliver sat øverst i et underforum
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »