home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2043515 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14325: 17 Jul 2011, 20:34 »

Jeg troede nu at Lars Jakobsen var uden klub og altså var fri på marked ? Så hvorfor skulle han være med på Onsdag hvis han ikke spiller i West Ham mere.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

AFC
Manager

« Svar #14326: 17 Jul 2011, 20:35 »

Det må være gået min næse forbi. Jeg beklager. Han kan sikkert være en nødløsning så, ja.

Yessir
Manager

« Svar #14327: 17 Jul 2011, 22:10 »

Lars Jacobsen er kontraktfri og spiller dermed ikke i West Ham mere. Tror ikke vi henter ham, ellers så havde vi skrevet kontrakt med ham. Men han kan måske være en nødløsning, hvis vi ikke kan finde en anden.

Spørgsmålet er nok nærmere hvem der er nødløsningen i den ligning, FCK eller Jacobsen?  Wink

N17
Manager

« Svar #14328: 17 Jul 2011, 22:18 »

JS, det virker lidt underligt på mig det der crazy

Delaney er med i mangel af bedre?! Han spiller venstre kant, hvor vi har Absalonsen, Diouf og Oviedo der alle kan spille pladsen. Santin har sågar erfaring fra pladsen! Hvorfor Delaney blev valgt ved jeg ikke, men det er ikke fordi der ikke var alternativer  Wink

I mangel af bedre mente jeg såmænd bare, at de andre må have præsteret voldsomt under niveau i optakten og under træningerne, da jeg mener at Absalonsen og Diouf(er dog lige kommet til) bør være langt foran. Hvad I har i front er jeg ikke sikker på, men ville nok også bruge Delaney på kanten og Santin i front hvis alternativet er, at sætte Zohore i front og Santin ned

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager

« Svar #14329: 17 Jul 2011, 22:39 »

Spørgsmålet er nok nærmere hvem der er nødløsningen i den ligning, FCK eller Jacobsen?  Wink
Ha ha god pointe  Smiley Tror og håber nu at CV arbejder meget målrettet på at finde en højreback. Vi er meget sårbare på den plads, sidste sæson havde vi jo Kvist til at tage over ved skader eller karantæne, mener også at Wendt har spillet højreback en kamp eller to.

Så kom så med den højreback CV, gerne i den kommende uge, og truppen er efter min mening på plads.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #14330: 17 Jul 2011, 23:15 »

Ha ha god pointe  Smiley Tror og håber nu at CV arbejder meget målrettet på at finde en højreback. Vi er meget sårbare på den plads, sidste sæson havde vi jo Kvist til at tage over ved skader eller karantæne, mener også at Wendt har spillet højreback en kamp eller to.

Så kom så med den højreback CV, gerne i den kommende uge, og truppen er efter min mening på plads.
Hvad med en centerforsvar mere? Vi har kun Ragnar, Zanka og Sölvi på den plads, og der mangler vi en ekstra central forsvarer. For når vi skal ud og spille kvalifikation og spille med om guldet så vil jeg ikke mene tre forsvarsspilleren inde centralt er bredt nok.

Så ind med en højre back og en central forsvarsspiller, og så er jeg tilfreds med vores trup! Smiley

Tash
Gæst

« Svar #14331: 17 Jul 2011, 23:25 »

Hvad med en centerforsvar mere? Vi har kun Ragnar, Zanka og Sölvi på den plads, og der mangler vi en ekstra central forsvarer. For når vi skal ud og spille kvalifikation og spille med om guldet så vil jeg ikke mene tre forsvarsspilleren inde centralt er bredt nok.

Så ind med en højre back og en central forsvarsspiller, og så er jeg tilfreds med vores trup! Smiley
Vi har selv været ude at sige, at fire er for mange.

Don AA
Manager

« Svar #14332: 17 Jul 2011, 23:25 »

Synes ikke vi har brug at have 4, vi har tidligere set at 3 er nok, og at den som er 4.valg næsten ikke kommer til at spille. Ja vi kan selvfølgelig være uheldig og blive ramt af mange skader, men tough cookie sådan er livet. Nej jeg kan godt leve med at 4.valget er et ungt talent, deruover tror jeg godt at JT kan spille central, hvis vi skulle komme så langt ud.  

Tash
Gæst

« Svar #14333: 17 Jul 2011, 23:27 »

Synes ikke vi har brug at have 4, vi har tidligere set at 3 er nok, og at den som er 4.valg næsten ikke kommer til at spille. Ja vi kan selvfølgelig være uheldig og blive ramt af mange skader, men tough cookie sådan er livet. Nej jeg kan godt leve med at 4.valget er et ungt talent, deruover tror jeg godt at JT kan spille central, hvis vi skulle komme så langt ud.  
Jeg tror ikke, at vi får Johnny Thomsen at se centralt. Hvis vi kommer så langt ud, så skal du nok regne med Thomas Kristensen, og så har vi jo også set Dame N'Doye dernede et par gange efterhånden Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14334: 17 Jul 2011, 23:30 »

Havde desværre ikke mulighed for at overvære hele kampen i dag, men rigtig fint med en 0-2 sejr her i opstarten. Dog hørte jeg at vi havde lidt problemer nede bag i, men vi formåede at holde dem væk fra store chancer, og SønderjyskE er bestemt et godt hold med mange kompetente fodbolspillere, sammenlignet med den ringe standard der er i Superligaen nu til dags.

Pape fik debut i Suppen, hvordan klarede han de 15 minutter (mener jeg det var) han fik i dag? Smiley

Så næsten hele Bundby-Aab kampen, og hold nu kæft en ringe standard. Brøndby skal virkelig oppe sig, hvis de skal kunne være med i toppen på nogen måde. Begge mandskaber laver boldtab på boldtab, som ikke engang forekommer i Serie 5. Pinligt niveau i dansk fodbold, virkelig.

Don AA
Manager

« Svar #14335: 18 Jul 2011, 12:21 »

Jeg tror ikke, at vi får Johnny Thomsen at se centralt. Hvis vi kommer så langt ud, så skal du nok regne med Thomas Kristensen, og så har vi jo også set Dame N'Doye dernede et par gange efterhånden Wink
Med mindre min hukommelse svigter mig, så har N'Doye aldrig startet i det centrale forsvar, men ja han blev vist rykket derned, under en kamp eller 2 i hans første ½ år i klubben.  Sidenhen har han dog udviklet sig til en af de bedste angribere, hvis ikke den bedste der har været dansk fodbold.

Jeg nægtet at tror, at han kommer til at spille en kamp fra start i forsvaret. Men nu skal vi heller ikke skændes, om hvem der skal være 4. valg på den centrale plads i forsvaret, mon ikke Nilsson har styr på det. Min pointe var bare, at jeg ikke synes vi har brug for 4 centrale forsvarsspillere, og med jeg tager fejl så synes du heller ikke det.     

plutonium
Manager

« Svar #14336: 18 Jul 2011, 12:38 »

En topklub kan IKKE nøjes med 3 centrale forsvarsspillere. Hvis man har én skade på den post, så er man uendeligt sårbar. Karantæne eller endnu en skade og så har man intet. Ja, man kan rykke N'Doye derned. Men hvem i al verden ved sine fulde fem vil rykke sin stjerneangriber ned i forsvaret, hvor han ikke føler sig hjemme? Det er jo kun i kraft af hans hovedspil og hans fysik at han bliver sat der. Han tænker jo ikke som en forsvarsspiller, hvorfor man ikke kan bruge ham dér i hele kampe.

Jeg kan med vores nuværende hold ikke se hvem der skulle kunne gå ind og agere naturligt fjerdevalg i forsvaret. Bengtsson, Oviedo og Thomsen er alle fremadrettede backs, der ikke egner sig til at skulle stå stille så meget som en central forsvarsspiller skal det. Vores midtbane er blottet for spillere der kan klare posten, medmindre Grindheim er en ny Kvist på dét punkt.

Jeg ser allerhelst at man køber en højreback, der også kan finde ud af at spille central forsvarsspiller, for så kan man altid rykke ham ind i svære tider og så bruge Thomsen som højre back. Problemet er bare at finde en der både kan tage raids frem, men som også har disciplinen til at skulle agere central forsvarsspiller. De findes ikke i hobetal.

Èn ting er om spillerne er teknisk og fysisk gode nok til at spille en plads, noget helt andet er deres mentale indgangsvinkel til spillet. En spiller kan godt vikariere en halvleg eller to, men taler vi flere kampe vil jeg ALDRIG føle mig tryg med en spiller der ikke er opdraget til at tænke som en forsvarsspiller.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14337: 18 Jul 2011, 15:24 »

En topklub kan IKKE nøjes med 3 centrale forsvarsspillere. Hvis man har én skade på den post, så er man uendeligt sårbar. Karantæne eller endnu en skade og så har man intet. Ja, man kan rykke N'Doye derned. Men hvem i al verden ved sine fulde fem vil rykke sin stjerneangriber ned i forsvaret, hvor han ikke føler sig hjemme? Det er jo kun i kraft af hans hovedspil og hans fysik at han bliver sat der. Han tænker jo ikke som en forsvarsspiller, hvorfor man ikke kan bruge ham dér i hele kampe.

Jeg kan med vores nuværende hold ikke se hvem der skulle kunne gå ind og agere naturligt fjerdevalg i forsvaret. Bengtsson, Oviedo og Thomsen er alle fremadrettede backs, der ikke egner sig til at skulle stå stille så meget som en central forsvarsspiller skal det. Vores midtbane er blottet for spillere der kan klare posten, medmindre Grindheim er en ny Kvist på dét punkt.

Jeg ser allerhelst at man køber en højreback, der også kan finde ud af at spille central forsvarsspiller, for så kan man altid rykke ham ind i svære tider og så bruge Thomsen som højre back. Problemet er bare at finde en der både kan tage raids frem, men som også har disciplinen til at skulle agere central forsvarsspiller. De findes ikke i hobetal.

Èn ting er om spillerne er teknisk og fysisk gode nok til at spille en plads, noget helt andet er deres mentale indgangsvinkel til spillet. En spiller kan godt vikariere en halvleg eller to, men taler vi flere kampe vil jeg ALDRIG føle mig tryg med en spiller der ikke er opdraget til at tænke som en forsvarsspiller.
Jeg er 100% enig med dig, Pluto.

Jeg er også af den overbevisning, at det ville være hul i hovedet, at sætte Superligaens absolut bedste angriber ned og agere central forsvarsspiller.

Javist, han besidder den nødvendige fysik, men som du også siger Pluto, så er hans tankegang ikke som en forsvarsspiller. Han er jo ikke defensivt, taktisk bevidst, og samtidig får vi ikke brugt ham optimalt, da hans spidskompetencer naturligvis kommer til udtryk i boksen, og ikke på egen banehalvdel.  Tunge

Vi skal ud og erhverve os en højreback og central, men en der kan agere begge vil også være passende i min optik. Hvis vi kunne finde en alsidig spiller, som kunne spille samtlige pladser i bagkæden ville det være fremragende, men de hænger ikke på trænerne, og slet ikke af den klasse vi behøver, når vi skal ud på den europæiske scene.

Jeg håber at Roland har nogle idéer.

AFC
Manager

« Svar #14338: 18 Jul 2011, 21:47 »

Erklærer mig enig med dig, Pluto. Igen man rykker ikke sin bedste angriber og den mest målfarlige angriber i Superligaen end på en helt anden uvant plads som i centerforsvaret.

Jeg ser stadigvæk, at vi henter en forsvarsspiller mere. Som du siger så kan en topklub med kun 3 centerforsvarer i klubben ikke nøjes med kun de tre, men får brug for en 4. eller 5. Vi ved jo ikke om vi får Peter Larsson tilbage fra hans lejeophold i Helsingborg eftersom forhandlingerne med Gerndt brød sammen. Skulle Larsson dog ende med at komme tilbage (hvilket jeg ikke håber) så håber jeg stadigvæk der bliver hentet en forsvarsspiller mere. Larsson har ikke niveauet til at spille med i kvalifikationskampe ne og har da heller ikke præsteret særlig meget for os.

Om man så skal hen og hente en forsvarsspiller der både kan spille højre back og inde centralt kan sagtens være et alternativ. Så kan der også komme lidt variation på højreback pladsen, selv hvis der bliver hentet en højreback ind.

Tash
Gæst

« Svar #14339: 18 Jul 2011, 21:51 »

Det er jo umuligt at hente en spiller med kvalitet, der med glæde vil være fjerdevalg. Det sker jo ikke. Tre er nok indtil det modsatte er bevist.

Sider: 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010