home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:45:32 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:25:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 956 957 [958] 959 960 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2041205 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14355: 22 Jul 2011, 14:09 »

Er der nogen som har nyt omkring N'Doyes mulige skade efter kampen igår da han humpede ud?
Han er ikke med i truppen mod OB, men mon ikke han meget snart er klar igen, nok allerede til kampen mod Shamrock.

Truppen mod OB:

1. Kim Christensen
3. Pierre Bengtsson
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. Christian Grindheim
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Pape Pate Diouf
15. Johnny Thomsen
16. Thomas Kristensen
17. Ragnar Sigudsson
19. Bryan Oviedo
21. Johan Wiland
22. Johan Absalonsen
24. Youssef Toutouh
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños

Det kommer nok til at betyde, at Diouf starter i front med Santin, og mon ikke Absalonsen kommer ud på ventre kanten? Synes han gjorde et fint indhop i kampen mod West Ham.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14356: 22 Jul 2011, 20:22 »

Skal billetter til kampen købes ved indgangen? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #14357: 23 Jul 2011, 18:25 »

Forstår ikke, hvorfor vi ikke starter med Absalonsen inde. Mod West Ham var han en af dem, som satte fart på vores spil.

19-18 nuff' said.

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #14358: 23 Jul 2011, 19:24 »

Undrer mig lidt over, at sagen om de nye tribuneregler i PARKEN ikke har været diskuteret herinde. FC Københavns ledelse har besluttet at halvere antal pladser på stemningstribunen, og kritikken af beslutningen går på, at det vil dræbe stemningen i PARKEN. Beslutningen tages tilsyneladende på grund af sikkerheden.
Personligt forstår jeg ikke tiltaget. Jeg synes, at stemningen i PARKEN - i Champions League specielt - var forrygende i 10/11-sæsonen, helt oppe på et internationalt niveau, som jeg blev meget overrasket over. Inden disse kampe husker jeg nemlig ikke ligefrem PARKEN for at være et stadion med en fantastisk atmosfære fra de gange jeg har været inde og se nogle FCK-kampe.
Men det er selvfølgelig svært for mig at komme med en fuldstændig vurdering, eftersom jeg ikke kommer ofte i PARKEN og dermed ikke har indblik i sagen.

Hvad mener I om denne sag?

Lidt kilder:
http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11591
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1590796.ece

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14359: 26 Jul 2011, 19:07 »

Så er truppen udtaget, og Damen er inkluderet. Dejligt!

1. Kim Christensen
3. Pierre Bengtsson
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. Christian Grindheim
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Pape Pate Diouf
14. Dame N’Doye
15. Johnny Thomsen
16. Thomas Kristensen
17. Ragnar Sigudsson
19. Bryan Oviedo
21. Johan Wiland
22. Johan Absalonsen
24. Youssef Toutouh
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños

Don AA
Manager

« Svar #14360: 26 Jul 2011, 22:16 »

Truppen er på 19 mand, så han kan stadig ryger ud! Men Shamrock er et hold vi SKAL slå over to kampe, med eller uden Damen.

Men selvfølgelig dejligt, at han er eller næste er klar igen.

Tash
Gæst

« Svar #14361: 27 Jul 2011, 19:14 »

Startopstillingen her til aften:

Wiland
Thomsen - Ottesen - Zanka - Bengtsson
Bolanos - Grindheim - Claudemir - Delaney
Diouf - Santin

Og lad mig så udtrykke min utilfredshed med, at Delaney igen får chancen fra start. Manden er jo ikke god nok. Så havde jeg hellere set Absalonsen få chancen i en kamp, hvor vi kommer til at dominere.

Don AA
Manager

« Svar #14362: 27 Jul 2011, 22:05 »

Puha det var bestemt ikke en god kamp i dag. Shamrock gjorde det fint og kæmpede en hvis del ud af bukserne, og kom til alt for mange indlæg, og med lidt held så havede de også fået et mål. Vi laver alt for mange  fejlafleveringer, og kommer også til alt for få afslutninger. Ja vi er i starter af sæsonen og vi er et "nyt hold", men den undskyldning holder ikke længe i en klub som FCK.

Men 1-0 er et fint udgangspunkt, selvom vi alle gerne havde set flere mål. De scorede ikke, og laver vi 1 mål på udebane så skal de lave 3, og det tror jeg ikke de kan, spørgsmålet er mere om vi kan lave 1 mål  Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14363: 27 Jul 2011, 22:49 »

Rimelig fesen præstation i dag, Shamrock gør det faktisk rigtig godt, med god fight og et par farlige situationer. Holdet leder virkelig efter afleveringen der kan splitte Shamrock op, og især i anden halvleg var der ufatteligt meget spil på tværs hele tiden, uden der blev skabt noget farligt. N'Doye manglede nok til at lave lidt ballade oppe foran i dag, men det er en dårlig undskyldning, da vi bør køre et hold som Shamrock over på hjemmebane, ihf bør vi vinde med to. Diouf spillede ok i dag, han havde nogle fantastiske aktioner men brændte desværre både stor og små chancer. Jeg håber virkelig han snart scorer, gerne på hjemmebane, da det vil give ham et vanvittigt boost til selvtilliden.

Vigtigt med en sejr trods alt, men hverken præstationen eller resultatet var godt nok. Det kan godt gå hen og blive rigtig svært i Irland, hvor vi garanteret skal ned og spille på et intimt stadion med masser af tryk på fra tribunen, hvor Shamrock vil have en kæmpe tro på at det kan lade sig gøre. Omvendt tror jeg at de får svært ved at skulle skabe en kamp mod os. Det vil give mere plads til os den anden vej, og her tror jeg at Diouf vil kunne gøre meget ondt på dem. Det ville heller ikke gøre noget hvis Damen kom i spil i den kamp, men selvfølgelig kun hvis der er brug for det.

Pinligt af en del på Nedre C at buhe spillerne ud btw. Det er godt nok ikke måden man får sit hold til at tro på tingene, og selvom det ikke var en flot præstation, så blev det til en sejr. Det var garanteret de samme personer der råbte tudefjæs hen mod Sektionen i søndags.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14364: 27 Jul 2011, 23:11 »

Ikke nogen fantastisk præstation, det vi må ærligt indrømme.

Vi omstrukturere et spilkoncept, således at vores træner og nye spillere kan tilpasse sig det, men jeg er stadig skuffet over opstarten, både i Suppen og i dag. Dog er jeg ikke i tvivl om, at vi går videre, men havde nu alligevel gerne set en sikker og overbevisende klasseforskel fra vores side af i dag, i form af en 3-0 sejr. e.l.

Bengtsson og Diouf gør det rigtig godt i perioder, og jeg har meget tilovers for dem begge. Dog har vi som helhed ikke nogen sammenhæng i vores opbygningsspil. Det virker sløset og utålmodigt, og det skal der virkelig rettes op på. Vi må ikke sige, at vi har vundet Suppen på forhånd, for vi skal stadig oppe vores seneste præstationer. Selvom jeg og mange andre er overbevist om endnu et mesterskab, så er det ikke den indstilling vi skal komme ud med til kampene, ikke sagt at det er forekommet endnu, men bare så vi har det på det rene.

Vi har alt for mange pasningsfejl, og det må slet ikke ske på dette niveau! Det er pinligt. Desuden presser vi heller ikke nok på i perioder, men står helt tilbage i banen, hvilket gør at Shamrock kan skabe noget i vores felt.

Roland er en dygtig træner, og han skal have tid og plads, hvilket jeg er villig til at give. Han skal først tilpasse sig, og justere i konceptet efter behov, og det tager tid.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #14365: 28 Jul 2011, 00:42 »

Ligesom jer andre herinde syntes jeg også kampen var for fesen spillerne virkede ikke ordenligt motiveret. Så syntes jeg også det er hul i hovedet og bruge delaney på venstremidt, han virker bare ikke derude ! Sølvi syntes jeg er virkelig blevet god, ja han lavede en fejl, men jeg syntes han viser mange forbedringer siden sidste sæson, han er blevet rigtig god med bolden og han virker virkelig til at tro på tingene.

Med hensyn til at buhe syntes jeg det et okay, da det ikke er godt nok med kun 1-0 !!

PSN: Guldfck

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14366: 28 Jul 2011, 03:07 »

Med hensyn til at buhe syntes jeg det et okay, da det ikke er godt nok med kun 1-0 !!

Jeg synes det er vanvittigt at buhe når man har vundet(specielt når det kom fra en tribune som ikke kommer igennem med meget støtte under kampen). Selvom udgangspunktet burde have været bedre, er det jo faktisk ret godt. Et mål til os derovre, så skal de score 3 gange, og jeg tror på at vi scorer. Jeg tror og håber også at spillerne ikke vil spille så dårligt to gange i træk mod Shamrock, de har forhåbentlig lært af deres fejl.

plutonium
Manager

« Svar #14367: 28 Jul 2011, 07:11 »

Ligesom jer andre herinde syntes jeg også kampen var for fesen spillerne virkede ikke ordenligt motiveret. Så syntes jeg også det er hul i hovedet og bruge delaney på venstremidt, han virker bare ikke derude ! Sølvi syntes jeg er virkelig blevet god, ja han lavede en fejl, men jeg syntes han viser mange forbedringer siden sidste sæson, han er blevet rigtig god med bolden og han virker virkelig til at tro på tingene.

Man buher efter en ydmygelse. Kampen i går var skidt, men en ydmygelse var det sgu ikke!

Jeg synes det er lavt at buhe, og det viser bare hvor forkælede vores fans er blevet. Det er jo halvt positivt og halvt negativt at der bliver buhet, for ja, vi forventer mere af vores hold end vi gjorde engang.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #14368: 28 Jul 2011, 11:17 »

Man buher efter en ydmygelse. Kampen i går var skidt, men en ydmygelse var det sgu ikke!

Jeg synes det er lavt at buhe, og det viser bare hvor forkælede vores fans er blevet. Det er jo halvt positivt og halvt negativt at der bliver buhet, for ja, vi forventer mere af vores hold end vi gjorde engang.
Har heller ikke skrevet det var en ydmygelse, jeg buhehe ikke selv f.eks. Jeg skrev bare jeg godt kunne forstå dem der gjorde det, da vi da godt kan være enig om at motivationen og spillet ikke var godt nok Wink

Og det med at at nedre C ikke støtter er noget værre pis, jeg står selv derovre med et par gutter og vores afsnit omkring skråler i store dele af kampen. Dem der står herovre er jo en del fans der er godt op i årene og som gerne vil se noget bold. Bare fordi de ikke skråler lige så meget som jer, skal det da ikke gøre dem mindre fck fans end jer Wink

PSN: Guldfck

Don AA
Manager

« Svar #14369: 28 Jul 2011, 11:27 »

http://www.sporten.dk/superligaen/johnny-thomsen-slemt-skadet ikke den bedste plads, at få en skade på  Skuffet

Sider: 1 ... 956 957 [958] 959 960 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010