home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2046062 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14250: 12 Jul 2011, 15:29 »

Lad os bare hente en højreback og Alexander Gerndt - end of story!

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #14251: 12 Jul 2011, 15:55 »

Så gerne vi hentede en ny højre back og en ny centerback Smiley
Så er jeg ved at være godt og grundigt træt af, at vi ikke ka finde ud af at få penge for vores spillere... Zanka forlænger ikke sin kontrakt med os, så lad os dog forhelvede få ham solgt, og få nogle penge for ham. Desuden synes jeg han har sejlet rundt på det sidste.

Kan ikke lige se hvem vi sku hente til højrebacken men så nu gerne Kris Stadsgaard i vores midterforsvar og jeg tror ikke helt det ville være umuligt at få ham hjem fra Malaga hvor han ikke har udsigt til specielt meget spilletid med de indkøb de har gjort sig.

Månedens bruger: Oktober 2010

plutonium
Manager

« Svar #14252: 12 Jul 2011, 16:09 »

Jeg er enig i at vi skal have en central forsvarsspiller mere. Vi har pt kun 3, og det er på ingen mulig måde nok! Vi skal have en mere, men han må for min skyld gerne kunne dække højre back også, hvis det er det der skal til.

Men jeg er ikke enig i at vi skal sælge Zanka. Jeg synes heller ikke at han er stabil nok til at være førstevalg i forsvaret, men han og Wiland bliver vanvittigt vigtige for os i den kommende sæson, fordi de er de eneste to der er tilbage af vores 6 defensive spillere (Kvist, Antonsson, Wendt og Pospech må alle betegnes som bærende spillere sidste sæson Wink)

Bengtsson har været i klubben et halvt år og skal nok gøre det godt, men han er ikke klar til at skulle have et stort ansvar i vores forsvarskæde som andenstyrmand for Wiland.

EDIT
Og jo, vi har også Sölvi, som jeg mener er en klassespiller, men hans skader gør at han starter på nærmest samme niveau som Bengtsson i dén forstand. Selvom Sölvi i langt højere grad er en ledertype, så har han ikke kontinuiteten med spilletid som Zanka har med sig fra sidste sæson.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #14253: 12 Jul 2011, 16:16 »

Som det ser ud pt. i vores forsvarskæde så kan jeg ikke se hvem der skal lede/styre den? Synes ikke Zanka har vist styrmandstakter. Sidste sæson var det jo også Antonsson der var lederen dernede så det er virkeligt et KÆMPE tab for os at vi har mistet ham. Kender ikke så meget til vores nye mand Sigurdsson men pt mangler vi en styrmand. Om Zanka er der eller ej ændrer ikke på det at jeg føler vi mangler en naturlig leder ved vores eget felt, men hvem ved måske kigger CV netop efter sådan en Smiley
I princippet ville det ikke være et problem hvis Wiland var Peter Schmeichel som var en meget styrende og højlydt målmand. Tag ikke fejl jeg synes Wiland er den bedste keeper vi har haft (ja måske nogensinde), men hvis man skal kritisere ham på et punkt så må det være på attituden hvor jeg godt kan savne han har karisme og nærvær ala Schmeichel.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14254: 12 Jul 2011, 16:42 »

Som jeg ser det, så skal Sølvi styre det. Han er en vaskeægte leder og kriger, og kan han holde sig skadesfri, så er han uden tvivl den forsvarsspiller i truppen jeg er mest sikker ved. Zanka skal dog nok gøre det godt igen, nu hvor der er noget på spil i kampene igen.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #14255: 12 Jul 2011, 16:43 »

Som det ser ud pt. i vores forsvarskæde så kan jeg ikke se hvem der skal lede/styre den? Synes ikke Zanka har vist styrmandstakter. Sidste sæson var det jo også Antonsson der var lederen dernede så det er virkeligt et KÆMPE tab for os at vi har mistet ham. Kender ikke så meget til vores nye mand Sigurdsson men pt mangler vi en styrmand. Om Zanka er der eller ej ændrer ikke på det at jeg føler vi mangler en naturlig leder ved vores eget felt, men hvem ved måske kigger CV netop efter sådan en Smiley
I princippet ville det ikke være et problem hvis Wiland var Peter Schmeichel som var en meget styrende og højlydt målmand. Tag ikke fejl jeg synes Wiland er den bedste keeper vi har haft (ja måske nogensinde), men hvis man skal kritisere ham på et punkt så må det være på attituden hvor jeg godt kan savne han har karisme og nærvær ala Schmeichel.
Ja eller bare Jesper Christiansen.

Vores back kæde er slet ikke acceptabel. Johnny T - Zanka, Sölvi, Ragge, Peter Larsson (Som vel sælges?) - Bengtsson, Oviedo.

Det er på ingen måde bredt nok og mangler i høj grad kvalitet.
VB'en i år er ret god synes jeg selv, ja vi har mistet Wendt men har så småt fået spillet Bengtsson ind og hvis han bare får et hav af kampe tror jeg snart at savnet af Wendt er minimalt.
HB er vi jo alle enige om, at der skal hentes en ny så her er der ingen grund til diskussion.
CB har vi Zanka som vi ved kan levere på højt niveau, men har et umådelig lavt bundniveau, så han skal klart have et hav af kampe men skal have en styrmand ved siden og her kan Sölvi godt tage over men grundet hans skade er han som en tidligere har sagt lidt i samme situation som Bengtsson, dog tvivler jeg ikke på, at han nok skal (Hvis han holder sig skadesfri) blive en vigtig faktor i vores forsvar.
Ragge er for mig stadig et ubeskrevet blad og glæder mig meget til, at se ham i FCK trøjen. Peter Larsson har jeg ingen fidus til, men hvis vi endelig skal beholde ham er han jo en okay breddespiller.
Lige meget hvad skal der hentes en ny ind til centerbacken og det måtte for mig, at se gerne være en Bjelland som jeg mener har et meget højt niveau og indgående kendskab til Zanka fra landsholdet.

Ellers skal vi ud og hente noget kvalitet udenfor landets grænser.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

plutonium
Manager

« Svar #14256: 12 Jul 2011, 16:45 »

Ashti:

Jeg holder stadig ved at den bedste målmand vi har haft er Jesper Christiansen. Wiland er måske på et højere teknisk niveau og har reddet mange vigtige point for os, men han har SLET ikke den attitude en keeper skal have i min bog. Der JC uovertruffen, og jeg er lykkelig over at jeg nåede at få mig en JC-trøje før han stoppede. Jeg lovpriser Wiland for hans evner, men han vil aldrig kunne tage pladsen som yndlings-FCK-keeper i mit hjerte Peace

Men angående Zanka: jeg er enig i at han ikke er en lederskikkelse. Der er vi to helt enige! Men det at han har spillet sammen med vores nye anfører, som nok bliver Wiland, igennem 1-1½ år betyder altså meget! Zanka og Wiland er trygge ved hinanden, og den ro smitter af på spillerne omkring dem. De andre kan følge Zankas eksempel og på den måde stadig nogenlunde fungere som en samlet enhed. Hvis man derimod splitter kæden helt op med 4 nye spillere, så skal de alle først til at få et forhold til Wiland og midtbanen, hvor man trods alt nu har et samlingspunkt i Zanka.

Men der er ingen tvivl om, at når Sigurdsson og Sölvi bliver spillet ordentligt ind og finder rytmen, så vil det blive en af de to der tager tjansen som forsvarsstyrmand. Bengtsson ser jeg ikke som en leder, og Zanka har MEGET at lære endnu før det kan blive aktuelt, så mine penge er på Sölvi som kommende ledestjerne i forsvaret. Men okay: jeg har så også været tilhænger af vores ældste islænding fra før han kom til klubben crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #14257: 12 Jul 2011, 16:51 »

Synes ikke vi som sådan har brug for en central forsvarspiller mere, vi har de sidste par sæsoner set, at 3 har været nok, hvilket er gået meget ud over den 4. centrale spilller. Så kan vi i stedet hive en ung spiller op for egen række, vil jeg ikke have noget i mod det, evt. kan  Johnny Thomsen eller den forhåbenlige kommende højreback være vikar i det centraleforsvar, hvis vi bliver hårdt ramt af skader eller karantæner.    
Derudover skal vi også huske på, at Peter Larsson står til at komme hjem den 26/8, men mindre Helsingborg gerne vil købe ham, og med deres salg af Marcus Nilsson til Utrecht, så vil de nok gerne det. Vi kan jo også håbe, at det får dem til at bløde lidt op i forhandlingerne om Gerndt, dog skulle Utrecht også være tæt på at få ham.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #14258: 12 Jul 2011, 17:04 »

@Pluto:

Jeg kan godt følge dig i din betragtning om at det ville blive et problem for os at splitte hele kæden og starte med 4 nye, men hvis man kigger på de sidste kampe i foråret hvor Antonsson sad ude i et par stykker af dem og Zanka skulle være styrmand så sejlede hele forsvaret totalt..
Jeg siger bare jeg har mine tvivl omkring Zanka og dennes betydning for os. Det jeg er pisse træt af er at vi forære alle vores spillere væk så er det engang imellem bedre at få nogle penge for dem og købe nye før man ender i en situation hvor alle smutter pga. kontraktudløb Wink

Det med JC vs. Wiland det er jo en smagssag.. Det eneste punkt hvor jeg mener Jesper er bedre end Wiland er på hans udstråling og karisma.. Rent målmandsteknisk, refleksmæssigt osv. der mener jeg Wiland er bedre end JC.. Men det er jo smag og behag hvad man vurderer ud fra..

plutonium
Manager

« Svar #14259: 12 Jul 2011, 17:14 »

Det med JC vs. Wiland det er jo en smagssag.. Det eneste punkt hvor jeg mener Jesper er bedre end Wiland er på hans udstråling og karisma.. Rent målmandsteknisk, refleksmæssigt osv. der mener jeg Wiland er bedre end JC.. Men det er jo smag og behag hvad man vurderer ud fra..

Lige præcis Peace

Jeg benægter heller ikke at som målmand er Wiland dygtigere end JC. Hvis man tager de objektive briller på er der ingen diskussion at komme efter.

Men JC kunne råbe sit forsvar op og fortælle dem at de skulle gøre det bedre på en måde så de forstod det. Wiland står og mumler i skægget, og selvom holdet siger at de er glade for ham, så tror jeg stadig på at en keeper som JC i højere grad kan vække et halvsovende forsvar i en kamp, hvor de ikke virker helt parate oven i hovederne.

Don AA
Manager

« Svar #14260: 12 Jul 2011, 20:36 »

http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11547 Hermed vores spillesætkollektion for sæsonen 2011/2012, største ændringer er i vores 2. trøjen i Europa, samt 3. trøjen i Europa som nu er limegrøn i steder for pink eller hvad pokker den nu blev kaldt:)

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #14261: 12 Jul 2011, 20:40 »

Bryder mig ikke om den svejsning der er mellem bryst- og bug... :S

Ellers er designet meget fint, og jeg kan faktisk rigtig godt lide den limegrønne, selvom jeg ikke ville købe den. Den har ikke noget med FCK at gøre (farverne), men pæn nok alligevel Smiley

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #14262: 12 Jul 2011, 20:46 »

Synes at de tre til venstre ligner standard? eller lidt ældre trøjer? Mens den Claude står i ikke just er mig, godt man ikke er F.C Københvan fan da..

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #14263: 12 Jul 2011, 20:49 »

Jeg skal have den limegrønne helt sikkert

Tidligere: Baloo38

Szczesny
Manager

« Svar #14264: 12 Jul 2011, 20:53 »

Hold da helt k*ft de er grimme. Det ligner jo at de allesammen har sports-bh på.

Hvem er den designer, for han skal da fyres. De vil vel dårligt gå med det der i Italien. Kappa for faen..

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010