Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:07:05
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 15:24:17
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
I går
kl. 14:29:47
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere:
23193
1 Bruger, 639 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brigademotinagar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
947
948
[
949
]
950
951
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2046068 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14220:
11 Jul 2011, 15:27 »
De kom:
Bryan Oviedo FC Nordsjælland - Lejeaftale slut
Johnny Thomsen SønderjyskE - Fri transfer
Søren Frederiksen SønderjyskE - Lejeaftale slut
Morten Nordstrand FC Nordsjælland - Lejeaftale slut
Ragnar Sigurdsson IFK Göteborg - Transfer
Chrsitian Grindheim Heerenveen
De gik:
Mikael Antonsson Bologna - Fri transfer
Oscar Wendt Mönchengladbach - Fri transfer
Zdenek Pospech Mainz 05 - Fri transfer
Jos Hooiveld Celtic - Lejeaftale slut
Danni Jensen Kontraktudløb
Jesper Grønkjær Karrierestop
William Kvist VfB Stuttgart
Lille opdatering omkring hvad der er sket denne sommer hos fck.
Informationer fra Bold.dk.
Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
Don AA
Manager
«
Svar #14221:
11 Jul 2011, 17:06 »
Fin lille opdate fckfanen4ever, du mangler dog trænerteamet
Derudover er vi måske ved at droppe Alexander Gerndt
http://www.sporten.dk/fodbold/avis-fck-henter-senegalesisk-angriber
Baba Diawara og Damen i front, lyder ikke helt dårligt. Lyder også til, at vi er villig til, at lave en ny transferrekord, hvis der altså er hold i historien
http://www.sporten.dk/fodbold/det-skal-fck-betale-for-baba
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
plutonium
Manager
«
Svar #14222:
11 Jul 2011, 17:16 »
Er han mere værd end Gerndt?
Kender ikke nogen af dem indgående, så det undrer mig meget hvis man vil gamble på en senegaleser (jo, jeg ved godt at han spiller for Maritimo) når man ikke vil på en nordmand..?
Tror prisen for Baba er en and, medmindre han er en spiller med et fantastisk niveau.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
«
Svar #14223:
11 Jul 2011, 17:57 »
Trænerstab:
Johan Lange
Rolan Nilsson
Per Wind
Anders Storskov
Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
Legenden
Manager
«
Svar #14224:
11 Jul 2011, 18:03 »
Hvad med Martin Pringle?
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Yessir
Manager
«
Svar #14225:
11 Jul 2011, 19:58 »
Citat af: plutonium 11 Jul 2011, 17:16
når man ikke vil på en nordmand..?
.
Hvem er nordmanden?
Derudover spiller Baba på et højere niveau i en stærkere liga, og har eftersigende større klubber interesseret i ham. Så naturligt nok sælges han ikke for håndører.
Ud fra hans profil er han en mere klinisk afslutter og hurtigere på benene end Damen, men ellers skulle være meget lig hinanden. Hvis han bliver købt uden Damen bliver solgt, må det næsten være ud fra devisen om at han er god til at man siger pas i den her omgang, og håbe han stadig er en mulighed når Damen skal videre.
plutonium
Manager
«
Svar #14226:
11 Jul 2011, 20:17 »
Citat af: Yessir 11 Jul 2011, 19:58
Hvem er nordmanden?
Derudover spiller Baba på et højere niveau i en stærkere liga, og har eftersigende større klubber interesseret i ham. Så naturligt nok sælges han ikke for håndører.
Ud fra hans profil er han en mere klinisk afslutter og hurtigere på benene end Damen, men ellers skulle være meget lig hinanden. Hvis han bliver købt uden Damen bliver solgt, må det næsten være ud fra devisen om at han er god til at man siger pas i den her omgang, og håbe han stadig er en mulighed når Damen skal videre.
Sorry, svensker. Skrevet i hast, I guess
Anyway, så er 30 millioner, uanset hvilken liga han kommer fra, en høj pris efter dansk standard, og jeg har personligt mere fidus til europæere end ikke-europæere. Selvom spillere som N'Doye jo gør det helt fantastisk og uden tvivl er vores bedste angriber, så mener jeg oftere at afrikanere og sydamerikanere fremstår som lottokuponer. Og jeg er ikke meget for at gamble med så store beløb
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14227:
11 Jul 2011, 20:28 »
Citat af: plutonium 11 Jul 2011, 20:17
Selvom spillere som N'Doye jo gør det helt fantastisk og uden tvivl er vores bedste angriber, så mener jeg oftere at afrikanere og sydamerikanere fremstår som lottokuponer.
Tja, det er vel kun fordi mange folk har en tendens til at kalde dem det. Man forstår måske godt de fleste, i og med at der bliver hentet virkelig mange middelmådige afrikanere og sydamerikanere til Superligaen. Det er nærmest kun os der kan tiltrække dem der for alvor kan forstærke os, resten har større ambitioner end de andre danske klubber. Man må da sige at spillere som Claudemir, N'Doye, Santin, Alvaro, Zuma osv har gjort det godt, og løftet os på måder som de fleste skandinaver sikkert ikke kunne, men der er jo selvfølgelig altid en chance for at gå fejl som Junior og Ailton.
Yessir
Manager
«
Svar #14228:
11 Jul 2011, 20:51 »
Citat af: plutonium 11 Jul 2011, 20:17
Sorry, svensker. Skrevet i hast, I guess
Anyway, så er 30 millioner, uanset hvilken liga han kommer fra, en høj pris efter dansk standard, og jeg har personligt mere fidus til europæere end ikke-europæere. Selvom spillere som N'Doye jo gør det helt fantastisk og uden tvivl er vores bedste angriber, så mener jeg oftere at afrikanere og sydamerikanere fremstår som lottokuponer. Og jeg er ikke meget for at gamble med så store beløb
FCK har så sjovt nok tradition for at hente spillere fra disse eksotiske lande, og bruge dem succesfuldt
Bolanos, Claudemir, Van Heerden, Atiba, Damen, Santin, Alvaro, Zuma
Til gengæld har det i højere grad været 50/50 med østeuropæiske lande f.eks
plutonium
Manager
«
Svar #14229:
11 Jul 2011, 21:41 »
Citat af: Yessir 11 Jul 2011, 20:51
FCK har så sjovt nok tradition for at hente spillere fra disse eksotiske lande, og bruge dem succesfuldt
Bolanos, Claudemir, Van Heerden, Atiba, Damen, Santin, Alvaro, Zuma
Til gengæld har det i højere grad været 50/50 med østeuropæiske lande f.eks
Mjaaaaa... Atiba er fra Nordamerika, der med hensyn til stabilitet i højere grad minder om Europa end de verdensdele jeg omtalte.
Santin, Ailton, Junior og Ijeh er fire eksempler på spillere der alle på én eller anden måde har skuffet. Santin og Ailton havde/har topniveauet, men slet ikke bundniveauet i mine øjne. Der foretrækker jeg spillere med et lidt lavere topniveau i bytte for et lidt højere bundniveau.
Men jeg køber gerne at Bolanos, Claudemir, van Heerden (til dels - han var ikke god så længe før han blev solgt videre), Alvaro, Zuma og Dame har været gode køb.
Det er stadig væk 40 % spillere der ikke udelt har været spillere der har forbedret vores spil.
Og jeg er udmærket godt klar over at du kan hente lige så mange europæere og nordamerikanere der falder igennem, men hvis man skal kigge på prisskilt og udbytte mener jeg stadig væk at man får mere for pengene GENERELT ved at hente spillere fra de nævnte verdensdele. Det er min personlige holdning, og den holder jeg ved
EDIT
kunne forresten også lige tilføje Pimpong på negativlisten og sætte Oviedo i en parentes. Ham har vi ikke set nok til at kunne vurdere ham, lidt ligesom jeg mener den ene halvsæson van Heerden stabilt fik kampe ikke er meget at vurdere på.
«
Seneste Redigering: 11 Jul 2011, 21:53 af plutonium
»
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14230:
11 Jul 2011, 21:52 »
Citat af: plutonium 11 Jul 2011, 21:41
Santin, Ailton, Junior og Ijeh er fire eksempler på spillere der alle på én eller anden måde har skuffet. Santin og Ailton havde/har topniveauet, men slet ikke bundniveauet i mine øjne. Der foretrækker jeg spillere med et lidt lavere topniveau i bytte for et lidt højere bundniveau.
Synes godt nok det er hårdt at sige at Santin har skuffet. Jeg ved ikke hvornår det var han ramte det bundniveau, men der er mange der mener det var sidste sæson, men der blev hand trods alt "suveræn" toer på topscorerlisten i Superligaen. Han er ikke helt god nok i CL, men der skal man godt nok også være fantastisk for at gøre sig udemærket, som Damen f.eks. Men du har da helt ret i at Santin godt kunne blive mere stabil, dog klager jeg ikke set over en hel sæson.
Ijehs karriere i København blev så vidt jeg husker smadret af skader, og han havde derefter svært ved at komme på holdet, da vi havde to af klubbens bedste angribere nogensinde på det tidspunkt, Alvaro og Allbäck.
plutonium
Manager
«
Svar #14231:
11 Jul 2011, 21:57 »
Sandt nok, Ghert, men på trods af skader, så brændte Ijeh den ene store chance efter den anden, og gjorde det SLET ikke godt nok i forhold til at skulle være angriber på et mesterhold.
Santin scorer mål i superligaen. Det er rigtig nok, men sidste sæson var der altså også mange kampe i ligaen hvor jeg synes han var ubrugeligt. Han ludede rundt på banen og skabte intet. Allbäck, til trods for at score vigtige mål som Santin, skabte jo også et væld af chancer for sine medspillere. Selvom de er forskellige typer, så er jeg bare ikke tilfreds med en spiller der scorer et mål nu og da mens ellers er usynlig. Det er bare ikke noget jeg bryder mig om at se.
Jeg tjekkede forresten listen af ikke-europæiske spillere igennem der er blevet købt/solgt i den tid jeg har fulgt FCK, og den dækkes faktisk meget fint af den Yessir kommer op med. Dog kan Pimpong også lige tilføjes på negativlisten, ligesom jeg vil vælge at sætte van Heerden og Oviedo i parentes. van Heerden havde en pragt halvsæson, men det er ikke meget at vurdere ham på efter min mening, og Oviedo skal vi stadig have set i nogle kampe.
Yessir
Manager
«
Svar #14232:
11 Jul 2011, 22:55 »
Citat af: plutonium 11 Jul 2011, 21:41
Mjaaaaa... Atiba er fra Nordamerika, der med hensyn til stabilitet i højere grad minder om Europa end de verdensdele jeg omtalte.
Og jeg er udmærket godt klar over at du kan hente lige så mange europæere og nordamerikanere der falder igennem, men hvis man skal kigge på prisskilt og udbytte mener jeg stadig væk at man får mere for pengene GENERELT ved at hente spillere fra de nævnte verdensdele. Det er min personlige holdning, og den holder jeg ved
EDIT
kunne forresten også lige tilføje Pimpong på negativlisten og sætte Oviedo i en parentes. Ham har vi ikke set nok til at kunne vurdere ham, lidt ligesom jeg mener den ene halvsæson van Heerden stabilt fik kampe ikke er meget at vurdere på.
Atiba røg med fordi han er fra et andet kontinent
Santin har ikke underpræsteret når man ser på antal mål scoret synes jeg. Personligt kan jeg ikke lide manden, men han har scoret stabilt med mål, noget FCK angribere ikke har været kendt i højere grad, og det må man værdsætte, medmindre man gerne vil have de ustabile 90'ere tilbage. Jeg var der, og det var sjovt, men også fandens frustrerende, så jeg vil hellere sidde her på tronen nu og nyde udsigten lidt, så længe vi har den.
Ailton flopper ingen tvivl. Junior scorede de mål man nu engang kunne forlange af ham, men var simpelthen fejlscoutet og passede ikke ind i truppen, dog ikke et decideret flop og derfor jeg lod ham være i limbo.
Ijeh var en hat der ikke kunne få gang i målscoringen desværre, men har været en succes hos andre klubber før og efter hans tid hos os.
Pimpong havde ikke psyken til os, flop. Ovideo viser lovende takter, og jeg tvivler på han vil blive et decideret flop. Van heerden er i historiebøgerne allerede, så kan næppe kaldes et flop på trods af kort tid omkring start 11.
Jeg tror at det jeg vil frem til er at lottokuponen nok ikke er så meget en lottokupon når vi nu engang henter disse fra europæiske ligaer, så de allerede har vænnet sig til disciplin. Selvfølgelig har der været fejl, men disse er i høj mindsket nærmest forsvundet under CV. Jeg synes det er synd at lade sine personlige holdninger være en slags skyklap.
Hvad angår den der pris og udbytte, så holder det ikke helt i min bog. For ser man på nogen af de største og vigtigste spillere i klubbens historie, kommer de jo netop også fra disse lande. Hvis jeg havde overskud ville jeg gerne kigge de skandinaviske spillere igennem og lave en vurdering på hvem der har bidraget med noget til klubben og hvem der ikke har, så det må være på to do listen. Men jeg tror ikke forskellen er så stor igen, som du har fornemmelsen af at det er.
No hard feelings. Om ikke andet skal vi nok bare være glade for at vi hver især ikke er sportsdirektører og skal tage stilling til alt det her
plutonium
Manager
«
Svar #14233:
11 Jul 2011, 23:00 »
Kunne ikke have sagt det bedre selv, det sidste. Jeg siger heller ikke at vi skal lade være med at hente spillere fra andre kontinenter. Men jeg synes afgjort at det klinger hult hvis man er villig til at betale 30 mio for en afrikaner men ikke for en svensker. Det er faktisk bare det der er min pointe. Jeg har fuld tiltro til CV, og selvom jeg billedligt talt græd da Holmstrøm stoppede som sportsdirektør, så må jeg jo sige at CV gør det fantastisk. Hatten af for ham!
Så altså: jeg er absolut ikke imod køb af udenlandske spillere. Det må bare ikke blive fordi de har eksotisk pas, som jeg godt kunne frygte at det er i det tilfælde der kom på banen i eftermiddags
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14234:
11 Jul 2011, 23:07 »
Helt enig, Yessir, synes du rammer plet i det du siger om Santibassen. Han er heller ikke min favorit, men når man tænker på hvor fantastisk han til tider er(hans første halvsæson, kæft han var god), og at han laver sine mål modsat mange angribere vi har haft, så kan man ikke være et flop i mine øjne. FCK havde ikke haft en topscorer før i år, og streger man N'Doye fra listen, så var Santin jo ret suverænt i front på listen med 3 mål ned til Utaka. Selvfølgelig i en svag Superliga, men det hele tæller. Egentlig lidt sjovt med Santin, den første sæson var han meget bevægelig og kreativ, og rev forsvaret rundt, mens han ikke bankede mål ind på stribe. Nu har han mistet noget af den energi, men han scorer til gengæld oftere. Han er vel blevet gammel og snu.
Og ja, puha, det er godt man ikke er CV. Selvom det må være et fantastisk job, hvor han også har mange penge at gøre godt med, så har der godt nok været pres på i dette vindue, og det er bestemt ikke slut. Der skal sgu minimum to mand mere ind, en højreback og en angriber. Det gør også CVs job svært, at de andre skandinaviske klubber ved at vi har mange penge, da de så forlanger urealistisk mange penge for deres spillere. Så selvom Baba er dyr, så er det sikkert fornuftigt at kigge et sted hen hvor klubberne ikke ved så meget om os som de skandinaviske gør.
Nu har Lustig og Bjørn Riise også været rygtet til på et af de dersens spøjse twitter-profiler. Det ville være dejligt hvis vi kunne lande en hb snart, og når nu det ikke kunne blive Pospechs landsmand eller ham serberen, så er Lustig vel ikke helt ringe. Ryyysenbårk har ganske vidst ikke været særligt gode i denne sæson, men Lustig har virket ganske fornuftig de gange jeg har set ham(
Lige bortset fra denne episode, men det er også en genistreg af Grønkjær.
). Riise ved jeg ikke så meget om, men jeg mener ikke han har spillet meget i Fulham, så han er nok på vej væk.
Sider:
1
...
947
948
[
949
]
950
951
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »