home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  2 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 930 931 [932] 933 934 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2053082 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13965: 11 Maj 2011, 22:54 »

Hej, lad mig fortælle jer om engang hvor der var moderatorer, dengang var der ikke så fucking meget off-topic og så kunne vi endda diskutere topic.
FMSerious er ikke så Serious mere, ved ikke hvad jeg laver her.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13966: 11 Maj 2011, 23:09 »

Derfor blev jeg da stadig ramt af de øl de kastede ... også vildt fedt i synger en sang om stanley kniv og så banker min ven flere gange i brystet .. og så inden i forlader toget skal man da lige spytte på folk .. virkelig flot ..

Slikkel, Er ked af at høre det her med dig, men ingen grund til at gå og være sur over det! - Nogen mennesker er bare sådan her, man må vende den anden kind til engang imellem og hæve hovedet højt.. Hvis du har noget du vil ud med, kan du bare skrive en PB ..

HumørCrewet - Over and out
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 23:21 af Flink14 » Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13967: 12 Maj 2011, 19:52 »

Har aldrig set ham skabe noget selv, han er en sørgelig brasser, i spil og af udseende ligner han mere . Kan ikke se hvordan en sådan spiller vil kunne gavne et hold som Brøndby eller OB ej heller AaB. Jeg nægter at tro på han kunne komme på hold der.
Men det er selvfølgelig nemt for mig, at hate når han bliver ved med at score mål i Superligaen til trods for sine begrænsede kvaliteter. Har man set ham i Europa, så ved man skam også at der er noget om snakken, alt for mange gange har han bidraget med ingenting.

I den sæson var Ailton derimod alle pengene værd Suppens bedste spiller og havde man solgt ham der så var pengene nok kommet 2 gange hjem igen.

15 mål i superligaen af en nogenlunde middelmådig angriber i Superligaen er vel ikke dårligt og det ville alle holde uden for top 3 da gerne have. Måske er Santin ikke den største skaber af egne chancer, men han ved, hvor målet står og det er jo ligesom en af de væsentligeste ting for en angriber.

Ja han har skuffet i Europa jeg mener dog personligt at Ståle heller ikke altid var for venlig med at give ham tid i CHL. Der satsede han næsten mere på Zohoré, som pt ikke er bedre end Santin. Kan dog godt forstå at Ståles valg da vi havde brug for den her boksspiller i nogle af kampene mod slutningen.

Tvivler på FCK kunne have fået mere efter hans gode sæson. Er dig enig i de nok godt kunne have fået lidt mere end de 21 mio han kostede.

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

3.v evaB
Gæst

« Svar #13968: 12 Maj 2011, 19:58 »

15 mål i superligaen af en nogenlunde middelmådig angriber i Superligaen er vel ikke dårligt og det ville alle holde uden for top 3 da gerne have. Måske er Santin ikke den største skaber af egne chancer, men han ved, hvor målet står og det er jo ligesom en af de væsentligeste ting for en angriber.

Ja han har skuffet i Europa jeg mener dog personligt at Ståle heller ikke altid var for venlig med at give ham tid i CHL. Der satsede han næsten mere på Zohoré, som pt ikke er bedre end Santin. Kan dog godt forstå at Ståles valg da vi havde brug for den her boksspiller i nogle af kampene mod slutningen.

Tvivler på FCK kunne have fået mere efter hans gode sæson. Er dig enig i de nok godt kunne have fået lidt mere end de 21 mio han kostede.
Så fordi han har scoret 15 mål for FCK så ville han per automatik kunne score 15 mål for alle andre hold i rækken?
Sådan fungerer det ikke helt. De chancer han får opstår efter fejl fra modspillere, som er fremprovokeret af hans medspillere.
Jeg har aldrig set ham skabe noget selv, men han er dog ganske god til at score på straffespark. Det skal han have.

Han har ikke skuffet i Europa, han har spillet til sit niveau. Det er vel bare fordi Ståle godt ved hvad han har med at gøre, og Zohore har måske nogle kvaliteter han ikke kan genkende i Santin.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13969: 12 Maj 2011, 20:05 »

Så fordi han har scoret 15 mål for FCK så ville han per automatik kunne score 15 mål for alle andre hold i rækken?
Sådan fungerer det ikke helt. De chancer han får opstår efter fejl fra modspillere, som er fremprovokeret af hans medspillere.
Jeg har aldrig set ham skabe noget selv, men han er dog ganske god til at score på straffespark. Det skal han have.

Han har ikke skuffet i Europa, han har spillet til sit niveau. Det er vel bare fordi Ståle godt ved hvad han har med at gøre, og Zohore har måske nogle kvaliteter han ikke kan genkende i Santin.

Så hvis du var Silkeborg træner og blev tildbudt Santin for en god pris ville du så sige nej. Tro mig hvis han skiftede til en mindre klub og var stjernen ville han da skulle gøre en masse ting på egen hånd, også dårlig er hans teknik altså heller ikke. Altså hvis ikke han kuunne noget var han jo aldrig endt i FCK kan man sige, så jeg mener stadig at et hvert Superliga hold ville være glade for at få ham på kontrakt uanset om du så er enig eller ej.

Ved ikke om han har skuffet eller hvad man siger, men det er jo også svært i sådan en tunering, som CHL han er ikke den fysiske stærke og fylder ikke så meget i højde og drødje Wink

The Gunners - Arsenal FC

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13970: 13 Maj 2011, 00:43 »

<a href="http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mJts1JC8xhc?version=3</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/object&gt;</a>

FCK

plutonium
Manager

« Svar #13971: 13 Maj 2011, 08:51 »

Så hvis du var Silkeborg træner og blev tildbudt Santin for en god pris ville du så sige nej. Tro mig hvis han skiftede til en mindre klub og var stjernen ville han da skulle gøre en masse ting på egen hånd, også dårlig er hans teknik altså heller ikke. Altså hvis ikke han kuunne noget var han jo aldrig endt i FCK kan man sige, så jeg mener stadig at et hvert Superliga hold ville være glade for at få ham på kontrakt uanset om du så er enig eller ej.

Ved ikke om han har skuffet eller hvad man siger, men det er jo også svært i sådan en tunering, som CHL han er ikke den fysiske stærke og fylder ikke så meget i højde og drødje Wink

Santin er faktisk ikke den bedste spiller til at udfordre mand mod mand. I europæisk sammenhæng er han hverken hurtig eller stærk nok til at kunne konkurrere med de bedste. Og eftersom de forsvarsspillere han står overfor i Europa oven i købet ved hvordan de skal placere sig og sjældent bliver sat under pres af et (trods alt) lille dansk hold i perioder af en kamp så har han ikke engang mulighed for at snuppe de lette mål.

Zohore har faktisk både fysik og hurtighed, så når han får sit gennembrud og begynder at finde målene, så vil han være langt mere potent i europæisk sammenhæng.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13972: 13 Maj 2011, 13:25 »

Santin er faktisk ikke den bedste spiller til at udfordre mand mod mand. I europæisk sammenhæng er han hverken hurtig eller stærk nok til at kunne konkurrere med de bedste. Og eftersom de forsvarsspillere han står overfor i Europa oven i købet ved hvordan de skal placere sig og sjældent bliver sat under pres af et (trods alt) lille dansk hold i perioder af en kamp så har han ikke engang mulighed for at snuppe de lette mål.

Zohore har faktisk både fysik og hurtighed, så når han får sit gennembrud og begynder at finde målene, så vil han være langt mere potent i europæisk sammenhæng.

Ja måske europæisk set er han ikke lige så god, som fx en N´Doye. Det min pointe gik ud på var et at mange superliga hold da gerne så ham i deres klub, hvis de fik ham tildbudt. Jeg synes aldrig han personligt har skuffet mig i den hjemlige liga.

Giver dog gerne ret i at han ikke er den bedste angriber når vi spiller Europa. Som du siger ví kan tit kommer under pres i Europa og der har han nok ikke de kvaliteter der skal til dog mener jeg stadig enhver Superliga klub gerne vil have ham hvis de fik ham tilbudt til en god pris.

The Gunners - Arsenal FC

Andreas93
Gæst

« Svar #13973: 13 Maj 2011, 14:01 »

Er fandme glad for jeg ikke var den FCK'er så.

Ville selv som fck fan også være bange for en der ligger billeder op på sin facebook, af alle de syge steder, han sætter sine stickers og billeder af en fck kop med ild i..

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13974: 14 Maj 2011, 15:19 »

http://s12.dk/
Læs øverste nyhed...

Fuck noget lort!  Sur
Det kan jo betyde INGEN stemning på Sektion 12! Katastrofe IMO!  ticked off
« Seneste Redigering: 14 Maj 2011, 15:23 af louisfr » Logged

Enged
Gæst

« Svar #13975: 14 Maj 2011, 15:33 »

http://s12.dk/
Læs øverste nyhed...

Fuck noget lort!  Sur
Det kan jo betyde INGEN stemning på Sektion 12! Katastrofe IMO!  ticked off
Det er forfærdeligt.
Man kan håbe på, at det vil give inspiration til at nye kræfter tager over. Jeg tvivler dog stærkt.

Yessir
Manager

« Svar #13976: 14 Maj 2011, 15:41 »

Så må folk til at steppe op, f.eks på mandag.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13977: 14 Maj 2011, 15:50 »

Ja, det kunne jo ikke blive ved med at gå godt. Forsatan hvor er det bittert at vi i næste sæson bliver meget, meget middelmådige på tribunen. Selvfølgelig kan vi andre steppe up, men UC og de andre fraktioner der er ramt, har jo virkelig trukket læsset, og vi kommer til at mangle meget især visuelt. Forsatan hvor er det trist, men vi må løfte i flok.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13978: 17 Maj 2011, 08:54 »

Jeg var på Casa Arena igår, selvfølgelig som AC Horsens fan, men alligevel lagde jeg mærke til en usikkerhed omkring Mathias 'Zanka' Jørgensen. Efter hans GIGANTISKE brøler i første havleg, hvor Wiland og ham misforstår hinanden, var ihvertfald Gilberto Macena opmærksom på at løbe omkring ham, hvilket jeg også mener han havde succes med. I er nok ikke enige med mig på det er punkt, men jeg er egentligt meget enig med Flemming Fjeldgaard i, at han er Danmarks mest overvurderede fordboldspiller. Det har selvfølgelig en masse med alder og rutine at gøre, men jeg nægter simpelthen at tro, at han kan være manden der skal binde Jeres forsvar sammen næste år. Jeg håber for Jer og for dansk fodbold, at i henter en mere rutineret herre, så vi igen som land, kan få succes i Europa. Smiley   

If you can't join them, beat them.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #13979: 17 Maj 2011, 09:20 »

Jeg var på Casa Arena igår, selvfølgelig som AC Horsens fan, men alligevel lagde jeg mærke til en usikkerhed omkring Mathias 'Zanka' Jørgensen. Efter hans GIGANTISKE brøler i første havleg, hvor Wiland og ham misforstår hinanden, var ihvertfald Gilberto Macena opmærksom på at løbe omkring ham, hvilket jeg også mener han havde succes med. I er nok ikke enige med mig på det er punkt, men jeg er egentligt meget enig med Flemming Fjeldgaard i, at han er Danmarks mest overvurderede fordboldspiller. Det har selvfølgelig en masse med alder og rutine at gøre, men jeg nægter simpelthen at tro, at han kan være manden der skal binde Jeres forsvar sammen næste år. Jeg håber for Jer og for dansk fodbold, at i henter en mere rutineret herre, så vi igen som land, kan få succes i Europa. Smiley   

Når folk har taget denne snak, så undlader de lige så fint, at nævne den bund rutinerede og dygtige spiller Sölvi Ottesen. Selvfølgelig er det ikke Zanka der skal binde vores forsvar sammen, det bliver da Ottesen.
Zanka vil spille den rolle han har gjort i denne sæson, det tvivler jeg egentlig ikke på og når vi så også sikkert henter endnu en forsvars spiller ind, så er vi også fint med der igen.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: 1 ... 930 931 [932] 933 934 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010