home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  2 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2053098 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13950: 11 Maj 2011, 22:11 »

Det værste jeg har oplevet var i Odense her for et par uger siden, hvor en mand i en gul bil blev gennemtæsket. Dog "spillede" han selv op til det, da han kørte ind i nogle Brøndby-fans. Det betyder ikke, at det gør det okay, men han gjorde modstand, hvis man kan kalde det dét. Jeg gjorde intet og alligevel opførte de sig som de gjorde.

Den mand fortjente i den grad en ordentlig røvfuld og gud hvor jeg håber han fik den crazy..

Manden kører gennem gaden og pludselig gasser han bare helt umotiveret op og påkører en person der let kunne væred kommet værre til skade.. Jeg stod selv og så det få meter fra hvor det skete..

Jeg frydede mig noget så grusomt da de løb efter bilen og fangede ham i en gyde Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #13951: 11 Maj 2011, 22:14 »

Den mand fortjente i den grad en ordentlig røvfuld og gud hvor jeg håber han fik den crazy..

Manden kører gennem gaden og pludselig gasser han bare helt umotiveret op og påkører en person der let kunne væred kommet værre til skade.. Jeg stod selv og så det få meter fra hvor det skete..

Jeg frydede mig noget så grusomt da de løb efter bilen og fangede ham i en gyde Grin

Men det er jo også tåbeligt, at Brøndby-fansene stiller sig ud på vejen og skubber til hans bil, ligesom de gjorde med ham pakistaneren i varevognen. Så ved nu ikke helt om jeg vil kalde det "helt umotiveret", men det hører nok til i en anden tråd. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13952: 11 Maj 2011, 22:15 »

Så undskylder jeg skam mange gange for at kalde dig dum. Troede du var i samme kupé som jeg, men kan jeg så forstå, at du ikke var.
Selvfølgelig skal der nok være nogle Brøndby-fans, der er lige så syge i hovedet som de FCK-fans jeg mødte. Men jeg har aldrig oplevet at man - helt uprovokeret - gik hen og truede en dreng. Det værste jeg har oplevet var i Odense her for et par uger siden, hvor en mand i en gul bil blev gennemtæsket. Dog "spillede" han selv op til det, da han kørte ind i nogle Brøndby-fans. Det betyder ikke, at det gør det okay, men han gjorde modstand, hvis man kan kalde det dét. Jeg gjorde intet og alligevel opførte de sig som de gjorde.

Det gør skam ikke noget. Kan sagtens forstå hvis du blev provokeret over at jeg virkede "glad" for det, og blot kaldte det mobning, efetr at du selv havde oplevet noget lort. Heldigvis var det i vores blot drillerier, hvor de tre biffere bare tænkte "lad nu denne tur slutte". Jeg tror ikke de ligefrem frygtede at der ville ske dem noget. De smilte skam også til tider af sangene, så jeg håber ikke det var nogen forfærdelig oplevelse for dem, og det er også derfor at jeg føler at jeg kan tillade mig at tale i den tone jeg gjorde. Wink

Der er mange sinker derude, og vi har satme mange af dem. Der skal ikke meget til, blot en forkert farve, for at få dem op id et røde felt. Selvfølgelig er jeg også meget tændt på en dag som i søndags, men det er pinligt at høre din historie. Synes sgu det er tyndt af dem.

Er det ikke fuldkommen lige meget?
Af hvad jeg ved af, ejer FCK eller Brøndby for den sag skyld ikke nogen toge.

Jeg tror bare ikke du forstår hvad jeg skriver... Det lød som om han sagde at han aldrig havde oplevet at BIF-fans havde gjort det samme som vores sinker udsatte ham for, og fordi jeg er en vaskeægte hat til at formulere mig, kaldte jeg det et "bif-tog". Hvis vi tager alting så bogstaveligt, bliver det satme en lang diskussion. Opstemt Det jeg mente var at han nok ikke havde siddet i en FCK-trøje i et tog fyldt med biffere på vej til et derby. Så var det faktisk ikke mere. Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #13953: 11 Maj 2011, 22:16 »

Ja i den sæson var han rigtig god Ailton, men ellers synes jeg hans pris stadig var for dyr set over de sæsoner han var der. Hmm ja måske laver Santin de nemme mål, men jeg synes nu stadig han har et godt niveau, og der vil er være mange klubber i Superligaen, som gerne ville have ham. Smiley
Har aldrig set ham skabe noget selv, han er en sørgelig brasser, i spil og af udseende ligner han mere . Kan ikke se hvordan en sådan spiller vil kunne gavne et hold som Brøndby eller OB ej heller AaB. Jeg nægter at tro på han kunne komme på hold der.
Men det er selvfølgelig nemt for mig, at hate når han bliver ved med at score mål i Superligaen til trods for sine begrænsede kvaliteter. Har man set ham i Europa, så ved man skam også at der er noget om snakken, alt for mange gange har han bidraget med ingenting.

I den sæson var Ailton derimod alle pengene værd Suppens bedste spiller og havde man solgt ham der så var pengene nok kommet 2 gange hjem igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #13954: 11 Maj 2011, 22:23 »

Men det er jo også tåbeligt, at Brøndby-fansene stiller sig ud på vejen og skubber til hans bil, ligesom de gjorde med ham pakistaneren i varevognen. Så ved nu ikke helt om jeg vil kalde det "helt umotiveret", men det hører nok til i en anden tråd. Smiley

Problemet var bare at han gassede op inden han nåede hen til flokken.. Jeg synes virkelig han havde godt af at få slag, for han udsatte et andet menneske for fare.. Det er godt nok tankeløst imo, men ja den diskussion skal vi nok ikke tage herinde haha Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13955: 11 Maj 2011, 22:26 »

HEEEEEEEEEEEEEEEEEE Y! Don't fuck with my country! ticked off ticked off
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 15:48 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13956: 11 Maj 2011, 22:26 »

HEEEEEEEEEEEEEEEEEE Y! Don't fuck with my country! ticked off ticked off

Jeg skulle lige til at spørge om det var dig der var pakistaneren i varevognen. Opstemt

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13957: 11 Maj 2011, 22:27 »

Problemet var bare at han gassede op inden han nåede hen til flokken.. Jeg synes virkelig han havde godt af at få slag, for han udsatte et andet menneske for fare.. Det er godt nok tankeløst imo, men ja den diskussion skal vi nok ikke tage herinde haha Wink

Han burde muligvis få en bøde for det, men hvad er det dog for nogle hooligans-tendenser der er kommet til landet, når man siger sådan noget der? Jeg kan forstå hvis du siger, at en pædofil fortjener tæsk, men ellers synes jeg godt nok, at det er et voldsomt ord.  

If you can't join them, beat them.

verdenskrig
Manager

« Svar #13958: 11 Maj 2011, 22:28 »

Han burde muligvis få en bøde for det, men hvad er det dog for nogle hooligans-tendenser der er kommet til landet, når man siger sådan noget der? Jeg kan forstå hvis du siger, at en pædofil fortjener tæsk, men ellers synes jeg godt nok, at det er et voldsomt ord.  

Det er ok at tæske pædofile, men ikke folk der påkører andre med vilje og udsætter dem for fare.. Ok den må jeg tage til efterretning Wink

Cool

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13959: 11 Maj 2011, 22:31 »

Det er ok at tæske pædofile, men ikke folk der påkører andre med vilje og udsætter dem for fare.. Ok den må jeg tage til efterretning Wink

Nej, det synes jeg ikke det er. Men det bliver vi nok heller ikke enige i, så lad os lade den ligge. Smiley

If you can't join them, beat them.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #13960: 11 Maj 2011, 22:34 »

Hej Footi.

Nu var jeg selv til derby i søndags og var sammen med den store gruppe fck fans i toget. Der i toget, hvor jeg var stod var der også tre brøndby fans. Det lyder dog ikke som den gruppe du var i. Vi sang så hadesange mod dem hele vejen og satte stickers på dem. Det er selvfølgelig over kanten, hvis de direkte har truet med at smadrer dig, hvis i bare har siddet stille og passet jer selv, men at de sætter stickers på jer ser jeg sgu mest af alt som god lir.

Om det er normal procedure blandt fck'ere ved jeg nu ikke, men det var jo de uofficielle, der kørte med det tog og derfor også mere "ekstreme" fans. Det kan godt være at du aldrig selv har oplevet noget ligende i brøndby sammenhæng, men det er jo præcis det samme med dem. Jeg snakkede bl.a. med en der havde fået nikket en skalle i toget om morgnen, da han ikke ville give sit halstørklæde.

Kan også kun bekræfte Neymar i at Ghert er en bølle.

Jeg var ham den ene som sad i det tog .... men i opdagede bare aldrig at jeg var Brøndby fan Smiley

Edit : Men i er ikke andet end en flok snot unger som burde få samme omgang som vi fik ..
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 22:38 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Enged
Gæst

« Svar #13961: 11 Maj 2011, 22:41 »

Jeg var ham den ene som sad i det tog .... men i opdagede bare aldrig at jeg var Brøndby fan Smiley

Edit : Men i er ikke andet end en flok snot unger som burde få samme omgang som vi fik ..
http://sadpanda.us/images/357442-T7ANVE7.jpg Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13962: 11 Maj 2011, 22:41 »

Ham den ene der sad i det tog? Det kan satme være mange forskellige personer. Grin

Som burde få den samme omgang som "i" fik? Du sagde lige at "vi" aldrig opdagede at du var Biffer? Rullende Øjne

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #13963: 11 Maj 2011, 22:43 »

Ham den ene der sad i det tog? Det kan satme være mange forskellige personer. Grin

Som burde få den samme omgang som "i" fik? Du sagde lige at "vi" aldrig opdagede at du var Biffer? Rullende Øjne

Derfor blev jeg da stadig ramt af de øl de kastede ... også vildt fedt i synger en sang om stanley kniv og så banker min ven flere gange i brystet .. og så inden i forlader toget skal man da lige spytte på folk .. virkelig flot ..

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13964: 11 Maj 2011, 22:52 »

Hvor bliver Humør Crewet af?

« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 15:45 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010