home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:51:40 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 873 874 [875] 876 877 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012855 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13110: 30 Sep 2010, 00:03 »

Så skulle alle danske hold også smides ud, efter Brøndby gik amok i Parken eller hvad?
At smide græske eller tyrkiske hold ud af europæisk fodbold, ville ikke hjælpe en skid! Det er kulturen at man går amok dernede, det ville være ligesom, hvis Faxe ikke måtte synge. Europæisk fodbold er alligevel langt efter ligaen, i forhold til fansnes entusiasme. Der er sgu mange her på siden der taler om, at de ville ønske vi var ligeså gode fans som sydpå. Men nu er alle ligepludselig skiftet til, at være de mest stille fans? Dobbeltmoralsk!

Derudover vidste du jo heller ikke hvad der præcis skete. De havde drukket godt, så mon ikke de har spillet lidt op til det? Det er så vildt dernede, at man bare ikke skal gå med en FCK trøje, når de møder dem i næste kamp.
Du får sgu nok også et par på hovedet, hvis du stiller dig ind på Faxe med en FCK trøje på, og synger hadesange mod Brøndby.

Og misforstå mig nu ikke, jeg synes selvfølgelig, at det er forkert at stikke nogen ned! Men jeg tror sgu de selv har været uden om det.

Terrorister?! Jeg tror sgu ikke helt du ved hvad det er så lille ven Wink
Ærlig talt ved jeg ikke hvad der får dig til at tro, at der er gemt den mindste sandhed i det du siger.. Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte med at dissekere din total mangel på kendskab til samfundsforhold, men du kan få det i et lille resumé.

For det første er det her langt værre end almindelige fodboldoptøjer vi ser i Danmark. Den her sag rækker langt ud over sporten selv. Vi snakker ikke simpel hooliganisme. Det er danske statsborgere, som ikke kan føle sig sikre i et andet EU-land, pga. deres sportslig-kulturelle tilhørsforhold. Det er simpelthen fuldstændig vanvittigt, og skal selvfølgelig ikke finde sted.  Jeg er fuldstændig ligeglad hvad kulturen er dernede, så længe det er uacceptabelt. Hvis vi skal følge din rigide tankegang, så skulle det være lovligt at voldtage kvinder i dagens Danmark, når det har været vikingekultur, og hvem skulle stoppe dem, når det nu var kulturen..

Hvis det havde været skadeligt at synge på faxe-tribunen, så skulle der om muligt sættes gaffa-tape over mundene på faxetribunen. Sport giver ikke immunitet, det ved selv den dummeste. Jeg ved ikke hvilken målestok du bruger til at afgøre, at grækerne er langt foran de andre europæiske ligaer. Knivstikkeri er så uciviliseret som noget kan være, og kan ikke sammenlignes med noget andet.  

Og at man alligevel ikke kan gøre noget er pacifisme af værste grad. Man kan ikke lade sådan nogle terrorister få frit spil. Der er så afgjort nogle problemer dernede, politiet gør intet, og på den måde falder det tilbage på staten, som har ansvaret for kulturen. Politik kommer før sport, hvilket jo også understreges af, at hold og lande kan udelukkes for politiske forhold.

Der er mange, som har ønsket mere entusiasme når det kommer til danske fodboldfans, men derfra og til vold er der langt. Jeg undrer mig over hvordan en dansk dreng overhovedet kan være i nærheden af at forsvare brugen af vold, det er for stupidt.  

FCK's fans har sikkert været beruset igår, som det også sker i Danmark, men det kan man ikke kæde sammen med at forsvare vold. Dine eksempler, som der dog kan være hold i, er så laissez-faire-lignende at det næsten er en opfordring til anarkisme, og jeg håber ikke at nogle mennesker som kan tænke sådan ved deres fulde fem, hvilket jeg heller ikke antager du har været, da du skrev det indlæg.

Hvis du har brug for svar på brugen af ordet terrorister, så skal du bare læse nederste linje en ekstra gang.

Som sagt mangler du indsigt i de mest fundementale samfundsforhold, men jeg tillod mig at svare alligevel.  

Hvis du har nogle indsigelser, så har du ikke forstået hvad jeg har skrevet.

Altid FCK
Manager

« Svar #13111: 30 Sep 2010, 14:29 »

Til El Kun(gad ikke citere det lange indlæg Wink ):

Jeg har nogle indsigelser, men det er nok fordi jeg ikke har forstået, hvad du har skrevet Opstemt

Der er forskel på fodbold i Europa - i Norden er der LANGTFRA ligeså stor passion, som i Sydeuropa og Sydamerika.
Jeg retfærdiggør ikke knivstikkere overhovedet, men jeg tror, at de selv har været lidt uden om det. Som sagt går jeg ikke ind på Faxe mod FCK, kun for at provokere, og gør det i en høj grad. For så ved jeg godt, at chancen for at jeg får et par på hovedet er rimelig stor. Og jeg ville ikke kunne brokke mig over det. Hvis man er dum nok til at vise man er fra FCK, dagen før en CL kamp mod netop FCK, så er man sgu ude på ballade, når det er i Grækenland.
Du generalisere alt for meget!

Vikingekultur? Vikingetiden var for næsten 1000 år siden, så det eksempel er nok det dummeste jeg længe har hørt.

Har jeg sagt at Grækenland var langt foran alle andre ligaer i Europa?

Politiet gør intet? Har du nogensinde været omkring et stadion i Grækenland, når der var fodbold? Jeg lover dig, at der er meget politi! Jeg vil tro at der er over dobbelt så meget politi til en kamp, end en i Danmark.

Alle taler om at fx tyrkiske fans er så fantastiske; der er en fantastisk stemning til kampene, noget som de fleste herinde taler om, at de ville ønske var i Danmark. Men bagsiden af medaljen er jo at der er så meget vold, når det er så passioneret.

Jeg har lige lånt AB's link, som kunne give mig ret i at det var selvforskyldt: http://politiken.dk/indland/ECE1071413/kampene-var-voldsomme/

Her er lidt til dig, som ikke ved hvad en terrorist er: http://www.fortunecity.com/campus/hopley/684/hvad_er_en_terrorist.htm
Hvilket politisk mål har de?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #13112: 30 Sep 2010, 16:25 »

Her er lidt til dig, som ikke ved hvad en terrorist er: http://www.fortunecity.com/campus/hopley/684/hvad_er_en_terrorist.htm
Hvilket politisk mål har de?

Nu vil jeg ikke blande mig i jeres diskussion, for jeg har hverken sat mig ind i den eller ønsker at gøre dette. Men lige til ovenstående er jeg nødt til at påpege, at dit link ikke holder vand. Det er en privatperson (ser det ud som om) der har givet sine egen vurdering af hvad en terrorist er.

Begrebet terror er LANGT større end det du linker til.

Personligt anser jeg en terrorist for at være en person, der forsøger at gennemtrumfe sin mening igennem frygt hos sine modstandere. At sprænge en bygning i luften? Big deal. Den kan genopbygges. Men den frygt der skabes i et samfund for et lignende angreb er den sande magt terror har over en civil-befolkning. Hvilket faktisk er anden del af min definition på terror. Terror foregår mod civilbefolkningen (læs: uskyldige, der ikke nødvendigvis er engagerede i den sag terroristen kæmper for). Men om terroristen kæmper for en politisk sag eller ej er for så vidt underordnet i min bog.

Men min definition er ikke mere rigtig end din.

Her er en definition på terror, fundet på en side, man med rette kan tage som troværdig kilde:
Den Store Danske
« Seneste Redigering: 30 Sep 2010, 16:33 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13113: 30 Sep 2010, 16:27 »

Voldsomt at terror overhovedet kan blandes ind i en tråd som omhandler fodbold...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

plutonium
Manager

« Svar #13114: 30 Sep 2010, 16:32 »

Voldsomt at terror overhovedet kan blandes ind i en tråd som omhandler fodbold...

Dét vil jeg så ikke blande mig i  Wink

Men ja, det har du fuldstændig ret i  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13115: 30 Sep 2010, 16:32 »

El Kun skriver at du synes tyrkiske og græske hold skal udelukkes fra CL, EL osv.. Smiley
Dette er jeg totalt uenig i de to (?) fck fans der blev stukket ned blev jo ikke stukket ned i forbindelse med kampen men dagen/aftenen før.. Derfor har det ikke en skid at gøre med Panathinaikos udover det var fans fra denne klub der gjorde det.. Det er ikke gjort i forbindelse med fodbold og derfor mener jeg ikke man kan klandre klubben for det ...
Det er faktisk det eneste jeg ville ind med - men det er noget svineri det sker men fact er det skete ude i athens gader og det der foregår derude skal en fodboldklub altså ikke holde ansvarlig for.. Det er folks ansvar og POLITIETS (Statens).. Ikke fodboldklubbens.. Hvad der sker på Stadion og udeforan stadion er en anden sag og her skal fodboldklubben holdes ansvarlig..

Man skal også skelne mellem hvad der sker i forbindelse med en kamp og hvad der sker pga. tilhørsforhold Wink Det er to helt igennem forskellige ting .. Ville jeg kalde dem terrorister nææ - kalder jeg rockerne terrorister nej .. Det er i mine øjne ikke terrorister men kriminelle er de i hvert fald ..

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13116: 30 Sep 2010, 16:35 »

Er dette ikke den forkerte tråd af have denne debat i? Smiley

FCK

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13117: 30 Sep 2010, 16:40 »

Den er berettiget da det omhandler nogle FCK fans i udlandet Wink
Hvis det var den forkerte tråd ville crewmedlem Pluto nok ha sagt det Smiley

plutonium
Manager

« Svar #13118: 30 Sep 2010, 16:45 »

Den er berettiget da det omhandler nogle FCK fans i udlandet Wink
Hvis det var den forkerte tråd ville crewmedlem Pluto nok ha sagt det Smiley

Huh...?

Jamen det er da rigtig nok. Men hvis vi kunne få kørt tråden tilbage på de to fans der blev stukket ned, så ville det nok være bedst  crazy

Don AA
Manager

« Svar #13119: 30 Sep 2010, 17:17 »

Man har det stadig dejligt her dagen derpå, og det bliver heller ikke dårligere af, at vi med sejren over Panathinaikos  pt. er nummer 40 i Europa meget tæt på nummer 39 Juventus. Der er selvfølgelig kampe i EL i dag, som nok kan ændre lidt på det, men man skal da glæde sig når man kan, men der er jo også stadig masse af koefficient point at hente (pt. har vi hentet 8.8600), hvis vi går videre fra gruppen er der blandt andet 5 bonus point at hente, hvilket selvfølgelig vil være ”guld” værd for både FCK og Danmark, med Danmark mener jeg muligheden for et direkte hold i CHL, selvom den begynder at se meget sikker ud.

Der er selvfølgelig også noget at glæde sig over, hvis man tager de økonomiske briller på, en sejr i CHL giver jo ca. 7,5 mio. kr. så indtil videre har vi tjent ca. 15 mio. kr. på den konto.

Så lad os da håber der kommer flere koefficient point og flere millioner i form af sejre eller uafgjorte kampe, det skulle der være mulighed for. 

EDIT: Mikael Antonsson er også kommer på rundens hold http://onside.dk/nyheder/champions-league/fcker-pa-hold-med-etoo-og-schweinsteiger
« Seneste Redigering: 30 Sep 2010, 17:22 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13120: 01 Okt 2010, 14:40 »

lidt godt og lidt dårlig info, vi starter med det dårlige.

OB tabte, desværre, hjemme 1-2 igår til Stuttgart.
Men, der var 4 belgiske hold i aktion samt 1 rumænsk.

Hajduk Split - Anderlecht 1-0
Gent - Lille 1-1
Villarreal - Club Brügge 2-1
Palermo - Lausanne 1-0
Steaua Bucharest - Napoli 3-3

Desuden tabte rumænske CLuj også til Roma.

2 lande, der er lige bagved os på kofficient listen. Som i kan se fik Belgien 1 sølle point ud af 12 mulige, hvorimod Rumænien klarede den en lille smule bedre og fik 1 point ud af 6 mulige. Hvad der giver af point på kofficientlistent, er jeg ikke istand til at udregne.

Men faktum er, at Danmark, igen, slap væk med flest point, idet vi fik 3 ud 6 mulige points. Og ret mig hvis jeg tager fejl, men eftersigende skulle points hentet i chl give det dobbelte af dem fra EL, så der er dobbelt op fra vores side, og vi stikker af fra vores efterfølgerer og jeg tror vi er kommet end del tætter på 11, pladsen.
Smiley

Thaurat al Shabab

U-4-E
Manager

« Svar #13121: 01 Okt 2010, 14:48 »

Der er et stykke op til 11. pladsen, som dog indtages af Grækenland, så bestemt en bonus at i slog Panathinaikos. Til gengæld er der endnu længere ned til 13. pladsen, så et hold direkte i CL om to år er vidst ganske sikker.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13122: 01 Okt 2010, 15:06 »

lidt godt og lidt dårlig info, vi starter med det dårlige.

OB tabte, desværre, hjemme 1-2 igår til Stuttgart.
Men, der var 4 belgiske hold i aktion samt 1 rumænsk.

Hajduk Split - Anderlecht 1-0
Gent - Lille 1-1
Villarreal - Club Brügge 2-1
Palermo - Lausanne 1-0
Steaua Bucharest - Napoli 3-3

Desuden tabte rumænske CLuj også til Roma.

2 lande, der er lige bagved os på kofficient listen. Som i kan se fik Belgien 1 sølle point ud af 12 mulige, hvorimod Rumænien klarede den en lille smule bedre og fik 1 point ud af 6 mulige. Hvad der giver af point på kofficientlistent, er jeg ikke istand til at udregne.

Men faktum er, at Danmark, igen, slap væk med flest point, idet vi fik 3 ud 6 mulige points. Og ret mig hvis jeg tager fejl, men eftersigende skulle points hentet i chl give det dobbelte af dem fra EL, så der er dobbelt op fra vores side, og vi stikker af fra vores efterfølgerer og jeg tror vi er kommet end del tætter på 11, pladsen.
Smiley

Lausanne er fra Schweiz. Wink

Der er et stykke op til 11. pladsen, som dog indtages af Grækenland, så bestemt en bonus at i slog Panathinaikos. Til gengæld er der endnu længere ned til 13. pladsen, så et hold direkte i CL om to år er vidst ganske sikker.

Så vidt jeg ved er det allerede for næste sæson, da der har været stor snak om på FCKs forum om hvor bittert det ville være hvis bif blev mester i år, og dermed kom direkte i CL på 5 års fantastiske resultater af FCK. Men også fordi at der sidste år er blevet sagt at vi kan komme direkte i CL i år 2011/2012 sæsonen, hvis de danske holds gode tendenser fortsatte. Men det vil jo nok holde til at vi også får et direkte i CL i 2012/2013. Thumbs Up

U-4-E
Manager

« Svar #13123: 01 Okt 2010, 15:25 »

Så vidt jeg ved er det allerede for næste sæson, da der har været stor snak om på FCKs forum om hvor bittert det ville være hvis bif blev mester i år, og dermed kom direkte i CL på 5 års fantastiske resultater af FCK. Men også fordi at der sidste år er blevet sagt at vi kan komme direkte i CL i år 2011/2012 sæsonen, hvis de danske holds gode tendenser fortsatte. Men det vil jo nok holde til at vi også får et direkte i CL i 2012/2013. Thumbs Up

Nej, det er vidst bare jer FCK'ere der ikke er for kloge Wink

Pointene for i år tæller først med om to år. Fra næste sæson har vi to hold med i CL, men begge skal i kval., hvilket også kan ses her, takket være en 15. plads på koefficient listen.

Fra sæsonen 2012/2013 har vi også to hold med i CL, men den danske mester kvalificerer sig direkte til CL, takket være en 12. plads på koefficient listen.

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13124: 01 Okt 2010, 15:31 »

Nej, det er vidst bare jer FCK'ere der ikke er for kloge Wink

Pointene for i år tæller først med om to år. Fra næste sæson har vi to hold med i CL, men begge skal i kval., hvilket også kan ses her, takket være en 15. plads på koefficient listen.

Fra sæsonen 2012/2013 har vi også to hold med i CL, men den danske mester kvalificerer sig direkte til CL, takket være en 12. plads på koefficient listen.

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html

Jep, jeg vidste godt det med at de første tæller om to år, men jeg har åbenbart fået det galt i halsen, at vi først havde nok i 2012/2013. Jeg har nok tænkt 2012 sæsonen, som jo er 2011/2012. crazy Men så menes der efteråret 2012 åbenbart. Det jeg tror jeg har fået blandet ind er, at vi jo i næste sæson får to hold med i CL-kvallen(som man også kan se på wiki), men her kom jeg så til at tro at mesteren røg direkte med, men det er jo som du siger først til 2012/13. Thumbs Up

Sider: 1 ... 873 874 [875] 876 877 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010