home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:51:40 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012857 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13140: 04 Okt 2010, 22:55 »

Det der taler for de ku spille for os var at dengang vi hentede dem var vi ikke specielt langt foran jer .. I havde jeres gode omdømme måske bedre end vores og I ku gå ind i kampen om det.. Mange BIF fans var super glade for I ikke hentede Vingaard fordi I ik mente han var god nok.. Den der ler sidst ler bedst kan man så sige.. I havde alle muligheder for at hente dem eller gå i kamp med os for at hente dem.. I har jo åbenbart ikke ment de var gode nok eller interessante nok til at I gad have dem.. De kommer jo ik som store stjerner til FCK.. De bliver store stjerner hos os.. Ud af alle de spillere vi har hentet så er det vel kun Ailton, Claudemir og Grønkjær der har været så store stjerner at de nok ikke ville til jer .. Problemet er I ikke scouter en skid i norden eller andre steder.. I køber bare spillere med "gode" navne Wink

I forhold til jeres fejlmargin snakker vi om en minimal procent .. Larsson blev uheldigvis for os skadet og er aldrig kommet tilbage på det niveau han havde inden sin skade sådan er det.. Men snakkede faktisk omkring de der spillere med VK igår og han mente også det har været muligt for BIF at gå i kamp med FCK om dem men så vidt jeg ved har der ik været specielt meget kamp om vores transfermål .. Det er ikke fordi I ikke ville have 8,5 mio kr. til at hente Bolanos eller 6 mio for at hente Wendt .. Eller en kontrakt til Wiland (Fri transfer) Wink Vi er ikke blot et skridt foran jer på banen men også i scouting og transfers Smiley
Er meget sikker på at Wiland ikke blev hentet på fri transfer, men blev købt for ca. 8 mio kr. eller er jeg meget enig med dig, vi virker meget bedre i forbindelse med scouting, hvilket en "gammel" blog på bt også henviser til http://mortencronesejersbol.blogs.sporten.dk/2010/09/26/store-forandringer-kr%C3%A6ves/ her det mest vigtige: Da jeg forleden talte med Michael Laudrups assistent Erik Larsen, talte han om dansk fodbolds amatøragtige tilgang til scouting af nye spillere, med FC København som den eneste undtagelse.

Brøndby virker mere desparat, og går efter "store" navne, hvilket udløser store kontrakter til spillere, som ikke passer ind på holdet, her tænker jeg især på Alexander Farnerud og Jan Kristiansen, som helt sikkert griner hele vejen til banken en gang om måneden  Smiley

Ja vi køber også forkert ind til tider, det gør selv de helt store hold, men Brøndbys hold er ikke sammensat ordentligt, og jeg tror der kommer til at gå noget tid, før de får styr på det.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

3.v evaB
Gæst

« Svar #13141: 05 Okt 2010, 17:40 »

Det der taler for de ku spille for os var at dengang vi hentede dem var vi ikke specielt langt foran jer .. I havde jeres gode omdømme måske bedre end vores og I ku gå ind i kampen om det.. Mange BIF fans var super glade for I ikke hentede Vingaard fordi I ik mente han var god nok.. Den der ler sidst ler bedst kan man så sige.. I havde alle muligheder for at hente dem eller gå i kamp med os for at hente dem.. I har jo åbenbart ikke ment de var gode nok eller interessante nok til at I gad have dem.. De kommer jo ik som store stjerner til FCK.. De bliver store stjerner hos os.. Ud af alle de spillere vi har hentet så er det vel kun Ailton, Claudemir og Grønkjær der har været så store stjerner at de nok ikke ville til jer .. Problemet er I ikke scouter en skid i norden eller andre steder.. I køber bare spillere med "gode" navne Wink

I forhold til jeres fejlmargin snakker vi om en minimal procent .. Larsson blev uheldigvis for os skadet og er aldrig kommet tilbage på det niveau han havde inden sin skade sådan er det.. Men snakkede faktisk omkring de der spillere med VK igår og han mente også det har været muligt for BIF at gå i kamp med FCK om dem men så vidt jeg ved har der ik været specielt meget kamp om vores transfermål .. Det er ikke fordi I ikke ville have 8,5 mio kr. til at hente Bolanos eller 6 mio for at hente Wendt .. Eller en kontrakt til Wiland (Fri transfer) Wink Vi er ikke blot et skridt foran jer på banen men også i scouting og transfers Smiley
Jamen bare fordi vi ville kunne tiltrække dem, så ville i jo stadig være der til at kæmpe med om dem.
Derfor igen, hvad taler for at Wendt eller N'Doye skulle vælge os frem for jer?
I de perioder som de er hentet har i været over os i tabellen og længere fremme finansielt. Man kan jo slet ikke nævne Bolanos i det han først er kommet til nu efter i er kommet i CL, vi ville slet ikke kunne tiltrække ham. Jeg vil også gerne se ham bevise sit værd.
Wiland forstår jeg ikke hvorfor man hentede når man havde JC, men det har da vist sig som en god satsnings.
Vi har/havde en fin målmand i Stephan Andersen og kan ej heller se hvorfor vi skulle have fat i Wiland. Da der er mere væsentlige områder der skal forstærkes. Så Wiland har ikke været ideel for os, selv hvis vi kunne få ham.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13142: 05 Okt 2010, 17:47 »

Jamen bare fordi vi ville kunne tiltrække dem, så ville i jo stadig være der til at kæmpe med om dem.
Derfor igen, hvad taler for at Wendt eller N'Doye skulle vælge os frem for jer?
I de perioder som de er hentet har i været over os i tabellen og længere fremme finansielt. Man kan jo slet ikke nævne Bolanos i det han først er kommet til nu efter i er kommet i CL, vi ville slet ikke kunne tiltrække ham. Jeg vil også gerne se ham bevise sit værd.
Wiland forstår jeg ikke hvorfor man hentede når man havde JC, men det har da vist sig som en god satsnings.
Vi har/havde en fin målmand i Stephan Andersen og kan ej heller se hvorfor vi skulle have fat i Wiland. Da der er mere væsentlige områder der skal forstærkes. Så Wiland har ikke været ideel for os, selv hvis vi kunne få ham.

Min pointe er blot denne Bave: I er bagud i forhold til os på transfermarkedet og i scouting af spillere som Don AA også nævner.. De rubiner vi finder i norden er nogle I ku ha fundet før os da det ikke er stjernespillere men faktum er at det gør I simpelthen ik længere.. Før i tiden var I foran os I hentede fandme guddommelige spillere til jeres klub hvoraf vi alle husker Johan Elmander bedst.. Det gør I simpelthen ik længere.. I skal ikke gå i kamp med os om spillerne men I skal være foran os og finde dem før os hvis I vil nå os til sokkerne igen.. Oscar Wendt kom fra IFK Göteborg.. Hvorfor skulle han ikke ville til BIF fx før han skiftede til os?? BIF er da en større klub end Göteborg ?? Atiba Hutchinson kunne I også ha set før os.. Vi køber simpelthen uslebne diamanter pt og sliber dem af til klassespillere.. I køber afdankede "stjerner" der aldrig har slået til de steder de har været <--- MAIN POINT

3.v evaB
Gæst

« Svar #13143: 05 Okt 2010, 18:06 »

Vi køber simpelthen uslebne diamanter pt og sliber dem af til klassespillere.. I køber afdankede "stjerner" der aldrig har slået til de steder de har været <--- MAIN POINT
pt?
Taler vi her om Bolaños, Bergvold, Kim Christensen eller Claudemir?
Den eneste jeg umiddelbart kan se der passer ind der det er jeres køb af Søren Frederiksen.
Jeres seneste indkøb vidner ikke om det du skriver i gør pt.
Om muligt har i gjort det tidligere men det er ikke hvad det seneste transfervindue vidner om.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #13144: 05 Okt 2010, 18:12 »

Claudemir er da en usleben diamant efter min mening ? Huh

PSN: Guldfck

verdenskrig
Manager

« Svar #13145: 05 Okt 2010, 18:16 »

Jeg er naturligvis helt enig med dig Ashti i denne sag..

Vores scouting netværk er gennem de sidste 5 år blevet udstillet på kryds og tværs, og ikke engang med kasi jesper i ryggen kunne vi skabe et hold som var konkurrence dygtigt over lang tid..

Naturligvis henter i ikke altid kun spillere som skal slibes.. Men ser man bort fra det så er jeres køb ofte velovervejde og gennemtænkte.. Jeg kan ikke lade være med at brække mig ved tanken over at Grønkjær får 100.000 færre om ugen end Farnerud og Jan K.. Gud hvor er det jammerligt, men samtidigt en god måde at sætte det i relief på..

Og det piner mig at tænke på at mange af de spillere i har haft succes med gennem de sidste 5 år, kunne vi have haft hvis vi bare havde fokuseret den mindste smule på skandinaviske spillere med kvalitet(frem for navn) som stadig havde en fremtid foran sig Skuffet..

Det er for let at skyde hele skylden på Anders Bjerregaard, men at Papa Doc's søn skulle lege praktikant hos os, har desværre sat os MANGE år tilbage!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #13146: 05 Okt 2010, 18:48 »

Claudemir er da en usleben diamant efter min mening ? Huh
Claudemir er hentet som en stjerne, han blev købt som direkte afløser for hr. Hutchinson
Jeg er naturligvis helt enig med dig Ashti i denne sag..

Vores scouting netværk er gennem de sidste 5 år blevet udstillet på kryds og tværs, og ikke engang med kasi jesper i ryggen kunne vi skabe et hold som var konkurrence dygtigt over lang tid..

Naturligvis henter i ikke altid kun spillere som skal slibes.. Men ser man bort fra det så er jeres køb ofte velovervejde og gennemtænkte.. Jeg kan ikke lade være med at brække mig ved tanken over at Grønkjær får 100.000 færre om ugen end Farnerud og Jan K.. Gud hvor er det jammerligt, men samtidigt en god måde at sætte det i relief på..

Og det piner mig at tænke på at mange af de spillere i har haft succes med gennem de sidste 5 år, kunne vi have haft hvis vi bare havde fokuseret den mindste smule på skandinaviske spillere med kvalitet(frem for navn) som stadig havde en fremtid foran sig Skuffet..

Det er for let at skyde hele skylden på Anders Bjerregaard, men at Papa Doc's søn skulle lege praktikant hos os, har desværre sat os MANGE år tilbage!
Jan K er også kun en milliard gange bedre, men fair point. Navnet kommer af kvalitet, en spiller som Farnerud er ligesom uslebne diamanter en satsning. Han har tidligere bevist at han kunne præstere på højt niveau hvilket fik Stuttgart til at hente ham, her lykkedes det ham ikke hvorefter vi overtog ham. Ej heller her har han været en succes, men i det mindste satsede man stort(man tabte så på det og det gør altid ekstra ondt), hvilket viser ambitioner.

Jeg kan slet ikke se de spillere i Brøndby, vi har ikke samme muligheder som FCK.
I de perioder som de spillere er kommet til der har vi været langt ude og skide Tunge

Er vi efter FCK på det punkt? Ja men samtidigt hænger det sammen med at FCK har større tiltrækningskraft.
Det er ofte flere faktorer der gør at de kan hente bedre spillere. Naturligvis kan scouting være en af dem.
Hvis interessen er der fra FCK så er det yderst sjældent at vi vil kunne få spilleren.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #13147: 05 Okt 2010, 19:13 »

pt?
Taler vi her om Bolaños, Bergvold, Kim Christensen eller Claudemir?
Den eneste jeg umiddelbart kan se der passer ind der det er jeres køb af Søren Frederiksen.
Jeres seneste indkøb vidner ikke om det du skriver i gør pt.
Om muligt har i gjort det tidligere men det er ikke hvad det seneste transfervindue vidner om.

Nej, men istedet tænker vi... Hangeland, Wendt, Claudemir, Atiba, Sølvi, Zanka, Søren Frederiksen, Santin, Vingaard.

Når du nu nævner Bergvold har vi jo sådan set selv slebet ham til tidligere... Claudemir er med den alder han har ihvertfald heller ikke en du kan sige noget imod... Men de 2 sidste er nok ikke nogen vi sliber til, men forstærkninger, og hvem ved om vi alligevel sliber dem til og giver dem ekstra liv i fodboldverdenen.. de er jo ikke så gamle endnu.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13148: 05 Okt 2010, 19:17 »

Kan godt være Claudemir er hentet som en stjerne men han er en usleben diamant ... Han har masser af udviklingspotential e og han skal nok udvikle sig til en klassespiller ..
Jeg mener ikke han er dårlig nu men jeg tror kun vi har set 50% af hans potentiale .. Det er en spiller vi kan udvikle på rigtigt meget og sælge videre til en af de større ligaer derfor er han en usleben diamant imo.. Han er ikke færdigudviklet.. De spillere I har hentet Bave er færdigudviklede..

Kim C er købt ind som en gardering på målmandsposten.. Bolanos er heller ik en superstjerne men en spiller med mange kvaliteter som skal bruge tid på at falde til og igen så tror jeg der er mere i ham end det vi har set indtil videre..

For at være ærlig så synes jeg du er lidt ude og skide her.. Det er klart du ikke kan se Wendt i BIF fordi du ser på ham som han er nu.. Men da Wendt kom til FCK var han intet særligt.. Han var ik en stjerne han var ung og på bænken.. Han var bag bergdølmo i starten det siger altså alt.. Han har så udviklet sig helt ekstremt meget --> sådan en spiller kunne I sagtens ha hentet til BIF .. Det er ik fordi han var dyr og mig bekendt var hans startløn heller ikke den højste .. Brede Hangeland --> Røv dårlig da han kom til - blev ekstremt god..

Fortæl mig nu hvorfor du ikke tror sådanne spillere vil til BIF ?? De endte hos os fordi vi var foran på det nordiske marked.. Er ik engang sikker på man i BIF havde hørt om Atiba, Wendt, og Hangeland før vi fik fat i dem??
Se bort fra vi fik dem og fortæl mig helt konkret hvorfor sku Wendt ik skifte til BIF dengang før vi fik ham.. Fra Göteborg til BIF er da et skridt op ad karrierestigen??

I har midlerne til at give samme lønninger som os, I bliver ved med at bryste jer af jeres historie og BIF er stadig et stærkt brand i norden .. Måske ikke så meget mere for danske spillere da de kender jer men ovre i sverige og norge ser man stadig Brøndby som en storklub.. Måske som den 3. største i norden efter FCK og Rosenborg..

3.v evaB
Gæst

« Svar #13149: 05 Okt 2010, 21:14 »

Nej, men istedet tænker vi... Hangeland, Wendt, Claudemir, Atiba, Sølvi, Zanka, Søren Frederiksen, Santin, Vingaard.

Når du nu nævner Bergvold har vi jo sådan set selv slebet ham til tidligere... Claudemir er med den alder han har ihvertfald heller ikke en du kan sige noget imod... Men de 2 sidste er nok ikke nogen vi sliber til, men forstærkninger, og hvem ved om vi alligevel sliber dem til og giver dem ekstra liv i fodboldverdenen.. de er jo ikke så gamle endnu.
Når han skriver pt. så svarer jeg på pt. jeg er da klar over at det er blevet gjort tidligere. Smiley
Sölvi vil jeg heller ikke mene er en usleben diamant, om muligt er han ikke ved sit fulde potentiale man er da stadig bevist om hans kvaliteter og klubber fra England har da også været interesseret i ham.
Allerede med hans nuværende niveau er han hvis ikke den bedste forsvarsspiller i har så er han i top 2.

Jamen nu har i jo hentet Bergvold hjem hvilket betyder han ikke længere er en usleben diamant deraf er jeres køb af ham ikke et køb som udviklingsspiller. Det er jo hans nuværende position der fortæller mest om det.

Kan godt være Claudemir er hentet som en stjerne men han er en usleben diamant ... Han har masser af udviklingspotential e og han skal nok udvikle sig til en klassespiller ..
Jeg mener ikke han er dårlig nu men jeg tror kun vi har set 50% af hans potentiale .. Det er en spiller vi kan udvikle på rigtigt meget og sælge videre til en af de større ligaer derfor er han en usleben diamant imo.. Han er ikke færdigudviklet.. De spillere I har hentet Bave er færdigudviklede..
Han har uden tvivl potentiale men det bliver svært at nå når der ingen udfordring er i den danske liga og de europæiske kampe bliver det eneste sted han der vil være modstand.
Claudemir er købt som en stjerne i dansk fodbold, ikke nødvendigvis færdigudviklet men det er ikke jer der skal færdigudvikle ham. Det tror jeg ikke i kan når man ser på den danske liga og alle de 11 hold der ikke er FCK.

Vores styrke og svaghed ligger i at vi har en god ungdomsafdeling der gør vi ikke altid tør satse fuldt ud på uslebne diamanter udefra. Men alligevel vil jeg ikke kalde spillere som Jallow eller MKD færdigudviklede overhovedet ikke. Skal vi dog tale om spillere vi henter pt. kan vi ikke snakke om nogen da vi har lejet én spiller og det er det. Ved ikke en gang hvad jeg skal kalde det.
Kim C er købt ind som en gardering på målmandsposten.. Bolanos er heller ik en superstjerne men en spiller med mange kvaliteter som skal bruge tid på at falde til og igen så tror jeg der er mere i ham end det vi har set indtil videre..

For at være ærlig så synes jeg du er lidt ude og skide her.. Det er klart du ikke kan se Wendt i BIF fordi du ser på ham som han er nu.. Men da Wendt kom til FCK var han intet særligt.. Han var ik en stjerne han var ung og på bænken.. Han var bag bergdølmo i starten det siger altså alt.. Han har så udviklet sig helt ekstremt meget --> sådan en spiller kunne I sagtens ha hentet til BIF .. Det er ik fordi han var dyr og mig bekendt var hans startløn heller ikke den højste .. Brede Hangeland --> Røv dårlig da han kom til - blev ekstremt god..

Fortæl mig nu hvorfor du ikke tror sådanne spillere vil til BIF ?? De endte hos os fordi vi var foran på det nordiske marked.. Er ik engang sikker på man i BIF havde hørt om Atiba, Wendt, og Hangeland før vi fik fat i dem??
Se bort fra vi fik dem og fortæl mig helt konkret hvorfor sku Wendt ik skifte til BIF dengang før vi fik ham.. Fra Göteborg til BIF er da et skridt op ad karrierestigen??

I har midlerne til at give samme lønninger som os, I bliver ved med at bryste jer af jeres historie og BIF er stadig et stærkt brand i norden .. Måske ikke så meget mere for danske spillere da de kender jer men ovre i sverige og norge ser man stadig Brøndby som en storklub.. Måske som den 3. største i norden efter FCK og Rosenborg..
Bolanos var en superstjerne i norsk fodbold, deraf er han også hentet ind som en stjerne. Han er blevet slebet i Norge og er solgt videre så han kan udfolde sig.

Fordi at jeg ikke kan se hvorfor de skulle vælge os over jer, selv hvis interessen fra os skulle have været der. Så kan jeg ikke se hvorfor de hellere ville til Brøndby end til København.
Men i det vi antager Wendt kunne vælge mellem Brøndby og FCK. Vi har sikkert ikke engang haft fat i ham eller noget.
Det er jo slet ikke det jeg siger, jeg siger bare. Der er intet der taler for at de spillere skulle vælge os fremfor jer.
Vi kan om muligt give det samme i løn, men det er det. Det er mere tiltalende at spille i europæiskgruppespil hvert år fremfor ryge ud lige før gruppespil hver gang man er med.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #13150: 10 Okt 2010, 22:48 »

Hej er der nogen som tager på Camp Nou i efterårsferien og ser bold?
Jeg overvejer det selv, og derfor vil jeg lige høre om I kender et flyselvskab som sælger billige billetter til Barcelona?

Yessir
Manager

« Svar #13151: 11 Okt 2010, 17:10 »

Jeg overvejer det selv, og derfor vil jeg lige høre om I kender et flyselvskab som sælger billige billetter til Barcelona?

Umiddelbart er det nok svært at finde noget billigt til Barcelona i efterårsferien, så tæt på...

Du burde hellere hoppe med på turen til Rusland, det bliver en oplevelse for livet. FCKFC har et tilbud, der er så røvbilligt som det overhovedet kan blive http://fckfc.dk/default.aspx?ID=2901&PID=8803&NewsId=784

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #13152: 11 Okt 2010, 17:46 »

Selvom der er blevet sat yderligere 1200 til salg i dag i supershoppen, tror jeg ikke du skal gøre store forhåbninger om at få fat i en, hvis du ikke er inde og købe en billet i morgen Smiley
Hvis du vil se på flybilletter til Barcelona så tjek hjemmesider som supersaver.dk o.lign.

Og som Yessir siger, så tag da med til Kazan!  Smiley
Jeg tager dog selv til Barcelona for at se kampen, men vi købte også lige efter lodtrækningen til grupperne Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Altid FCK
Manager

« Svar #13153: 12 Okt 2010, 09:15 »

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager

« Svar #13154: 12 Okt 2010, 12:06 »

Det ville betyde at det koncept vi har brugt et årti på at opbygge, skal udskiftes... Det lyder som en røver  Rullende Øjne

Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010