home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 22:29:57 csteff Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012936 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13170: 18 Okt 2010, 01:14 »

Nogle der ved hvor mange penge FCK kan få i kassen ved at avancere til 8 dels finalerne ?Smiley

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

fc-hansen
Manager

« Svar #13171: 18 Okt 2010, 04:43 »

Fantastisk at være FCK'er for tiden, det kører jo bare på skinner, i samtlige turneringer Wink

5-0 var, imo, ikke for meget overhovedet, syntes virkelig vi rammer dagen idag, og vi er minimum 5 kasser bedre end OB idag. Omvendt så ser jeg med spænding frem mod den kommende tid, hvor vi skal til Camp Nou.

Personligt tror jeg det bliver mere end svært, det er verdens bedste hold, og de har nogle vanvittigt gode spillere, som vil give ethvert hold problemer. Jeg tror at vi taber, men er også sikker på, at med den selvtillid, der pt. hersker i truppen, så bliver dette langt fra en øretæve af de helt store, men kan vi holde dem nede på et spinkelt nederlag, så syntes jeg det er flot. self. skal vi gå efter at få point, men tror også godt, selvom det virkelig kører pt., at spillerne ved, at denne kamp skal man nok ikke forvente det store i.

Jeg mener at de skal gå derned og nyde denne fantastiske kamp, det må være at spille, og tage den som en bonus/belønning for de flotte resultater vi går rundt og leverer Smiley

Tror på at vi taber 3-1 dernede, men håber self. at vi kan drille dem lidt, men mon ikke det mere er ønsketænkning Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #13172: 18 Okt 2010, 09:22 »

Tror på at vi taber 3-1 dernede, men håber self. at vi kan drille dem lidt, men mon ikke det mere er ønsketænkning Wink

Kunne ikke lade være.
FCK går ikke der ned for at få en oplevelse, de går derned for at få point.
Og så håber jeg, at du ikke selv går og tror du er FCK fan.
(Generalt)Hvordan kan folk kalde sig fan at et hold når de ser over 95% af kampene på tv, og direkte(TIL DIG) TROR på at deres hold taber en kamp. Ja, man har lov til at være realistisk, men så er man så ikke fan af et hold, men mere en følger.

wenzel83
Lilleputspiller
*

« Svar #13173: 18 Okt 2010, 09:39 »

« Svar #13174: I dag kl. 09:22:45 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Citat af: fc-hansen I dag kl. 04:43:14
Tror på at vi taber 3-1 dernede, men håber self. at vi kan drille dem lidt, men mon ikke det mere er ønsketænkning

Kunne ikke lade være.
(Generalt)Hvordan kan folk kalde sig fan at et hold når de ser over 95% af kampene på tv, og direkte(TIL DIG) TROR på at deres hold taber en kamp. Ja, man har lov til at være realistisk, men så er man så ikke fan af et hold, men mere en følger .

Thebadmentor - Dvs. at os der bor i Jylland som IKKE har mulighed for at komme til hver hjemmekamp i Parken ikke er rigtige FCK Fans?
Jeg er medlem af FCK Fan club - jeg ser alle deres kampe - og så vidt muligt både på ude og hjemmebane, dog ikke så tit i Parken da jeg bor i Vestjylland.. Jeg vil do mene jeg er ligeså stor en FCK fan er som dem der støtter vores hold hver gang i Parken!

plutonium
Manager

« Svar #13174: 18 Okt 2010, 10:06 »

Kunne ikke lade være.
(Generalt)Hvordan kan folk kalde sig fan at et hold når de ser over 95% af kampene på tv, og direkte(TIL DIG) TROR på at deres hold taber en kamp. Ja, man har lov til at være realistisk, men så er man så ikke fan af et hold, men mere en følger.

Jeg er lodret uenig med dig.

Man er da ikke mindre fan af et hold, bare fordi man erkender at ens hold ikke er verdens bedste (endnu). Tværtimod, fristes jeg til at sige. En fan SKAL være ambitiøs på sit holds vegne, og altid sigte mod toppen, men man behøver da ikke være dum? At have et realistisk syn på tingene er da i mine øjne vigtigere, end at lulle sig ind i en eller anden falsk virkelighed?

Jeg er enig med dig i, at Ståle og drengene ikke tager til Barca for at 'opleve Camp Nou'. Selvfølgelig går de efter at få noget med hjem. Om ikke andet så ét point. Hvis de ikke gjorde det, så var de ikke værdige til at kalde sig for fodboldspillere! De skal have sulten til at jagte resultater! Men det ændrer ikke på, at Barcelona i langt de fleste indbyrdes opgør vil løbe med sejren. At tro andet er i mine øjne naivt. Det med Rubin og Barcelona er jo mirakuløst! Ja, vi vil selvfølgelig teoretisk set kunne gøre det samme, men det er da ikke noget vi kan forvente?!

fc-hansen kommer med et bud på kampen. Det er jo ikke et ØNSKE om kampens resultat fra hans side? Han har da stadig håbet i hjertet om at vi går ned og prygler dem baglæns ud af banen med en 3-0 sejr. Men det er jo decideret hovedløst at tro kampen får det resultat. Vi kan håbe, men skal vi komme med et realistisk bud på slutstillingen, så er det jo en helt anden verden!

Rent bortset fra det, så er det da til grin at du stiller spørgsmål ved hans loyalitet og fanskab ud fra det her?! En fan støtter sit hold i medgang og modgang, har styr på truppen (kender spillernes styrker og svagheder fx) og har klubben som en naturlig del af sin hverdag. Det du beskriver er jo en fantast?!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #13175: 18 Okt 2010, 15:36 »

Kunne ikke lade være.
Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste dette indlæg.

du er jo direkte dum at høre på. Hvornår har jeg skrevet at de ikke skulle gå efter 1 eller 3 point? jeg har netop skrevet at de da self. skulle gå efter point, men de skal virkelig også nyde atmosfæren, for mange af dem, kommer der ikke større kampe, ihvertfald rammemæssigt, og jeg tror ærlig talt ikke det er muligt at få point mod Barca, hvis du ikke slapper af, og tør spille, og nyder kampen. så læs mit indlæg ordentligt igennem, før du kommenterer det.

og nu skal jeg så definerer for dig, hvad en fan er:

En fan er en der støtter holdet, og altid holder med dem. Jeg tror ærligt talt vi taber på Camp Nou, for vi møder et hold der er langt, langt bedre, og så er jeg ikke  en fan eller hvad? Nej folk der seriøst tror og regner med at vi slår Barca, er da nok også fans, men de er også komplette idioter.

Og så er det dummeste du skrev nok, at man ikke er fan, hvis man ser 95% af kampene i fjernsynet. Du er da vel ikke så naiv at tro at Fynboer og Jyder, vil drage til KBH hver weekend for at se FCK?! dem der gør det, tager jeg hatten af for, men fordi du ser holdet i TV, betyder det da langt fra at man ikke er fan af dem. Tror du virkelig at en glødende United fan, kunne finde på at rejse til England for at se sit hold, mere end 2-3 gange på en sæson? Det tvivler jeg på at mange har råd til.

Jeg syntes at du herefterdags, skal tænke dig lidt mere om inden du poster et indlæg!
« Seneste Redigering: 18 Okt 2010, 15:39 af fc-hansen » Logged

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #13176: 18 Okt 2010, 21:30 »

Endnu en super runde set med FCK øjne, sikker sejr til os, mens alle vores andre ”konkurrenter” igen igen...  sætte point til, og vi har nu 12 point ned til nummer 2 efter kun 12 kampe, klasse af os, skandale af de andre stor hold.

http://www.sporten.dk/superligaen/19-sandheder-om-staale-solbakken#1 en meget spændende artikel om vores alle sammens kære nordmand, hvor han svare på 19 påstande om sig selv, blandt andet indrømmer han at han var mere resultatorienteret i starten af FCK tiden, hvilket nok ikke overrasker mange.   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13177: 19 Okt 2010, 04:48 »

Endnu en super runde set med FCK øjne, sikker sejr til os, mens alle vores andre ”konkurrenter” igen igen...  sætte point til, og vi har nu 12 point ned til nummer 2 efter kun 12 kampe, klasse af os, skandale af de andre stor hold.

http://www.sporten.dk/superligaen/19-sandheder-om-staale-solbakken#1 en meget spændende artikel om vores alle sammens kære nordmand, hvor han svare på 19 påstande om sig selv, blandt andet indrømmer han at han var mere resultatorienteret i starten af FCK tiden, hvilket nok ikke overrasker mange.   

Han er virkelig psykologisk og mentalt anlagt og jeg tror netop dette er nøglen, fundamentet, for vores holds succes pt. Han har haft tid, albuerum og arbejdsro til at udrette og opbygge det hold han står med idag. Vores sportslige ledelse anført af Carsten V. har udført et mere end et professionelt stykke arbejde. De udtaler sig kun om ting de har et reelt svar på, ellers forholder de sig meget anonyme og rolige.
Tilbage til Ståle. Jeg har på fornemmelsen, at manden kender til hver enkelt spillers privat, som var det sit eget. Derfor ved han også, hvordan han kan motivere og sætte gutterne op. Og netop her, ja lige her! Er det jeg tror vi kommer og lide et stort tab den dag Ståle siger farvel. Vi skal have en afløser, som ikke bare er manager men en ligeså så stor mental coach og en der har et ligeså stort engagement. En Ten Cate har fx et godt CV, men jeg tvivler på hans engagement.
Jeg ser hellere vi ansætter en mere eller mindre ukendt gut, som er autoritær og respekteret. En der går op i sit arbejde og virkelig kan sætte sit præg på truppen. Switch on/swtich off, som jeg kalder den. En egenskab som jeg har beskyldt Ståle for at besidde. Han kan det ene sekund skrald grine og minuttet efter være dybt alvorlig.
Jeg håber virkelig vi får den rette mand!! Smiley

Thaurat al Shabab

søgaard
Gæst

« Svar #13178: 20 Okt 2010, 00:50 »

Så er det om ca. 20 timer, at kampen på Camp Nou bliver spillet.

Og jeg sidder her og undrer mig over den store respekt, som bliver vist fra Barcelonas side... Det virker jo næsten som om, at de er bange forud for opgøret mod jer... Hvilket jeg simpelthen ikke forstår... Fair nok, at have respekt for modstanderen og ikke tage sejren for givet, men efterhånden har samtlige spillere + Guardiola jo snart været ude og nedtone forventninger om storsejr, ja faktisk næsten sejr mod jer.. Og det er vel og mærke på deres hjemmebane!

Fair nok, at I har fået en god start på Champions League og er foran dem i turneringen, men stadigvæk så vil et Barcelona nederlag i morgen kun ske 1 ud af en 1000000 gange..

Det er dog også dejligt, at se jeres spillere gå ind til opgaven med en ydmyghed, men samtidig vilje til at præstere hernede. Har efterhånden set flere spillere, som har nedtonet vinderchancerne, men at det skal tages som en oplevelse, men samtidig så skal man ikke tage noget for givet.
Det er måske det bedste FCK hold nogensinde og kampen i morgen vil være en chance for at sammenligne sig med den absolutte verdenselite og se hvor langt FCK er fra den absolutte top i Europa (Med vilje jeg ikke skriver danske hold, da resten af Superligaen jo er milevidt fra FCK's niveau lige nu). Et knebet nederlag i morgen (1-0, 2-1 osv) vil i min optik være næsten lige så godt som point, da det vil give endnu et boost til spillernes selvtillid og troen på at de kan være med på samme niveau, som de helt store sværvægtere i europæisk fodbold.

Den store succes i FCK kan også få en bagside til sommer, eller måske allerede til vinter. N'Doye, Wendt, Kvist, Claudemir, Vingaard, ja faktisk alle jeres profiler præsterer på et niveau, hvor de pludselig bliver interessant for klubber med penge og tiltrækningskraft. En "spillerflugt" kunne blive en realitet, hvis I forsætter det nuværende spil. Klubber, som måske ikke har levereret varen i første halvdel af sæsonen vil være på udkig efter spillere til vinter og der kan FCK's være et billigere alternativ i forhold til, hvis man skal til at hente spillere fra en konkurrent i ligaen eller fra en af de større ligaer. Det kan desværre blive lidt katastrofalt, hvis Carsten V. Jensen ikke holder hovedet koldt og spiller lidt "hard to get", så man ikke står og skal opbygge et helt nyt hold til næste sæson og derfor formentlig kan sætte næste års kvalifikation over spil, da det er så tidligt på sæsonen og med et helt nyt hold.

Hvad har I FCK fans at sige til det? Bør man sælge profilerne og købe nye eller bør man for alt i verden prøve at holde fast ved det nuværende hold og satse endnu mere succes over de næste par år?

Szczesny
Manager

« Svar #13179: 20 Okt 2010, 01:08 »

Jeg er ikke særlig bange. CV har tidligere vist, at en stor klat penge lige nu og her ikke er at foretrække over sportslig (og dermed også økonomisk) succes. Dette kunne man se så sent som i sidste sæson, hvor man i stedet for at sælge Atiba var klar over, hvor svær han ville være at erstatte, og derfor valgte at lade hans kontrakt løbe ud i stedet.

Man kunne også se det dengang Zuma var på sit højeste. Der valgte man at spille hardball, og derfor fik man ikke de mange transfermillioner ind fra ham.

FCK har opbygget en velfungerende struktur over mange år, og jeg tvivler derfor stærkt på at et halvt hold vil blive læsset af. Wendt ryger jo nok i et af de næste to vinduer, men det har været forventet længe, og så er der Antonsson, som har kontraktudløb til sommer. Dette er man selvfølgelig klar over, og der bliver derfor scoutet og scoutet.

Ellers ser jeo ingen afgange, med mindre de rigtig store penge kommer på bordet. Her tænker jeg især N'Doye, som stadig har lang kontrakt og Zanka - til dels Vingaard.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13180: 20 Okt 2010, 01:10 »

FCK har tidl. spillet hard to get .. Wink
Tror ikke vi sælger nogen til vinter ville være totalt hjernedødt og helt hovedløst..
Vi har tidl. sagt nej til 65 (?!) mio for Zuma mon ikke vi siger nej igen her til vinter..
Wendt ryger på en fri til sommer og kunne det ikke tænkes at spillerne ville spille sæsonen færdigt hos FCK ?? Når det nu går så fantastisk SPECIELT hvis vi går videre i CL ??
Synes ikke man ska male fanden på væggen og CV og Ståle har vist sig at være i særklasse på transfermarkedet også så jeg har stor tiltro til dem..

FCK succes på camp nou ..? Chancerne er meget meget små men grunden til Barca spillerne + træner siger som de siger er at Barca ikke er nogen velkørerende maskine pt.. Altså de får med hiv og slæb hevet sejren hjem mod Valencia så det er vel bare en måde at fjerne presset fra dem selv så de kan gå ind og spille kampen med større frihed.. Nogle gange kan forventningspresset fra medier og fans jo være med til at tynge et hold så meget at de ikke præstere (præstationsangst Wink ) Jeg håber selvf vi kan gå fra Camp Nou med et X men jeg tør jo ikke håbe på det.. Imorgen bliver en oplevelse så må vi se hvor langt det rækker men Barca er STORFAVORITTER !!

fc-hansen
Manager

« Svar #13181: 20 Okt 2010, 01:37 »

Så er det om ca. 20 timer, at kampen på Camp Nou bliver spillet.

Og jeg sidder her og undrer mig over den store respekt, som bliver vist fra Barcelonas side... Det virker jo næsten som om, at de er bange forud for opgøret mod jer... Hvilket jeg simpelthen ikke forstår... Fair nok, at have respekt for modstanderen og ikke tage sejren for givet, men efterhånden har samtlige spillere + Guardiola jo snart været ude og nedtone forventninger om storsejr, ja faktisk næsten sejr mod jer.. Og det er vel og mærke på deres hjemmebane!

Fair nok, at I har fået en god start på Champions League og er foran dem i turneringen, men stadigvæk så vil et Barcelona nederlag i morgen kun ske 1 ud af en 1000000 gange..

Det er dog også dejligt, at se jeres spillere gå ind til opgaven med en ydmyghed, men samtidig vilje til at præstere hernede. Har efterhånden set flere spillere, som har nedtonet vinderchancerne, men at det skal tages som en oplevelse, men samtidig så skal man ikke tage noget for givet.
Det er måske det bedste FCK hold nogensinde og kampen i morgen vil være en chance for at sammenligne sig med den absolutte verdenselite og se hvor langt FCK er fra den absolutte top i Europa (Med vilje jeg ikke skriver danske hold, da resten af Superligaen jo er milevidt fra FCK's niveau lige nu). Et knebet nederlag i morgen (1-0, 2-1 osv) vil i min optik være næsten lige så godt som point, da det vil give endnu et boost til spillernes selvtillid og troen på at de kan være med på samme niveau, som de helt store sværvægtere i europæisk fodbold.

Den store succes i FCK kan også få en bagside til sommer, eller måske allerede til vinter. N'Doye, Wendt, Kvist, Claudemir, Vingaard, ja faktisk alle jeres profiler præsterer på et niveau, hvor de pludselig bliver interessant for klubber med penge og tiltrækningskraft. En "spillerflugt" kunne blive en realitet, hvis I forsætter det nuværende spil. Klubber, som måske ikke har levereret varen i første halvdel af sæsonen vil være på udkig efter spillere til vinter og der kan FCK's være et billigere alternativ i forhold til, hvis man skal til at hente spillere fra en konkurrent i ligaen eller fra en af de større ligaer. Det kan desværre blive lidt katastrofalt, hvis Carsten V. Jensen ikke holder hovedet koldt og spiller lidt "hard to get", så man ikke står og skal opbygge et helt nyt hold til næste sæson og derfor formentlig kan sætte næste års kvalifikation over spil, da det er så tidligt på sæsonen og med et helt nyt hold.

Hvad har I FCK fans at sige til det? Bør man sælge profilerne og købe nye eller bør man for alt i verden prøve at holde fast ved det nuværende hold og satse endnu mere succes over de næste par år?
Jeg mener klart at man skal forsøge så vidt muligt at holde en stamme, og så kan man sælge ud på et par enkelte pladser, så man maks skal skifte 2-3 spillere i startformationen, for jeg tror at flere ville være for mange at skulle spille ind.

Jeg så faktisk helst at CV holder fast i denne trup, men der er desværre så mange faktorer som spiller ind her, Liga, Spillerens ambitioner, Økonomi, så en klub af FCK's størrelse ikke bare kan "holde" på spillere efter behag. En spiller som N'Doye, er igang med at skabe sig et enormt godt ry i Europa, og jeg mener faktisk at det kan være en spiller, som man måske bør sælge til vinter. Jeg ville self. elske at beholde ham, men som han spiller for tiden er han jo uhørlig, og han vil til vinter være brandvarm ude i Europa, og kan måske sælges for 35-50 mio. og så bør man slå til. Fordi at hvis man venter, kan prisen hurtigt falde, idet at vi med den succes vi har, og N'Doye selv har, måske ikke kan holde helt samme cadence i de kommende sæsoner, og præsterer vi ikke lige så godt i Europa, vil en spiller som N'Doye, ikke være nær så attraktiv for Premier League klubber, eller hvor interessen måtte komme fra. Et god eks. er nok vores tidligere keeper jesper C. som stod fremragende i CHL kampene, og var brandvarm, og måske kunne være solgt for 25-30 mio. men vi ventede i håbet om at holde på fundamentet, og ride videre på successen. Det har vi gjort i den hjemlige liga, men i Europa, må man jo altså sige at vi godt nok også har været gode ja, men CHL er nu i sin egen klasse, og 1-2 klasser over EL, og så glemte en del hold nok Jesper, og det gjorde jo at han i sidste ende blev reserve og tog til Elfsborg. Havde vi solgt ham da han var hot, og hentet Wiland, ja så kunne vi have fået en stor sum penge, og samtidig en god afløser. men det er en gambling, og det var jo ikke sikkert at Wiland var til at få fat på dengang, og så frygtede man måske at svække holdet, og derved de sportslige muligheder, da JC jo var en meget markant skikkelse på, men også udenfor banen.

Et andet eks. er Ailton, som jo var brandvarm en enkelt halvsæson i 09, hvor han var den klart bedste spiller i suppen imo. og leverer en masse lækker, effektiv bold, og som gjorde at flere store klubber eftersigende stod klar i kulissen, til at overtage ham. Almeria blev nævnt, og i må ikke hænge mig op på det, men mener faktisk der blev snakket at de var klar til at smide i omegnen af 40-50 mio. kr. så vi kunne have solgt ham, og oven i købet ,med fortjeneste, men der valgte man igen at satse på at bygge videre på det sportslige koncept, i troen på at Ailton kunne sparke os i CHL, ihvertfald ville kunne hjælpe til med det, og hvis vi var gået i CHL ville det jo også have været en endnu større fortjeneste i og med at vi kunne have indkasseret 100 mio. kr. og i og med at chancen for at komme i CHL aldrig havde været større, satsede man altså, men det endte(desværre) galt. Så i disse situationer skulle man måske have valgt anderledes, men det er jo altid let at være bagklog, og specielt i situationen med Ailton var den enormt svær, da man jo sad med en fornemmelse af at han ville kunne afgøre kampe, også på det niveau, for FCK, men han ramte jo aldrig det samme niveau Smiley

Det er en balancegang, som er utrolig svær at finde, for man risikerer at brænde nallerne, ligegyldigt hvad man gør. Havde CV nu satset og sagt  "nu sælger vi Ailton for 40 mio. og så finder vi en kompetent afløser, og håber det er nok til at sparke os i CHL" og så afløseren ikke havde gjort en forskel, og vi var røget ud, jamen så havde han fået hug for det. Så balancen er enormt svær, men jeg mener at det er sundt for et hold, med lidt udskiftning, og hvis vi kan sælge 2, maks 3, af vores stamspillere for store, 2 cifrede million beløb, ja så mener jeg at man bør gøre det, også fordi at vi er igang med at skabe et ry i Europa, som gør os endnu mere attraktive at spille for, og hvis så Lars Højer og de andre gør deres scouting arbejde godt nok, ja så bør der være muligheder for at finde fuldgode erstatninger, og opretholde niveauet på holdet, samtidig med at vi får skiftet lidt ud på holdet.

Men det ligger jo ikke kun i vores hænder, for vi er stadigvæk en lille klub, i europæisk målestok, og vores økonomi gør også at vi ikke har råd til at afvise bud over et hvis beløb, og derudover må vi også være ærlige og sige at standarden i den danske liga er for dårlig, til at vi kan tiltrække/holde på de helt store stjerner. Det er klart pga. CHL at vi er attraktive for en f.eks Claudemir, men ligeså snart at han får mulighed for at komme til en større liga, hvor han vil blive presset i hver weekend, og ikke kun når der spilles i Europa,  jamen så vil han da naturligvis presse lidt på for at komme videre, da udviklingsmulighede rne for en spiller af hans kaliber ikke er til stede i dansk fodbold imo, og der er det kun CHL der trækker. Vi vil aldrig kunne holde på vores store profiler igennem hele deres karriere, som f.eks man ser i flere af de største europæiske klubber, fordi at ligaen ikke er attraktiv nok. Vi er heller ikke på et niveau sportsligt, hvor vi ville kunne holde på dem, og det kommer vi nok desværre heller aldrig, i og med at vi ikke bliver presset godt nok i den hjemlige liga, for det er immervæk de helt tætte storkampe, på et fyldt stadion, med høj intensitet, som giver noget, og der er det ikke nok, hvis man kun spiller 6 om året af dem. Så udvikler man sig ikke yderligere, når man når et hvis punkt, og så kommer man ikke længere op gennem systemet. Vi kan selvfølgelig håbe, at nogle af de bedste danske hold, udvikler sig med os, og bliver  konkurrencedygtige i forhold til DM guldet, men lige nu, som alting peger i retning af, har jeg godt nok svært ved at forestille mig det, desværre.

Jeg tror ikke på at der kommer en decideret spillerflugt, men jeg tror vi vil se et par stykker smutte, men som sagt, så tror jeg, at mulighederne for at erstatte dem med kompetente afløsere er ganske gode Smiley

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #13182: 20 Okt 2010, 02:05 »

Ja, det hele er jo sagt, men jeg vil nu gerne bare lige komme med min mening også.

Hvis jeg selv skal kigge på det, så skal FCK jo selvfølgelig prøve på at beholde spillerne nu og så satse efter succes de næste år. For hvis man sælger spillerne til vinter eller i så fald til sommer, så bliver det et helt andet FCK-hold man får at se. Nu når Ståle også vinker farvel her til sommer og overtager landsholdet, så igen, det bliver helt anderledes at se FCK spille. Omvendt kan man jo så bygge et helt nyt hold op, men det er svært at holde fast i konceptet, hvis én eller flere stamspillere bliver solgt. Meget af dette afhænger jo også af, om Champions League bliver aktuelt for næste sæson også. Wendt var jo lige ved at ryge væk, hvis FCK røg ud af CHL, men de gik videre og det spiller også en faktor. Så man skal helt klart prøve at beholde spillere som N’Doye, Claudemir, Wendt m.v., men det bliver svært!

Angående kampen i morgen. Der er ingen tvivl om det bliver en rigtig fed oplevelse i morgen, men er ret sikker på vi taber kampen. Barcelona er simpelthen for stærke på hjemmebane og vi skal virkelig knokle enden ud af bukserne for bare, at kunne få et point med hjem. Hvis vi kan spille ligesom mod OB, og holde det hele vejen og ikke lukke Barca for meget ind i kampen igen, så kan vi sikkert godt hive et tiltrængt point hjem. Der skal mirakler til for at få sejr.

Men jeg glæder mig til i morgen!

blomvikings
Manager

« Svar #13183: 20 Okt 2010, 08:29 »

Selvom FCK har gjort det rigtig godt, og i øjeblikket er langt det bedste hold i Danmark. Så tror jeg lige folk skal slappe lidt af med forventningerne. I får umuligt bare et point med hjem.
Må indrømme jeg morer mig lidt over hvor optimistiske folk er. Det er da godt med selvtillid og optimisme, men realisme skal man sgu også have.

Det er virkelig en stor bedrift hvis i går videre fra gruppen, men at vinde på Camp Nou, det sker ikke.

DeBuur
Manager

« Svar #13184: 20 Okt 2010, 09:45 »

Barcelona taber indimellem kampe især mode såkaldte små hold.. det kan give FCK muligheder og mon ikke det er derfor Barca prøver at tale FCK holdet op...reelt frygter Guardiola at hans spillere undervurderer FCK .

Jeg er jo ikke FCK fan meeeen i aften vil jeg sgu heppe jeres drenge... det ville være en sejr at få point med fra Barcelona... og naturligvis kan den kamp vindes  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010