home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 19:45:35 Broen13 Omklædning... Liga historik?
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 819 820 [821] 822 823 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009637 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12300: 19 Jun 2010, 14:11 »

Jakob Poulsen og Daniel Jensen er en smule overvurderede, Poulsen på grund af sit mål mod Sverige, men han er stadig en dygtigt spiller, Daniel Jensen har ikke spillet i meget lang tid, så det er svært at sige hvilken form han er i, og om han kan komme tilbage i topform igen. Braaten ville være rigtig spændende i klubben, en dygtig kant, som ville klæde vores hold Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12301: 19 Jun 2010, 17:11 »

Håber også på Braaten han virker som en super spiller, også kunne Daniel Jensen være fin nok Smiley
Men håber vi køber en lidt ukendt fra sydamerika måske.

FCK

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #12302: 19 Jun 2010, 19:33 »

Nogen der ved, hvad I gav for Sølvi?

Som kæmpe SE-fan er jeg selvfølgelig ked af, at han gik. Meeen. Da han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, var det nok sidste chance for, at få penge for ham. For fodbold kan ikke fungere uden penge, og jeg har ikke lyst til, at se mit hold gå konkurs. Hvis vi skulle sælge ham til nogen, ville jeg ønske det blev FCK, fordi de skal skaffe os massere point i Europa.

Lavezzi
Gæst

« Svar #12303: 19 Jun 2010, 19:44 »

Mener det er mellem 7-8 mio.

plutonium
Manager

« Svar #12304: 19 Jun 2010, 19:53 »

Jakob Poulsen og Daniel Jensen er en smule overvurderede, Poulsen på grund af sit mål mod Sverige, men han er stadig en dygtigt spiller, Daniel Jensen har ikke spillet i meget lang tid, så det er svært at sige hvilken form han er i, og om han kan komme tilbage i topform igen. Braaten ville være rigtig spændende i klubben, en dygtig kant, som ville klæde vores hold Smiley

Er dybt uenig i at Poulsen er overvurderet på grund af Sverige-kampen  Tunge

Sidste år (altså kalenderåret 2009) spillede han jo rigtig godt for AGF og landsholdet. Så det e da naturligt, at han fik den status han gjorde. At han så blev hypet efter Sverige er en anden sag. Man må ikke tage fra ham, at han er en dygtig spiller. Jeg tror dog ikke at vi får ham.

Jeg ser gerne en decideret fløjspiller, eftersom Grønkjær og delvist Vingaard er de eneste vi har. Derudover ville en offensiv midt være super til at lukke hullet efter Hutchinson. Efter min mening er det ligegyldigt at få en der løber lige så meget som Hutch. Både Kvist og Nørregaard knokler rigeligt på midtbanen, og mange af Atibas løb var spild af energi (skønt han kunne løbe 90 minutter i det høje tempo). Så ser jeg hellere en der er mere farlig. Dvs en spiller der kan score fra distancen (som Vingaard), kan lægge de giftige stikninger til vores hurtige angribere og som samtidig har roen til at sprede spillet fornuftigt ud. Efter min mening var Hutch kun god til at afslutte tæt på mål (ofte efter en lille dribletur  Wink), og det er ikke det vi mangler efter min mening. Derudover var hans stikninger ikke så vanvittigt gode, at de ikke forholdsvis let kan erstattes og muligvis findes bedre hos andre spillere. Og sidst men ikke mindst så følte jeg ofte han stressede sig selv lidt med sit arbejdsraseri. Så en spiller der kunne bringe konstruktiv tålmodighed ind på vores hold ville efter min mening kunne give os et langt mere potent angrebsspil, da vi i forvejen er gode til at vente på at chancerne opstår. Så en spiller der er i stand til at gøre den del af vores spil ENDNU bedre står højt på min ønskeliste.

Ovenstående skal ikke lyde som om jeg ikke synes Hutch var en fantastisk spiller, men jeg synes faktisk han havde en del mangler i sit spil. Men hans evne til at kunne arbejde i begge retninger var uovertruffen, og det kan ikke erstattes. Derfor ser jeg hellere at vi finder en der er suveræn offensivt, og så er lidt mere begrænset defensivt, frem for at finde en 'Hutch light', der bare bliver en skygge af den tynde canadier!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #12305: 19 Jun 2010, 19:54 »

Som kæmpe SE-fan er jeg selvfølgelig ked af, at han gik. Meeen. Da han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, var det nok sidste chance for, at få penge for ham. For fodbold kan ikke fungere uden penge, og jeg har ikke lyst til, at se mit hold gå konkurs. Hvis vi skulle sælge ham til nogen, ville jeg ønske det blev FCK, fordi de skal skaffe os massere point i Europa.
Jyske Vestkysten skrev fredag middag, at Ottesen ville blive præsenteret i FCK senere fredag eftermiddag, hvilket de jo fik ret i, så mon ikke også de har ramt rigtigt vedr. prisen, altså ca. 7 mio. kr. http://www.jv.dk/artikel/901501:Sport--Solvi-Ottesen-til-FCK

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12306: 19 Jun 2010, 22:53 »

4-7 mio.

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12307: 19 Jun 2010, 23:12 »

Er enig i det meste Pluto siger.
Vi skal have anskaffet os endnu en kantspiller og han må gerne være ung.
Jeg synes dog ikke at en Daniel Jensen skal tilføjes truppen. Hans skadeshistorik in mente er han ikke en spiller, som holder en hel sæson. Han har ikke præsteret på top-niveau i et godt stykke tid, og jeg mener at vi er godt besat på netop det position, den defensive midt, så jeg så helst en mere offensiv, livlig og synlig type.
Jeg har i noget tid fuldt en Roni Porokara fra svenske Örebro. En type, der slår gode stikninger og indlæg, farligt spark udefra og også farlig i luftspillet. Jeg tror på, at han ville passe godt ind i vores trup og at han ville kunne præstere på den internationale scene, idet hans teknik og forståelse for spillet er på sådan et højt niveau.

EDIT: Han koster ikke det hvide ud af øjnene og fandt også lige en fin video, til dem som har tid og lyst til et kig.
Roni Porokara
Spørgsmål: Hvorfor tror i, at Kim Olsen scorer så mange mål?
Jeg kunne godt se en N'Doye med 15+ kasser med en Porokara bagi sig.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2010, 23:17 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

fck-drengen
Gæst

« Svar #12308: 19 Jun 2010, 23:22 »

EDIT: Han koster ikke det hvide ud af øjnene og fandt også lige en fin video, til dem som har tid og lyst til et kig.
Roni Porokara
Spørgsmål: Hvorfor tror i, at Kim Olsen scorer så mange mål?
Jeg kunne godt se en N'Doye med 15+ kasser med en Porokara bagi sig.
Kæft han ser god ud  Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #12309: 19 Jun 2010, 23:24 »

Ham Roni ser sgu god ud. Nu er jeg ikke FCK-fan, men han ville sgu pynte i Sas Ligaen Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12310: 19 Jun 2010, 23:31 »

Jeg tror selv at handelen er meget realistisk.!
Jeg håber bare CV kører videre på den gode stime han har gang i. Henter Roni og en god ung kantspiller. Jeg har også fulgt med i mange af FCMs kampe og selvom Sivebæk ikke har startet inde i dem alle sammen, har han præsteret når han endelig har spillet. Han har løftet holdet i tider hvor de var bagud, han er løbe villig og fysisk stærk. Så gerne Sivebæk og Roni i skifte til os.

Thaurat al Shabab

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #12311: 20 Jun 2010, 00:11 »

Er dybt uenig i at Poulsen er overvurderet på grund af Sverige-kampen  Tunge

Sidste år (altså kalenderåret 2009) spillede han jo rigtig godt for AGF og landsholdet. Så det e da naturligt, at han fik den status han gjorde. At han så blev hypet efter Sverige er en anden sag. Man må ikke tage fra ham, at han er en dygtig spiller. Jeg tror dog ikke at vi får ham.
nu var sverige-kampen jo lige i starten af 09 sæsonen? i foråret var han jo elendig sammen med resten af gf, mens han i efteråret ikke var ringe, men bestemt heller ikke mere end middelmådig. han blev ofte fremhævet, men reelt var det jo feilhaber der styrede den midtbane. Tror ikke jakob poulsen kunne blive andet end middelmådig for jer - han er løbestærk og sparker fornuftigt med begge ben, han mangler bare det unikke, der gør at han kunne gøre en forskel.
er i øvrigt gf-fan så har set langt de fleste af hans kampe.

plutonium
Manager

« Svar #12312: 20 Jun 2010, 01:51 »

nu var sverige-kampen jo lige i starten af 09 sæsonen? i foråret var han jo elendig sammen med resten af gf, mens han i efteråret ikke var ringe, men bestemt heller ikke mere end middelmådig. han blev ofte fremhævet, men reelt var det jo feilhaber der styrede den midtbane. Tror ikke jakob poulsen kunne blive andet end middelmådig for jer - han er løbestærk og sparker fornuftigt med begge ben, han mangler bare det unikke, der gør at han kunne gøre en forskel.
er i øvrigt gf-fan så har set langt de fleste af hans kampe.

Jeg omtaler ikke 09/10-sæsonen Tunge

Jeg siger kalenderåret 09. Det vil sige fra januar 09 til december 09. Jeg mener ikke han er blevet blæst op til noget han ikke er. Han havde et fantastisk år, og jeg synes den ros han har fået er fuldt ud fortjent. At han så har været en skygge af sig selv i 2010 er noget andet.

Jeg vil nu heller ikke have Poulsen til klubben, selvom jeg da anser ham for at være en rigtig dygtig spiller. Han er ikke den type spiller jeg efterlyser. Tror nu heller ikke det ville være realistisk. Jeg tror han vil til udlandet og ikke FCK.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #12313: 20 Jun 2010, 15:22 »

Pluto: Er enig i at en mere offensiv midtbanespiller til holdet, i forhold til Atiba vil være super, selvfølgelig skal han også kunne noget defensiv, ellers bliver han nok ikke brugt af Ståle  Smiley
Er ikke enig i at mange af Atibas løb var spild af energi, går ud fra du mener hans jagt på boldholderen, som ikke altid førte til bolderobringer. Atibas pres på boldholderen, var med til at gøre at han (boldholderen) skulle handler hurtigere, og dermed stiger fejlprocenten, frem for hvis boldholderen får tid og plads med bolden, ret med bare hvis jeg har misforstået dig.

mfsjovhat: Spændene med et nyt navn til vores midtbane, nu skal man selvfølgelig ikke, falde på halen over en video og købe spillere ud fra det, da de stort set altid kun viser de gode ting en spiller laver. Men det lyder også til at du har set ham i flere kampe, hvilket selvfølgelig hjælpe på det, og han ser da ud til at have nogle gode egenskaber.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager

« Svar #12314: 20 Jun 2010, 18:54 »

http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10339

I har netop hentet en brasilianer mere. Ved ikke om det har været lagt ind før Peace

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 819 820 [821] 822 823 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010