home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 19:45:35 Broen13 Omklædning... Liga historik?
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009630 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12330: 22 Jun 2010, 13:09 »

Ham den nye formand ser sku lidt stiv ud, men håber han har samme kynisme som Don Ø.
Også skal han også følge med i sporten istedet for bare af have styr på regnskaber, jeg syntes det var fantastisk da man så Don Ø med tårer i øjene over en fodboldkamp Smiley

FCK

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12331: 22 Jun 2010, 13:23 »

Synes ikke det siger så meget om han sparketeknik, det er hvad jeg vil kalde et lucky punch, hvilket Gislason fra Brøndby jo også lavet en flot kasse på engang. Havde han scoret på et langskud i et løb frem af banen, ja så havde jeg været mere imponeret. Og nej det var ikke for at være negativ, for jeg ser helt klart frem til at følge vores nye spiller.
Hvis du søger på Claudemir Domingues de Souza på Youtube finder du flere kasser af ham. Han kan altså godt afslutte Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12332: 29 Jun 2010, 13:35 »

Carsten V er igen ude med snøren og denne her gang er han ude efter en af de helt unge, nemlig bare 17-årige Thomas Ulimwengu, der til dagligt spiller i den 3. bedste svenske række. Han har repræsenteret og scoret for samtlige u-landshold og har allerede fået debut på a-landsholdet, hvor han nu er fast mand.
Han beskrives som en hurtig, fysisk stærk angriber der er god i afslutningerne. En angriber der måske godt kunne minde lidt om en Peter Utaka fra OB.

"Avis: FCK prøver Tanzania-bomber"
Onside.dk

Thaurat al Shabab

rasjt
Juniorspiller
**

« Svar #12333: 29 Jun 2010, 13:45 »

Carsten V er igen ude med snøren og denne her gang er han ude efter en af de helt unge, nemlig bare 17-årige Thomas Ulimwengu, der til dagligt spiller i den 3. bedste svenske række. Han har repræsenteret og scoret for samtlige u-landshold og har allerede fået debut på a-landsholdet, hvor han nu er fast mand.
Han beskrives som en hurtig, fysisk stærk angriber der er god i afslutningerne. En angriber der måske godt kunne minde lidt om en Peter Utaka fra OB.

"Avis: FCK prøver Tanzania-bomber"
Onside.dk

Men hvor godt er det tanzanianske landshold overhovedet? Og 3. bedste svenske række.. tsk, tsk, tsk..

Manchester United - PSN: rasjt

fc-hansen
Manager

« Svar #12334: 29 Jun 2010, 14:00 »

Men hvor godt er det tanzanianske landshold overhovedet? Og 3. bedste svenske række.. tsk, tsk, tsk..
Skal ikke kunne udtale mig om hvor godt Tanzanias landshold er, men når du kan være fast mand som 17 årig, så kan du helt sikkert et eller andet, og så er det jo kun prøvetræning, der er flere 100 spillere der kommer til prøvetræninger rundt omkring, men d et er måske kun 3 der får en kontrakt Wink Men lyder da meget spændende Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12335: 29 Jun 2010, 20:54 »

Han har dog selv en helt anden version http://www.bold.dk/nyt/Ulimwengu-kender-ikke-til-FCK-proevetraening

Rasmus Bengtsson er i øvrigt på fri transfer, en spiller vi tidligere har været efter http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/svensk-topforsvarer-far-fri-transfer-i-tyskland
Vi har jo købt den gode Sölvi Ottesen, hvilket gør at vi har 4 centrale forsvarsspillere, hvilket må siges at være perfekt, dog har Larsson haft store problemer med at komme på holdet, blandt andet fordi han har haft store problemer med sin ryg, og muligvis stadig døjer med. Her kunne Rasmus Bengtsson så blive aktuel, hvis man nu vælger at droppe Larsson, pga. hans store problemer med ryggen.
Tror dog ikke det sker, og håber da også at Larsson kommer tilbage, og viser det niveau han havde til at starte med.

Tror så godt, at Rasmus Bengtsson kunne være en emne, hos vores ”venner” fra Brøndby, og vil da ikke blive overrasket hvis det sker.   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #12336: 07 Jul 2010, 18:21 »

Der er hvis gået sommerferie i tråden, så lad os prøve at få lidt liv i den, da der trods alt er sket noget.

Det er vel næppe gået nogens næse forbi, at Jesper Christiansen er blevet solgt til Elfsborg, hvilket jo ikke kommer som den store overraskelse. Jesper Christiansen har haft en meget stor betydning for vores klub, da vi næsten altid har haft problemer på målmandsposten, inden han kom til, og han var med til at få stabilitet på den post, hvilket har været med til at hæve vores niveau. Så tak til Jesper for 5 gode år i klubben, og han skal have alt muligt held og lykke i Elfsborg.  Et tab for klubben? Nej i det Wiland i den grad har vist, at han kan fortsætte det stabile niveau på målmandsposten.  Men jeg vil i den grad savne hans attitude, da han udstråler sejr, hvilket man måske godt kan svane i Wiland.

Vi har også tabt 2 træningskampe 2-0 til Lillestrøm og 3-1 til Start, her kan man se højdepunkter for den kamp http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=10355, godt mål af Ailton, som godt kan betegnes for en light udgave af hans super mål i Horsens, forsvaret ser bestemt ikke imponerende og man må da håbe at Ståle kan få styr på det, unders vores træningslejr.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12337: 07 Jul 2010, 18:33 »

Uha, jeg synes det er et okay usikkert forsvar.. Først zanka der ligger den lige til ham, og så Wendt der er ved at lave selvmål.

Uff, men det bliver godt at komme i gang igen med sas ligaen Smiley

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #12338: 07 Jul 2010, 18:35 »

Sølvi Ottesen skal jo også lige spilles ind i vores system, da jeg syntes han så meget passiv ud et par gange .

PSN: Guldfck

Don AA
Manager

« Svar #12339: 07 Jul 2010, 18:44 »

Måsker der er kommet styr på forsvaret, vi har lige vundet 3-0 over FK Jablonec, som sidste sæson blev nummer 2 i den tjekkiske liga. Målene blev lavet af Dame N'Doye, Delaney og Mourad El Bariaki som er med som "prøvespiller", han står uden kontrakt og har sidst spillet i B93.
Nu skal man selvfølgelig ikke ligge for meget i resultaterne af træningskampe, men håbe da der også kommer højdepunkter på hjemmesiden fra kampen, så man kan få et lille indtryk af kampen og spillerne.

AFC
Manager

« Svar #12340: 07 Jul 2010, 18:49 »

Ailton mestrer det der da fuldstændigt når det drejer sig om mål fra den vinkel Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #12341: 07 Jul 2010, 19:31 »

Puha, hvor vi sejler i det forsvar! Men det er jo trods alt kun en træningskamp, hvor forsvaret var dårligt i begge ender. Jeg tror ikke at man skal ligge så meget i det, og formkurven stiger forhåbentligt også hurtigt.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

AFC
Manager

« Svar #12342: 07 Jul 2010, 19:33 »

Puha, hvor vi sejler i det forsvar! Men det er jo trods alt kun en træningskamp, hvor forsvaret var dårligt i begge ender. Jeg tror ikke at man skal ligge så meget i det, og formkurven stiger forhåbentligt også hurtigt.
Præcis!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12343: 08 Jul 2010, 10:04 »

Måsker der er kommet styr på forsvaret, vi har lige vundet 3-0 over FK Jablonec, som sidste sæson blev nummer 2 i den tjekkiske liga. Målene blev lavet af Dame N'Doye, Delaney og Mourad El Bariaki som er med som "prøvespiller", han står uden kontrakt og har sidst spillet i B93.
Nu skal man selvfølgelig ikke ligge for meget i resultaterne af træningskampe, men håbe da der også kommer højdepunkter på hjemmesiden fra kampen, så man kan få et lille indtryk af kampen og spillerne.

Her er et link til jer derude Smiley http://www.fck.dk/index.php?pageid=2852&msa=summary

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12344: 09 Jul 2010, 15:35 »

Jeg har på fornemmelsen at vi signer Mourad El-Bariaki.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010