home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 17:02:01 Fisken Omklædning... Hvad siger vi til det?
I dag kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 16:44:40 NAsMaR Omklædning... Forøg UI hastighed
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  3 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1993050 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11970: 04 Aug 2009, 01:37 »

Det koster ikke noget. Du kan købe øl, sodavand, tror også man kan købe mad men ved ikke helt Wink

Ok:)

Don AA
Manager

« Svar #11971: 04 Aug 2009, 23:40 »

Ellers super ide Ghertesteas og Falke har fået, men der er sku lidt langt fra det midtjyske  Skuffet heldigvis kan jeg se den på Viasat 4, så må jeg se om jeg kan holde ud, at høre på de norske kommentatorer, men hva pokker det kan jo kun være bedre end Flemming Toft, polske Pospech ha ha griner stadig  funny funny.
Kan også anbefale at streame den på csports.dk, som fc-hansen siger så er det super kvalitet, ellers håber jeg folk finde et sted at ser den, da det jo er en meget vigtig kamp.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #11972: 04 Aug 2009, 23:43 »

Nogen som ved om kampen imorgen bliver vist på andre kanaler end Digital TV's Canal 9 og Viasat 4 (Norsk kommentator)

veile
Ynglingespiller

« Svar #11973: 04 Aug 2009, 23:47 »

Lige netop ved dette emne har jeg og Falke i samarbejde fået en idé. Falke ringer imorgen og spørger om kampen bliver sendt i Sportscaféen, og det er ret sandsynligt, da de selv praler af at vise ALLE F.C. Københavns kampe. Så tænkte vi, om vi ikke kunne få et par FmFere mere med? Kunne være en god legelighed til at få hilst på dem man ikke har mødt endnu, og være sammen med dem man har mødt allerede, hvis man har det. Hvis der er interesse for det så råb da lige op. Wink

EDIT: Sportscaféen er den café der er en del af Parken nærmest, altså udenfor stadion, men samme bygning. Den ligger på kanten af C og B så hudt jeg visker, altså tæt på busstoppestedet. Wink

Ikke for noget det er et godt indlæg men sportcaféen ligger på hjørnet af B-tribunen og A-tribunen. Det er der hvor den bliver vist og det er HELT sikkert at den bliver vist der. Kan desværre ikke selv komme derind da jeg skal til møde med OBH-Nordica imorgen.
Men den bliver vist der. Der er åben fra kl 19. og billige priser til guldkortholdere og sæsonkortholdere..

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #11974: 04 Aug 2009, 23:48 »

Hvor bor du? Invitere du ikke alle der vil se den hjem til dig? Opstemt

Jeg kommer desværre først hjem torsdag, men en anden gang vil jeg med glæde fylde huset op med fck fans   Grin

Brøndby til jeg dør !

søgaard
Gæst

« Svar #11975: 05 Aug 2009, 00:23 »

Jeg har slettet en del indlæg omkring streaming, da de fleste sider, som streamer ikke er helt lovlige. Derfor vil vi jo selvfølgelig ikke have noget, at gøre med dem på forummet.

Enged
Gæst

« Svar #11976: 05 Aug 2009, 00:24 »

Nogen som ved om kampen imorgen bliver vist på andre kanaler end Digital TV's Canal 9 og Viasat 4 (Norsk kommentator)

Jeg tvivler desværre stærkt, da de vel har rettighederne i hver deres land, og der er næppe andre som er interesserede i at se den kamp, underligt nok Peace

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #11977: 05 Aug 2009, 00:27 »

Den eneste løsning, er hvis I smutter herind: http://www.csports.dk/ - og køber adgang til filmen. Smiley

http://www.csports.dk/player.aspx?class=1&lineup=567&game=58773&play=0 - 79,-

AFC
Manager

« Svar #11978: 05 Aug 2009, 15:54 »

Jeg vil lige komme med mit bud om kampen i aften. Vi skal spille på kunstgræs, vi er ikke vant til det hvorimod Stabæk er det og vi skal virkelig passe på vi ikke får ført os for langt op ad banen, ellers tror jeg Stabæk får overtaget og sender et hurtig kontrangreb afsted. Det er vigtigt vi er koncentrerede og holder nullet. Hvis vi bare får scoret 1 mål er jeg tilfreds, for så burde vi ikke kunne hentes.

Mit bud:
Stabæk IF 1 - 2 FC København
1-0 ' Fredrik Berglund
1-1 ' Ailton Almeida
1-2 ' Atiba Hutchinson

andersfa123
Gæst

« Svar #11979: 05 Aug 2009, 15:57 »

Tror slet ikke vi vinder, jo så bliver det 0-1. Enten bliver den uafgjort, ellers taber vi med højst 1 mål.

Don AA
Manager

« Svar #11980: 05 Aug 2009, 16:25 »

Ja så er der ikke så langt tid igen til kampen starter ca. 4½ time  Opstemt Stabæk har jo en god hjemmebane statistik, i tippeligaen i denne sæson, som lyder på 6 sejre, 3 uafgjorte og kun et nederlag. Hvis jeg har læst rigtigt, så er deres kunstgræs også nyt for dem, da det er første sæson de spiller på den, dog har de spille en del kampe på den, hvilke jo giver dem en lille fordel, ser dog ikke det som en stor fordel, idet vi har en del tekniske spiller, som jo passet godt til en umiddelbart kunstgræsbane, hvor bolden flytter sig lift hurtigere end på en normal fodboldbane.

Et bud på en startopstilling:

Christiansen
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - Hutchinson - Nørregaard - Grønkjær
              Ailton - Santin

Drømte at kampen blev 1-1, hvor de score til 1-0 med 4 min. igen og hvor vi så scorer i kampens overtid, det vil jo være fint da vi går videre så, men ved ikke om mine nerver kan klare, at de fører med 1-0 og vi bliver presset i bund med 4 min. igen.  Smiley
Men bare vi går videre så er jeg ligeglad med hvad kampen bliver.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11981: 05 Aug 2009, 16:32 »

Jeg tror den bliver 9-7, så går vi også videre. Thumbs Up

Ejmen det bliver utroligt spændende, jeg glæder mig mest til at se de første 25 minutter, for der vil de nok storme ned mod vores mål. Der får vi nok også en god indikator af hvor stor en fordel de har. Klarer vi de første 25 uden mål imod, så ser det godt ud!

Andreas93
Gæst

« Svar #11982: 05 Aug 2009, 16:35 »

Det bliver uden tvivl en spændende kamp. Jeg håber at vi kan få lavet et hurtigt mål og så derved lukke og slukke kampen.

Mit bud:

0-1 Santin
1-1 Bella

plutonium
Manager

« Svar #11983: 05 Aug 2009, 17:39 »

Kanal 9 eller norge 4 Skuffet

Ingen af dem har jeg... ticked off

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #11984: 05 Aug 2009, 17:40 »

Bliver kampen ikke vist på tv i aften? :s
Jo men det store spørgsmål er bare om man har de kanaler, der er 2 muligheder Canal9 og Viasat 4 (norsk kanal), som man nok skal have viasat for at kunne tage.

Sider: 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010