|
Don AA
|
|
kæft det er verdensklasse Berba!!!!!! hvad er bedst at se den i, Flash eller Media Player?  Jeg ser den i Media Player og det ser meget fint ud
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Vi er bagud 2-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
JAAAAAAAAA SÅDAN FC NORDSJÆLLAND
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ani-Kid
|
|
Overraskende udvikling på kampen Yderst positiv overraskende udvikling på kampen 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør !
|
|
|
|
|
|
|
MagnusChristiansen
|
|
Nu skal vi fandme skifte vores angrebspar! Ud med Santin og Ailton, og så ind med Dame N´Doye og Nordstrand!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ani-Kid
|
|
Nu skal vi fandme skifte vores angrebspar! Ud med Santin og Ailton, og så ind med Dame N´Doye og Nordstrand!
Og hvis det ikke fungere? 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør !
|
|
|
|
|
sells!
|
|
JC så altså ret skidt ud på 1-0 målet! Personligt har jeg større fidustil damen end nordstrand, så jeg håber da han kommer ind, men det er desværre ret usandsynligt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Og hvis det ikke fungere?  Så er vi fucked !! Nåårh nej det er vi jo alligevel.. Man ka jo ligeså godt prøve et eller andet.. I stedet for at sidde og glo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Så er vi fucked !! Nåårh nej det er vi jo alligevel.. Man ka jo ligeså godt prøve et eller andet.. I stedet for at sidde og glo..
ENIG! Det duer ik bare at køre videre hvisa det ikke fungere.. En taktisk genistreg ville være at spille 3-4-3 fra anden halvlegs start 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
MagnusChristiansen
|
|
Syntes bare at både Nordstrand og Dame, indtil nu har vist sig væsentligt mere farlige end Santin og Ailton. Og nu skal vi krafteddeme bruge nogle farlige angribere!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!