home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:46:24 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 13:32:54 Broen13 Omklædning... Fryser fast
I går kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  5 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 775 776 [777] 778 779 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1990340 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11640: 17 Jul 2009, 21:55 »

Ja frygter også, at der vil komme en del FCK kampe på Canal 9, ingen tvivl om det sikkert bliver en fed kanal, men den rammer desværre mange som ikke kan se den, så død ved kølle over Canal 9, håber den lukker  ticked off

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

xavier
Lilleputspiller
*

« Svar #11641: 17 Jul 2009, 22:01 »

Canal9 sender gratis SAS-fodbold til antennefolket

TV-kunder med stue- eller tagantenne kan se superligakampe på den nye Canal9 gratis indtil 1. november i Storkøbenhavn.

http://politiken.dk/tjek/digitalt/billede/article754084.ece

Grin

AFC
Manager

« Svar #11642: 17 Jul 2009, 23:44 »

En god kamp igår, med en overlegen sejr. Vi viste vores eget spil, og vi spillede rigtig godtr, selvom FK Mogren ikke havde noget af bolden på noget tidspunkt næsten. Ailton viser igen sin gode form og jeg håber det varer ved gennem sæsonen også. Nu skal vi så enten møde Tirana eller Stabæk. Nogle nemme modstandere, måske ikke Stabæk, men jeg mener stadig vi burde kunne slå Stabæk, selvom de blev svenske mestre i år. Vi har en bedre trup på mange måder og punkter, og jeg tror ikke det bliver noget problem hos hverken Stabæk eller Tirana.

Men nu skal vi få en god start på sæsonen imorgen mod FCN. Vi plejer at have det godt i Farum, og jeg tror vi vinder 0-2.

0-1 Ailton
0-2 Ailton

-LFC-
Manager

« Svar #11643: 17 Jul 2009, 23:46 »

Stabæk er fra Norge og kampen var da i forgårs?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11644: 17 Jul 2009, 23:49 »

Hahahahah endnu et eksempel på AFC snakker om noget han ikke har forstand på .. Det er satme tragikomisk! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #11645: 18 Jul 2009, 00:17 »

Lad nu drengen være Wink... Han gør hvad han kan, selvom det på sigt nok kan gøres bedre Peace

Edit: Skod sætning Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #11646: 18 Jul 2009, 00:23 »

Lad nu drengen være Wink... Han gør hvad han kan, selvom det på sigt nok kan gøres bedre Peace

For det giver jo mening Grin

Enged
Gæst

« Svar #11647: 18 Jul 2009, 00:25 »

Enig med VKs kryptisk sætning.
Norge - Sverige, whats the diffenrence, vi SKAL slå dem lige meget hvad Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11648: 18 Jul 2009, 00:32 »

Hehe det kan du så mene Enged - men når man snakker om ting man intet aner om bør man vel i princippet holde sin kæft og Gud ved det ikke er første gang det er sket for den kære AFC .. Han burde også vide FCK spillede i onsdags og ikke torsdags som det kommer frem i hans indlæg ?? Som FCK-fan burde man ihf vide det Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #11649: 18 Jul 2009, 00:36 »

For det giver jo mening Grin

Enig med VKs kryptisk sætning.

Så skal i ikke komme for godt i gang Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #11650: 18 Jul 2009, 00:37 »

Hehe det kan du så mene Enged - men når man snakker om ting man intet aner om bør man vel i princippet holde sin kæft og Gud ved det ikke er første gang det er sket for den kære AFC .. Han burde også vide FCK spillede i onsdags og ikke torsdags som det kommer frem i hans indlæg ?? Som FCK-fan burde man ihf vide det Peace

Jaja, alle kan lave fejl, det går nok Smiley

plutonium
Manager

« Svar #11651: 18 Jul 2009, 00:38 »

Ashti, lad det falde.

AFC er faktisk en bruger der gør hvad han kan for at hæve niveauet på siden, og selvom der kommer en del svipsere fra hans hånd, så er der ingen grund til at nedgøre ham Peace

Han bidrager med mere konstruktivt end de fleste, selvom han til tider skriver selvmodsigende ting. Så vi dropper emnet AFC nu, og fortsætter med FCK, eller vælger den helt tredje mulighed; at gå i seng Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11652: 18 Jul 2009, 00:59 »

Ashti, lad det falde.

AFC er faktisk en bruger der gør hvad han kan for at hæve niveauet på siden, og selvom der kommer en del svipsere fra hans hånd, så er der ingen grund til at nedgøre ham Peace

Han bidrager med mere konstruktivt end de fleste, selvom han til tider skriver selvmodsigende ting. Så vi dropper emnet AFC nu, og fortsætter med FCK, eller vælger den helt tredje mulighed; at gå i seng Thumbs Up

Det er også prisværdigt at han prøver på det - alt andet ville også være helt forrykt.. Fint men bare ikke helt godt nok stadig.. Vi snakker jo ik om en svipser i ny og næ som alle ka komme med.. Vi snakker om en svipser i alle indlæg der fylder mere end 2 linjer ..

Kan man kalde det konstruktivt når han ikke engang selv ved hva han mener?  Thumbs Up - Det kan diskuteres

Men jaa nok OT - back to FCK !  Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11653: 18 Jul 2009, 14:04 »

Så drenge jeg har en god nyhed i de her fucked up tider (TV-rettighedmæssigt/kanal mæssigt).
Min gode ven VK har givet mig et link hvor man ka købe streams til SAS Ligaen heriblandt FCK...
http://www.csports.dk/player.aspx?class=1&group=63

fc-hansen
Manager

« Svar #11654: 18 Jul 2009, 14:49 »

kæft det er verdensklasse Berba!!!!!!

hvad er bedst at se den i, Flash eller Media Player? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 775 776 [777] 778 779 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010