home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:31:57 ydersog Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989971 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11475: 02 Jul 2009, 23:42 »

Det tyder da absolut ikke på, at han er fortid hos os. Han har også selv været inde omkring denne afgørelse. Han kommer bare langtfra til at være en lige så sikker mand på holdet i den kommende sæson, hvor han skal kæmpe med yngre kræfter som Larsson, Zanka og Anton. Jeg er helt sikker på, at han også spiller for os i næste sæson, og han skal nok også få nogle kampe. En rolle lidt ala Niclas'?

Niclas har jo kun fået MEGET få kampe og hvis Ulrik får en rolle som ham, ville han jo aldrig spille. Tror vi kommer til at se meget rotation i forsvaret i denne sæson da vi har fire så gode forsvarer. Jeg tror at Ulrik og Antonsson kæmper om den ene plads, og Zanka og Peter Larsson kæmper om den anden

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Mikkellas
Gæst

« Svar #11476: 02 Jul 2009, 23:46 »

Jeg tror ikke, at der vil komme så meget rotation igen, da det er meget vigtigt at have en stamme, og midterforsvaret er utrolig vigtigt. Jeg tror, at det primært vil være Anton og Larsson, mens Zanka banker kraftigt på, og så er der jo Laursen, der kan få pokalkampe og så nogle andre mindre vigtige kampe.

AFC
Manager

« Svar #11477: 02 Jul 2009, 23:47 »

Det kan jo godt være et tegn på han ryger, for Ståle siger selv, at Ulrik nok ikke får alle kampe at spille i denne sæson, og jeg tror også godt han ved selv hvorfor, Ulrik. Hans præstationer har ikke været gode i Europa f.eks og i den hjemlige. Han er for tung bag i, og selvom han er omkring de 33, så er han ikke den Ulrik Laursen vi har set i OB for nogle år tilbage. Det er som om han er gået ned i niveau, og jeg tror han er en færdig mand i FCK, hvis han ikke får flere kampe snart. Han har jo siddet udenfor tidligere på sæsonen, og Antonsson og Larsson/Zanka er altså bedre end ham og det udelukker jo Laursen allerede der.

Visby
Ynglingespiller

« Svar #11478: 03 Jul 2009, 08:48 »

Jeg tvivler på han får specielt mange kampe i denne sæson. Efter min mening er han nummer 4 i rækken.
Og så ser jeg egentlig ikke det store problem i at sælge ham. Kunne forestille mig at han ligger i den høje ende hvad lønnen angår. Så ville jeg da mene at det ville være mere fornuftigt at købe en spiller som Bjärsmyr fx, med noget fremtid i.

Fc København !

fc-hansen
Manager

« Svar #11479: 03 Jul 2009, 10:41 »

Det kan jo godt være et tegn på han ryger, for Ståle siger selv, at Ulrik nok ikke får alle kampe at spille i denne sæson, og jeg tror også godt han ved selv hvorfor, Ulrik. Hans præstationer har ikke været gode i Europa f.eks og i den hjemlige. Han er for tung bag i, og selvom han er omkring de 33, så er han ikke den Ulrik Laursen vi har set i OB for nogle år tilbage. Det er som om han er gået ned i niveau, og jeg tror han er en færdig mand i FCK, hvis han ikke får flere kampe snart. Han har jo siddet udenfor tidligere på sæsonen, og Antonsson og Larsson/Zanka er altså bedre end ham og det udelukker jo Laursen allerede der.

han ruger ikke, for du kan ikke sælge ham, med nogen som helst form for gevinst, og tro mig, Laursen er stadig en vigtig mand unden for banen, og jeg tror at ståle, self. vil vise at Ulle ikke er fast mand længere, men han ved også at ligemeget om Laursen har bindet på armen, så råber han højt, går forrest, og snakker med de andre spillere, som var han anfører, og hvis han giver Hjalte bindet, så vil vi få en sktra ledertype, da Hjalte vil vokse med opgaven.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #11480: 03 Jul 2009, 10:59 »

God beslutning af Ståle, at gøre en anden til anfører. Om det lige skulle være Hjalte, ved jeg ikke nok om FCK til at vurdere.
Men Ulrik Laursen var i hvert fald ikke den rette mand. Han har ikke klassen til FCK's hold, og derfor er det bedst, at bindet gives videre til en der hører til i start 11'eren hver gang.

andersfa123
Gæst

« Svar #11481: 03 Jul 2009, 12:45 »

Men er godt nok spændt på hvad der skal ske i dette transfervindue! Der er meget stille omkring rygter. Ikke at der er noget nyt i det (C.V er jo meget stille hvad det angår), men ville gerne høre hvordan det går med Atiba, og evt. indkøb.
Haha, man får intet af vide, før spilleren har skrevet under og det bliver alligevel i den sidste uge af transfervinduet. Sådan plejer det ihvertfald at være  crazy

fc-hansen
Manager

« Svar #11482: 03 Jul 2009, 12:53 »

jeg regner ikke med der kommer nogle spillere ind, jo måske en reserve/konkurrent til pospa Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #11483: 03 Jul 2009, 13:10 »

Fint at Hjalte er blevet ny anfører, bladt andet fordi han er en utrolig vigtigt spiller på holdet, plus at han er en af de få, som er sikker på at være i startopstillingen hver gang.

Betyder det så er Ulrik Laursen er færdig i klubben? Nej det tror jeg ikke, synes stadig han er en god spiller at have, dog ser jeg gerne vores "1. kæde" kommer til at hedde Larsson og Antonsson i den nye sæson. Derudover tager Ulrik det nye valg af anfører utrolig professionelt http://www.bold.dk/nyt/Ulrik-L-Let-at-acceptere-valget og ved godt at han få mindre kampe næste sæson.

Ang. det stille transfervindue set med FCK øjne, ja så plejer vi at være gode til at holde det hemmeligt, indtil der er skrevet under. Men vi står jo heller ikke og mangler en spiller, efter min mening er vores trup lige på grænsen til at være for bred, så der skal først købes, hvis der bliver solgt en. Skulle man dog få muligheden for at hente en "klassespiller", så skal man slå til. Men jeg tror det bliver en stille transfervindue fra vores side, hvilket jeg ikke troede for en lille måned siden.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11484: 03 Jul 2009, 13:12 »

Jeg synes også vi skal give Ulle-bassen lidt kredit. Når vi er under pres, er han manden der går forrest. Vi så de f.eks. i kampen i Brügge, hvor det var helt umuligt at score, fordi Ulrik bare fik alt væk. I Brøndby kampene var han også stærk, og synes altså kun at det går galt, når han møder spillere som er hurtige og/eller rappe på fødderne. Men ja, han er stadig for ustabil, og jeg er enig i at han har set bedre dage. Ser gerne vi prøver Larsson og Zanka, inde ved siden af vores sikreste kort i midterforsvaret, Mikael Antonsson.

plutonium
Manager

« Svar #11485: 03 Jul 2009, 13:24 »

Jeg synes også vi skal give Ulle-bassen lidt kredit. Når vi er under pres, er han manden der går forrest. Vi så de f.eks. i kampen i Brügge, hvor det var helt umuligt at score, fordi Ulrik bare fik alt væk. I Brøndby kampene var han også stærk, og synes altså kun at det går galt, når han møder spillere som er hurtige og/eller rappe på fødderne. Men ja, han er stadig for ustabil, og jeg er enig i at han har set bedre dage. Ser gerne vi prøver Larsson og Zanka, inde ved siden af vores sikreste kort i midterforsvaret, Mikael Antonsson.

Jeg vil sige, at der hvor Laursen har betydet mest for os er i medierne og på træningsbanen. Når det kommer til kontakt med verden udenfor fodboldbanen, der er det typer som ham der betyder noget. Han er ærlig, også i modgang, og fornuftig. Fx når han udtaler noget om sin egen fremtid. Han bliver ikke småfornærmet over at der er nogen der er bedre end ham. Han tager det som det er, og ser tingene ud fra et objektivt synspunkt. En fantastisk ting at kunne!

Jeg ser ham som den perfekte assistent træner, da han har en god kontakt til sine medspillere, samtidig med at han netop har disse kvaliteter. En som Zanka kan lære uendelig meget af Laursen, selvom Zanka er den bedste forsvarsspiller af de to lige nu. Laursen har en erfaring og en attitude som kan gavne Zanka meget, og jeg tror faktisk lige så meget det er derfor Laursen blev hentet til klubben. Han kan hjælpe en klub sindssygt meget BAG kulisserne. Til træning og den generelle stemning i klubben.

I andre kan synes min tankegang er plat, men det er mit syn på den nu tidligere anfører. Han er i sandhed en lederskikkelse, men man kan ganske enkelt ikke have en anfører, der ikke spiller regelmæssigt. Det sender et forkert signal. Personligt tror jeg stadig han vil være en af de absolut mest respekterede i truppen. En de andre ser op til.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #11486: 03 Jul 2009, 18:25 »

Her kl. 18.30 spiller vi træningskamp mod Sturm Graz man kan følge live update fra kampen her http://fck.dk/index.php?pageid=2516&msa=summary vores strartopstilling ser sådan ud:

Wiland
 Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
 Kvist - Kristensen - Nørregaard - Vingaard
                 N'Doye - Ailton

Altid FCK
Manager

« Svar #11487: 03 Jul 2009, 18:27 »

Her kl. 18.30 spiller vi træningskamp mod Sturm Graz man kan følge live update fra kampen her http://fck.dk/index.php?pageid=2516&msa=summary vores strartopstilling ser sådan ud:

Wiland
 Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
 Kvist - Kristensen - Nørregaard - Vingaard
                 N'Doye - Ailton

Hmm tror i at det er et tegn Wiland starter inde?

Don AA
Manager

« Svar #11488: 03 Jul 2009, 18:30 »

Hmm tror i at det er et tegn Wiland starter inde?
Kunne det godt være, mine kilder siger der bliver arbejdet på at finde en klub til JC.

Altid FCK
Manager

« Svar #11489: 03 Jul 2009, 18:35 »

Kunne det godt være, mine kilder siger der bliver arbejdet på at finde en klub til JC.

Jeg tror stadig godt vi vil beholde JC, men når vi har købt en målmand man muligvis har lovet skulle overtage posten til sommer, kan det godt være at han bliver lidt billigere end hvad man normalt ville tage for ham

Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010