home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989805 gange)
Enged
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11445: 27 Jun 2009, 16:35 »

Drenge, gider i ikke godt at stoppe med at skrive hver enkelt målscorer ned? Det kan i gøre i chatten Wink Her er det jo bare spam Wink
Mht de priser der, så er det jo ikke noget som er fastsat, det er bare hans vurdering, også er det godt at man altid kan forhandle med Rosenborg, selv om vi nok næppe er de eneste som er interesserede i deres spillere Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #11446: 27 Jun 2009, 16:42 »

Drenge, gider i ikke godt at stoppe med at skrive hver enkelt målscorer ned? Det kan i gøre i chatten Wink Her er det jo bare spam Wink
Mht de priser der, så er det jo ikke noget som er fastsat, det er bare hans vurdering, også er det godt at man altid kan forhandle med Rosenborg, selv om vi nok næppe er de eneste som er interesserede i deres spillere Peace
du får med 100% sikkerhed ikke Per Ciljan og Tettey billigere, er rimelig sikre på de ikke vil sænke priserne på dem, og tror som du siger heller ikke vi er de eneste interesserede, og der er utvivlsomt kluber som er interesseret i at betale den pris der

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #11447: 28 Jun 2009, 17:56 »

Her kan man ser de fleste mål fra kampen igår http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=18616 blandt andet et godt mål af Ailton, hvor han lobber bolden over målmanden, samt et par gode oplæg fra Ailton side også.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #11448: 28 Jun 2009, 19:03 »

bekymrende at Santin ikke får nettet syntes jeg. Okay det er tidligt i opstarten, men når både AA, Nord og Damen får scoret hhv. 2,2 og 3, ja så havde jeg da gerne set cesar score også, specielt mod sådan en modstander, og fordi at Cesar havde et sløjt forår, og derfor gerne skulle tanke selvtillid, inden sæsonen starter. Men okay, der er jo et stykke tid endnu, måske også mig der er lidt pirlig omkring det, men havde nu gerne set ham lave et par stykker Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #11449: 28 Jun 2009, 19:09 »

Du skal ikke ligge så meget i, at Santin ikke får nettet i den kamp, selvom de andre tre angribere viste skarpheden. Det er mod et meget lille hold, og det er jo ikke ligefrem en kamp, de tager seriøst. Det kan du også se ved 1-0-målet til Skovshoved, hvor man kan se spillerne smågrine lidt af det.

Santin fik da også lagt op til et af N'Doyes mål ihvf., og det kan jo være, at han har haft en fod med i de andre også. Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #11450: 28 Jun 2009, 19:25 »

Er det kun mig linket ikke dur ved?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

AFC
Manager

« Svar #11451: 28 Jun 2009, 22:43 »

Godt vi får en god start i 'testen' op til sæsonen og at vi så vinder 1-9 efter at have været kommet bagud, er jo bare helt iorden Smiley

Men det er fedt at se Dame, Nord og Ailton får scoret min. 2 mål hver. Faktisk bestod målene kun af dem, udover Jesper C på straffe og Grønkjær til sidst. At der er folk der sidder og siger nu at det er bekymrende at Santin ikke får scoret idag og kunne have fået gejst og en god start på sæsonen der idag, men altså. Det kan godt være vi er tidligt på sæsonen nu også, men der er trods alt flere kampe tilbage og jeg synes ikke vi skal lægge vægt over på ham i træningskampene. Det er sgu i ligaen og Europa han skal blomstre op, ikke i træningskampene.

Vores 3 andre angribere viser bare bedre klasse end ham idag og det må vi erkende. Holdet var jo ikke lige det bedste og imod de store hold kan han jo prøve at præstere bedre end han plejer. Jeg tror da også Santin er udemærket klar over at hans præstationer for tiden, ikke er gode og vil prøve at holde sig munter og prøve at spille de kampe han får meget bedre end han gør lige nu og finde sin gode form tilbage fra efteråret hvor han fungerede perfekt med Nordstrand.

Jeg tror også presset gør det ved Santin. Han har kunne se kampene fra bænken nogle gange hvor han har set Ailton og Nordstrand nogle gange præstere meget bedre og på et højere niveau, selvom Nordstrand kun har gjort det som en indskifter, men alligevel er det alene presset jeg tror der gør det. Godt nok er der kæmpe konkurrence i en storklub som FCK f.eks, og man kan nemt miste sin plads, hvis man ikke spiller ordenligt, men jeg synes stadig ikke man kan hænge Santin op på sin dårlige form for tiden og at han ikke scorer idag.

Don AA
Manager

« Svar #11452: 30 Jun 2009, 19:09 »

Her er det muligt at følge live update fra den første kamp mellem Hibernians og Mogren Budva http://www.uefa.com/Live/Competitions/ucl/MatchCentreLight/matchday=-8/day=1/match=2000275/index.html, som jo spiller 1.kval runde til CHL, den som vinder over de 2 kampe, får vi jo æren af at møde i 2.kval runde.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11453: 30 Jun 2009, 19:20 »

Dejligt at se Ailton og Nordstrand i flot sammenspil!
Jeg tror virkelig at de to kan blive en rigtigt farlig duo oppe foran i næste sæson. Især Ailton virkede skarp i de klip mod Skovshoved, og jeg glæder mig til at se ham fremover Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #11454: 30 Jun 2009, 19:42 »

Hvilke klip ? Smiley

Don AA
Manager

« Svar #11455: 30 Jun 2009, 20:14 »

Hvilke klip ? Smiley
Her kan man ser de fleste mål fra kampen igår http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=18616 blandt andet et godt mål af Ailton, hvor han lobber bolden over målmanden, samt et par gode oplæg fra Ailton side også.
Smiley

Don AA
Manager

« Svar #11456: 30 Jun 2009, 20:29 »

Det ser ud til at vi skal en tur til Montenegro, da Mogren vandt den første kamp mod Hibernians i Malta med 2-0.

Don AA
Manager

« Svar #11457: 30 Jun 2009, 20:47 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/her-er-atibas-afloser-i-fck skulle vi miste Atiba, så tror jeg ikke på Würtz er manden som skal overtag pladsen, ved siden af Hjalte, ud fra det han er vist indtil videre, så er han langt fra Atiba. Men Atiba er jo med det canadiske landshold og er dermed ikk med i de første par kampe, så Würtz kan jo vise sig frem der, hvis han altså kan slå TK af, som vi jo heller ikke skal glemme.

AFC
Manager

« Svar #11458: 30 Jun 2009, 21:52 »

Wurtz skal ikke være vores afløser for Atiba hvis han ryger. Vi skal have en på niveau med Atiba og det er der ingen på vores hold pt udover Hjalte der har. Vi skal have en arbejdsstærk midtbanespiller med samme kompetence som Atiba og jeg anser derfor ikke Wurtz for at være den rette. Måske er det på baggrund af hans præstationer tidligere i sæsonerne. Han lavede mange fejl - især mod Benfica i Portugal og han har lige været i Vejle i en bundklub hvor han ikke spillede sit bedste fodbold heller og derfor mener jeg ikke han skal smides derind lige nu. Så hellere vente.

En anden sag her er: http://onside.dk/node/36082

Jesper C's agent udtaler at hvis Jesper skal væk fra FCK, skal det være større end FCK. Godt at få det bekræftet.

Mikkellas
Gæst

« Svar #11459: 30 Jun 2009, 22:00 »

Würtz er en god fodboldspiller, men jeg ser ham heller ikke som en afløser for Atiba. Han er mere en mand, der skal spille den plads, som Hjalte har. Würtz bliver aldrig den kreative ligesom Hutch, men jeg mener da bestemt, at Würtz har kvaliteterne til at begå sig i FCK.

Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010