home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I dag kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 754 755 [756] 757 758 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989556 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11325: 18 Jun 2009, 16:49 »

Undskyld men svenske keepere er til grin .. Wiland HAHA hold kæft hvor er han elendig.. Medmindre keeperen fra sverige hedder Andreas Isaksson eller Rami Shaaban så er de ikke to potter pis værd.. Er irriteret over det er WIland vi ska ha på kassen synes han er elendig af hvad jeg har set af ham..

Vil hellere ha Coe på kassen næste sæson i FCK .. Han er fandme bedre..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11326: 18 Jun 2009, 17:58 »

Undskyld men svenske keepere er til grin .. Wiland HAHA hold kæft hvor er han elendig.. Medmindre keeperen fra sverige hedder Andreas Isaksson eller Rami Shaaban så er de ikke to potter pis værd.. Er irriteret over det er WIland vi ska ha på kassen synes han er elendig af hvad jeg har set af ham..

Hvor meget har du lige set til Wiland? Han har vel kun spillet 2 kampe for FCK, og ingen af gangene er han faldet igennem.

Jeg synes Wiland fortjener chancen, og jeg tror han griber den.

Og hvorfor er svenske keepere så dårlige? Du har jo ikke argumenteret for det, udover at svine dem?

AFC
Manager

« Svar #11327: 18 Jun 2009, 20:47 »

http://www.bold.dk/nyt/FCK-maaske-uden-Hutchinson-i-ChL-kval

Ikke noget godt tegn. Vi er nødt til at have ham på den midtbane som bliver så uhyre vigtig i Champions League. Med Hutchinson's fremragende arbejdsstyrke er vi et rigtig stærkt hold, og vi har ikke råd til at miste ham i Champions League.

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #11328: 18 Jun 2009, 20:54 »

Men CV har jo lovet at ryger der en kvalitetsspiller, kommer der en ny ind... Spørgsmålet er bare om de kan finde en, der kan erstatte Hutch og gå ind i start 11'eren, især taget FCK's seneste indkøb i betragtning.. xD

Don AA
Manager

« Svar #11329: 18 Jun 2009, 20:57 »

Det var da et voldsomt udbrud, men du skal da have lov til at have din mening.

Wiland skal helt sikkert have chancen, hvis Jesper ryger. Han har mere erfaring med førsteholdsfodbold end Coe har, derudover kom han også med en god statistik fra Sverige som Mikkellas også siger. Det vi har set til ham ind til videre, har været ok, uden at være super, synes f.eks. godt han kunne havde taget Randers mål til 3-1. Coe har vi heller ikke set meget til, men synes også kun det man har set til at har været ok, uden at være super.
Men jeg vil nok være en lille smule nervøs, hvis vi starter sæsonen uden Jesper, pga. vores tidligere problemer på målmandsposten, og der skal sikkert ikke meget til før aviserne begynder at skrive historier om dette, hvis Wiland starter usikkert. Men jeg håber han får en god start, og viser hvorfor han havde 19 clean sheets i 30 kampe i Sverige da vi købte ham.

Skal vi ud og have en ny målmand hvis Jesper som forventet bliver solgt? Arek nej tak siger jeg, synes ikke han passer ind i truppen. Et frækt bud kunne være Kasper Schmeichel, men tror ikke det kommer til at ske, og tror heller vi henter en nye hvis Jesper bliver solgt, selvom der har været sagt vi gør det. Hvis vi alligevel skulle gøre det, tror jeg vi henter en ung målmand til at være 2.målmand som vi gjorde med Coe dengang, også bliver Coe solgt/udlejet.  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Altid FCK
Manager

« Svar #11330: 18 Jun 2009, 21:03 »

Synes også helt sikkert Wiland skal have chancen hvis JC bliver solgt. Men ser bare helst vi beholder JC da han har stået godt og sikkert og givet os stabilitet. Men ser helst en dansk målmand og derfor kunne Kasper Schmeichel også være et spændende bud hvis vi mister JC

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager

« Svar #11331: 18 Jun 2009, 21:05 »

http://www.bold.dk/nyt/FCK-maaske-uden-Hutchinson-i-ChL-kval

Ikke noget godt tegn. Vi er nødt til at have ham på den midtbane som bliver så uhyre vigtig i Champions League. Med Hutchinson's fremragende arbejdsstyrke er vi et rigtig stærkt hold, og vi har ikke råd til at miste ham i Champions League.
Ser kun ud til at vi kommer til at mangle ham i 2.kval runde, hvilket vi burde kunne klare uden ham, så ser det ikke som noget problem. Derudover han er måske solgt til den tid, og vi har hentet en ny.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #11332: 18 Jun 2009, 21:32 »

Det er korrekt Don AA. Hvis vi ikke kan undvære ham i de kampe, så skal vi nok ikke forvente meget af holdet i den kommende sæson Smiley

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #11333: 19 Jun 2009, 13:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Koeln-traener-afviser-Jesper-C-rygte det kunne være dejligt, hvis det forblev sådan!

AFC
Manager

« Svar #11334: 19 Jun 2009, 14:15 »

Rart at Köln afviser, men det kan jo være en løgn, desværre.

fc-hansen
Manager

« Svar #11335: 19 Jun 2009, 15:24 »

det er da helt ufatteligt, at der er så mange "kloge" hoveder herinde, som allerede har vejet wiland og fundet ham for let. Manden blev så vidt jeg husker kåret til årets målmand i Sverige og havde flest clean sheets af alle, og er nok ikke for sjov. Samtidig ligger han, ligesom Jesper Christiansen, i tæt kamp om 2. valget på landsholdet, og det mod en keeper som har været i Arsenal, og i øvrigt er en fremragende keeper (Rami Shaaban). MAnden har været i Bari, så vidt jeg husker, og var jo ikke for sjov at tottenham var interesseret i ham også. jeg syntes at det er positivt at vi allerede har en så kompetent aftager for Jesper, og tror at han sammen med en forsvarskæde som nok kommer til at bestå af 75% svenskere, vil have en god komunikaton med dem, og det er altså noget af det vigtigste som målmand, hvis ikke det vigtigste. i øvrigt har i, som tidligere nævnt, ikke noget ordentligt grundlag for at bedømme ham indtil videre. Så vidt jeg ved har han allerede taget et straffespark, og er svært i en kamp mod Randers, hvor guldet er sikret, og forsvaret måske knap så fokuseret som i en betydningsfuld kamp, så er det svært at stå godt, og jeg kan ikke se 1 mål, som han kunne gøre noget ved.....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Enged
Gæst

« Svar #11336: 19 Jun 2009, 15:36 »

Hvorfor skal man være et såkaldt klogt hoved, bare fordi at man siger sin mening om en spiller? Personligt har jeg bare givet min mening om ham til kende, og det jeg har set ham spille, der har han simpelthen ikke været god nok. Nu bringer du selv Shaaban på banen, og du skal jo tænke på at han 'kun' var reserve i Arsenal, og fordi at målmænd er så lidt skadede som de er, så køber man jo ikke en keeper der næsten er på samme niveau som ens 1. keeper til at sidde på bænken, det ville jo være fuldkommen hul i hovedet. Manden har jo aldrig stået fast i en klub af højt niveau. I følge wikipedia har han kun spillet 100 og et par af 80 kampe, og det er altså fordelt over 13 år. Det er jo ikke engang 20 kampe i en sæson.
Jeg ser helst at Jesper bliver hos os, men hvis han smutter, så skal Wiland da helt bestemt oppe sig, før end at han er god nok til at stå fast for os, i hvert fald i min bog.

fc-hansen
Manager

« Svar #11337: 19 Jun 2009, 15:47 »

Hvorfor skal man være et såkaldt klogt hoved, bare fordi at man siger sin mening om en spiller? Personligt har jeg bare givet min mening om ham til kende, og det jeg har set ham spille, der har han simpelthen ikke været god nok. Nu bringer du selv Shaaban på banen, og du skal jo tænke på at han 'kun' var reserve i Arsenal, og fordi at målmænd er så lidt skadede som de er, så køber man jo ikke en keeper der næsten er på samme niveau som ens 1. keeper til at sidde på bænken, det ville jo være fuldkommen hul i hovedet. Manden har jo aldrig stået fast i en klub af højt niveau. I følge wikipedia har han kun spillet 100 og et par af 80 kampe, og det er altså fordelt over 13 år. Det er jo ikke engang 20 kampe i en sæson.
Jeg ser helst at Jesper bliver hos os, men hvis han smutter, så skal Wiland da helt bestemt oppe sig, før end at han er god nok til at stå fast for os, i hvert fald i min bog.
hvad skal han oppe sig fra, du har jo stort set ikke set ham?

Han har spillet 3 kampe, og selvom man "bare" er reserve i Arsenal, er man stadig en klassemålmand, og jeg ved at Shaaban er en rigtig dygtig keeper. 13 han er vel 28 nu, det er altså en ung alder for en målmand, og han har stået fast i Elfsborg siden 2001. og tottenham ville nok ikke have ham for sjov. Han er en rigtig dygtig målmand, som jeg ikke er i tvivl om bliver et hit i FCK......

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Enged
Gæst

« Svar #11338: 19 Jun 2009, 15:58 »

hvad skal han oppe sig fra, du har jo stort set ikke set ham?

Han har spillet 3 kampe, og selvom man "bare" er reserve i Arsenal, er man stadig en klassemålmand, og jeg ved at Shaaban er en rigtig dygtig keeper. 13 han er vel 28 nu, det er altså en ung alder for en målmand, og han har stået fast i Elfsborg siden 2001. og tottenham ville nok ikke have ham for sjov. Han er en rigtig dygtig målmand, som jeg ikke er i tvivl om bliver et hit i FCK......

Jeg er ærlig talt ikke sikker på hvad du mener der? Det må næsten være en trykfejl Peace
Hvis det er Shaaban du mener, så er han ikke 28 år gammel nu, han fra '75 så enten bliver han 34 i år, ellers er han fyldt Smiley
Det var det om Shaaban.

Wiland har været meget usikker på indlæg og generelt bolde i luften, de kampe han har spillet, hvor jeg har været inde og se to af dem, jeg mener faktisk ikke at han har stået flere gange, der har han været uhyggeligt usikker hver eneste gang der kom et indlæg, selv mod Nordvest, hvor det egentlig slet ikke burde være muligt for dem at score, de spiller i Danmarksserien jo. Du kan godt sige at de mål der er blevet scoret mod ham ikke har været nogen han kunne gøre noget ved, og at han tager det som han skal tage, men vi skal have en målmand som kan mere end det ordinære, vi skal have en som tager mere end det der er krævet af ham, jeg tror ikke at Jesper ville have lukket tre mål ind mod Randers, det nægter jeg simpelthen at tro på.
En målmand i FCK skal ikke bare være god, han skal være rigtig god, og det synes jeg altså ikke at Wiland har bevist at han er, eller kan blive.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11339: 19 Jun 2009, 16:37 »

Hvor meget har du lige set til Wiland? Han har vel kun spillet 2 kampe for FCK, og ingen af gangene er han faldet igennem.

Jeg synes Wiland fortjener chancen, og jeg tror han griber den.

Og hvorfor er svenske keepere så dårlige? Du har jo ikke argumenteret for det, udover at svine dem?

Har set Wiland de to kampe han har spillet og han har været røv elendig i dem begge to.. Jeg synes han er dårlig, at du synes han er Buffon er dit problem.. Jeg kan konstatere mange er enige med mig så helt gal kan jeg ik være på det..

Mht. svenske keepere så ved jeg ikke engang hvor jeg skal begynde.. Jo vi kan starte med Magnus Kihlstedt - usikker målmand, lavt bundniveau, så kan vi tage John Alvbåge som var 3. keeper til en slutrunde for Sverige.. Han var så dårlig at selv Viborg har valgt at kassere ham .. Han var usikker og lavede en del fejl.. Så snart du kommer udenfor top 1-2 stykker blandt svenske målmænd så er de bare ikke gode nok til et dansk tophold.. Det er min mening om det..

Jeg synes det er skræmmende at Johan Wiland blev kåret til den bedste keeper i Sverige.. Han er jo KLASSER UNDER JC og Stephan Andersen som imo er de bedste i SAS Ligaen.. Hvis Wiland er den bedste i Allsvenskan så vil jeg tør jeg ikke tænke på de andres niveau..

Iøvrigt er jeg 120 % enig i din vurdering af Wiland - Enged
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 16:38 af DimitarBerbatov » Logged

Sider: 1 ... 754 755 [756] 757 758 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010