home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I dag kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 756 757 [758] 759 760 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989555 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11355: 19 Jun 2009, 21:44 »

Jeg syntes det er useriøst at du ikke giver et konstruktivt svar på alle mine pointer og blot piller en ud og siger at resten er useriøst Rullende Øjne

Men nej det andet mål skal han også tage.. skudet kommer ikke med særlig meget fart, og er temmelig langt udefra.. Som jeg ser det bliver wiland ikke engang fanget på det forkerte ben da han intet skridt har taget.. Problemet er at han slet ikke sætter ordentligt af i sit hop og dermed ikke når ud til den..

Og nej ingen vil kalde jesper elendig for han har vist hvad han kan præstere så alle og enhver ved at det blot er en enlig svale.. Det ved ingen med Wiland.. derfor burde han jo netop i en kamp som denne overbevise folk om sin kunnen.. Hvilket man ikke kan siges lykkedes crazy

Og det er muligt de siger det, men jeg går ud fra de mener bedømt ud fra træningsbanen.. Træningsbanen kontra kamp er to vidt forskellige ting, og Peter madsen, og Lorentzen samt Toby har også ofte fået stor stor ros på træningsbanen men i kamp ser man intet til dem Peace

Selv "Guden" Stephan Andersen havde ladet den passere sig. I den fart bolden har mod mål, placeret ude i siden, plus at den bliver rettet af på nært af hold er sku ikke en bold MAN skal tage.

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11356: 19 Jun 2009, 21:44 »

Martin Olsson fra Sveriges u-21 ser spændende ud... så lidt til ham idag

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #11357: 19 Jun 2009, 21:52 »

Selv "Guden" Stephan Andersen havde ladet den passere sig. I den fart bolden har mod mål, placeret ude i siden, plus at den bliver rettet af på nært af hold er sku ikke en bold MAN skal tage.

Sjovt du siger guden.. For det må da være dig der er guden, siden du simpelthen kan forudse at en iøvrigt langt bedre målmand som Stephan også havde ladet den gå ind Smiley

Jeg har skrevet det jeg skulle til det mål, læs det igen og vær enig eller ej.. JEG mener at en landsholdskeeper, som bliver kaldt et af sit lands bedste til enhver tid skal være i stad til at tage det skud fra den afstand, hvor det afrettede skud ikke engang fanger ham på det forkerte ben da han intet skridt tager... det er ene og alene dårlig springkraft i den situation!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst

« Svar #11358: 19 Jun 2009, 21:54 »

Hvordan kan i få Wiland til et flop allerede? Han har fået tre kampe, hvoraf to af dem var mod Nordvest i pokalen, og hvis man regner med at han skal levere klasseredninger i sådan en kamp, så skal man jo lave otte af disse i hver SAS Liga-kamp, og det gør JC så vidt jeg ved heller ikke. Den sidste kamp mod Randers var vi bedøvende ligeglad med. Vi havde sikret os mesterskabet, og vi ville hellere vise noget fremadrettet, end vi ville stå kompakt og forsvare os. Lad dog lige manden få nogle kampe i træk for at vise, hvad han kan. Jeg kan bare sige Ailton Almeida?

Sjovt du siger guden.. For det må da være dig der er guden, siden du simpelthen kan forudse at en iøvrigt langt bedre målmand som Stephan også havde ladet den gå ind Smiley

En langt bedre målmand? Hvis Wiland ikke er meget dårligere end JC, så kan Stephan Andersen da heller ikke være forfærdeligt meget bedre end Wiland Smiley

Enged
Gæst

« Svar #11359: 19 Jun 2009, 22:05 »

Hvordan kan i få Wiland til et flop allerede? Han har fået tre kampe, hvoraf to af dem var mod Nordvest i pokalen, og hvis man regner med at han skal levere klasseredninger i sådan en kamp, så skal man jo lave otte af disse i hver SAS Liga-kamp, og det gør JC så vidt jeg ved heller ikke. Den sidste kamp mod Randers var vi bedøvende ligeglad med. Vi havde sikret os mesterskabet, og vi ville hellere vise noget fremadrettet, end vi ville stå kompakt og forsvare os. Lad dog lige manden få nogle kampe i træk for at vise, hvad han kan. Jeg kan bare sige Ailton Almeida?

En langt bedre målmand? Hvis Wiland ikke er meget dårligere end JC, så kan Stephan Andersen da heller ikke være forfærdeligt meget bedre end Wiland Smiley

Der er ingen som har kaldt ham et flop, ikke mig bekendt i hvert fald.

Der en kæmpe forskel på hvor hurtigt en markspiller og en målmand slår til, hvis en keeper fejler i 4-5 kampe i træk, også har en god, så er han jo væk fra en startplads inden han kan nå at sige "jeg bliver bedre" Så den sammenligning giver jeg ikke ret meget for.

verdenskrig
Manager

« Svar #11360: 19 Jun 2009, 22:07 »

Hvem har snakket om flop ?.. Jeg har i hvertfald ikke.. Jeg mener bare ikke han har vist en højt nok niveau..

Og helt seriøst ikke.. Dem der bruger vores stephan som undskyldning skulle da i den grad prøve at sætte sig ind i tingene først Grin.. Stephan kom fra charlton hvor han stort set ikke fik en eneste kamp i hans sidste par år i klubben, og derfor slet ingen rytme eller kamprutine havde da han kom...

Wiland kommer fra den svenske liga hvor han var fast valg som 1.målmand!.. At sidde på bænken i et par måneder må da aldrig forringe en spillers kvalitet så meget.. For det ser ud til at have gjort det, og hvis Wiland kaldes den bedste målmand i den svenske liga må jeg indtil videre le.. For det har han ikke vist skyggen af..

For mig ligner han mere en ny khilstedt.. En mand der sikkert vil have et par gode redninger hist og pist men pga hans dårlige autoritære stil og hans mangel på evner i luftspillet vil han aldrig blive den store succes.. Imo skal klubber som Brøndby, fck og ob der er tophold have autoritære målmænd.. For de ser bolden så lidt, og hermed er deres evne til at kommunikere og sætte sig i respekt amt opsnappe bolden før det bliver farligt alfa omega.. det er ikke nok at være god på stregen!

Og Wiland har indtil nu ikke vist skyggen af JC's niveau hvorpå Stephan er klasser over ham... Du kan jo ikke sige at Wiland er tæt på JC når han endnu intet har vist der bare berettiger en smule til det prædikat! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst

« Svar #11361: 19 Jun 2009, 22:08 »

Igen kan jeg så sige, at han måske skal have lidt flere kampe at bevise sit værd. Et par kampe mod Nordvest tæller knap med i mit hoved, og en enkelt kamp mod Randers, hvor mesterskabet allerede var i hus?

verdenskrig
Manager

« Svar #11362: 19 Jun 2009, 22:11 »

Naturligvis skal han det... Og uanset hvad får han det også..

For mig ligner han bare en ny khilstedt.. Intet mindre!

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11363: 19 Jun 2009, 22:12 »

Hehe Mikkellas giver ik meget for din begrundelse for Randers kampen.. Han får chancen fra start mod Randers og skal HER VISE HVAD HAN KAN.. Så spidser han os af med en omgang BS og en bold der kommer ligepå ham kan han ikke engang tage.. Jesus Christ - GIV MIG NATHAN COE TILBAGE (når JC formentlig rykker)

Mikkellas
Gæst

« Svar #11364: 19 Jun 2009, 22:13 »

Jeg kom lige i tanke om en ting fra Nordvest-kampen: Han tog vist et straffespark? Men selvfølgelig, den kamp kan vi ikke bedømme, som jeg selv har sagt.

Og ja Ashti, jeg ved godt, at han selvfølgelig skal vise, hvad han kan i den kamp, men det er såmænd også meget svært, hvis ens forsvar ikke er helt på dupperne, hvilket de ikke var i den kamp. Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11365: 19 Jun 2009, 22:15 »

Sjovt, at hverken Enged eller VK vil medgive at de har kaldt ham et flop, eftersom at de har erklæret sig enig, med DimitarBerbatov om at han er elendig!?

Forvirringen er total. Jeg gider slet ikke prøve på at komme med flere argumenter for at Wiland slet ikke har haft en mulighed for at spille sig af eller på.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11366: 19 Jun 2009, 22:16 »

Men Mikkel ka være ligegyldigt hvor godt dit forsvar er hvis DU IKKE ENGANG kan tage en bold der kommer ligepå??
JC og Stephan A havde i hvert fald pillet den bold stille og roligt ned fra himlen.. Vi ska spille CL næste år osv og dertil SKAL vi ha en målmand der er på FULD højde med JC.. Ik en der er et niveau eller to under..

verdenskrig
Manager

« Svar #11367: 19 Jun 2009, 22:16 »

For at sammenligne lidt..

Nathan coe sad også på bænken i starten af hans tid i fck(kan ikke huske om han blev købt om vinteren eller sommeren crazy)

Wiland står i sin første kamp af H til og laver imponerer på ingen måde, på de skud der kommer.. Han udviser ingen autoritet og ingen lyst til at sætte sig i respekt, og vise alle hva han kan..

Coes første kamp er hjemme mod ACH.. Han bliver sat på en masse prøver i kampen og klarer dem i stor stil... Han stor en superkamp, holder clean sheet, og fck vinder 1-0 på mål af nordstrand..

Så den der med at " Wiland er ikke i form, ingen kamptræning, skal lige spilles ind osv" køber jeg bare ikke.. For en målmand der har et mindre godt ry har netop vist hvordan man spiller i sin første kamp..

Cool

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #11368: 19 Jun 2009, 22:18 »

En målmand skal have et godt forsvar for at stå godt Smiley Mod Randers var forsvaret ikke til stede ergo havde Johan absolut det ikke let.
Det er jo heller ikke alle der bare starter super duper. Et eksempel på en målmand kan da være Brøndbys Stephan Andersen, som heller ikke startede så godt i Brøndby målet Wink

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

verdenskrig
Manager

« Svar #11369: 19 Jun 2009, 22:19 »

Sjovt, at hverken Enged eller VK vil medgive at de har kaldt ham et flop, eftersom at de har erklæret sig enig, med DimitarBerbatov om at han er elendig!?

Forvirringen er total. Jeg gider slet ikke prøve på at komme med flere argumenter for at Wiland slet ikke har haft en mulighed for at spille sig af eller på.
Så kender jeg dig igen.. Elegant dribler du hele vejen uden om alt og alle, og får os til at fremstå som en flok tumper.. Det har du tidligere været super god til, når du ikke er enig...

Et flop er i min verden en spiller der er købt for et heftigt beløb og får masser af chancer, som han på ingen måde griber.. Han skal med andre ord være fast mand..

Det eneste jeg siger er at han slet ikke har imponeret mig .. Så drop det der underlige "forvirringen er total". For nej det er den ikke!

Cool

Sider: 1 ... 756 757 [758] 759 760 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010